quote:
Oh oke, jammer. Zou idd wel handig zijn bij het intunenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat er niet bij, ondanks herhaaldelijk geklaag hierover in diverse topics.
Ik ben al een onderzoek gestartquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Stream, is bij tijden, idd bagger.
NMNS, als jij rare afwijkingen ziet in die mooie getallen van jou, geef jij dat dan door? Of ga je ervanuit dat ze dat zelf wel zien?
Toevallig ook Orange?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja ik word er niet goed van moet de stream elke keer opnieuw opstarten en mis daardoor alles
Toch zou ik 't mij wel wat lijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
omg, als iemand ooit nog roept dat dit niet zwaar is.
Ben ik even blij dat die kuthond met haar Hello Kitty jurkje niet in dat hok is toegelaten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef mazaru het volgende:
Nee, ik geef geen commentaar. Nee, ik geef geen commentaar.Nee, ik geef geen commentaar.
[ afbeelding ]
Een beetje dan
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat die kuthond met haar Hello Kitty jurkje niet in dat hok is toegelaten.
Dat dan wel weer, en tenminste niet zo ranzig als je haar kammen met een vorkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel inventief van dat rare wijf. Een pot water in de magnetron.
Hij bleef net ook gewoon zitten, terwijl de rest allemaal om die deur stond. Heerlijk, lekker relaxt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ook geinig dat Pim eigenlijk nooit naar de deur loopt, als er wat is.
samen leven...quote:
Deze is goed!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Susi het volgende:![]()
Leuke opdracht. En Peter gaat zich onnodig druk maken, Jeroen vindt 't wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |