...unkerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb juist zoiets van laat het nou een keertje goed zien, dan ben je van al het gegeil af, maar kennelijk wil de regie dat men blijft bunk..eh. hunkeren
Gisteravond kregen ze ook niks.Ze hebben alleen die pannekoeken op.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo "de rest had niks"???? Die hebben nog vrolijk pannenkoeken gegeten terwijl Eline en Jeroen met de 48 uur bruine bonen bezig waren.
Ze hadden alleen maar niks vanaf het moment dat Jeroen zijn deel van het duel verprutst had, dus dan hebben we het over een paar uur.
Ik ga er vanuit dat hij niet alles in z'n eentje doet, maar die paar extra handen lijken wel wat verschil te makenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:51 schreef FuTilE het volgende:
Het is te merken dat Huub in de Bunker op de redactie zit. Goed opgelet bij DGK, jongen
Hoeft ook niet, maar als je in een RLS zit is het gewoon, ga dan niet krampachtig alles verbergen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat van andere moeten zien.
Kan me niet echt boeien om andere te zien.
Kijk, dat kan, dat is vette pech, maar niet hier lopen klootviolen als ik streams wil kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik doe niets anders als normaal, had er toch last van
Hoor Huub roept ook door de speaker.Dus niet zo moeilijk dat ze denken dat Huub het briefje heeft geschreven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
en peter zei net dat huub zn blog ook altijd afsloot met lief zijn oid en dat stond nu ook onderaan deze opdracht
Ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
Daarom wou die dus liever niet kaal![]()
[ afbeelding ]
Hier klooienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk, dat kan, dat is vette pech, maar niet hier lopen klootviolen als ik streams wil kijken
Volgens mij staat er nog een fles sterkere alcohol, voor de spelletjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
6 bier de man, fles wijn de vrouw, mwoh... komt er straks een 2de ronde alcohol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |