quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn collegaatje ook al.
het komt vast wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn collegaatje ook al.
valt mee dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lovelyquote:![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verdienen toch welAlleen krijg je het niet
Smart thinking. Snap alleen niet dat je je games op een externe HDD zet. Dat levert toch een vertragende factor op..?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik nu ook de rest alleemaal op pauze gezet en laat ik er eentje installeren.
mijn interne is voor Windows en die houd ik graag zo leeg mogelijk voor Windows en MS-applicaties en documenten. Daarnaast doe ik het al jaren via extern en heb nou niet echt gemorken dat het trager is dan vanaf de interne.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja precies.. Ik verdien hun jaarsalaris per maand...
[..]
Smart thinking. Snap alleen niet dat je je games op een externe HDD zet. Dat levert toch een vertragende factor op..?
je kan niet ff langs de systeembeheerder lopen of nog een mailtje met de ernst?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb de hoop een beetje opgegeven dat ik mijn bestanden vandaag nog ga krijgen. Ik denk dat ik maar opnieuw ga beginnen
De systeembeheerder zit op school en op dit moment zit ik op kantoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je kan niet ff langs de systeembeheerder lopen of nog een mailtje met de ernst?
Hoewel de systeembeheerder waarschijnlijk toch zal zeggen dat het voor iedereen belangrijk is
er is duidelijk iets niets helemaal goed daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De systeembeheerder zit op school en op dit moment zit ik op kantoor. Er zou contact opgenomen worden met me als er iets bekend was over mijn bestanden..
Nu ben ik weer ingelogd via weblogin, is weer 'mijn recente documenten' leeg, terwijl ik gisteren toch echt een bestand geopend heb. Wtf?
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er is duidelijk iets niets helemaal goed daar
Dat heb ik ook.. maar ik heb 2 schijven intern..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn interne is voor Windows en die houd ik graag zo leeg mogelijk voor Windows en MS-applicaties en documenten. Daarnaast doe ik het al jaren via extern en heb nou niet echt gemorken dat het trager is dan vanaf de interne.
Ik heb één interne van 111 GB vor Windows enz.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. maar ik heb 2 schijven intern..
Heb 2 harde schijven, in totaal 3 partities.
fysieke schijf 1 heeft 2 partities: 1x ong. 80 Gb
1x de overige ruimte ( = 851 Gb) voor spellen
Fysieke schijf 2 heeft 1 grote partitie van 931 Gb voor mn overige opslag en idem voor mijn externe HDD..
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb één interne van 111 GB vor Windows enz.
twee externe voor vooral games één van 232 GB en de tweede van 372 GB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
eigenlijk heb ik best weinig schijfruimte
Zodra de X TB HDD beetje betaalbaar is
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
Maar als het op je PC staat, dan je zelf bepalen wat je wanneer kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Verrassingen zijn ook leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als het op je PC staat, dan je zelf bepalen wat je wanneer kijkt
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
We hadden een kaartje voor spice platinum en playboy Tv enzo, alleen was dat abo veel te duur voor wat je kreeg dus hebben mn ouders het stopgezet. Cruesli eten als ontbijt in de kamer, tv aan, plop ff een ubercloseup van een muts die ff gevuld wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samsung Spinpoint F1 1 TB schijf met 32 mb Cache voor ¤72,-quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
eigenlijk heb ik best weinig schijfruimte
Zodra de X TB HDD beetje betaalbaar is
Vind ik een koopje hoor...Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ja, maar hij mag nog wel een keer langskomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had ik hier al eens dat supplies grapje neergezet?
Pricelessquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We hadden een kaartje voor spice platinum en playboy Tv enzo, alleen was dat abo veel te duur voor wat je kreeg dus hebben mn ouders het stopgezet. Cruesli eten als ontbijt in de kamer, tv aan, plop ff een ubercloseup van een muts die ff gevuld wordt...![]()
Ik herhaal mezelf nooitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar hij mag nog wel een keer langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |