Fail!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
weer heerlijk uitgeslapen tot elf uur![]()
Wilde ik net posten, was ie alweer vol
Het is met een kindervoorstelling dus niet heel boeiendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:33 schreef The_Dean het volgende:
Had ik eerder moeten weten jna, had ik er even heen gekund
Denk je dat het makkelijk is om gitaar te spelen als je vingers niet zijn warm zijnquote:
Je naam staat er nog steeds in hoorquote:
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je naam staat er nog steeds in hoor
En ja, ik mag hier posten want ik heb net een algemene beschrijving van mijn afstudeeronderwerp gegeven van 210 woorden. Helaas geen antwoord nog van de systeembeheerder.
tja.. wat vind jij leuk?quote:
dalijk al?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef eer-ik het volgende:
Wat een baggerdag vandaag zeg.
Ben blij als ik weer mandje in kan daljik.
oi!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh.. en de rest ook hoi
nico, motor, eer, Dean, Daph
pas je je nu gewoon aan aan ons niveau?quote:
Oh My Fucking God.. WTF denkt dat mensquote:Leanne geeft nu ook toe haar kleintjes regelmatig een slokje wijn te geven. "Ik snap wel dat het er niet goed uit ziet", zegt Leanne, "maar ik zie niet in hoe een paar frietjes of een beetje wijn hen kan schaden.
Spelen met koude vingers is zoooo rukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Denk je dat het makkelijk is om gitaar te spelen als je vingers niet zijn warm zijn
En dan nog vragen mensen zich af, hoe het komt dat de wereld naar de knoppen gaatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
Junkfood-moeder doodsbang
[..]
Oh My Fucking God.. WTF denkt dat mens![]()
Het gaat tegenwoordig zo langzaam dat zelfs Surinamers de LaPo zonder enige moeite pakkenquote:
Die kinderen moeten nog 1 worden en krijgen nu al beschadigde hersens.. Wat een tokkiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan nog vragen mensen zich af, hoe het komt dat de wereld naar de knoppen gaat
quote:
jij niet?quote:
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Spelen met koude vingers is zoooo ruk
Heb mijn V ook weer af
[ afbeelding ]
quote:
Kunnen we niet gewoon alle tokkies afslachtenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die kinderen moeten nog 1 worden en krijgen nu al beschadigde hersens.. Wat een tokkie
Nee, anders had Milou het wel gezien op de schroef camquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij niet?
[..]
ziet er goed uit
[..]
Niet iedereen heeft vrij vandaag tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Het is bevrijdingsdag, dus verplicht vrij feestdag
Maar vanaf morgen ga ik nog even drie dagen werken, waarin ik iets moet gaan doen, dat normaal minimaal één week duurt
niet iedereen heeft de juiste branche gekozenquote:
ja, ga jij eens iets doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:ik moet maar 's wat gaan doen vandaag
misschien
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, anders had Milou het wel gezien op de schroef cam
neequote:
Dankjequote:
Nou, nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen
Jij mag altijd posten van mij hoor. Meer zielen, meer vreugd
[..]
tja.. wat vind jij leuk?
[..]
dalijk al?
quote:
Heb het even naar m'n huis gemaild hoor.quote:
ook leuk..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dankje
Maar stiekem vind ik mijn hoofdgitaar nog mooier
[ afbeelding ]
door die toeterjosti's?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, nee.
Maar ik hou mezelf voor ogen dat het dalijk al is
4 uur geslapen vannacht
jazz?quote:
you go girl!quote:
Lijkt maar zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef OA het volgende:
Die topics vliegen er hier de laatste tijd doorheen. Of lijkt dat maar zo?
't is slechts een illusie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef OA het volgende:
danku!quote:
Laatste tijd juist nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef OA het volgende:
Haai!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef OA het volgende:
quote:
quote:
Aha. Nou ja, de vorige keer dat ik hier was, was #7xx aan de beurt...quote:
jij was gewoon lang wegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha. Nou ja, de vorige keer dat ik hier was, was #7xx aan de beurt...
nee.. download is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag hierquote:
jahoor zwaaien naar iemand mag, en zoals Milou ook al zeiquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was alleen in Stage SC
Sinds School en mag het wel
quote:
Het mag wel, staat volgens mij zelfs in de OPquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:13 schreef OA het volgende:
Dus eigenlijk willen de mods alleen geen smilieposts zien. Valt weer mee dan.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Was dat niet een van de voorwaarden die zorde voor overgave?
die regel heb ik er zelfs in gezetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het mag wel, staat volgens mij zelfs in de OP, alleen niet te veel
boeide mij ook verdomd weinigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou kunnenIk ben nooit zo betrokken geweest bij de fusie
Ja vorige keer zat ik al te kijken toen ik opeens oranje was op koninginnedag vanwege die tag en toen was er geloof ik nog weinig duidelijkheid over.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef OA het volgende:
Wanneer verdwijnt [ (was: nicomart) ] nou eens? Zou toch na 3 maanden zijn ofzo?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die regel heb ik er zelfs in gezet
[..]
hmm,d an heb je aardig verzaakt lately...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha. Nou ja, de vorige keer dat ik hier was, was #7xx aan de beurt...
oh gefunden:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef OA het volgende:
Wanneer verdwijnt [ (was: nicomart) ] nou eens? Zou toch na 3 maanden zijn ofzo?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Er is wat mis met de tagjes, waardoor er momenteel geen tagjes verwijderd kunnen worden. Dus zolang dat niet gefixxed is, kunnen er geen tags verwijderd worden.
Maar dat was omdat dekkered zo irritant was met zijn smileypostsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]mondje dicht dan maar daarover
Dat je oranje was, was sowieso fout, want alleen crew met een andere kleur dan zwart zou oranje wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja vorige keer zat ik al te kijken toen ik opeens oranje was op koninginnedag vanwege die tag en toen was er geloof ik nog weinig duidelijkheid over.
Van mij mag het ook wel verdwijnen. Zo in feedback maar eens de discussie aanzwengelen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff 13 spellen installeren![]()
Ja, tegelijkertijdDus dat duurt nog wel ff, kan ik mooi ff iets lezen
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm,d an heb je aardig verzaakt lately...
O ja, das waar ookquote:
YOU'RE OUT!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zometeen een bespreking over de crisismaatregelen
spannend.. maar in ieder geval fijn dat je op de hoogte gehouden wordt toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zometeen een bespreking over de crisismaatregelen
Als het goed is, krijg jij het minste van iedereen. Dus heb je de meeste kans, dan je gezien de geringe kosten die jij met je meebrengt, dat je nog wel mag blijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wel met het hele kantoor (stage) dus ik hoop dat ze dat niet zullen flikken
Als je alles naar een externe HDD gaat installeren, kan ik dat wel begrijpen. Je harde schijf heeft maar 4 schrijf"pennen" hè (weet ff de correcte term niet, en uitgaande van 4 platters als HDD).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weer terug van lezen. En alles is nog steeds bezig met installerengaat ook weer niet snel
Dat dus. Is wel waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg jij het minste van iedereen. Dus heb je de meeste kans, dan je gezien de geringe kosten die jij met je meebrengt, dat je nog wel mag blijven
verdienen toch welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus. Is wel waar natuurlijk.
Hell, het loon dat sommigen hier krijgen per maand, verdien ik in 8 maanden niet eens
Ja daarom heb ik nu ook de rest alleemaal op pauze gezet en laat ik er eentje installeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je alles naar een externe HDD gaat installeren, kan ik dat wel begrijpen. Je harde schijf heeft maar 4 schrijf"pennen" hè (weet ff de correcte term niet, en uitgaande van 4 platters als HDD).
Daarnaast verlies je dus snelheid omdat het over usb (?) moet, en je kan die dingen practisch niet naast elkaar installeren. Achter elkaar is waarschijnlijk even snel..
Ja dat zei mijn collegaatje ook alquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg jij het minste van iedereen. Dus heb je de meeste kans, dan je gezien de geringe kosten die jij met je meebrengt, dat je nog wel mag blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:38 schreef Psychonikeo het volgende:
jna.. klinkt lekker trouwens die mix.. lekker vanalles door elkaar. Heerlijk
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn collegaatje ook al.
het komt vast wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |