bedankt voor de tip!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:35 schreef Holy_Goat het volgende:
mijn ex (20) was als de dood voor it.
Altijd lachen om als het licht uit was een klaargelegde balon onder het bed vandaan te halen en
die piepgeluiden te maken vergezeld met: you want a balloon????
No shit, sherlockquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus, krijg ik al die stakkers in mijn topic natuurlijk.![]()
Heerlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Lord_Cardigan het volgende:
dit is wat ik doe met clowns:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gokje: Probleemwijken. Maar welke?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is mijn vraagquote:
Ben Cramerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Beelzebufo het volgende:
zeer beangstigend, klikken op eigen risico!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
IT? Bedoel je ET?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Omdat ze vroeger een keer IT ofzo hebben gezien.![]()
Doe normaal, stakkers. Het is niet tof om clowns eng te vinden.
Klacht: zie tt.
IJzersterk die laatste smiley.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef Lord Katundro het volgende:
Je bent toch niet bang voor Pennywise!?
[...]
Onder de eerste foto foto hadquote:
quote:
Er bestaan vast ook kinderen die niet zo'n achterlijke clownfobie aangepraat wordt en die clowns wél leuk vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef tuxepux het volgende:
Cliniclowns maken ook meer kinderen bang dan blij. Alleen worden die clowns betaald, hebben ze anders geen werk meer, dus blijven ze doorgaan. Bah.
So? Die gebruikt half fok.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Onze vriendin en heldin Fascination gebruikt die lach-met-een-traansmiley ook heel vaak.![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat hij precies bij je heeft gedaan, maar is het niet meer iets voor de Rutgersstichting?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef RTB het volgende:
Ik moet niks van clowns hebben sinds ik als klein kind Bassie op de kermis van Breda heb ontmoet
[...]
Ja, maar Fascination heeft het gebruik ervan naar een hoger niveau gebracht.quote:
Kinderen vinden die clowns altijd eng. Ze liggen al in het ziekenhuis, alles is kut, en dan komt er zo'n enge vent even leuk doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef Smart_ass het volgende:
Er bestaan vast ook kinderen die niet zo'n achterlijke clownfobie aangepraat wordt en die clowns wél leuk vinden.
Niet flauw bedoeld, maar is degene die jij bedoelt niet gewoon de arts?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Kinderen vinden die clowns altijd eng. Ze liggen al in het ziekenhuis, alles is kut, en dan komt er zo'n enge vent even leuk doen.
Nee. Er is onderzoek naar gedaan en alles. Kinderen worden niet blij van cliniclowns.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
Niet flauw bedoeld, maar is degene die jij bedoelt niet gewoon de arts?
quote:
Nee, ik zou er ook niet blij van worden. Een paar van die reïntegrerende zedendelinquenten aan je bed. Dank je feestelijk.quote:Er is onderzoek naar gedaan en alles. Kinderen worden niet blij van cliniclowns.
Kinderen vinden clown helemaal niet áltijd eng. Er zijn zat kinderen die ze eng vinden, maar er zijn heus wel kinderen die ze wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Kinderen vinden die clowns altijd eng. Ze liggen al in het ziekenhuis, alles is kut, en dan komt er zo'n enge vent even leuk doen.
Ze vinden ze wel eng.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kinderen vinden clown helemaal niet áltijd eng. Er zijn zat kinderen die ze eng vinden, maar er zijn heus wel kinderen die ze wel leuk vinden.
Cliniclown = Kankâhpipoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef tuxepux het volgende:
Cliniclowns maken ook meer kinderen bang dan blij. Alleen worden die clowns betaald, hebben ze anders geen werk meer, dus blijven ze doorgaan. Bah.
Dankje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar Fascination heeft het gebruik ervan naar een hoger niveau gebracht.
muhahahahahahahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Omdat ze vroeger een keer IT ofzo hebben gezien.![]()
Doe normaal, stakkers. Het is niet tof om clowns eng te vinden.
Klacht: zie tt.
Mijn moederquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:58 schreef whataboutit het volgende:
Nog erger zijn mensen die bang zijn voor duiven, en dan in Amsterdam wonen
Ik durf te wedden dat ze bij de FIOD-ECD ook niet happig zijn op zijn lach.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef RTB het volgende:
Ik moet niks van clowns hebben sinds ik als klein kind Bassie op de kermis van Breda heb ontmoet
Er is echt wat mis me clowns, die gespeelde vrolijkheid, die neppe lach....
IT'S NOT NATURAL MAN, IT'S NOT NATURAL!
Graag gedaan.quote:
quote:Ontopic:
Ik word botergeil bij de aanblik van clowns, vooral de schmink doet het 'm. Ik zou weleens hardhandig aangepakt willen worden door zo'n clown, als je snapt wat ik bedoel, wink wink.
Deze post én je nickname, dat kan gewoon geen toeval zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind ze niet eng in de zin van dat ze me gaan vermoorden, maar omdat ze zo theatraal en aanstellerig doen en ik me daardoor ongemakkelijk voel. Ook een beetje plaatsvervangende schaamte.
Maar da's ook niet echt het prototype clown toch? Of wel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:15 schreef Karina het volgende:
Bah clowns, ik ben niet bang maar ik vind ze wel verdomd eng.
[ afbeelding ]
Die avatar heb ik al 8 jaar. Wat denk je nou?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:02 schreef svefn het volgende:
Nembrionic doe die enge avatar weg!!!! Ik doe het in m'n broek hier!11!
Ik denk dat ik dan even mijn broek ga verschonenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die avatar heb ik al 8 jaar. Wat denk je nou?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:35 schreef Holy_Goat het volgende:
mijn ex (20) was als de dood voor it.
Altijd lachen om als het licht uit was een klaargelegde balon onder het bed vandaan te halen en
die piepgeluiden te maken vergezeld met: you want a balloon????
Kloptquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:57 schreef svefn het volgende:
[..]
Maar da's ook niet echt het prototype clown toch? Of wel?
Haha echt he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:27 schreef leetzors het volgende:
Die kerel is geniaal!
"ik had ene of andere ziekete, dat ik kinderen wilde ofzo maar die is gelukkig nu weg"
"dat er een of andere ziekte was die ik had... Die is gelukkig weg, ik had een of andere drang naar kidneren toe"quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:27 schreef leetzors het volgende:
Die kerel is geniaal!
"ik had ene of andere ziekete, dat ik kinderen wilde ofzo maar die is gelukkig nu weg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |