wat wil je weten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hou me maar op de hoogte over je ervaringen dan...
waar is dat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:40 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag![]()
Zo.. Ik moest ff naar Raalte toe
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Als je niet weet waar iets is, dan ligt het meestal in Drenthe.
Royston?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Kijk, daar ga je alquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van Zwolle de N35 richting Almelo
LOLquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad. Ik wil ook graag weten wat de uitkomsten zijn,
Of je nou echt grotere likken ijs kunt nemen met een tongpiercing
Ondertitel waardigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
laat ik zeggen dat een tongpiercing met een balletje waarop scherpe diamantjes zitten, niet de meest ideale isquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
laat ik zeggen dat een tongpiercing met een balletje waarop scherpe diamantjes zitten, niet de meest ideale is
Tja, die dingen kan je aanpassen... Je hebt van die trillende piercings..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
laat ik zeggen dat een tongpiercing met een balletje waarop scherpe diamantjes zitten, niet de meest ideale is
I know, maar het was niet echt de planning dat het al zo zou lopen eigenlijk..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, die dingen kan je aanpassen... Je hebt van die trillende piercings..
ik ga bijna, maar was ff niemand om tegen te lullenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iedereen is naar huis aan het gaan?
ik ga eten
Goedquote:
En al op Monsterboard gezetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed
Al zootje uitgeprint, brieven erbij voegen en rondsturen
Bijna, eerst macaroniquote:
de nieuwe bjön borg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eens kijken of er mensen zijn die het willen kopen t.z.t.
aaah ok.. Goeie prijsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Beter nog.
Retailprice starts from $99,95
Wat is de oplage?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Nee, het kost mij iets onder de 25 euro, alles bij elkaar.
Luctorquote:
Nu 2 stuks.quote:
Dus voorlopig geen commerciële uitbuiting.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu 2 stuks.
Wil eerst kijken of ik tevreden ben met de kwaliteit en de maat van de polo's zelf.
Heb maar een M en een L besteld, daar ik echt geen flauw idee heb hoe die dingen vallen
Als die L nou te groot is kan ik 'm altijd nog als vaderdagcadeau aan die ouwe geven, die is tenslotte ook een vonDeyck. Moet ie wel zo'n ding hebben natuurlijk
Nu nog effe niet neequote:
Ik denk ook dat je er moeite in moet gaan steken om mensen zo ver te krijen het te willenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu nog effe niet nee
Mensen moet het wel uberhaupt willen kopen, voordat ik daar moeite in ga steken
Da's vaak wel zo ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je er moeite in moet gaan steken om mensen zo ver te krijen het te willen
Ziet er op zich wel stoer uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu nog effe niet nee
Mensen moet het wel uberhaupt willen kopen, voordat ik daar moeite in ga steken
Ik ga in Amerika foto's maken van verschillende polo's, op verschillende locatiesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel stoer uitMaar met zo'n polo kom je wel vrij snel op het Ralph Lauren niveau... Hmmm... Maar ze zijn wel netjes
Moet sowieso slimfit hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
Neeeh, maar liever lacoste dan RL in mijn ogen!
Maar chique hoor, wie weet koop ik er nog eentje. Zolang het maar een goede fit heeft en niet een slobberding blijkt te zijn
Hoi.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet sowieso slimfit hebben.
Zelfs als je enigzins gezet bent ziet dat er nog beter uit dan zo'n 'classic fit' polo.
Die complimentjes ken ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.
U spreekt met een enigszins gezet persoon. Al kreeg ik vandaag wel een complimentje'Hé, je bent afgevallen toch? Je haar zit ook goed, tof man
'
Oude klasgenootjes!
Ik kan wel een slobberpolo laten maken hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:41 schreef The_Dean het volgende:
Slobberkleding
Maar die dingen herken ik zelfs
Zodra ik gewoon een spijkerbroek en bloesje aantrek krijg ík zelfs complimentjes...
Goed planquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan wel een slobberpolo laten maken hoor
Dat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die complimentjes ken ik.
Mijn ervaring is dat ik ze vaker hoor sinds ik afgestapt ben van slobberkleding en slimfit zooi ben gaan kopen
Eh? Wat moet ik me daarbij voorstellen??quote:Geef je CV een naam
Werkgevers kunnen deze titel zien, maak hem pakkend!
Trojan Horsequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eh? Wat moet ik me daarbij voorstellen??
Is voor Monsterboard...
ja tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, ik sneak naar binnen onder valse voorwindselen en verwoest dan het bedrijf van binnenuit?
Goeie titel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |