quote:
Oh oke, jammer. Zou idd wel handig zijn bij het intunenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat er niet bij, ondanks herhaaldelijk geklaag hierover in diverse topics.
Ik ben al een onderzoek gestartquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Stream, is bij tijden, idd bagger.
NMNS, als jij rare afwijkingen ziet in die mooie getallen van jou, geef jij dat dan door? Of ga je ervanuit dat ze dat zelf wel zien?
Toevallig ook Orange?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja ik word er niet goed van moet de stream elke keer opnieuw opstarten en mis daardoor alles
Toch zou ik 't mij wel wat lijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
omg, als iemand ooit nog roept dat dit niet zwaar is.
Ben ik even blij dat die kuthond met haar Hello Kitty jurkje niet in dat hok is toegelaten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef mazaru het volgende:
Nee, ik geef geen commentaar. Nee, ik geef geen commentaar.Nee, ik geef geen commentaar.
[ afbeelding ]
Een beetje dan
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat die kuthond met haar Hello Kitty jurkje niet in dat hok is toegelaten.
Dat dan wel weer, en tenminste niet zo ranzig als je haar kammen met een vorkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel inventief van dat rare wijf. Een pot water in de magnetron.
Hij bleef net ook gewoon zitten, terwijl de rest allemaal om die deur stond. Heerlijk, lekker relaxt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ook geinig dat Pim eigenlijk nooit naar de deur loopt, als er wat is.
samen leven...quote:
Deze is goed!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Susi het volgende:![]()
Leuke opdracht. En Peter gaat zich onnodig druk maken, Jeroen vindt 't wel prima
Jammer dat het maar 25 dagen duurt. Opzouten met dat sjaggo wijf.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Passie36 het volgende:
Dit is wat Amber leuk vindt, rennen en zien wat er nu weer komt.
Zo kan zij maanden in de bunker blijven
Moet je opeens met links je reet afvegenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef BobbyRond het volgende:
Hoop dat Jeroen fapt met rechts
En dat Peter flink moet schijten
En Jeroen die zegt het weer hoor (m.b.t. de kleren), echt bizar bijnaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo geketend zitten is mooi kut met het slapen...die doen geen oog dicht vannacht. En hoe krijgen ze hun trui uit?
Die is relaxed en ziet het vanzelf welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ook geinig dat Pim eigenlijk nooit naar de deur loopt, als er wat is.
en ik gebruik firefox, geen idee of t wat uitmaakt, maar voor de statistieken zeg maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga nog maar ff mijn Livebox resetten en anders lijkt het een Bukerloze avond te worden
Heb ik iets gemist?quote:
nquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga nog maar ff mijn Livebox resetten en anders lijkt het een Bukerloze avond te worden
Beiden links de hand aan zichzelf slaan, da's niet fijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allebei rechts is wel echt een kutstreek zeg![]()
Kudo's voor de bedenker!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Tessio het volgende:
Einde ijsberen voor Peter
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
En Jeroen die zegt het weer hoor (m.b.t. de kleren), echt bizar bijna
Zag het ook, maar niet gecapt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, Eline stond voor 2 secs in vol ornaat in beeld
Huub zit zeker achter de knoppenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
gewoon met hun truien aan slapen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo geketend zitten is mooi kut met het slapen...die doen geen oog dicht vannacht. En hoe krijgen ze hun trui uit?
Dan mag Peter écht drie maanden opgesloten zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan krijgt ie met links een knal voor zn kop
Ze heeft net zo'n platte reet als Nadia. Maar als ik dat zeg ben ik weer jaloers. Het zij zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:39 schreef Susi het volgende:
Eline ging heel snel douchen, werd niet echt weggedraaid met de camera
Ik heb de oorzaak gevonden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch niet fijn voor Peter, die krijgt het 's nachts wel voor z'n kiezen. Eerst in die kist, afgelopen nacht buiten gelegen, nu komende nacht weer geen oog dicht doen
nee joh, dat gaan ze nu gezellig samen doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Tessio het volgende:
Einde ijsberen voor Peter
Hij heeft wel een biefstuk moeten eten, vanavond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Pim ontspringt keer op keer de dans en hoeft niets te doen?
had tie maar thuis moeten blijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch niet fijn voor Peter, die krijgt het 's nachts wel voor z'n kiezen. Eerst in die kist, afgelopen nacht buiten gelegen, nu komende nacht weer geen oog dicht doen
Meer gehaktballenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft net zo'n platte reet als Nadia. Maar als ik dat zeg ben ik weer jaloers. Het zij zo.
Neem dan de reet van Natasia, daar kunnen de dames nog een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft net zo'n platte reet als Nadia. Maar als ik dat zeg ben ik weer jaloers. Het zij zo.
Dat deed ie toch weer topquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een biefstuk moeten eten, vanavond.
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, dat valt ook niet meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een biefstuk moeten eten, vanavond.
Duh. Tuurlijk niet. Hij is de figurant.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Pim ontspringt keer op keer de dans en hoeft niets te doen?
Buiten gelegen totdat zijn potje met gel werd afgenomen. En toen kwam hij tot de conclusie dat die belachelijke piekjes er ook af kunnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij wel want ze hebben allebei een apart slotje met sleutel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, Jeroen kán deze opdracht niet verprutsen als Peter dat niet wil
Had hier nadrukkelijk gevraagd of ie ergens mee bezig was...is met een verklote comp. boven bezig..nee hoor ben niks aan het doen...ehhh beneden is hij bezig om iets binnen te halenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de oorzaak gevonden.
Er stond een computer torrent binnen te halen
Inderdaad, ook dat nog. Hij krijgt veel meer voor z'n kiezen dan ieder ander daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Buiten gelegen totdat zijn potje met gel werd afgenomen. En toen kwam hij tot de conclusie dat die belachelijke piekjes er ook af kunnen
Dat gunnen ze hen wel, en ons nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
En alle bewoners zagen haar gewoon in vol ornaat
Ja, maar die sleutel ligt op tafel toch? Als Peter niet wil dat hij die pakt blijft hij een eind bij die tafel weg. Dat wordt dan ketting- i.p.v. touwtrekkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:45 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Volgens mij wel want ze hebben allebei een apart slotje met sleutel.
Heb geen bezwaar tegen bepaalde ornatenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
En alle bewoners zagen haar gewoon in vol ornaat
ik heb verder niks open staan snap het niet .quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de oorzaak gevonden.
Er stond een computer torrent binnen te halen
Ik doe niets anders als normaal, had er toch last vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had hier nadrukkelijk gevraagd of ie ergens mee bezig was...is met een verklote comp. boven bezig..nee hoor ben niks aan het doen...ehhh beneden is hij bezig om iets binnen te halen
'Het' iets is misschien wel fragiel, maar heeft zonder morren 48 uur op bonen geleefd, en een redelijk zware drill sessie ondergaan. Ik vind 'r een doorzetter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een ontzettend fragiel iets eigenlijk.
Wat weegt zoiets nou, 40 kg ofzo??
Juist! Dat is dan weer mooi.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, Jeroen kán deze opdracht niet verprutsen als Peter dat niet wil
Ik ben in staat credits te kopenquote:
zo'n 60quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
53/55 kg schat ik zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ja en de rest had niks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:47 schreef tonja het volgende:
[..]
'Het' iets is misschien wel fragiel, maar heeft zonder morren 48 uur op bonen geleefd, en een redelijk zware drill sessie ondergaan. Ik vind 'r een doorzetter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |