Wij zijn gewoon te slim en weten dat het allemaal achteraf word ingesproken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:33 schreef Veerboot het volgende:
Geef het maar op om ze te overtuigen denthemen, de plaat is te dik
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon te slim en weten dat het allemaal achteraf word ingesproken.
De enige die Denthemen met deze onzin in de maling neemt is zichzelf, en de mensen die met hem mee praten omdat ze het ook geloven.
Nog nooit zulke domme mensen gezien zeg![]()
![]()
Wat dacht je van live radioverslag en CL-wedstrijden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:07 schreef denthemen het volgende:
Maar hoe verklaar je dan dat ze dingen zeggen zoals zo'n microfoon aan 1 hand (Die in het filmpje met Evert te zien is, die het live tijdens de wedstrijd doet en waarvan het commentaar later te horen is op tv) en dat ze zeggen dat deze microfoon handig is zodat ze nog snel info er bij kunnen pakken en zo. Als je het gaat inspreken dan weet je alles al, dan is dit niet nodig..
Het ging hier om competitie wedstrijden, en Evert ten Napel doet wedstrijden voor TV, en niet voor de radio. Hij zal ook af en toe eens wat voor de radio doen, maar normaal gesproken is hij voor tv.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:15 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat dacht je van live radioverslag en CL-wedstrijden?
Als je in een studio zit heb je toch dat omgevingsgeluid niet? En het opzoeken van info dan, gaan ze dat tijdens zo'n studio opname opeens tijdens het opnemen nog zoeken?quote:Ze gebruiken een handmicrofoon waardoor minder omgevingsgeluid te horen is. ‘Het is een experiment, want je houdt maar één hand over voor bijvoorbeeld het opzoeken van informatie.
Heb je mijn vorige post niet gelezen ofzo? Wat zeg ik nou net?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het ging hier om competitie wedstrijden, en Evert ten Napel doet wedstrijden voor TV, en niet voor de radio. Hij zal ook af en toe eens wat voor de radio doen, maar normaal gesproken is hij voor tv.
Even een quote:
[..]
Als je in een studio zit heb je toch dat omgevingsgeluid niet? En het opzoeken van info dan, gaan ze dat tijdens zo'n studio opname opeens tijdens het opnemen nog zoeken?
Dat ene zinnetje? Die weerleg ik toch, lees mijn post nog maar eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Heb je mijn vorige post niet gelezen ofzo? Wat zeg ik nou net?
quote:
Ja maar kijk niet naar afgelopen keer, toen waren er 9 wedstrijden. Neem bijvoorbeeld Ajax-Psv: De commentator weet te vertellen dat er op het sfeervak van Ajax een enorm doek omhoog komt voor Sjakie Wolfs, terwijl dit niet eens op tv is of zo. Je hoort hem vertellen dat iedereen gaat staan en klappen en dat je een bepaald gevoel voelt in de ArenA. Dit spreek je niet achteraf inquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij is het een mix van achteraf ingesproken tekst en livecommentaar. Alleen je hoort wel verdomd goed wat achteraf is ingesproken en wat niet, hoor je aan de context en de tendens.
Het verslag van Vitesse- Heracles van afgelopen weekend was absoluut in zijn geheel achteraf ingesproken.
Die weerleg je niet. Je spuit onzin. Wat denk je dat Ten Napel heeft gedaan in die jaren dat er geen competitiewedstrijden te zien waren bij de NOS? Daarnaast betekent dat het commentaar hetzelfde is (overigens een stukje van 3 seconden), niet dat het tijdens de wedstrijd is ingesproken. Dat kan net zo goed achteraf opnieuw worden ingesproken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat ene zinnetje? Die weerleg ik toch, lees mijn post nog maar eens
Wat is in godsnaam de bedoeling van deze opmerking? Wie heeft het hier over een studio?quote:Als je in een studio zit heb je toch dat omgevingsgeluid niet? En het opzoeken van info dan, gaan ze dat tijdens zo'n studio opname opeens tijdens het opnemen nog zoeken?
Ik het eerste gedeelte had ik het ook over het feit dat het een mix is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar kijk niet naar afgelopen keer, toen waren er 9 wedstrijden. Neem bijvoorbeeld Ajax-Psv: De commentator weet te vertellen dat er op het sfeervak van Ajax een enorm doek omhoog komt voor Sjakie Wolfs, terwijl dit niet eens op tv is of zo. Je hoort hem vertellen dat iedereen gaat staan en klappen en dat je een bepaald gevoel voelt in de ArenA. Dit spreek je niet achteraf in
Tuurlijk heeft Ten Napel ook voor de radio dingen gedaan, maar je ziet op het youtube filmpje een verslag met die microfoon, en ik heb al een filmpje gepost van de samenvatting, waarop dus te horen is dat dit van Ten Napel afkomt, verklaar dat dan.quote:Die weerleg je niet. Je spuit onzin. Wat denk je dat Ten Napel heeft gedaan in die jaren dat er geen competitiewedstrijden te zien waren bij de NOS? Daarnaast betekent dat het commentaar hetzelfde is (overigens een stukje van 3 seconden), dat het tijdens de wedstrijd is ingesproken. Dat kan net zo goed achteraf opnieuw worden ingesproken.
Waar zou je het anders later inspreken? In het stadion alsnog?quote:Wat is in godsnaam de bedoeling van deze opmerking? Wie heeft het hier over een studio?
Dat is al jaren zo, en ik weet gewoon uit eigen ervaring dat een aantal jaar geleden ook gewoon het verslag al in het stadion was. Die mannen weten waar ze mee bezig zijn, die herhalen zulke zinnen héél vaak. Tuurlijk zijn er dingetjes die ze later opnieuw inspreken, maar het grootste gedeelte gaat, imo, gewoon tijdens de wedstrijd.quote:Ik zou eens goed de samenvattingen beluisteren; het gebeurt vrij frequent dat er aan het begin van een hoogtepunt 'toevallig' een wedstrijdbeeld wordt geschetst, zoals 'ploeg a wordt steeds sterker'.
Als ik me ergens niet druk om maak zijn het wel die retards. Het zou jou sieren dat je niet meteen aanneemt dat jouw mening de goede is en niet komt met dat ik "onzin spuit".quote:Nog wat: dat dit standpunt wordt verkondigd door de grootste idioot van VBL, invalideert niet per definitie dat standpunt. Het zou je sieren als je je trots opzij zou kunnen zetten; ik neem tenminste aan dat dat de enige reden is dat je niet terugkeert op je schreden.
Ja dat klopt wel ja. Vaak ook na een actie van als voorbeeld Suarez dat je hem later in beeld ziet en dat ze toch nog iets over hem zeggen, dat zijn dingen die ze achteraf doen jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik het eerste gedeelte had ik het ook over het feit dat het een mix is.
Ik heb eens meegekregen dat ze na de tijd nog editten en zo door wat extra commentaar wat meer 'naar de uitslag toe' kunnen draaien.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:22 schreef Adothehague het volgende:
sjonge jonge jonge, snappen jullie het nou nog niet.
Ik hoorde john van vliet van sport 1 laatst zeggen dat hij in zijn huiskamer zat en vanuit daar de Coma Suderamerica aan het verslaan was. Hij zei: ik zit niet in het stadion en ik kan niet zien wat er op dit moment gebeurd bla bla bla. Hij verloeg op basis van tv beelden in de huiskamer.
Bij studio sport hetzelfde alleen dan verslaan ze het in de studio.
Spor 1 is geen studio sportquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:22 schreef Adothehague het volgende:
sjonge jonge jonge, snappen jullie het nou nog niet.
Ik hoorde john van vliet van sport 1 laatst zeggen dat hij in zijn huiskamer zat en vanuit daar de Coma Suderamerica aan het verslaan was. Hij zei: ik zit niet in het stadion en ik kan niet zien wat er op dit moment gebeurd bla bla bla. Hij verloeg op basis van tv beelden in de huiskamer.
Ach, doe geen moeite, ze zijn zelfs met beelden niet te overtuigen. En op argumenten gaan ze niet inquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:00 schreef Veerboot het volgende:
Ik zal eens kijken of ik morgen een gedeelte van dat achter de schermen-item op de 50 Jaar Studio Sport-dvd kan rippen en het dan op YouTube kan zetten. Dan kan er weinig discussie meer zijn: Evert ten Napel zit daar in het FC Twente-stadion en becommentarieert heel duidelijk live de wedstrijd. Het enige dat er gebeurt is dat een redacteur in Hilversum (die de samenvatting in elkaar draait) hem soms vraagt om nog wat verbindingszinnetjes in te spreken, zodat het een en ander in de samenvatting weggelaten kan worden zonder dat voor de kijker het wedstrijdbeeld er door veranderd (Denk aan een zinnetje als 'Tien minuten gespeeld, X is de betere ploeg, maar nog weinig echt grote kansen.').
Daar zal die hoofdredacteur op hebben gedoeld met zijn 'achteraf inspreken'. Doordat hij het alleen wat onhandig heeft geformuleerd, zijn er hier nu blijkbaar een aantal mensen die zelf niet meer nadenken en er blind vanuit gaan dat álles achteraf wordt ingesproken. Dat is dus gewoon absoluut niet zo.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:22 schreef Adothehague het volgende:
Right. Misschien nemen die mensen de moeite niet meer om in te gaan op je 'argumenten' omdat je logisch vermogen nul komma nul is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spor 1 is geen studio sport
[..]
Ach, doe geen moeite, ze zijn zelfs met beelden niet te overtuigen. En op argumenten gaan ze niet in
Ik kom zelfs met beelden, reageer er dan eens op. Je laat nu wel erg snel zien dat je het niet weetquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Right. Misschien nemen die mensen de moeite niet meer om in te gaan op je 'argumenten' omdat je logisch vermogen nul komma nul is.
Logisch dat ze in de "making of" even snel laten zien dat commentaar NIET achteraf word ingesproken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef Veerboot het volgende:
Zo, (een gedeelte van) het achter de schermen-item, geknipt van de 50 Jaar Studio Sport-dvd. Als nu nóg niet geloofd wordt dat de NOS-commentator gewoon live in het stadion commentaar doet en enkel wat tussenzinnetjes achteraf inspreekt, weet ik het ook niet meer.
Jup, en er staat nu een marsmannetje achter ja. Gast...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Logisch dat ze in de "making of" even snel laten zien dat commentaar NIET achteraf word ingesproken.
Dat zou ik ook doen als ik de baas was over Studio Sport om mijn kijkers tevreden te houden (te belazeren).
Dat jullie dit geloven en hier in trappen is echt te dom voor woorden.
Je kan nu grappen gaan maken, maar het feit dat jij gelooft dat het netjes live word verslagen door de reporters op basis van "the making off" zegt al genoeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:51 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Jup, en er staat nu een marsmannetje achter ja. Gast...
En een reportage bij DWDD.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je kan nu grappen gaan maken, maar het feit dat jij gelooft dat het netjes live word verslagen door de reporters op basis van "the making off" zegt al genoeg.
Ik bedoel het ook niet "grappig" hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
En een reportage bij DWDD.
Ado, het is nu niet meer grappig
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Bovendien was het afgelopen weekend het levende bewijs van mijn gelijk.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
1 voorbeeld is niet genoeg joh.
ALs je 1 wedstrijd wint in de Eredivisie is ook niet gelijk iedereen overtuigd dat je kampioen wordt.
Dat werkt met 1 wedstrijd die toevallig live verslaan is ook niet joh.
Je overtuigt niemand met die onzin.
Volgens mij is dat al vaker langsgekomen, omdat jij blijkbaar niet echt kan lezen zal ik het dikdrukken:quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het was niet 1 wedstrijd van het weekend, het waren er meerdere.
Calimeroquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Klopkoek het volgende:
Van het NOS Journaal maar hieruit blijkt weer dat de NOS één grote ajax-bende is. Hij gaat bijna janken die man.
Echt he ik zag dat livequote:Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Klopkoek het volgende:
Van het NOS Journaal maar hieruit blijkt weer dat de NOS één grote ajax-bende is. Hij gaat bijna janken die man.
Het enige positieve aan de degradatie van Volendam, is dat hij niet meer in beeld komt bij Studio Sport.quote:
Geweldigquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Klopkoek het volgende:
Eensquote:Op zondag 10 mei 2009 19:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het enige positieve aan de degradatie van Volendam, is dat hij niet meer in beeld komt bij Studio Sport.
ik begrijp het ook niet. Ze hadden beter eerst Feyenoord - Roda uit kunnen zenden en dan Graafschap - Volendamquote:
Niet AZ - Heerenveen? Of zijn ze geen kampioen meer?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:11 schreef J.Herrer het volgende:
Nee Ajax - Twente moest als eerst gezien de stand
Competitievervalsingstudio feyenoord
Nee 1 tegen 5 maakt 6 en 2 tegen 3 maakt 5 dus heeft Ajax/Twente voorrangquote:Op zondag 10 mei 2009 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet AZ - Heerenveen? Of zijn ze geen kampioen meer?
Blom wat een mongool is hijquote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord maakt hands en krijgt een penaltie
Hij heeft gewoon gelijk maar die prutser van een Hofland krijgt zn verdiende loon nog welquote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Veldhoven(maar ik kan zijn frustatie begrijpen)
Inderdaad, wtf.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Nu al zegen dat Feyenoord 7e geworden is
ja Vitesse heeft dus niet gewonnen Tom, anders wordt Feyenoord gen 7dequote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Palmboom313 het volgende:Nu al zegen dat Feyenoord 7e geworden is
Volgens mij blijft hij op Freelance basis nog even bij de NOS.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik wilde net zeggen, wat ziet die eruit zeg
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat mis ik RTL Voetbal. Nu is er gewoon nog vaker reclame dan bij RTL/Talpa toen
Tuurlijk johquote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Nu is er gewoon nog vaker reclame dan bij RTL/Talpa toen
Haha, je geheugen is niet langer dan 1 week?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat mis ik RTL Voetbal. Nu is er gewoon nog vaker reclame dan bij RTL/Talpa toen
Ach laat ook maar. Ik vond de samenvatting bij RTL/Talpa een stuk beter.{quote:Op zondag 10 mei 2009 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, je geheugen is niet langer dan 1 week?
De NOS heeft 4 keer reclame in 34 weken. RTL/Talpa tegen de 70+.
Klopt valt me vaker op, die man kan echt geen samenvattingen doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:30 schreef rubbereend het volgende:
Het commentaar van Van Gelder was tenenkrommend
quote:NOS: 'Eredivisievoetbal bij NOS populairder dan bij RTL'
De samenvattingen van het eredivisievoetbal bij de NOS trokken het afgelopen seizoen meer kijkers dan de uitzendingen een jaar eerder bij RTL 4. Dat zegt kijkcijferdeskundige René van Dammen, meldt de NOS vandaag. "Flink meer zelfs; +350.000 op zaterdagen en +500.000 op zondagen", vertelt een zegsvrouw van de NOS. "En met een marktaandeel van 45% op zondagen zijn dit cijfers om trots op te zijn. Ook NOS Studio Voetbal trok dit jaar meer kijkers dan vorig jaar."
De NOS maakt vlak na het einde van de competitie de balans op. "Uit vergelijking met de kijkcijfers van vorig jaar is gebleken dat dit jaar meer mensen naar de samen- vattingen van de Eredivisie hebben gekeken dan vorig jaar", aldus de zegsvrouw.
Hoofd NOS Sport Maarten Nooter is blij met het resultaat. "De uitkomsten zijn vooral een compliment voor al die mensen die een seizoen lang keihard hebben gewerkt om weer een programma voor het Eredivisievoetbal te maken, geliefd door het Nederlands publiek om z'n kwaliteit en dynamiek, een programma zonder analyses en reclame", vertelt Maarten Nooter van NOS Sport.
http://www.mediacourant.nl/?p=19450
Ja het ligt aan de doelmanquote:
Hunnie begonnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, als je eigen club niks doet, moet je het van leedvermaak hebben.
Nu genieten van je plaatsgenotenquote:
leg eens uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
Dat commentaar bij FC Groningen - Utrecht
Wat had ie moeten zeggen :quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef Prosac het volgende:
Weinig enthousiast en vond het behoorlijk klinken alsof het achteraf was ingesproken. Absoluut niet alsof hij er zelf bij was geweest.
Klopt. Had precies hetzelfde gevoel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef Prosac het volgende:
Weinig enthousiast en vond het behoorlijk klinken alsof het achteraf was ingesproken. Absoluut niet alsof hij er zelf bij was geweest.
Met een 3-3 score in de eerste wedstrijd had dat inderdaad gekund ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat had ie moeten zeggen :
'FC Utrecht gaat er nog voor.' ?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:41 schreef JeffreyADO het volgende:
behalve 1 zo'n saaie lul, hoe heettie Reitsma ofzo?
Incapabele vent is dat, kan vaak onze eigen spelersnamen niet eens fatsoenlijk uitsprekenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:40 schreef mcyodogg het volgende:
Ugh, die omroeper van Heracles is bijna net zo irritant als die van Heerenveen.
4 tot 5, 4 en een helft ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Swerts en Pelle!. Hopelijk krijgen ze vier tot vijf duels.
Idd. Zit totaal geen sfeer in zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:39 schreef Zwoerd het volgende:
Wat staat het geluid vanaf de tribunes toch vreselijk zacht
Ook niet omdat Evert de boel achteraf inspreekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idd. Zit totaal geen sfeer in zo.
Arbitrage zag het welquote:
Werd niet voor gefloten toch?quote:
Ja noh, weet niet of ie floot, maar die grensrechter stond er vol boven op en die gaf gewoon een achterbal geloof ik. En die zag echt precies wat er gebeurde, of de scheidsrechter het ook zag weet ik niet zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Werd niet voor gefloten toch?
Anders
scheidsrechters die de richtlijnen van de KNVB nog uitvoeren, dat verwaterd allemaal wel weerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef GGMM het volgende:
Veel rode kaarten in de eerste speelronde.
Hmm, dat ligt dan waarschijnlijk aan jouw leven...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voetbalseizoen is nog niet begonnen of ik erger me alweer aan jou.
Dat kun je toch zelf zienquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Begonnen met ajax?
Tuurlijk studio Ajaxquote:
Ja en? Ik kan zappen binnen de seconde, ik hoop voor je dat het bij jou geen 3 minuten duurt? Genoeg onzin weer. Ajax is ver klaar trouwens, vergeet niet terug te zappen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ben zwemmen kijken gastEn Ajax had ik al gezien.
Ben online naar zwemmen kijken gast en als ik tv wil kijken moet ik naar beneden. JIj denkt ook dat je alles weetquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan zappen binnen de seconde, ik hoop voor je dat het bij jou geen 3 minuten duurt? Genoeg onzin weer. Ajax is ver klaar trouwens, vergeet niet terug te zappen.
Ver klaar?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan zappen binnen de seconde, ik hoop voor je dat het bij jou geen 3 minuten duurt? Genoeg onzin weer. Ajax is ver klaar trouwens, vergeet niet terug te zappen.
Idd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
NOS![]()
![]()
![]()
corner moest nog genomen worden en ik de banner stond al in beeld
Boetes doen die voetballers echt niets. Wil je ze straffen moet je ze gewoon een uur schoenen laten boenen ofzo.quote:
Het is wel waarquote:
Ik heb er een foto van gezien. Zag er idd goed uit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is wel waar. Snoeks ben ik vaak genoeg tegen gekomen op sportpark Schoonenberg. Maar de nieuwe tribune is
Dat ze dat de schuld geven, slaat nergens op. Maar ik ben het wel volledig met ze eens. De straf slaat helemaal nergens op!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:38 schreef Damzkieee het volgende:
Goddomme, als het niet door het kunstgras komt dat we punten pakken, komt het wel doordat de tegenstander zonder publiek moet spelen
Het gaat alleen maar over het feit dat er geen publiek was, net als dat het er vorige week alleen maar over ging dat er een pingel was onthouden. Je zou het ook over de wedstrijd zelf kunnen hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:41 schreef Superheld het volgende:
Damzkie, niemand heeft zoiets gezegd hoor? Dus weet niet hoe je er bij komt dat het daar aan ligt
Zo jammer altijd, er wordt nooit een goede rake klap gegevenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
niet eens rake klappen, beetje geduw
Ja, en jullie keeper heeft het er ook over. Ik heb het hier niemand van NAC horen roepen, ze geven antwoord op vragen van de journalisten. Maar niemand heb ik horen zeggen dat het door het publiek komt dat jullie een punt pakken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar over het feit dat er geen publiek was, net als dat het er vorige week alleen maar over ging dat er een pingel was onthouden. Je zou het ook over de wedstrijd zelf kunnen hebben.
Heb ik dat gezegd dat iemand van jullie dat zei dan? Ik zeg alleen dat daar weer suggestief over wordt gepraat, de interviewers zijn daar inderdaad ook debet aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, en jullie keeper heeft het er ook over. Ik heb het hier niemand van NAC horen roepen, ze geven antwoord op vragen van de journalisten. Maar niemand heb ik horen zeggen dat het door het publiek komt dat jullie een punt pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |