Fail!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
weer heerlijk uitgeslapen tot elf uur![]()
Wilde ik net posten, was ie alweer vol
Het is met een kindervoorstelling dus niet heel boeiendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:33 schreef The_Dean het volgende:
Had ik eerder moeten weten jna, had ik er even heen gekund
Denk je dat het makkelijk is om gitaar te spelen als je vingers niet zijn warm zijnquote:
Je naam staat er nog steeds in hoorquote:
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je naam staat er nog steeds in hoor
En ja, ik mag hier posten want ik heb net een algemene beschrijving van mijn afstudeeronderwerp gegeven van 210 woorden. Helaas geen antwoord nog van de systeembeheerder.
tja.. wat vind jij leuk?quote:
dalijk al?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef eer-ik het volgende:
Wat een baggerdag vandaag zeg.
Ben blij als ik weer mandje in kan daljik.
oi!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh.. en de rest ook hoi
nico, motor, eer, Dean, Daph
pas je je nu gewoon aan aan ons niveau?quote:
Oh My Fucking God.. WTF denkt dat mensquote:Leanne geeft nu ook toe haar kleintjes regelmatig een slokje wijn te geven. "Ik snap wel dat het er niet goed uit ziet", zegt Leanne, "maar ik zie niet in hoe een paar frietjes of een beetje wijn hen kan schaden.
Spelen met koude vingers is zoooo rukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Denk je dat het makkelijk is om gitaar te spelen als je vingers niet zijn warm zijn
En dan nog vragen mensen zich af, hoe het komt dat de wereld naar de knoppen gaatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
Junkfood-moeder doodsbang
[..]
Oh My Fucking God.. WTF denkt dat mens![]()
Het gaat tegenwoordig zo langzaam dat zelfs Surinamers de LaPo zonder enige moeite pakkenquote:
Die kinderen moeten nog 1 worden en krijgen nu al beschadigde hersens.. Wat een tokkiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan nog vragen mensen zich af, hoe het komt dat de wereld naar de knoppen gaat
quote:
jij niet?quote:
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Spelen met koude vingers is zoooo ruk
Heb mijn V ook weer af
[ afbeelding ]
quote:
Kunnen we niet gewoon alle tokkies afslachtenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die kinderen moeten nog 1 worden en krijgen nu al beschadigde hersens.. Wat een tokkie
Nee, anders had Milou het wel gezien op de schroef camquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij niet?
[..]
ziet er goed uit
[..]
Niet iedereen heeft vrij vandaag tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Het is bevrijdingsdag, dus verplicht vrij feestdag
Maar vanaf morgen ga ik nog even drie dagen werken, waarin ik iets moet gaan doen, dat normaal minimaal één week duurt
niet iedereen heeft de juiste branche gekozenquote:
ja, ga jij eens iets doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:ik moet maar 's wat gaan doen vandaag
misschien
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, anders had Milou het wel gezien op de schroef cam
neequote:
Dankjequote:
Nou, nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen
Jij mag altijd posten van mij hoor. Meer zielen, meer vreugd
[..]
tja.. wat vind jij leuk?
[..]
dalijk al?
quote:
Heb het even naar m'n huis gemaild hoor.quote:
ook leuk..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dankje
Maar stiekem vind ik mijn hoofdgitaar nog mooier
[ afbeelding ]
door die toeterjosti's?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, nee.
Maar ik hou mezelf voor ogen dat het dalijk al is
4 uur geslapen vannacht
jazz?quote:
you go girl!quote:
Lijkt maar zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef OA het volgende:
Die topics vliegen er hier de laatste tijd doorheen. Of lijkt dat maar zo?
't is slechts een illusie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef OA het volgende:
danku!quote:
Laatste tijd juist nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef OA het volgende:
Haai!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef OA het volgende:
quote:
quote:
Aha. Nou ja, de vorige keer dat ik hier was, was #7xx aan de beurt...quote:
jij was gewoon lang wegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha. Nou ja, de vorige keer dat ik hier was, was #7xx aan de beurt...
nee.. download is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag hierquote:
jahoor zwaaien naar iemand mag, en zoals Milou ook al zeiquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was alleen in Stage SC
Sinds School en mag het wel
quote:
Het mag wel, staat volgens mij zelfs in de OPquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:13 schreef OA het volgende:
Dus eigenlijk willen de mods alleen geen smilieposts zien. Valt weer mee dan.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Was dat niet een van de voorwaarden die zorde voor overgave?
die regel heb ik er zelfs in gezetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het mag wel, staat volgens mij zelfs in de OP, alleen niet te veel
boeide mij ook verdomd weinigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou kunnenIk ben nooit zo betrokken geweest bij de fusie
Ja vorige keer zat ik al te kijken toen ik opeens oranje was op koninginnedag vanwege die tag en toen was er geloof ik nog weinig duidelijkheid over.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef OA het volgende:
Wanneer verdwijnt [ (was: nicomart) ] nou eens? Zou toch na 3 maanden zijn ofzo?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die regel heb ik er zelfs in gezet
[..]
hmm,d an heb je aardig verzaakt lately...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha. Nou ja, de vorige keer dat ik hier was, was #7xx aan de beurt...
oh gefunden:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef OA het volgende:
Wanneer verdwijnt [ (was: nicomart) ] nou eens? Zou toch na 3 maanden zijn ofzo?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Er is wat mis met de tagjes, waardoor er momenteel geen tagjes verwijderd kunnen worden. Dus zolang dat niet gefixxed is, kunnen er geen tags verwijderd worden.
Maar dat was omdat dekkered zo irritant was met zijn smileypostsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]mondje dicht dan maar daarover
Dat je oranje was, was sowieso fout, want alleen crew met een andere kleur dan zwart zou oranje wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja vorige keer zat ik al te kijken toen ik opeens oranje was op koninginnedag vanwege die tag en toen was er geloof ik nog weinig duidelijkheid over.
Van mij mag het ook wel verdwijnen. Zo in feedback maar eens de discussie aanzwengelen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff 13 spellen installeren![]()
Ja, tegelijkertijdDus dat duurt nog wel ff, kan ik mooi ff iets lezen
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm,d an heb je aardig verzaakt lately...
O ja, das waar ookquote:
YOU'RE OUT!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zometeen een bespreking over de crisismaatregelen
spannend.. maar in ieder geval fijn dat je op de hoogte gehouden wordt toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zometeen een bespreking over de crisismaatregelen
Als het goed is, krijg jij het minste van iedereen. Dus heb je de meeste kans, dan je gezien de geringe kosten die jij met je meebrengt, dat je nog wel mag blijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wel met het hele kantoor (stage) dus ik hoop dat ze dat niet zullen flikken
Als je alles naar een externe HDD gaat installeren, kan ik dat wel begrijpen. Je harde schijf heeft maar 4 schrijf"pennen" hè (weet ff de correcte term niet, en uitgaande van 4 platters als HDD).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weer terug van lezen. En alles is nog steeds bezig met installerengaat ook weer niet snel
Dat dus. Is wel waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg jij het minste van iedereen. Dus heb je de meeste kans, dan je gezien de geringe kosten die jij met je meebrengt, dat je nog wel mag blijven
verdienen toch welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus. Is wel waar natuurlijk.
Hell, het loon dat sommigen hier krijgen per maand, verdien ik in 8 maanden niet eens
Ja daarom heb ik nu ook de rest alleemaal op pauze gezet en laat ik er eentje installeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je alles naar een externe HDD gaat installeren, kan ik dat wel begrijpen. Je harde schijf heeft maar 4 schrijf"pennen" hè (weet ff de correcte term niet, en uitgaande van 4 platters als HDD).
Daarnaast verlies je dus snelheid omdat het over usb (?) moet, en je kan die dingen practisch niet naast elkaar installeren. Achter elkaar is waarschijnlijk even snel..
Ja dat zei mijn collegaatje ook alquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg jij het minste van iedereen. Dus heb je de meeste kans, dan je gezien de geringe kosten die jij met je meebrengt, dat je nog wel mag blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:38 schreef Psychonikeo het volgende:
jna.. klinkt lekker trouwens die mix.. lekker vanalles door elkaar. Heerlijk
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn collegaatje ook al.
het komt vast wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn collegaatje ook al.
valt mee dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lovelyquote:![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verdienen toch welAlleen krijg je het niet
Smart thinking. Snap alleen niet dat je je games op een externe HDD zet. Dat levert toch een vertragende factor op..?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik nu ook de rest alleemaal op pauze gezet en laat ik er eentje installeren.
mijn interne is voor Windows en die houd ik graag zo leeg mogelijk voor Windows en MS-applicaties en documenten. Daarnaast doe ik het al jaren via extern en heb nou niet echt gemorken dat het trager is dan vanaf de interne.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja precies.. Ik verdien hun jaarsalaris per maand...
[..]
Smart thinking. Snap alleen niet dat je je games op een externe HDD zet. Dat levert toch een vertragende factor op..?
je kan niet ff langs de systeembeheerder lopen of nog een mailtje met de ernst?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb de hoop een beetje opgegeven dat ik mijn bestanden vandaag nog ga krijgen. Ik denk dat ik maar opnieuw ga beginnen
De systeembeheerder zit op school en op dit moment zit ik op kantoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je kan niet ff langs de systeembeheerder lopen of nog een mailtje met de ernst?
Hoewel de systeembeheerder waarschijnlijk toch zal zeggen dat het voor iedereen belangrijk is
er is duidelijk iets niets helemaal goed daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De systeembeheerder zit op school en op dit moment zit ik op kantoor. Er zou contact opgenomen worden met me als er iets bekend was over mijn bestanden..
Nu ben ik weer ingelogd via weblogin, is weer 'mijn recente documenten' leeg, terwijl ik gisteren toch echt een bestand geopend heb. Wtf?
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er is duidelijk iets niets helemaal goed daar
Dat heb ik ook.. maar ik heb 2 schijven intern..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn interne is voor Windows en die houd ik graag zo leeg mogelijk voor Windows en MS-applicaties en documenten. Daarnaast doe ik het al jaren via extern en heb nou niet echt gemorken dat het trager is dan vanaf de interne.
Ik heb één interne van 111 GB vor Windows enz.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. maar ik heb 2 schijven intern..
Heb 2 harde schijven, in totaal 3 partities.
fysieke schijf 1 heeft 2 partities: 1x ong. 80 Gb
1x de overige ruimte ( = 851 Gb) voor spellen
Fysieke schijf 2 heeft 1 grote partitie van 931 Gb voor mn overige opslag en idem voor mijn externe HDD..
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb één interne van 111 GB vor Windows enz.
twee externe voor vooral games één van 232 GB en de tweede van 372 GB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
eigenlijk heb ik best weinig schijfruimte
Zodra de X TB HDD beetje betaalbaar is
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
Maar als het op je PC staat, dan je zelf bepalen wat je wanneer kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Verrassingen zijn ook leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als het op je PC staat, dan je zelf bepalen wat je wanneer kijkt
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
We hadden een kaartje voor spice platinum en playboy Tv enzo, alleen was dat abo veel te duur voor wat je kreeg dus hebben mn ouders het stopgezet. Cruesli eten als ontbijt in de kamer, tv aan, plop ff een ubercloseup van een muts die ff gevuld wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samsung Spinpoint F1 1 TB schijf met 32 mb Cache voor ¤72,-quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
eigenlijk heb ik best weinig schijfruimte
Zodra de X TB HDD beetje betaalbaar is
Vind ik een koopje hoor...Leer spaties gebruiken!
Ja, maar hij mag nog wel een keer langskomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had ik hier al eens dat supplies grapje neergezet?
Pricelessquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We hadden een kaartje voor spice platinum en playboy Tv enzo, alleen was dat abo veel te duur voor wat je kreeg dus hebben mn ouders het stopgezet. Cruesli eten als ontbijt in de kamer, tv aan, plop ff een ubercloseup van een muts die ff gevuld wordt...![]()
Ik herhaal mezelf nooitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar hij mag nog wel een keer langskomen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Samsung Spinpoint F1 1 TB schijf met 32 mb Cache voor ¤72,-
Vind ik een koopje hoor...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]zijn die dingen al zo goedkoop. Binnenkort dan maar eens kijken
Ik ook. (Gelijk typo aangepastquote:
dankje.. krijg je wel eens op een qwelty toetsenbordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ook. (Gelijk typo aangepast)
Wil naar huis....
qwerLyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje.. krijg je wel eens op een qwelty toetsenbord
Normaal is QWERTY, maar jij typte zaL ipv zaT..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, wilde het doen overkomen als het missen van een toets
ja, maar ik wilde doen overkomen dat ik de L wilde typen, maar verkeerd zat met mijn vinger en op de toets links ervan zat. De R dus, maar in geval van een qwelty toetsenbord, de L..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Normaal is QWERTY, maar jij typte zaL ipv zaT..
Dan krijg je toch een QWERLY-Toetsenbord?
oh ja..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:06 schreef jna het volgende:
Je maakte een typo want je vingers waren nog niet warm
Ja, heeft je toekomstige vriendinnetje er 1?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
oh bootje.. jij was toch nieuwsgierig naar tongpiercings?
Regelen!quote:
iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, heeft je toekomstige vriendinnetje er 1?
Hou me maar op de hoogte over je ervaringen dan...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd
oh.. over toetsenborden geproken.. met ergonomische toetsenbord kwam net binnen
En dan te bedenken dat ik destijds voor mijn huidige externe HDD iets van ¤ 250,- heb betaaldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Yorcom voor ¤87,50
Informatique voor ¤79,-
Op tweakers pricewatch komen ze niet goedkoper dan ¤78,- incl. verzendkosten..
inderdaad. Ik wil ook graag weten wat de uitkomsten zijn,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hou me maar op de hoogte over je ervaringen dan...
wat wil je weten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hou me maar op de hoogte over je ervaringen dan...
waar is dat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:40 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag![]()
Zo.. Ik moest ff naar Raalte toe
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Als je niet weet waar iets is, dan ligt het meestal in Drenthe.
Royston?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Kijk, daar ga je alquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van Zwolle de N35 richting Almelo
LOLquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad. Ik wil ook graag weten wat de uitkomsten zijn,
Of je nou echt grotere likken ijs kunt nemen met een tongpiercing
Ondertitel waardigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
laat ik zeggen dat een tongpiercing met een balletje waarop scherpe diamantjes zitten, niet de meest ideale isquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
laat ik zeggen dat een tongpiercing met een balletje waarop scherpe diamantjes zitten, niet de meest ideale is
Tja, die dingen kan je aanpassen... Je hebt van die trillende piercings..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
laat ik zeggen dat een tongpiercing met een balletje waarop scherpe diamantjes zitten, niet de meest ideale is
I know, maar het was niet echt de planning dat het al zo zou lopen eigenlijk..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, die dingen kan je aanpassen... Je hebt van die trillende piercings..
ik ga bijna, maar was ff niemand om tegen te lullenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iedereen is naar huis aan het gaan?
ik ga eten
Goedquote:
En al op Monsterboard gezetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed
Al zootje uitgeprint, brieven erbij voegen en rondsturen
Bijna, eerst macaroniquote:
de nieuwe bjön borg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eens kijken of er mensen zijn die het willen kopen t.z.t.
aaah ok.. Goeie prijsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Beter nog.
Retailprice starts from $99,95
Wat is de oplage?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Nee, het kost mij iets onder de 25 euro, alles bij elkaar.
Luctorquote:
Nu 2 stuks.quote:
Dus voorlopig geen commerciële uitbuiting.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu 2 stuks.
Wil eerst kijken of ik tevreden ben met de kwaliteit en de maat van de polo's zelf.
Heb maar een M en een L besteld, daar ik echt geen flauw idee heb hoe die dingen vallen
Als die L nou te groot is kan ik 'm altijd nog als vaderdagcadeau aan die ouwe geven, die is tenslotte ook een vonDeyck. Moet ie wel zo'n ding hebben natuurlijk
Nu nog effe niet neequote:
Ik denk ook dat je er moeite in moet gaan steken om mensen zo ver te krijen het te willenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu nog effe niet nee
Mensen moet het wel uberhaupt willen kopen, voordat ik daar moeite in ga steken
Da's vaak wel zo ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je er moeite in moet gaan steken om mensen zo ver te krijen het te willen
Ziet er op zich wel stoer uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu nog effe niet nee
Mensen moet het wel uberhaupt willen kopen, voordat ik daar moeite in ga steken
Ik ga in Amerika foto's maken van verschillende polo's, op verschillende locatiesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel stoer uitMaar met zo'n polo kom je wel vrij snel op het Ralph Lauren niveau... Hmmm... Maar ze zijn wel netjes
Moet sowieso slimfit hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
Neeeh, maar liever lacoste dan RL in mijn ogen!
Maar chique hoor, wie weet koop ik er nog eentje. Zolang het maar een goede fit heeft en niet een slobberding blijkt te zijn
Hoi.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet sowieso slimfit hebben.
Zelfs als je enigzins gezet bent ziet dat er nog beter uit dan zo'n 'classic fit' polo.
Die complimentjes ken ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.
U spreekt met een enigszins gezet persoon. Al kreeg ik vandaag wel een complimentje'Hé, je bent afgevallen toch? Je haar zit ook goed, tof man
'
Oude klasgenootjes!
Ik kan wel een slobberpolo laten maken hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:41 schreef The_Dean het volgende:
Slobberkleding
Maar die dingen herken ik zelfs
Zodra ik gewoon een spijkerbroek en bloesje aantrek krijg ík zelfs complimentjes...
Goed planquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan wel een slobberpolo laten maken hoor
Dat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die complimentjes ken ik.
Mijn ervaring is dat ik ze vaker hoor sinds ik afgestapt ben van slobberkleding en slimfit zooi ben gaan kopen
Eh? Wat moet ik me daarbij voorstellen??quote:Geef je CV een naam
Werkgevers kunnen deze titel zien, maak hem pakkend!
Trojan Horsequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eh? Wat moet ik me daarbij voorstellen??
Is voor Monsterboard...
ja tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, ik sneak naar binnen onder valse voorwindselen en verwoest dan het bedrijf van binnenuit?
Goeie titel
boven jouw post,was serieusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Nu even serieus
Heb dus geen idee wat voor soort titel ik hem moet geven
cv.doc.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Nu even serieus
Heb dus geen idee wat voor soort titel ik hem moet geven
goeie titel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies, zo heet die van mij ook
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:17 schreef The_Dean het volgende:
"De ideale schoonzoon, uh, ik bedoel werknemer. Nouja, eigenlijk beide, dus als u een werkgever bent met een alleenstaande dochter, dan ben ik voor u dé gouden combinatie!"
ja, het dekt de lading van de inhoud volledigquote:
ja,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef The_Dean het volgende:
Dus iets van "CV van Eibert Tigchelaar" is prima?
Absoluut.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, het dekt de lading van de inhoud volledig
'wij hebben een oude word, kunt u hem anders opslaan'quote:
zoietsquote:
Ik wist ook niet wat ik er anders van moest maken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja,ik zou de mijne nooit zo noemen, maar dat heeft vooral de reden dat ik niet zo heet.
zet je dat neerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat ik er anders van moest maken...
En nu kom ik aan bij "Functietitel gewenste baan (maximaal 2)"... ik ben voor bijna alles in man, wat moet ik daar dan ooit neerzetten...
Hallo werkgevers, ik ben de hoer van Monsterboard. Als jullie voldoende betalen kom ik wel doen wat jullie willen.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hallo werkgevers, ik ben de hoer van Monsterboard. Als jullie voldoende betalen kom ik wel doen wat jullie willen.
Veel kijkplezier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu trouwens Arsenal- Manchester United kijken
Ik heb net sinds tijden weer gesqausht dus ik heb ook overal spierpijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben heel erg trots op mezelf. Ik heb namelijk vandaag 10 km hardgelopenVolgens mij heb ik morgen overal (spier)pijn, maar dat maakt niet uit.
Als beloning hoef ik vandaag nog even niet te stofzuigen van mezelf
Laat maar, is al opgelostquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik houd het voetbal maar weer voor gezienWedstrijd is al beslist
en die commentator
Hoeveel staat het danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik houd het voetbal maar weer voor gezienWedstrijd is al beslist
en die commentator
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoeveel staat het dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:49 schreef MarijeH het volgende:
Fuck the EBU.
ik heb daar geen mening overquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Rooney moet zijn baardje wel weer afscheren!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het prima om geen mening te hebben hoor!
quote:
quote:
Hallo lovebird..quote:
Ga je dan weer op date?quote:
Ja hoor, jij?quote:
welke tent?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zaterdag gaat ze stappen en ze vroeg of ik ook niet 'toevallig' heen ging. Dus soort van ja
Mn hart klopt nog steeds in mn oorquote:
Heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Gewoon een discotheek in Tilburg. Niets speciaals..quote:
hellow!!quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:33 schreef Daph_ het volgende:
Humeur is gedaald tot nulpunt.waarom denken je collega's dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan zit je daar ook niet echt meer op je gemak zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |