Volgens mij is dat al vaker langsgekomen, omdat jij blijkbaar niet echt kan lezen zal ik het dikdrukken:quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het was niet 1 wedstrijd van het weekend, het waren er meerdere.
Calimeroquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Klopkoek het volgende:
Van het NOS Journaal maar hieruit blijkt weer dat de NOS één grote ajax-bende is. Hij gaat bijna janken die man.
Echt he ik zag dat livequote:Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Klopkoek het volgende:
Van het NOS Journaal maar hieruit blijkt weer dat de NOS één grote ajax-bende is. Hij gaat bijna janken die man.
Het enige positieve aan de degradatie van Volendam, is dat hij niet meer in beeld komt bij Studio Sport.quote:
Geweldigquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Klopkoek het volgende:
Eensquote:Op zondag 10 mei 2009 19:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het enige positieve aan de degradatie van Volendam, is dat hij niet meer in beeld komt bij Studio Sport.
ik begrijp het ook niet. Ze hadden beter eerst Feyenoord - Roda uit kunnen zenden en dan Graafschap - Volendamquote:
Niet AZ - Heerenveen? Of zijn ze geen kampioen meer?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:11 schreef J.Herrer het volgende:
Nee Ajax - Twente moest als eerst gezien de stand
Competitievervalsingstudio feyenoord
Nee 1 tegen 5 maakt 6 en 2 tegen 3 maakt 5 dus heeft Ajax/Twente voorrangquote:Op zondag 10 mei 2009 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet AZ - Heerenveen? Of zijn ze geen kampioen meer?
Blom wat een mongool is hijquote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord maakt hands en krijgt een penaltie
Hij heeft gewoon gelijk maar die prutser van een Hofland krijgt zn verdiende loon nog welquote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Veldhoven(maar ik kan zijn frustatie begrijpen)
Inderdaad, wtf.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Nu al zegen dat Feyenoord 7e geworden is
ja Vitesse heeft dus niet gewonnen Tom, anders wordt Feyenoord gen 7dequote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Palmboom313 het volgende:Nu al zegen dat Feyenoord 7e geworden is
Volgens mij blijft hij op Freelance basis nog even bij de NOS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |