abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68692626
Hier verder.
TT Bewijst overigens mijn gelijk.

pi_68692710
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:33 schreef Veerboot het volgende:
Geef het maar op om ze te overtuigen denthemen, de plaat is te dik
Wij zijn gewoon te slim en weten dat het allemaal achteraf word ingesproken.
De enige die Denthemen met deze onzin in de maling neemt is zichzelf, en de mensen die met hem mee praten omdat ze het ook geloven.
Nog nooit zulke domme mensen gezien zeg
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:08:38 #3
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68693894
NOS Eredivisie
RTL
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68694219
Achteraf ingesproken
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:18:44 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68694268
Wat een discussie.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:20:26 #6
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68694314
NOS
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68694564
NOS.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:32:09 #8
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68694749
Eerlijk is eerlijk. De samenvattingen van RTL en Talpa waren beter.
Maar toch NOS
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:50:40 #9
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68699812
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Wij zijn gewoon te slim
Ah ja, ik denk dat dat het is inderdaad.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:52:15 #10
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68699874
RTL Wat waren die goed ivm met de NOS
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:18:06 #11
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68700728
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef Palmboom313 het volgende:
RTL Wat waren die goed ivm met de NOS
Zeker .
sig verwijderd door FA
pi_68704035
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Wij zijn gewoon te slim en weten dat het allemaal achteraf word ingesproken.
De enige die Denthemen met deze onzin in de maling neemt is zichzelf, en de mensen die met hem mee praten omdat ze het ook geloven.
Nog nooit zulke domme mensen gezien zeg
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:01:44 #13
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68704361
@denthemen: tenzij ik niet op de hoogte ben van een of andere wind-up, vind ik het vrij dom van je om je mening op die manier te verkondigen. Ten eerste wordt hier de hoofdredacteur van het programma opgevoerd die vrij recent heeft verkondigd dat het achteraf wordt ingesproken. Ten tweede is het ook verdomd logisch: zonder rekening te houden met commentaar kan er veel sneller en beter worden gesneden in de beelden. Het geeft veel betere montage indien de beelden het uitgangspunt zijn ipv het commentaar, die prioriteiten stelt de kijker namelijk ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door djnospinzone op 05-05-2009 20:36:17 ]
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_68704564
Maar hoe verklaar je dan dat ze dingen zeggen zoals zo'n microfoon aan 1 hand (Die in het filmpje met Evert te zien is, die het live tijdens de wedstrijd doet en waarvan het commentaar later te horen is op tv) en dat ze zeggen dat deze microfoon handig is zodat ze nog snel info er bij kunnen pakken en zo. Als je het gaat inspreken dan weet je alles al, dan is dit niet nodig..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:15:37 #15
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68704868
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:07 schreef denthemen het volgende:
Maar hoe verklaar je dan dat ze dingen zeggen zoals zo'n microfoon aan 1 hand (Die in het filmpje met Evert te zien is, die het live tijdens de wedstrijd doet en waarvan het commentaar later te horen is op tv) en dat ze zeggen dat deze microfoon handig is zodat ze nog snel info er bij kunnen pakken en zo. Als je het gaat inspreken dan weet je alles al, dan is dit niet nodig..
Wat dacht je van live radioverslag en CL-wedstrijden?
colours of my home
pi_68705067
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:15 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Wat dacht je van live radioverslag en CL-wedstrijden?
Het ging hier om competitie wedstrijden, en Evert ten Napel doet wedstrijden voor TV, en niet voor de radio. Hij zal ook af en toe eens wat voor de radio doen, maar normaal gesproken is hij voor tv.

Even een quote:
quote:
Ze gebruiken een handmicrofoon waardoor minder omgevingsgeluid te horen is. ‘Het is een experiment, want je houdt maar één hand over voor bijvoorbeeld het opzoeken van informatie.
Als je in een studio zit heb je toch dat omgevingsgeluid niet? En het opzoeken van info dan, gaan ze dat tijdens zo'n studio opname opeens tijdens het opnemen nog zoeken?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:33:37 #17
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68705639
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het ging hier om competitie wedstrijden, en Evert ten Napel doet wedstrijden voor TV, en niet voor de radio. Hij zal ook af en toe eens wat voor de radio doen, maar normaal gesproken is hij voor tv.

Even een quote:
[..]

Als je in een studio zit heb je toch dat omgevingsgeluid niet? En het opzoeken van info dan, gaan ze dat tijdens zo'n studio opname opeens tijdens het opnemen nog zoeken?
Heb je mijn vorige post niet gelezen ofzo? Wat zeg ik nou net?
colours of my home
pi_68705806
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Heb je mijn vorige post niet gelezen ofzo? Wat zeg ik nou net?
Dat ene zinnetje? Die weerleg ik toch, lees mijn post nog maar eens
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:38:52 #19
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68705842
Volgens mij is het een mix van achteraf ingesproken tekst en livecommentaar. Alleen je hoort wel verdomd goed wat achteraf is ingesproken en wat niet, hoor je aan de context en de tendens.

Het verslag van Vitesse- Heracles van afgelopen weekend was absoluut in zijn geheel achteraf ingesproken.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:41:56 #20
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68705968
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
NOS Eredivisie
RTL
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_68705994
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij is het een mix van achteraf ingesproken tekst en livecommentaar. Alleen je hoort wel verdomd goed wat achteraf is ingesproken en wat niet, hoor je aan de context en de tendens.

Het verslag van Vitesse- Heracles van afgelopen weekend was absoluut in zijn geheel achteraf ingesproken.
Ja maar kijk niet naar afgelopen keer, toen waren er 9 wedstrijden. Neem bijvoorbeeld Ajax-Psv: De commentator weet te vertellen dat er op het sfeervak van Ajax een enorm doek omhoog komt voor Sjakie Wolfs, terwijl dit niet eens op tv is of zo. Je hoort hem vertellen dat iedereen gaat staan en klappen en dat je een bepaald gevoel voelt in de ArenA. Dit spreek je niet achteraf in
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:46:18 #22
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68706134
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat ene zinnetje? Die weerleg ik toch, lees mijn post nog maar eens
Die weerleg je niet. Je spuit onzin. Wat denk je dat Ten Napel heeft gedaan in die jaren dat er geen competitiewedstrijden te zien waren bij de NOS? Daarnaast betekent dat het commentaar hetzelfde is (overigens een stukje van 3 seconden), niet dat het tijdens de wedstrijd is ingesproken. Dat kan net zo goed achteraf opnieuw worden ingesproken.
quote:
Wat is in godsnaam de bedoeling van deze opmerking? Wie heeft het hier over een studio?

Ik zou eens goed de samenvattingen beluisteren; het gebeurt vrij frequent dat er aan het begin van een hoogtepunt 'toevallig' een wedstrijdbeeld wordt geschetst, zoals 'ploeg a wordt steeds sterker'.

Nog wat: dat dit standpunt wordt verkondigd door de grootste idioot van VBL, invalideert niet per definitie dat standpunt. Het zou je sieren als je je trots opzij zou kunnen zetten; ik neem tenminste aan dat dat de enige reden is dat je niet terugkeert op je schreden.

[ Bericht 0% gewijzigd door djnospinzone op 05-05-2009 21:00:21 ]
colours of my home
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:51:11 #23
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68706321
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ja maar kijk niet naar afgelopen keer, toen waren er 9 wedstrijden. Neem bijvoorbeeld Ajax-Psv: De commentator weet te vertellen dat er op het sfeervak van Ajax een enorm doek omhoog komt voor Sjakie Wolfs, terwijl dit niet eens op tv is of zo. Je hoort hem vertellen dat iedereen gaat staan en klappen en dat je een bepaald gevoel voelt in de ArenA. Dit spreek je niet achteraf in
Ik het eerste gedeelte had ik het ook over het feit dat het een mix is.
Ik heb eens meegekregen dat ze na de tijd nog editten en zo door wat extra commentaar wat meer 'naar de uitslag toe' kunnen draaien.
29.10 Novastar HMH
pi_68706721
quote:
Die weerleg je niet. Je spuit onzin. Wat denk je dat Ten Napel heeft gedaan in die jaren dat er geen competitiewedstrijden te zien waren bij de NOS? Daarnaast betekent dat het commentaar hetzelfde is (overigens een stukje van 3 seconden), dat het tijdens de wedstrijd is ingesproken. Dat kan net zo goed achteraf opnieuw worden ingesproken.
Tuurlijk heeft Ten Napel ook voor de radio dingen gedaan, maar je ziet op het youtube filmpje een verslag met die microfoon, en ik heb al een filmpje gepost van de samenvatting, waarop dus te horen is dat dit van Ten Napel afkomt, verklaar dat dan.
quote:
Wat is in godsnaam de bedoeling van deze opmerking? Wie heeft het hier over een studio?
Waar zou je het anders later inspreken? In het stadion alsnog?
quote:
Ik zou eens goed de samenvattingen beluisteren; het gebeurt vrij frequent dat er aan het begin van een hoogtepunt 'toevallig' een wedstrijdbeeld wordt geschetst, zoals 'ploeg a wordt steeds sterker'.
Dat is al jaren zo, en ik weet gewoon uit eigen ervaring dat een aantal jaar geleden ook gewoon het verslag al in het stadion was. Die mannen weten waar ze mee bezig zijn, die herhalen zulke zinnen héél vaak. Tuurlijk zijn er dingetjes die ze later opnieuw inspreken, maar het grootste gedeelte gaat, imo, gewoon tijdens de wedstrijd.
quote:
Nog wat: dat dit standpunt wordt verkondigd door de grootste idioot van VBL, invalideert niet per definitie dat standpunt. Het zou je sieren als je je trots opzij zou kunnen zetten; ik neem tenminste aan dat dat de enige reden is dat je niet terugkeert op je schreden.
Als ik me ergens niet druk om maak zijn het wel die retards. Het zou jou sieren dat je niet meteen aanneemt dat jouw mening de goede is en niet komt met dat ik "onzin spuit".

Verder zie ik je graag hierop reageren, je zou de 1e zijn:

Hoe verklaar je het filmpje waarin je Ten Napel ziet bij Heracles uit, met de microfoon waar ze het over hebben, en hoor je later dat verslag op tv? En mijn voorbeeld van Ajax-PSV
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68706753
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik het eerste gedeelte had ik het ook over het feit dat het een mix is.
Ik heb eens meegekregen dat ze na de tijd nog editten en zo door wat extra commentaar wat meer 'naar de uitslag toe' kunnen draaien.
Ja dat klopt wel ja. Vaak ook na een actie van als voorbeeld Suarez dat je hem later in beeld ziet en dat ze toch nog iets over hem zeggen, dat zijn dingen die ze achteraf doen ja
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:02:59 #26
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68706825
edit. je snapt t al.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:00:10 #27
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68714366
Ik zal eens kijken of ik morgen een gedeelte van dat achter de schermen-item op de 50 Jaar Studio Sport-dvd kan rippen en het dan op YouTube kan zetten. Dan kan er weinig discussie meer zijn: Evert ten Napel zit daar in het FC Twente-stadion en becommentarieert heel duidelijk live de wedstrijd. Het enige dat er gebeurt is dat een redacteur in Hilversum (die de samenvatting in elkaar draait) hem soms vraagt om nog wat verbindingszinnetjes in te spreken, zodat het een en ander in de samenvatting weggelaten kan worden zonder dat voor de kijker het wedstrijdbeeld er door veranderd (Denk aan een zinnetje als 'Tien minuten gespeeld, X is de betere ploeg, maar nog weinig echt grote kansen.').

Daar zal die hoofdredacteur op hebben gedoeld met zijn 'achteraf inspreken'. Doordat hij het alleen wat onhandig heeft geformuleerd, zijn er hier nu blijkbaar een aantal mensen die zelf niet meer nadenken en er blind vanuit gaan dat álles achteraf wordt ingesproken. Dat is dus gewoon absoluut niet zo.
pi_68714438
TVP. Die reacties straks wil ik niet missen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68715072
sjonge jonge jonge, snappen jullie het nou nog niet.
Ik hoorde john van vliet van sport 1 laatst zeggen dat hij in zijn huiskamer zat en vanuit daar de Coma Suderamerica aan het verslaan was. Hij zei: ik zit niet in het stadion en ik kan niet zien wat er op dit moment gebeurd bla bla bla. Hij verloeg op basis van tv beelden in de huiskamer.
Bij studio sport hetzelfde alleen dan verslaan ze het in de studio.
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:26:10 #30
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68715183
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:22 schreef Adothehague het volgende:
Ik hoorde john van vliet van sport 1 laatst zeggen dat hij in zijn huiskamer zat en vanuit daar de Coma Suderamerica aan het verslaan was. Hij zei: ik zit niet in het stadion en ik kan niet zien wat er op dit moment gebeurd bla bla bla. Hij verloeg op basis van tv beelden in de huiskamer.
, wie het eerst niet meer wakker wordt?
sig verwijderd door FA
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:28:37 #31
214932 uwbftp
dsfargeg
pi_68716480
RTL commentaar was stukken beter. Ook de samenvattingen lieten sfeer acties enzo zien.

NOS
pi_68718319
quote:
Spor 1 is geen studio sport
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:00 schreef Veerboot het volgende:
Ik zal eens kijken of ik morgen een gedeelte van dat achter de schermen-item op de 50 Jaar Studio Sport-dvd kan rippen en het dan op YouTube kan zetten. Dan kan er weinig discussie meer zijn: Evert ten Napel zit daar in het FC Twente-stadion en becommentarieert heel duidelijk live de wedstrijd. Het enige dat er gebeurt is dat een redacteur in Hilversum (die de samenvatting in elkaar draait) hem soms vraagt om nog wat verbindingszinnetjes in te spreken, zodat het een en ander in de samenvatting weggelaten kan worden zonder dat voor de kijker het wedstrijdbeeld er door veranderd (Denk aan een zinnetje als 'Tien minuten gespeeld, X is de betere ploeg, maar nog weinig echt grote kansen.').

Daar zal die hoofdredacteur op hebben gedoeld met zijn 'achteraf inspreken'. Doordat hij het alleen wat onhandig heeft geformuleerd, zijn er hier nu blijkbaar een aantal mensen die zelf niet meer nadenken en er blind vanuit gaan dat álles achteraf wordt ingesproken. Dat is dus gewoon absoluut niet zo.
Ach, doe geen moeite, ze zijn zelfs met beelden niet te overtuigen. En op argumenten gaan ze niet in
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68719531
quote:
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:13:05 #34
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68722909
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 07:28 schreef denthemen het volgende:

[..]

Spor 1 is geen studio sport
[..]

Ach, doe geen moeite, ze zijn zelfs met beelden niet te overtuigen. En op argumenten gaan ze niet in
Right. Misschien nemen die mensen de moeite niet meer om in te gaan op je 'argumenten' omdat je logisch vermogen nul komma nul is.
colours of my home
pi_68723053
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Right. Misschien nemen die mensen de moeite niet meer om in te gaan op je 'argumenten' omdat je logisch vermogen nul komma nul is.
Ik kom zelfs met beelden, reageer er dan eens op. Je laat nu wel erg snel zien dat je het niet weet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68724298
Beide partijen hebben gewoon gelijk; er worden een paar wedstrijden per weekend live verslagen en tijdens of daarna in de korte tijd nog snel achteraf aangepast, maar achteraf inspreken is gewoon kwalijk. Of dat nou extra aanpassingen zijn zoals een overlapping of een 'montagezin', een stukje overdoen of gewoon door gebrek aan mankracht een samenvatting inspreken, het doet naar mijn mening afbreuk aan de kwaliteit van de samenvatting. Je kan bewust heel erg sturen naar bepaalde situaties of spelers op een positieve of negatieve manier belichten, terwijl dat niet hoort.

Een goede commentator zou een wedstrijd zodanig moeten kunnen becommentariëren dat je er niets aan hoeft aan te passen behalve te knippen en plakken. Kijk de samenvattingen op de site van EL maar eens na, dat is gewoon knippen en plakken van het liveverslag. Overigens snap ik niet dat ze bij gebrek aan mankracht niet gewoon tijdelijk samenwerken met EL, want volgens mij zou niemand daar moeilijk over moeten kunnen doen .
pi_68725900
Ik heb me altijd erg gestoord aan het schreeuwerige commentaar bij talpa, juist vanwege dat live commentaar. Omdat je alleen kansen of doelpunten ziet hoor je altijd een commentator met overslaande stem. Als je live kijkt valt dat minder op omdat er genoeg rustige momenten in een wedstrijd zitten.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:52:52 #38
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68726262
BliksemSchigt: het probleem bij die samenvattingen op de EL-site is wel dat je, als je de wedstrijd niet al gezien hebt, het wedstrijdbeeld niet altijd goed meekrijgt. Als je alleen de kansen laat zien in een samenvatting, dan weet je als kijker bijvoorbeeld niet dat een bepaalde ploeg de hele wedstrijd een veldoverwicht had, maar dat de andere ploeg door enkele goede counters de grootste kansen kreeg. Om dat duidelijk te maken voor de kijker, plakken ze er bij de NOS wat tussenzinnetjes tussen. Heb daar zelf niet zo'n moeite mee als de rest wel gewoon afkomstig is van het live gegeven commentaar. Het wordt een ander verhaal als ze doelpunten opnieuw gaan inspreken, maar dat is niet het geval.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:08:33 #39
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68726832
Zo, (een gedeelte van) het achter de schermen-item, geknipt van de 50 Jaar Studio Sport-dvd. Als nu nóg niet geloofd wordt dat de NOS-commentator gewoon live in het stadion commentaar doet en enkel wat tussenzinnetjes achteraf inspreekt, weet ik het ook niet meer.

pi_68732058
quote:

Achteraf ingesproken dus
(tvp)
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:46:46 #41
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68733096
Grrr
pi_68735654
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef Veerboot het volgende:
Zo, (een gedeelte van) het achter de schermen-item, geknipt van de 50 Jaar Studio Sport-dvd. Als nu nóg niet geloofd wordt dat de NOS-commentator gewoon live in het stadion commentaar doet en enkel wat tussenzinnetjes achteraf inspreekt, weet ik het ook niet meer.

Logisch dat ze in de "making of" even snel laten zien dat commentaar NIET achteraf word ingesproken.
Dat zou ik ook doen als ik de baas was over Studio Sport om mijn kijkers tevreden te houden (te belazeren).
Dat jullie dit geloven en hier in trappen is echt te dom voor woorden.
pi_68735968
Is er nog niemand op gekomen de NOS gewoon even te mailen?

Vroeger werden alle wedstrijden trouwens compleet ingesproken en daarna geknipt tot een samenvatting. Commentatoren moesten toen ook stiltes inlassen. Tegenwoordig word het meeste achteraf gedaan(bij de zondagmiddag wedstrijden) maar als je op zaterdagavond een wedstrijd hebt die om half 11 is afgelopen en je moet om kwart voor 11 de samenvatting hebben word die nog steeds live ingesproken, en tijdens de wedstrijd word de samenvatting al gemaakt.
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:51:35 #44
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68738385
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Logisch dat ze in de "making of" even snel laten zien dat commentaar NIET achteraf word ingesproken.
Dat zou ik ook doen als ik de baas was over Studio Sport om mijn kijkers tevreden te houden (te belazeren).
Dat jullie dit geloven en hier in trappen is echt te dom voor woorden.
Jup, en er staat nu een marsmannetje achter ja. Gast...
pi_68738629
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:51 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Jup, en er staat nu een marsmannetje achter ja. Gast...
Je kan nu grappen gaan maken, maar het feit dat jij gelooft dat het netjes live word verslagen door de reporters op basis van "the making off" zegt al genoeg.
pi_68741082
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:58 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Je kan nu grappen gaan maken, maar het feit dat jij gelooft dat het netjes live word verslagen door de reporters op basis van "the making off" zegt al genoeg.
En een reportage bij DWDD.

Ado, het is nu niet meer grappig

[ Bericht 4% gewijzigd door RayMania op 06-05-2009 19:06:48 ]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68741441
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:01 schreef denthemen het volgende:

[..]

En een reportage bij DWDD.

Ado, het is nu niet meer grappig
Ik bedoel het ook niet "grappig" hoor.
Ik ben ervan overtuigd dat alles achteraf wordt ingesproken in de studio.
Bovendien was het afgelopen weekend het levende bewijs van mijn gelijk.
pi_68744624
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Bovendien was het afgelopen weekend het levende bewijs van mijn gelijk.
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:52 schreef Adothehague het volgende:

[..]

1 voorbeeld is niet genoeg joh.
ALs je 1 wedstrijd wint in de Eredivisie is ook niet gelijk iedereen overtuigd dat je kampioen wordt.
Dat werkt met 1 wedstrijd die toevallig live verslaan is ook niet joh.
Je overtuigt niemand met die onzin.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68748172
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:23 schreef denthemen het volgende:

[..]

[..]
Het was niet 1 wedstrijd van het weekend, het waren er meerdere.
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:41:55 #50
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68760362

Van het NOS Journaal maar hieruit blijkt weer dat de NOS één grote ajax-bende is. Hij gaat bijna janken die man.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68760793
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Het was niet 1 wedstrijd van het weekend, het waren er meerdere.
Volgens mij is dat al vaker langsgekomen, omdat jij blijkbaar niet echt kan lezen zal ik het dikdrukken:

Zondag waren er 9 wedstrijden, dat kan je niet als voorbeeld nemen. Wij zijn al met genoeg beelden gekomen, i rest my case (dat is Engels)
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:08:29 #52
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68760931
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Klopkoek het volgende:

Van het NOS Journaal maar hieruit blijkt weer dat de NOS één grote ajax-bende is. Hij gaat bijna janken die man.
Calimero
29.10 Novastar HMH
pi_68879928
quote:

Echt he ik zag dat live
  zondag 10 mei 2009 @ 19:04:01 #54
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68880067
Jan Smit
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 10 mei 2009 @ 19:05:27 #55
189430 Anonymousz
pi_68880102
Hahaha Timmer
  zondag 10 mei 2009 @ 19:05:57 #56
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_68880110
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:04 schreef Anonymousz het volgende:
Jan Smit
Het enige positieve aan de degradatie van Volendam, is dat hij niet meer in beeld komt bij Studio Sport.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_68880117
quote:

Geweldig
pi_68880123
Altijd leuk dat publiek op de achtergrond.
  zondag 10 mei 2009 @ 19:06:34 #59
189430 Anonymousz
pi_68880127
Tiendalli mongool
Blom
  zondag 10 mei 2009 @ 19:07:14 #60
189430 Anonymousz
pi_68880143
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Het enige positieve aan de degradatie van Volendam, is dat hij niet meer in beeld komt bij Studio Sport.
Eens
pi_68880160
Dat geswitch vind ik maar niks
-AJAX AMSTERDAM-
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 mei 2009 @ 19:08:10 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68880171
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef MaxPower het volgende:
Achteraf ingesproken
Eigenlijk moet Evert dan gewoon alles inspreken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 10 mei 2009 @ 19:08:34 #63
168255 J.Herrer
pi_68880183
Tiendalli
TImmer

Waarom zenden ze nou 2 wedstrijden door elkaar
Zijn ze dadelijk weer om kwart voor 8 ofzo klaar
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zondag 10 mei 2009 @ 19:09:40 #64
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68880216
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:07 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Dat geswitch vind ik maar niks
ik begrijp het ook niet. Ze hadden beter eerst Feyenoord - Roda uit kunnen zenden en dan Graafschap - Volendam
  zondag 10 mei 2009 @ 19:11:32 #65
168255 J.Herrer
pi_68880252
Nee Ajax - Twente moest als eerst gezien de stand
Competitievervalsing studio feyenoord
  zondag 10 mei 2009 @ 19:11:48 #66
189430 Anonymousz
pi_68880263
Vink kut hoer
pi_68880283
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:11 schreef J.Herrer het volgende:
Nee Ajax - Twente moest als eerst gezien de stand
Competitievervalsing studio feyenoord
Niet AZ - Heerenveen? Of zijn ze geen kampioen meer?
pi_68880366
Die dekselse Tuyp
  zondag 10 mei 2009 @ 19:16:08 #69
189430 Anonymousz
pi_68880406
Timmer
  zondag 10 mei 2009 @ 19:16:13 #70
168255 J.Herrer
pi_68880409
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Niet AZ - Heerenveen? Of zijn ze geen kampioen meer?
Nee 1 tegen 5 maakt 6 en 2 tegen 3 maakt 5 dus heeft Ajax/Twente voorrang
pi_68880427
Sloeg hij nou raak?
pi_68880445
Feyenoord maakt hands en krijgt een penaltie
pi_68880452
Van Veldhoven (maar ik kan zijn frustatie begrijpen)
  zondag 10 mei 2009 @ 19:17:53 #74
168255 J.Herrer
pi_68880459
KNFB
  zondag 10 mei 2009 @ 19:18:17 #75
189430 Anonymousz
pi_68880472
Hands Hofland geen gele kaart
WTF Blom
pi_68880485
die Roda gast: "weer ons"

zondag 10 mei 2009 @ 19:19:08 #77
189430 Anonymousz
pi_68880496
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord maakt hands en krijgt een penaltie
Blom wat een mongool is hij
  zondag 10 mei 2009 @ 19:19:12 #78
168255 J.Herrer
pi_68880498
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Veldhoven (maar ik kan zijn frustatie begrijpen)
Hij heeft gewoon gelijk maar die prutser van een Hofland krijgt zn verdiende loon nog wel
  zondag 10 mei 2009 @ 19:19:45 #79
189430 Anonymousz
pi_68880516
Hofland
  zondag 10 mei 2009 @ 19:19:45 #80
168255 J.Herrer
pi_68880517
Nu dus
  zondag 10 mei 2009 @ 19:22:55 #81
189430 Anonymousz
pi_68880595
Makaay
  zondag 10 mei 2009 @ 19:23:14 #82
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68880601
En dat is dan geel
  zondag 10 mei 2009 @ 19:24:02 #83
189430 Anonymousz
pi_68880628
Fight fight fight
  zondag 10 mei 2009 @ 19:24:46 #84
168255 J.Herrer
pi_68880651
Djees er wordt echt gereageerd alsof het onmogelijk is om in de kuip te winnen ofzo
pi_68880669
Jammer dat we Verhoeven en Platje komend seizoen niet in de Eredivisie zien maar van De Graafschap, Roda en Volendam zag ik de laatste het liefst degraderen.
pi_68880712
Die bal was gewoon over de lijn dus niet zeuren.
  zondag 10 mei 2009 @ 19:26:20 #87
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68880720
Waar komt dat camera-verhaal vandaan?
pi_68880722
Dit switchen tussen samenvattingen kan ik op zo'n moment wel waarderen. Prima afgekeken van Talpa.
  zondag 10 mei 2009 @ 19:27:51 #89
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68880767
Nu al zegen dat Feyenoord 7e geworden is
  zondag 10 mei 2009 @ 19:29:20 #90
123545 DatMeenJeNiet
pi_68880810
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Inderdaad, wtf.
  zondag 10 mei 2009 @ 19:29:26 #91
168255 J.Herrer
pi_68880813
Een helicopter.. doe maar duur
pi_68880830
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Palmboom313 het volgende:
ja Vitesse heeft dus niet gewonnen Tom, anders wordt Feyenoord gen 7de
Ook voor Nac en Utrecht
  zondag 10 mei 2009 @ 19:35:21 #93
123545 DatMeenJeNiet
pi_68880986
Buijs gaat even heerlijk onderuit.
  zondag 10 mei 2009 @ 19:37:16 #94
168255 J.Herrer
pi_68881043
Waar blijft Ajax
pi_68881093
Laatste keer commentaar van Evert ofniet?
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 mei 2009 @ 19:40:02 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68881119
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste keer commentaar van Evert ofniet?
Volgens mij blijft hij op Freelance basis nog even bij de NOS.
pi_68881415
Keller lijkt wel 50
pi_68881438
Die Keller zouden ze eens een dopingcontrole af moeten nemen. Volgens mij heeft hij geblowd
  zondag 10 mei 2009 @ 19:51:12 #99
123170 alors
zlata1234
pi_68881439
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Keller lijkt wel 50
Nou ik wilde net zeggen, wat ziet die eruit zeg
know'm sayin?
word? word.
pi_68881484
IK WIL VOETBAL
-AJAX AMSTERDAM-
pi_68881489
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef alors het volgende:

[..]

Nou ik wilde net zeggen, wat ziet die eruit zeg

Hier valt het wel mee.
  zondag 10 mei 2009 @ 19:52:46 #102
168255 J.Herrer
pi_68881497
Motherf... ik had dus ook gewoon om 20.15 in kunnen schakelen
50 minuten van m'n leven verspild
  zondag 10 mei 2009 @ 19:56:13 #103
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68881611
Wat mis ik RTL Voetbal. Nu is er gewoon nog vaker reclame dan bij RTL/Talpa toen
  zondag 10 mei 2009 @ 19:57:13 #104
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_68881657
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat mis ik RTL Voetbal. Nu is er gewoon nog vaker reclame dan bij RTL/Talpa toen
  zondag 10 mei 2009 @ 20:01:04 #105
168255 J.Herrer
pi_68881767
quote:
Nu is er gewoon nog vaker reclame dan bij RTL/Talpa toen
Tuurlijk joh
Daar was het elke keer 5 minuten reclame na een wedstrijd
  zondag 10 mei 2009 @ 20:06:12 #106
123170 alors
zlata1234
pi_68881892
Ja joh klets de stream er maar uit voor die 5 minuten, kansloos weer
know'm sayin?
word? word.
pi_68882546
was NAC nu derde in de nacompetitie vorig jaar en verloren ze de play-offs ?
volgens Tom dan ?
  zondag 10 mei 2009 @ 20:29:33 #108
123170 alors
zlata1234
pi_68882632
NOS stream doet het nog steeds niet
know'm sayin?
word? word.
pi_68882637
Vond deze van Granqvist een beetje tegenvallen - er is geen NAC=speler die iets doet.
  zondag 10 mei 2009 @ 20:30:41 #110
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68882671
En dat is geen eens een kaart. En hofland kreeg wel rood
pi_68882672
Kijk dat is een elleboog. En daar wordt dan niets voor gegeven xD
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 mei 2009 @ 20:31:40 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68882707
Waarom wordt er niks gezegd van wat Boukari doet? Dat is geen shirtje trekken meer.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 10 mei 2009 @ 20:33:19 #113
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68882759
quote:
Haha, je geheugen is niet langer dan 1 week?

De NOS heeft 4 keer reclame in 34 weken. RTL/Talpa tegen de 70+.
sig verwijderd door FA
pi_68882774
PSV als laatste zeker?
  zondag 10 mei 2009 @ 20:36:00 #115
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68882833
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:33 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Haha, je geheugen is niet langer dan 1 week?

De NOS heeft 4 keer reclame in 34 weken. RTL/Talpa tegen de 70+.
Ach laat ook maar. Ik vond de samenvatting bij RTL/Talpa een stuk beter.{
  zondag 10 mei 2009 @ 20:42:34 #116
189430 Anonymousz
pi_68883060
kut klappers
pi_68883183
Check heel dat publiek met klappers
pi_68883321
Ja dus
pi_68883530
Bossen was overigens wel van plan de strafschop te geven, hij deed de fluit al naar de mond. Het is dat de grensrechter het wel goed zag
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68883655
Hoger eindigen dan Emanuelson zelf, wtf?
  zondag 10 mei 2009 @ 20:59:23 #121
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68883724
PSV kan al niet meer 3e worden want ajax heeft al gewonnen Tom En dan sjek als commentator
pi_68883836
"Koevermans, en die doet wat hij altijd doet, scoren"

Nou...
pi_68883940
Ah leuk, de mooiste doelpunten

Vast Dembele op 1
pi_68883975
Veel van die doelpunten toevalligerwijs vroeg in het seizoen gescoord.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68884008
Ze mochten wel een top 10/20 samenstellen (Mja dan krijg je weer gezeik dat het niet klopt)
pi_68884018
Lastig, maar die van Boussaboun is wel heel gruwelijk hoor.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68884058
DIE CD WIL IK, SNELLLLLLLLLL!!!
  zondag 10 mei 2009 @ 21:09:25 #128
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_68884067
Die van Berg tegen Roda JC uit had ook genomineerd mogen worden.
pi_68884070
Boussaboun
  zondag 10 mei 2009 @ 21:09:49 #130
123545 DatMeenJeNiet
pi_68884078
Ze doen de verkeerde van Biseswar. Die tegen NAC was veeeeeeeel mooier.

zondag 10 mei 2009 @ 21:11:27 #131
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68884149
Die tegen Sparta van Biseswar vond ik ook mooier, deze kwam bij mij in ieder geval op een karige derde plaats. Biseswar hoort dan ook 3 keer in dat lijstje voor te komen.
pi_68884296
Ik vind die eerste tegen Volendam ook mooier dan die 2e die ze toonde
pi_68884842
Onzinnige TT, dit is toch niets nieuws? Dat doet de NOS al jaren...
  zondag 10 mei 2009 @ 21:30:16 #134
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68884926
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Keller lijkt wel 50
Hoe die praatte wel ouder
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 mei 2009 @ 21:30:32 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68884937
Het commentaar van Van Gelder was tenenkrommend
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68885057
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:30 schreef rubbereend het volgende:
Het commentaar van Van Gelder was tenenkrommend
Klopt valt me vaker op, die man kan echt geen samenvattingen doen.
pi_68907871
weet iemand welk nummer ze hadden gebruikt op de achtergrond bij de mooiste doelpunten?

ik vond het een chille nummer.
pi_68912065
iemand?
  maandag 11 mei 2009 @ 18:37:09 #139
168255 J.Herrer
pi_68913505
Just for tonight
pi_68914859
dat is 'em niet

die gebruikten ze op het wek of ek

dat van gisteren was een instrumentaal, jazz-achtig nummer denk ik
pi_68915283
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef buddyb het volgende:
iemand?
Linkje? Kan ik nog eens luisteren...
pi_68915293
Just For Tonight is het inderdaad niet. Geen idee wat het wel is. Zat ook niet zo heel goed op te letten.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:16:43 #143
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68941316
quote:
NOS: 'Eredivisievoetbal bij NOS populairder dan bij RTL'

De samenvattingen van het eredivisievoetbal bij de NOS trokken het afgelopen seizoen meer kijkers dan de uitzendingen een jaar eerder bij RTL 4. Dat zegt kijkcijferdeskundige René van Dammen, meldt de NOS vandaag. "Flink meer zelfs; +350.000 op zaterdagen en +500.000 op zondagen", vertelt een zegsvrouw van de NOS. "En met een marktaandeel van 45% op zondagen zijn dit cijfers om trots op te zijn. Ook NOS Studio Voetbal trok dit jaar meer kijkers dan vorig jaar."

De NOS maakt vlak na het einde van de competitie de balans op. "Uit vergelijking met de kijkcijfers van vorig jaar is gebleken dat dit jaar meer mensen naar de samen- vattingen van de Eredivisie hebben gekeken dan vorig jaar", aldus de zegsvrouw.

Hoofd NOS Sport Maarten Nooter is blij met het resultaat. "De uitkomsten zijn vooral een compliment voor al die mensen die een seizoen lang keihard hebben gewerkt om weer een programma voor het Eredivisievoetbal te maken, geliefd door het Nederlands publiek om z'n kwaliteit en dynamiek, een programma zonder analyses en reclame", vertelt Maarten Nooter van NOS Sport.

http://www.mediacourant.nl/?p=19450
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:49:46 #144
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68942637
Er zaten ook meer mensen in de stadions dan vorig jaar. De algehele belangstelling neemt dus toe.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:30:22 #145
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68944234
Wat wil je daar mee zeggen?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:31:48 #146
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68944286
Dat het niet perse aan de NOS hoeft te liggen dat het voetbal populairder is.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:34:39 #147
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68944393
Raar argument natuurlijk. De stadions zaten de afgelopen drie seizoenen (toen de kijkcijfers bij Talpa/RTL veel slechter waren) toch ook niet minder vol dan al die jaren daarvoor, toen er bij de NOS al vergelijkbare kijkcijfers waren (zelfs iets beter dan nu)?
pi_68944418
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Linkje? Kan ik nog eens luisteren...
ik kan de video nergens op de site van de nos vinden.

zal wel een mailtje sturen.
pi_68949619
Bij de NOS heb je een hoop mensen die gewoon altijd naar de publieke omroep kijken. Het Journaal trekt ook meer kijkers dan het RTL nieuws, terwijl de kwaliteit van het RTL nieuws op hezelfde niveau zit.
  zondag 17 mei 2009 @ 17:20:48 #150
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69122778
Best aardig seizoensoverzicht tot nu toe
  zondag 17 mei 2009 @ 17:23:31 #151
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69122866
hopelijk komt er nog een herhaling

WEl grappig net met die koeien > boe en daarna de trainers
  zondag 17 mei 2009 @ 17:46:13 #152
73274 Prosac
Bedankt Ray
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 17 mei 2009 @ 21:44:05 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69132381
Van Gaal bij de vertrokken trainers tellen omdat het seizoen nog niet officieel over is Dat sloeg echt nergens op. AZ traint niet eens meer. Zelfde geldt voor Adelaar
DeLuna vindt me dik ;(
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2009 @ 22:32:49 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_69275142
Dit wordt een mooie uitzending.

En niet alleen voor Menchow

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2009 @ 22:34:05 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_69275180
Ze beginnen met het hoogtepunt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:34:30 #156
189430 Anonymousz
pi_69275201
Kijken waar het fout ging bij feyenoord
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:36:58 #157
189430 Anonymousz
pi_69275291
Timmer
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:37:56 #158
189430 Anonymousz
pi_69275327
Spandoek: Mario Been For Persident

Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2009 @ 22:38:16 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_69275345
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
Timmer
Ja het ligt aan de doelman

pi_69275352
Groningen
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:39:17 #161
189430 Anonymousz
pi_69275396
Haha drama
pi_69275398
Arme Lurling
pi_69275422
De Kuip
Wie zou er op MIJN stoeltje zitten?
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:40:16 #164
189430 Anonymousz
pi_69275438
Geen penalty
pi_69275521
Volgens mij wordt Lurling nog uitgefloten als hij boodschappen gaat doen in de Appie
pi_69275529
feyenoord
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:42:54 #167
189430 Anonymousz
pi_69275533
OMG 0-4 de verdedigers zijn aan het slapen ofzo
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2009 @ 22:42:59 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_69275536
Heerlijke beelden

Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2009 @ 22:43:27 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_69275551
Armer gerard Meijer

donderdag 21 mei 2009 @ 22:43:42 #170
189430 Anonymousz
pi_69275560
Mols die opa
pi_69275561
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef tong80 het volgende:
Heerlijke beelden

Tja, als je eigen club niks doet, moet je het van leedvermaak hebben.
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2009 @ 22:44:19 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_69275583
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, als je eigen club niks doet, moet je het van leedvermaak hebben.
Hunnie begonnen

pi_69275622
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hunnie begonnen

Maar jij moet toch in de hoek
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2009 @ 22:46:47 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_69275669
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar jij moet toch in de hoek
Nu genieten van je plaatsgenoten

pi_69275744
Maar wij hebben de beker
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2009 @ 22:50:01 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_69275796
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:48 schreef SCH het volgende:
Maar wij hebben de beker
Van harte

pi_69275943
timmehhh
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_69276050
Zul je zien dat NAC straks doorgaat
pi_69276470
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
Zul je zien dat NAC straks doorgaat
Nee
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:37:16 #180
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69277443
Dat commentaar bij FC Groningen - Utrecht
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2009 @ 23:41:16 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_69277573
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
Dat commentaar bij FC Groningen - Utrecht
leg eens uit

donderdag 21 mei 2009 @ 23:49:22 #182
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69277840
Weinig enthousiast en vond het behoorlijk klinken alsof het achteraf was ingesproken. Absoluut niet alsof hij er zelf bij was geweest.
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2009 @ 23:57:12 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_69278113
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef Prosac het volgende:
Weinig enthousiast en vond het behoorlijk klinken alsof het achteraf was ingesproken. Absoluut niet alsof hij er zelf bij was geweest.
Wat had ie moeten zeggen :

'FC Utrecht gaat er nog voor.' ?

donderdag 21 mei 2009 @ 23:58:46 #184
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_69278167
Ik vind Philip Kooke eerlijk gezegd nog één van de betere bij de NOS.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_69278186
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef Prosac het volgende:
Klopt. Had precies hetzelfde gevoel.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:01:56 #186
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69278283
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat had ie moeten zeggen :

'FC Utrecht gaat er nog voor.' ?

Met een 3-3 score in de eerste wedstrijd had dat inderdaad gekund ja.
Het ging mij meer om het totale gebrek aan interesse en enthousiasme vanaf het begin van de samenvatting, typisch commentaar van iemand die al exact weet wat hij inspreekt.
pi_69278361
Dat is toch ook prima bij een samenvatting?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:05:55 #188
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69278442
Euh.. ik zou verwachten dat ze gewoon live commentaar gebruiken. En dat klinkt in elk geval niet zoals dit.

Dit was meer het commentaar dat je hoort bij een 30 seconden samenvatting van Manchester United - Barcelona in het ochtendjournaal.
pi_69278498
Waarom live commentaar? Het is een journalistiek verslag van een gebeurtenis, prima om dat achteraf in te spreken.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:10:05 #190
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69278575
Dat zal, maar ik vind dat totaal niet prettig om naar te luisteren.
pi_69278613
Er wordt altijd veel te ingewikkeld gedaan over voetbalcommentaar.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:12:22 #192
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69278640
Helemaal niet, alleen Leo Driessen mag met pensioen. Tenzij Ajax bezig is een wedstrijd te verliezen, dan mogen ze zijn microfoon inschakelen.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:13:41 #193
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_69278675
Is het niemand opgevallen dat precies toen die penalty van Berg werd gestopt de score rechtsboven naar 5-0 ging (en meteen weer terug naar 4-0)?
sig verwijderd door FA
pi_69299527
Vind het commentaar van Eredivisielive beter, ook prettiger om naar te luisteren, behalve 1 zo'n saaie lul, hoe heettie Reitsma ofzo?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 18:59:18 #195
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_69300104
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:41 schreef JeffreyADO het volgende:
behalve 1 zo'n saaie lul, hoe heettie Reitsma ofzo?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 juli 2009 @ 11:32:45 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70541146
Komend seizoen blijft alles bij het oude. Alleen een paar kleine wijzigingen 'achter de komma'. Ze proberen alleen nog wat analisten vast te leggen voor de CL duels. Aldus Arno Vermeulen in de papieren VI.
pi_71525479
Vandaag geen wedstrijd gezien, dus kom maar op
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:20:09 #198
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71525750
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:38:50 #199
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71526099
Lafjes achteraf ingesproken kutcommentaar
29.10 Novastar HMH
pi_71526103
Lekker die 2-0
pi_71526116
Wat staat het geluid vanaf de tribunes toch vreselijk zacht
Цой жив
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:39:30 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71526117
Wat een goal inderdaad
29.10 Novastar HMH
pi_71526130
Ugh, die omroeper van Heracles is bijna net zo irritant als die van Heerenveen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71526132
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:39 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een goal inderdaad
Tot nu toe goal of the season
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:41:41 #205
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71526154
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:40 schreef mcyodogg het volgende:
Ugh, die omroeper van Heracles is bijna net zo irritant als die van Heerenveen.
Incapabele vent is dat, kan vaak onze eigen spelersnamen niet eens fatsoenlijk uitspreken
29.10 Novastar HMH
pi_71526181
Wiedemeijer
Цой жив
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:44:21 #207
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71526196
Wtf Swerts
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:47:46 #208
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71526249
Zonde dat het weer over die pingel moet gaan, we hebben ze compleet gedold tot de 75e minuut.
Gelukkig is Koeman realistisch.
29.10 Novastar HMH
pi_71526259
Toch wel stuk om die overtredingen van Swerts (hoog IQ heeft 'ie denk ik) en Pelle .
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:49:14 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71526269
Swerts en Pelle !. Hopelijk krijgen ze vier tot vijf duels.
pi_71526303
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Swerts en Pelle !. Hopelijk krijgen ze vier tot vijf duels.
4 tot 5, 4 en een helft ofzo?
sig verwijderd door FA
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:52:15 #212
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71526333
Dat zag er niet flex uit, die knie
29.10 Novastar HMH
pi_71526342
Die cornervlag er even uit, moment van het jaar .
sig verwijderd door FA
pi_71526344
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:39 schreef Zwoerd het volgende:
Wat staat het geluid vanaf de tribunes toch vreselijk zacht
Idd. Zit totaal geen sfeer in zo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:54:04 #215
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71526363
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Idd. Zit totaal geen sfeer in zo.
Ook niet omdat Evert de boel achteraf inspreekt natuurlijk.
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:54:28 #216
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71526371
Rajkovic ook 4 wedstrijden
29.10 Novastar HMH
pi_71526542
Weer suf commentaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_71526554
Wat een samenvatting .

Van de eerste 7 minuten 4 dingen laten zien dan ineens naar minuut 39. Duidelijk even snel in elkaar geknald.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:04:52 #219
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71526560
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef Damzkieee het volgende:
Rajkovic ook 4 wedstrijden
Arbitrage zag het wel
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:06:59 #220
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71526610
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:04 schreef Bevin het volgende:

[..]

Arbitrage zag het wel
Werd niet voor gefloten toch?
Anders
29.10 Novastar HMH
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:09:20 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71526657
Bas Ticheler kan die niet eens gaan vissen ofzo? . Blijf bij LDL daar ben je . Op TV is het züm kotzen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:11:40 #222
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71526703
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:06 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Werd niet voor gefloten toch?
Anders
Ja noh, weet niet of ie floot, maar die grensrechter stond er vol boven op en die gaf gewoon een achterbal geloof ik. En die zag echt precies wat er gebeurde, of de scheidsrechter het ook zag weet ik niet zo.
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:18:03 #223
35723 crew  GGMM
pi_71526850
Veel rode kaarten in de eerste speelronde.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:20:35 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71526907
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef GGMM het volgende:
Veel rode kaarten in de eerste speelronde.
scheidsrechters die de richtlijnen van de KNVB nog uitvoeren, dat verwaterd allemaal wel weer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_71526978
"van afgelopen seizoen"
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:25:26 #226
35723 crew  GGMM
pi_71527025
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
"van afgelopen seizoen"
Het voetbalseizoen is nog niet begonnen of ik erger me alweer aan jou.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:26:31 #227
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71527214
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het voetbalseizoen is nog niet begonnen of ik erger me alweer aan jou.
Hmm, dat ligt dan waarschijnlijk aan jouw leven...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:36:51 #229
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_71527307
Lol, zit ik die hele discussie hierboven te lezen over dat achteraf inspreken, is het van vorig seizoen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:35:02 #230
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_71528503
Het was wel weer raak, bij Willem II.

Gele kaart laten zien in samenvatting (Gregoire) = rode kaart verderop in de wedstrijd.
  Forum Admin zondag 2 augustus 2009 @ 19:02:30 #231
35723 crew  GGMM
pi_71545173
Begonnen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71545177
We zijn begonnen.
pi_71545197
Gewogen en te licht... of te zwaar.. bevonden.
pi_71545201
Begonnen met ajax?
pi_71545243
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Begonnen met ajax?
Dat kun je toch zelf zien ?
sig verwijderd door FA
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:05:40 #236
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71545248
quote:
Begonnen met ajax?
Tuurlijk studio Ajax
pi_71545258
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:05 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat kun je toch zelf zien ?
Ben zwemmen kijken gast En Ajax had ik al gezien.
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:07:00 #238
168255 J.Herrer
pi_71545276
quote:
Begonnen met ajax?
Nee met Groningen
pi_71545286
Wat een vervelend camerastandpunt. Er is net te weinig overzicht om de wedstrijd lekker te kunnen zien.
pi_71545322
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:06 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Ben zwemmen kijken gast En Ajax had ik al gezien.
Ja en? Ik kan zappen binnen de seconde, ik hoop voor je dat het bij jou geen 3 minuten duurt? Genoeg onzin weer. Ajax is ver klaar trouwens, vergeet niet terug te zappen.
sig verwijderd door FA
pi_71545351
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja en? Ik kan zappen binnen de seconde, ik hoop voor je dat het bij jou geen 3 minuten duurt? Genoeg onzin weer. Ajax is ver klaar trouwens, vergeet niet terug te zappen.
Ben online naar zwemmen kijken gast en als ik tv wil kijken moet ik naar beneden. JIj denkt ook dat je alles weet
pi_71545369
Matige keeper van Groningen. Hij is er nu geblesseerd vanaf.
pi_71545384
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ver klaar?
- verwijderd door admin -
pi_71545401
Rommedahl vind ik wel een fijne speler voor Ajax. Levert een hoop dreiging op. Zelf scoort hij te weinig vind ik, maar zolang Ajax een paar veel scorende spelers heeft, is hij erg nuttig.
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:14:41 #245
168255 J.Herrer
pi_71545437
Is Sno al gespot met het vrouwtje van de Zeeuw?
Zou een mooie reden zijn om hem weg te sturen
  Trouwste user 2022 zondag 2 augustus 2009 @ 19:15:47 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_71545451
Bobby

pi_71545473
PSV een goal onthouden door de eerste foute buitenspelbeslissing van het seizoen.

Overigens mooi ingeschoten door Engelaar

[ Bericht 24% gewijzigd door FinancialBubble op 02-08-2009 19:22:53 ]
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:19:39 #248
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71545522
Hij had rood moeten geven
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:19:41 #249
168255 J.Herrer
pi_71545523
Afellay
Gefrustreerde hond
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:22:14 #250
168255 J.Herrer
pi_71545572
Honda
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:24:00 #251
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_71545613
Aha, de goalbanner staat er al eerder dan de goal.
pi_71545630
Marcellis
pi_71545648
NOS corner moest nog genomen worden en ik de goalbanner stond al in beeld
pi_71545665
honda maakt weer een goal en geeft een assist. puike spelert.
pi_71545669
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
NOS corner moest nog genomen worden en ik de banner stond al in beeld
Idd.

NOS
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:26:14 #256
168255 J.Herrer
pi_71545670
Tijd om te zappen
pi_71545909
Whehe, dat dansje.
pi_71546251
Jack .
sig verwijderd door FA
pi_71546265
Nou dat was weer tenenkrommend
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:32:08 #260
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71740047
Hehe jezelf een boete geven
29.10 Novastar HMH
pi_71740085
Lol, die opmerking over Telstar.
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 augustus 2009 @ 19:33:35 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71740091
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:32 schreef Damzkieee het volgende:
Hehe jezelf een boete geven
Boetes doen die voetballers echt niets. Wil je ze straffen moet je ze gewoon een uur schoenen laten boenen ofzo.
pi_71740120
De elleboog van de week.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:34:53 #264
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71740121
Zwaanswijk
29.10 Novastar HMH
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 augustus 2009 @ 19:34:58 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71740125
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:33 schreef kevin6188 het volgende:
Lol, die opmerking over Telstar.
Het is wel waar . Snoeks ben ik vaak genoeg tegen gekomen op sportpark Schoonenberg. Maar de nieuwe tribune is
pi_71740141
Waarom moet De Graaf nu al rust krijgen ? Het is begin augustus .
sig verwijderd door FA
pi_71740153
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:34 schreef borisz het volgende:

[..]

Het is wel waar . Snoeks ben ik vaak genoeg tegen gekomen op sportpark Schoonenberg. Maar de nieuwe tribune is
Ik heb er een foto van gezien. Zag er idd goed uit.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:36:28 #268
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71740165
Hakola
29.10 Novastar HMH
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:37:33 #269
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71740193
BLINDE!
29.10 Novastar HMH
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:38:14 #270
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71740211
Zo hee wat een chickie
29.10 Novastar HMH
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:38:58 #271
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71740234
Goddomme, als het niet door het kunstgras komt dat we punten pakken, komt het wel doordat de tegenstander zonder publiek moet spelen
29.10 Novastar HMH
pi_71740258
Haha en ook zeggen dat jullie uit altijd goede wedstrijden spelen
pi_71740269
pi_71740283
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:38 schreef Damzkieee het volgende:
Goddomme, als het niet door het kunstgras komt dat we punten pakken, komt het wel doordat de tegenstander zonder publiek moet spelen
Dat ze dat de schuld geven, slaat nergens op. Maar ik ben het wel volledig met ze eens. De straf slaat helemaal nergens op!
pi_71740285
countinho lijkt me wel een chille neger
pi_71740291
Damzkie, niemand heeft zoiets gezegd hoor? Dus weet niet hoe je er bij komt dat het daar aan ligt
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_71740303
Kolere wat een lelijke shirts heeft ADO
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 augustus 2009 @ 19:42:04 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71740308
Lelijke uitshirts van Ado trouwens
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:42:04 #279
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71740309
Honda wát een held
Alles is relatief
pi_71740321
Wil een strafschop? Een corner, ja.
pi_71740350
Keepertje toch
pi_71740360
Honda.

Slecht gekeept, dat wel.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:44:31 #283
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_71740366
lat
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_71740384
Van den Berg. Koning latje trappen.
pi_71740401
Volgens mij geen goal.
pi_71740403
Honda scoort weer!
pi_71740415
Wat een knuppel is het toch
pi_71740417
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:46 schreef buddyb het volgende:
Honda scoort weer!
pi_71740423
Haha, wat zijn we weer intelligent jongens .
sig verwijderd door FA
pi_71740429
Relluuuuh!
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:47:27 #291
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71740431
Rellen
29.10 Novastar HMH
pi_71740437
Rellen
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:47:44 #293
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_71740438
niet eens rake klappen, beetje geduw
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:48:59 #294
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71740467
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:41 schreef Superheld het volgende:
Damzkie, niemand heeft zoiets gezegd hoor? Dus weet niet hoe je er bij komt dat het daar aan ligt
Het gaat alleen maar over het feit dat er geen publiek was, net als dat het er vorige week alleen maar over ging dat er een pingel was onthouden. Je zou het ook over de wedstrijd zelf kunnen hebben.
29.10 Novastar HMH
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 augustus 2009 @ 19:49:25 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71740481
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
niet eens rake klappen, beetje geduw
Zo jammer altijd, er wordt nooit een goede rake klap gegeven .
pi_71740482
''stirr i dunno, but i tink ehh jah''

Wat een held is die Honda.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:50:20 #297
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71740506
Genieten weer van Suarez
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71740534
Roda

Degradeer ff
pi_71740557
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:48 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Het gaat alleen maar over het feit dat er geen publiek was, net als dat het er vorige week alleen maar over ging dat er een pingel was onthouden. Je zou het ook over de wedstrijd zelf kunnen hebben.
Ja, en jullie keeper heeft het er ook over. Ik heb het hier niemand van NAC horen roepen, ze geven antwoord op vragen van de journalisten. Maar niemand heb ik horen zeggen dat het door het publiek komt dat jullie een punt pakken.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:55:17 #300
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71740614
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:52 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ja, en jullie keeper heeft het er ook over. Ik heb het hier niemand van NAC horen roepen, ze geven antwoord op vragen van de journalisten. Maar niemand heb ik horen zeggen dat het door het publiek komt dat jullie een punt pakken.
Heb ik dat gezegd dat iemand van jullie dat zei dan? Ik zeg alleen dat daar weer suggestief over wordt gepraat, de interviewers zijn daar inderdaad ook debet aan.
Maar goed, ik zal wel weer spoken zien. Voorlopig staan we gewoon gedeeld 3e
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')