quote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik wilde net zeggen, wat ziet die eruit zeg
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat mis ik RTL Voetbal. Nu is er gewoon nog vaker reclame dan bij RTL/Talpa toen
Tuurlijk johquote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Nu is er gewoon nog vaker reclame dan bij RTL/Talpa toen
Haha, je geheugen is niet langer dan 1 week?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat mis ik RTL Voetbal. Nu is er gewoon nog vaker reclame dan bij RTL/Talpa toen
Ach laat ook maar. Ik vond de samenvatting bij RTL/Talpa een stuk beter.{quote:Op zondag 10 mei 2009 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, je geheugen is niet langer dan 1 week?
De NOS heeft 4 keer reclame in 34 weken. RTL/Talpa tegen de 70+.
Klopt valt me vaker op, die man kan echt geen samenvattingen doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:30 schreef rubbereend het volgende:
Het commentaar van Van Gelder was tenenkrommend
quote:NOS: 'Eredivisievoetbal bij NOS populairder dan bij RTL'
De samenvattingen van het eredivisievoetbal bij de NOS trokken het afgelopen seizoen meer kijkers dan de uitzendingen een jaar eerder bij RTL 4. Dat zegt kijkcijferdeskundige René van Dammen, meldt de NOS vandaag. "Flink meer zelfs; +350.000 op zaterdagen en +500.000 op zondagen", vertelt een zegsvrouw van de NOS. "En met een marktaandeel van 45% op zondagen zijn dit cijfers om trots op te zijn. Ook NOS Studio Voetbal trok dit jaar meer kijkers dan vorig jaar."
De NOS maakt vlak na het einde van de competitie de balans op. "Uit vergelijking met de kijkcijfers van vorig jaar is gebleken dat dit jaar meer mensen naar de samen- vattingen van de Eredivisie hebben gekeken dan vorig jaar", aldus de zegsvrouw.
Hoofd NOS Sport Maarten Nooter is blij met het resultaat. "De uitkomsten zijn vooral een compliment voor al die mensen die een seizoen lang keihard hebben gewerkt om weer een programma voor het Eredivisievoetbal te maken, geliefd door het Nederlands publiek om z'n kwaliteit en dynamiek, een programma zonder analyses en reclame", vertelt Maarten Nooter van NOS Sport.
http://www.mediacourant.nl/?p=19450
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |