bedankt voor de tip!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:35 schreef Holy_Goat het volgende:
mijn ex (20) was als de dood voor it.
Altijd lachen om als het licht uit was een klaargelegde balon onder het bed vandaan te halen en
die piepgeluiden te maken vergezeld met: you want a balloon????
No shit, sherlockquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus, krijg ik al die stakkers in mijn topic natuurlijk.![]()
Heerlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Lord_Cardigan het volgende:
dit is wat ik doe met clowns:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gokje: Probleemwijken. Maar welke?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Lord_Cardigan het volgende:
dit is wat ik doe met clowns:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is mijn vraagquote:
Ben Cramerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Beelzebufo het volgende:
zeer beangstigend, klikken op eigen risico!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
IT? Bedoel je ET?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Omdat ze vroeger een keer IT ofzo hebben gezien.![]()
Doe normaal, stakkers. Het is niet tof om clowns eng te vinden.
Klacht: zie tt.
IJzersterk die laatste smiley.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef Lord Katundro het volgende:
Je bent toch niet bang voor Pennywise!?
[...]
Onder de eerste foto foto hadquote:
quote:
Er bestaan vast ook kinderen die niet zo'n achterlijke clownfobie aangepraat wordt en die clowns wél leuk vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef tuxepux het volgende:
Cliniclowns maken ook meer kinderen bang dan blij. Alleen worden die clowns betaald, hebben ze anders geen werk meer, dus blijven ze doorgaan. Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |