Incapabele vent is dat, kan vaak onze eigen spelersnamen niet eens fatsoenlijk uitsprekenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:40 schreef mcyodogg het volgende:
Ugh, die omroeper van Heracles is bijna net zo irritant als die van Heerenveen.
4 tot 5, 4 en een helft ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Swerts en Pelle!. Hopelijk krijgen ze vier tot vijf duels.
Idd. Zit totaal geen sfeer in zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:39 schreef Zwoerd het volgende:
Wat staat het geluid vanaf de tribunes toch vreselijk zacht
Ook niet omdat Evert de boel achteraf inspreekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idd. Zit totaal geen sfeer in zo.
Arbitrage zag het welquote:
Werd niet voor gefloten toch?quote:
Ja noh, weet niet of ie floot, maar die grensrechter stond er vol boven op en die gaf gewoon een achterbal geloof ik. En die zag echt precies wat er gebeurde, of de scheidsrechter het ook zag weet ik niet zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Werd niet voor gefloten toch?
Anders
scheidsrechters die de richtlijnen van de KNVB nog uitvoeren, dat verwaterd allemaal wel weerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef GGMM het volgende:
Veel rode kaarten in de eerste speelronde.
Hmm, dat ligt dan waarschijnlijk aan jouw leven...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voetbalseizoen is nog niet begonnen of ik erger me alweer aan jou.
Dat kun je toch zelf zienquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Begonnen met ajax?
Tuurlijk studio Ajaxquote:
Ja en? Ik kan zappen binnen de seconde, ik hoop voor je dat het bij jou geen 3 minuten duurt? Genoeg onzin weer. Ajax is ver klaar trouwens, vergeet niet terug te zappen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ben zwemmen kijken gastEn Ajax had ik al gezien.
Ben online naar zwemmen kijken gast en als ik tv wil kijken moet ik naar beneden. JIj denkt ook dat je alles weetquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan zappen binnen de seconde, ik hoop voor je dat het bij jou geen 3 minuten duurt? Genoeg onzin weer. Ajax is ver klaar trouwens, vergeet niet terug te zappen.
Ver klaar?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan zappen binnen de seconde, ik hoop voor je dat het bij jou geen 3 minuten duurt? Genoeg onzin weer. Ajax is ver klaar trouwens, vergeet niet terug te zappen.
Idd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
NOS![]()
![]()
![]()
corner moest nog genomen worden en ik de banner stond al in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |