boven jouw post,was serieusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Nu even serieus
Heb dus geen idee wat voor soort titel ik hem moet geven
cv.doc.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Nu even serieus
Heb dus geen idee wat voor soort titel ik hem moet geven
goeie titel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies, zo heet die van mij ook
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:17 schreef The_Dean het volgende:
"De ideale schoonzoon, uh, ik bedoel werknemer. Nouja, eigenlijk beide, dus als u een werkgever bent met een alleenstaande dochter, dan ben ik voor u dé gouden combinatie!"
ja, het dekt de lading van de inhoud volledigquote:
ja,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef The_Dean het volgende:
Dus iets van "CV van Eibert Tigchelaar" is prima?
Absoluut.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, het dekt de lading van de inhoud volledig
'wij hebben een oude word, kunt u hem anders opslaan'quote:
zoietsquote:
Ik wist ook niet wat ik er anders van moest maken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja,ik zou de mijne nooit zo noemen, maar dat heeft vooral de reden dat ik niet zo heet.
zet je dat neerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat ik er anders van moest maken...
En nu kom ik aan bij "Functietitel gewenste baan (maximaal 2)"... ik ben voor bijna alles in man, wat moet ik daar dan ooit neerzetten...
Hallo werkgevers, ik ben de hoer van Monsterboard. Als jullie voldoende betalen kom ik wel doen wat jullie willen.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hallo werkgevers, ik ben de hoer van Monsterboard. Als jullie voldoende betalen kom ik wel doen wat jullie willen.
Veel kijkplezier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu trouwens Arsenal- Manchester United kijken
Ik heb net sinds tijden weer gesqausht dus ik heb ook overal spierpijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben heel erg trots op mezelf. Ik heb namelijk vandaag 10 km hardgelopenVolgens mij heb ik morgen overal (spier)pijn, maar dat maakt niet uit.
Als beloning hoef ik vandaag nog even niet te stofzuigen van mezelf
Laat maar, is al opgelostquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik houd het voetbal maar weer voor gezienWedstrijd is al beslist
en die commentator
Hoeveel staat het danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik houd het voetbal maar weer voor gezienWedstrijd is al beslist
en die commentator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoeveel staat het dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ik heb daar geen mening overquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Rooney moet zijn baardje wel weer afscheren!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het prima om geen mening te hebben hoor!
quote:
quote:
Hallo lovebird..quote:
Ga je dan weer op date?quote:
Ja hoor, jij?quote:
welke tent?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zaterdag gaat ze stappen en ze vroeg of ik ook niet 'toevallig' heen ging. Dus soort van ja
Mn hart klopt nog steeds in mn oorquote:
Heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Gewoon een discotheek in Tilburg. Niets speciaals..quote:
hellow!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |