whehehehequote:
Sorry, ben nog in de knoop met mijn vingers. Ferry.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:20 schreef Aarti het volgende:
wat is freey?
GeMucktquote:
Chefquote:
ah, stuk logischerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ben nog in de knoop met mijn vingers. Ferry.
haaaaaiquote:
RSS Ninjart.quote:
Wikimasterquote:
Nog niet verder gedate?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet toch wat he, nu de Cali-RSS zo leeg blijft.
Nee, beetje ver weg, hequote:
Ik niet weet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
Over meets gesproken, gaat de KSC-meet van de 17e al niet meer door?.
Waarom komt ze niet meer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, beetje ver weg, he.
Maar ze komt hier ook niet meer, dus blijft de Calitracker erg leeg.
LL! Hoe is het?quote:
Ik hoor niemand er meer over, dus vroeg het me ook even afquote:
Ik bedoel in de KSC.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom komt ze niet meer?
en met hier, bedoel je dan KSC of FOK!?
gaat welquote:
Ligt dat echt aan jou?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoor niemand er meer over, dus vroeg het me ook even af.
[..]
Ik bedoel in de KSC.
Kun je nagaan wat voor uiteenlopende invloeden een meet met mij kan hebben. Cali komt hier nog amper, maar Pien bijvoorbeeld blijft komen na onze meet.
Na zaterdag zal de uitwerking op mij blijken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
Kun je nagaan wat voor uiteenlopende invloeden een meet met mij kan hebben. Cali komt hier nog amper, maar Pien bijvoorbeeld blijft komen na onze meet.
Hihi, je zei "komen".quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoor niemand er meer over, dus vroeg het me ook even af.
[..]
Ik bedoel in de KSC.
Jij bent koffieverslaafd, je blijft hier. Zelfs na een huismeet met mijn nespresso.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Na zaterdag zal de uitwerking op mij blijken...
* MPG stelt zich vast in op het alleen moeten nieuwspostenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
cloud computing en java 6 kan primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat was een mooi uurtje vliegen met een vrijwel wolkenloos Java.
Ik zie geen ander verband, jij wel?quote:
Ah, mijn nieuwsdump staat op de FPquote:
Volgens mij laat jij je meer leiden door koffie dan door mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
Hoeveel bied je me om te zorgen dat je OA's functie kunt overnemen na zaterdag?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stelt zich vast in op het alleen moeten nieuwsposten![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
Kun je nagaan wat voor uiteenlopende invloeden een koffie-meet met mij kan hebben. Cali komt hier nog amper, maar Pien bijvoorbeeld blijft komen na onze meet.
Wanneer ben ik welkom?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent koffieverslaafd, je blijft hier. Zelfs na een huismeet met mijn nespresso.
FP is GC niet hè....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stelt zich vast in op het alleen moeten nieuwsposten![]()
Wel een link naar het topic van OldJeller (op zich terecht) maar (volledig onterecht) geen link naar de koffiechat!quote:
Ik heb liever zo min mogelijk clouds op mijn vliegreizen, en dan al helemaal van die gruwelijke tropische stormwolken. Mooi vanaf de grond, maar niet als je er doorheen/omheen moet vliegen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
cloud computing en java 6 kan prima
[/nerd]
Jij wilt niet naar het oosten des lands.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer ben ik welkom?![]()
[..]
FP is GC niet hè....
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
cloud computing en java 6 kan prima
[/nerd]
Snelweggasnummerquote:
ze kunnen nu wel zelf naar de bio-bak lopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Schijnbaar lagen de tomaten al een week te trappelen om de koelkast uit te mogen. Ze opeten is er nu ook niet meer bij geloof ik.
We moeten hier niet al die FP'ers hebben hoor...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wel een link naar het topic van OldJeller (op zich terecht) maar (volledig onterecht) geen link naar de koffiechat!
Betekent dat dat ik niet welkom ben?quote:
Iedereen is welkom, alleen MPG doet dat dan ook gewoonquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
We moeten hier niet al die FP'ers hebben hoor...![]()
![]()
[..]
Betekent dat dat ik niet welkom ben?
Vooral huismerk producten kopen zou ik zeggen. Alsof je gewoon vraagt "Wil je me even oplichten? Daar ben ik aan toe!"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Pheno het volgende:
Bij deze noem ik de hema tonijnsalade tonei. 30% tonijn, 9% ei. Tsss.....
Als ik die had wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze kunnen nu wel zelf naar de bio-bak lopen
Daar kun je verandering in brengen, door je adres hier te vermelden!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, alleen MPG doet dat dan ook gewoon
Ach, het was in de aanbieding en ik proef nog olijfen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vooral huismerk producten kopen zou ik zeggen. Alsof je gewoon vraagt "Wil je me even oplichten? Daar ben ik aan toe!"
Mijn straat is vernoemd naar een band. Meer dan genoeg info!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Daar kun je verandering in brengen, door je adres hier te vermelden!![]()
Ergens bij Nijmegen is namelijk best wel vaag...
goed dat je nog wat proevd dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het was in de aanbieding en ik proef nog olijfen.
Jostilaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn straat is vernoemd naar een band. Meer dan genoeg info!
He, I'm joining them.quote:
Bridgestonelaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn straat is vernoemd naar een band. Meer dan genoeg info!
OVquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
En bellen kan ook, MPG heb ik ook opgehaald van het station
quote:
Die jostis die niet kunnen spellen.quote:
Duh. Al heb ik gewoon een laserprinter, die drogen niet uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even nieuwe cardridges halen.. rebuilt natuurlijk, want we betalen liever niet te veel voor zooi die amper gebruikt wordt en als de tyfus zo snel uitdroogd.
daarom woon je dus ook in de jostistraatquote:
Baas boven baasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Al heb ik gewoon een laserprinter, die drogen niet uit.
Gij snapt 'm!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom woon je dus ook in de jostistraat
Dus:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Dhr. Pheno Pinguïn
Jostistraat
Nijmegen, e.o.
Volgens mij had Pheno dan liever aan de Jostiweg gewoond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn printers gaan stuk voor de cartidges leeg zijn, heb dus geen last van dure cartidges.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Al heb ik gewoon een laserprinter, die drogen niet uit.
Cartridges zijn toch zinloos bij jou, aangezien je alles meteen weer versnippert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn printers gaan stuk voor de cartidges leeg zijn, heb dus geen last van dure cartidges.
dat is hier ook het probleem inderdaad.. printer krijg je gratis bij een liter benzine van 35 eurocent, vervolgens zit er geen cardridge bij..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
En die laser kostte maar 80 euro of zo, goedkoper dan die tyfusinktcartridges.
Scherp +1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Cartridges zijn toch zinloos bij jou, aangezien je alles meteen weer versnippert.
Mwaoh. Vroegah, toen draaiden eer-ik, OA en ik er nog met zn drieën een topic door in een uur tijdquote:
Goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh. Vroegah, toen draaiden eer-ik, OA en ik er nog met zn drieën een topic door in een uur tijd.
Waar is die tijd toch gebleven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh. Vroegah, toen draaiden eer-ik, OA en ik er nog met zn drieën een topic door in een uur tijd.
En kijk waar het jullie gebracht heeft!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
ik toch niequote:
quote:
Eenschquote:
Bij nr 1340quote:
Doe maar een sappige PMquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef Aarti het volgende:
mag ik even schelden?
Was dat lekkerquote:
quote:
dat je me geen verjaardagszoen kunt geven?quote:
Waaromquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat je me geen verjaardagszoen kunt geven?
Ik geef je groot gelijk!
Omdat ik me al een tijd nie lekker voel... om diverse redenen en ik vooral op mijn werk niet lekker zit. Komt een functioneringsgesprek aan en ik heb het gevoel dat dat niet zo goed zal gaan. Heb al een paar kantjes van me afgeschreven...in aanloop naar vrijdag, maar ik ben het een beetje zat om als een randdebiel behandeld te wordenquote:
Hoe laat heb je dat gesprek?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik me al een tijd nie lekker voel... om diverse redenen en ik vooral op mijn werk niet lekker zit. Komt een functioneringsgesprek aan en ik heb het gevoel dat dat niet zo goed zal gaan. Heb al een paar kantjes van me afgeschreven...in aanloop naar vrijdag, maar ik ben het een beetje zat om als een randdebiel behandeld te worden
En kan je je dan de hele week op lopen vreten om de dingen die je dwars zitten en dan pas op vrijdag ontploffenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat ik me al een tijd nie lekker voel... om diverse redenen en ik vooral op mijn werk niet lekker zit. Komt een functioneringsgesprek aan en ik heb het gevoel dat dat niet zo goed zal gaan. Heb al een paar kantjes van me afgeschreven...in aanloop naar vrijdag, maar ik ben het een beetje zat om als een randdebiel behandeld te worden
hij vreet zich al veel langer opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
En kan je je dan de hele week op lopen vreten om de dingen die je dwars zitten en dan pas op vrijdag ontploffen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
quote:
Truequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef es70 het volgende:
[..]Dat is slecht voor je lijf... (Bovendien is het risico op onherstelbare schade bij de ontploffing dan groter.)
Geen idee...quote:
Tis een optelsom van de afgelopen twee weken. Het ging wekenlang prima, zonder problemen. Nadeel is dat ik geen sociale baas heb. Hij laat de gesprekken dan ook over aan zijn vrouw. Hij komt vrij bot uit de hoek en aangezien ik zelf vrij direct ben botst dat soms. Vorig jaar is dat ook al ter sprake gekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
En kan je je dan de hele week op lopen vreten om de dingen die je dwars zitten en dan pas op vrijdag ontploffen.
quote:
Ah, dat zagen we bij Karst T op 30-4quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef es70 het volgende:
[..]Dat is slecht voor je lijf... (Bovendien is het risico op onherstelbare schade bij de ontploffing dan groter.)
quote:
Toch al meer dan 2 weken schrijf je netquote:
Het is geen voorbeeld om na te doen, jongeman.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
Ah, dat zagen we bij Karst T op 30-4
Valt mee hoor
Hmm....terugdenkt aan de tijd dat jij een eigen kantoor had en met een smak je deur dichttyfdequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch al meer dan 2 weken schrijf je net
Pfff ik moet inkopen boeken, maar mn baas zit in het systeem..![]()
Verveel me
Pff, dan moet ik weer een jaar wachten johquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is geen voorbeeld om na te doen, jongeman.![]()
praten.
Vanaf 200 euro toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
Hoezo moet je nu opeens betalen voor een advertentie op marktplaats?
In bepaalde 'delen' van marktplaats blijkbaar. Ik wil een woning te huur zetten maar daar vragen ze gewoon 15 euro voorquote:
kamernet.nl en kamerlink.nl ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
In bepaalde 'delen' van marktplaats blijkbaar. Ik wil een woning te huur zetten maar daar vragen ze gewoon 15 euro vooren dan sta je er een maandje op.
(weet eigk niet zo goed een andere site hiervoor)
Bedankt. Ruimte is niet mijn eigendom maar zit kut qua financien en kon niet onder mijn huurcontract uit. De enige reden om dat wel te laten lukken was als ik zelf andere huurders vind die mijn lopende contract (nog tot minstens 12 oktober) willen overnemen. Dan ben ik van het gezeik af.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kamernet.nl en kamerlink.nl ?
Nog wat info... komt veel bij kijken. Succes
http://www.geldenrecht.nl(...)n_kamer_te_huur.html
Dat waren pas tijden..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm....terugdenkt aan de tijd dat jij een eigen kantoor had en met een smak je deur dichttyfde
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Frutsel het volgende:
Mjah, ik heb er geen kaas van gegeten, maar volgens mij komt er veel bij kijken. Niet alleen qua financien, maar ook qua huurcontract enzo.
Misschien dat er in WGR een leuk topic over te vinden is dat je verder kan helpen.
quote:Code #5
Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:connect:connect_failed:)
Had ik nog niet eens gezien dat je dit gepost hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Ik kom weer lomp binnenvallen, excuses.Fruts
Ik zit hier nu wel lekker alleen, gewoon me deur dichttyfenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden..
gewoon een heel uur met jou kletsen..
Toppie, hoop voor je dat het wat oplevertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
De woningbouw zegt dat ik er vanaf kan als ik een stel vind wat mijn contract als het ware wil overnemen. Ik heb het nu op kamernet gegooid, bedankt voor de tip!
Doei lieverdquote:
quote:
Dat is lief!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezien dat je dit gepost heb![]()
Niets lomps aan hoor gekkieAnders moet ik niet gaan fokken, toch? Vertel niet vaak wat op fok over mijn 'sores'. Dus zo zwaar til ik daar niet aan, ik ben hooguit wat minder op fok
![]()
... .--. .- - .. . ... ..--..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
--.--..--..--.--.--...--...-.-.-.-.-..--.---.--..-.-.--.-.--.-.-..
--.--.... . . ..- --. .. --..quote:
Sjawel. Tegenover de c'est du pain zit een wc. Of is die al gesloten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:51 schreef Muck het volgende:
Waarom kun je in arnhem nergens naar het toilet?
Ik driebergen moest ik al plassen, maar moest een sprintje trekken voor de trein. In arnhem zie ik de Syntus wegrijden, wat inhoudt dat ik 25 minuten moet wachten, dus ik dacht ha! Plassen!
Maar dat kan dus niet op station arnhem
En in de Syntus ook niet
is helaas al geslotenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjawel. Tegenover de c'est du pain zit een wc. Of is die al gesloten?
wat stomquote:
ja vriendin gelijk ook een en mn schoonpa als icter vond het ook een koopjequote:
jawel, kan welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:51 schreef Muck het volgende:
Waarom kun je in arnhem nergens naar het toilet?
Ik driebergen moest ik al plassen, maar moest een sprintje trekken voor de trein. In arnhem zie ik de Syntus wegrijden, wat inhoudt dat ik 25 minuten moet wachten, dus ik dacht ha! Plassen!
Maar dat kan dus niet op station arnhem
En in de Syntus ook niet
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 054 Pheno
02. 035 Ladylike
03. 026 BrandX
04. 024 indahnesia.com
05. 022 Aarti
06. 019 DaMart
07. 017 OA
08. 016 Papierversnipperaar
09. 016 Pien85
10. 013 MPG
11. 013 Frutsel
12. 012 Nijns
13. 008 Muck
14. 004 es70
15. 004 marcb1974
16. 002 Bengeltje
17. 002 StarGazer
18. 002 dndiek
19. 002 Sjowhan
20. 001 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
die was ook geslotenquote:Op woensdag 6 mei 2009 06:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, kan welboven ergens tegenover die broodjeszaak Pain nogwatters met groene kleuren (ben de naam kwijt). Ik heb daar in oktober nog uitgebreid zitten sassen
ohja, ik was weg aan het gaan![]()
Ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen al naar bed?
Hey Indahquote:
Hellowquote:
Hey lekker dingquote:
Neequote:
LLquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hellow
[..]
Hey lekker ding![]()
![]()
koffie helpt niet...
ik moet toch wat meer slapen geloof ik
Mjah, ik heb ook plek zat, maar LL wil nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
NeeIk denk dat ik toch gewoon een huisgenoot erbij zoek for the time being. Hoef ik ook niet zelf te verhuizen..
Hi LL
Naja, veel plek hebben maakt me niet uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ik heb ook plek zat, maar LL wil niet![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
![]()
whehehe, ik lag er ook pas om 2 uur in
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ik heb ook plek zat, maar LL wil niet![]()
weet je hoe lang ik al niets meer kan sparen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, veel plek hebben maakt me niet uitMaar door de crisis krijg ik wat maanden minder loon en kom ik dus wat krap bij kas in de zin van: ik kan het wel betalen maar dan niets meer sparen..
Jeps inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey Indah![]()
Wat las ik nou laatst, heb je een ander huis gevonden?
ik heb maar een fokking pussy.quote:
Indahquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Af en toe een flinke donderklap. Geen regen hier maar wel een aangenaam windje omdat het boven de stad noodweer is.
Ik? Damart pikt alles inquote:
Tis vochtig en warm.. kutweerquote:
Dus je kan je voorstellen dat ik dat probeer te voorkomenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je hoe lang ik al niets meer kan sparen..
en hoe kut dat is![]()
Hier is het ook al tijden vochtig en warm. Wel zo lekker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis vochtig en warm.. kutweer
tenminste.. koud is het hier niet
Ja hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dus je kan je voorstellen dat ik dat probeer te voorkomen
quote:
Mogguh beidenquote:
Nou ja, de lampjes zijn iig niet kapot!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
Morgen toch maar even met de auto naar de garage. Oranje ABS-lampjes en rode lampjes met uitroepteken die tijdens het rijden gaan branden, zijn vast niet goed.
Dat is waar!quote:
nou vraag ik me af of die sensor ook brandt als de remmen bijna op zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar!
Ik ga er vooralsnog van uit dat er een sensor kapot of vuil is of zo. Maar dat kunnen ze bij de garage wel uitlezen.
Dat uitroeptekentje heeft toch te maken met remvloeistof? Als je onder de moterkap even met dat bakje schudt, is het lampje vast uit. Zo was het bij mij ook en die rijdt tot nu toe nog helemaal primaquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
Morgen toch maar even met de auto naar de garage. Oranje ABS-lampjes en rode lampjes met uitroepteken die tijdens het rijden gaan branden, zijn vast niet goed.
dat is te hopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou vraag ik me af of die sensor ook brandt als de remmen bijna op zijn
of als er remolie lekt...
Tot je moet remmenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat uitroeptekentje heeft toch te maken met remvloeistof? Als je onder de moterkap even met dat bakje schudt, is het lampje vast uit. Zo was het bij mij ook en die rijdt tot nu toe nog helemaal prima
Nee hoor, gaat ook nog helemaal prima. Maar ik gok dat mijn auto wat ouder is dan die van DaMartquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou vraag ik me af of die sensor ook brandt als de remmen bijna op zijn
of als er remolie lekt...
Maar dat uitroepteken brandde niet de hele tijd, alleen als ABS-lampje ging branden. Dus kan ook zoiets betekenen als 'pas op, er is een storing' en dat het ABS-lampje aangeeft dat daar de storing in zit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat uitroeptekentje heeft toch te maken met remvloeistof? Als je onder de moterkap even met dat bakje schudt, is het lampje vast uit. Zo was het bij mij ook en die rijdt tot nu toe nog helemaal prima
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis vochtig en warm.. kutweer
tenminste.. koud is het hier niet
Hoelang moet je nog op die school? Het staat je behoorlijk tegen valt me op..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:47 schreef Fha het volgende:
Fruts![]()
![]()
![]()
![]()
Indah![]()
Marc![]()
LL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bleeeg ik heb geen zin in school
Na dit jaar nog twee jaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog op die school? Het staat je behoorlijk tegen valt me op..
Ach, er zijn ook mensen die geen vakantie hebben gehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Na dit jaar nog twee jaargaat nog leuk worden
![]()
maar ik heb nu ook gewoon geen zin omdat het alweer even geleden is en het klote weer is en ik dus gewoon de hele dag in bed wil liggen met een goed boek
ach flikker toch op manquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:57 schreef Sjowhan het volgende:
Ja, en dan straks 6 weken (als het niet meer is) vakantie, boehoehoe wij studenten zijn zo zielig![]()
![]()
![]()
Dat dus inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ach flikker toch op man
ja, als je de spinazie-academie doet, ben je een huilie, maar je zou eens een weekje ofzo in mijn schoenen moeten staan
Ja dat is zo. Maar ook ik moet gewoon door werken in mijn "vakantie"quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die geen vakantie hebben gehad
In bed liggen klinkt me nu ook wel geweldig in de oren moet ik zeggen.......
Welkom in de grote wereldquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ook ik moet gewoon door werken in mijn "vakantie"
juistquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ook ik moet gewoon door werken in mijn "vakantie"
natuurlijk is het zo, maar daarom werken we nog wel kei- en keihardquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welkom in de grote wereld
Ik irriteerde me ook toen mensen dat tegen mij zeiden hoor, maar zo is het wel..
Welkom in de grote wereld? Doe even normaal zeg.. Jij hebt geen flauw idee wat ik doe voor mijn studie, jij hebt geen flauw idee hoe ik ben en hoe ik in elkaar zit en hoeveel moeite mijn studie voor mij. Dus ga aub zelf even in de grote wereld staan voor je commentaar levert op mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welkom in de grote wereld
Ik irriteerde me ook toen mensen dat tegen mij zeiden hoor, maar zo is het wel..
Tsja, lijkt me dat jij de keuze van de betreffende opleiding hebt gemaakt, maar schijnbaar valt 't toch meer tegen (is het toch zwaarder/lastiger) dan dat je van te voren had ingeschat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ach flikker toch op man
ja, als je de spinazie-academie doet, ben je een huilie, maar je zou eens een weekje ofzo in mijn schoenen moeten staan
Wat is het dat je doet dan wat zo erg is dat zelfs 6 weken zomervakantie en minstens 4 weken in de rest van het jaar (tegenover 5 weken in een 'werkbestaan') het niet goed maakt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ach flikker toch op man
5 weken vrij per jaar? Ik heb er 6quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat is het dat je doet dan wat zo erg is dat zelfs 6 weken zomervakantie en minstens 4 weken in de rest van het jaar (tegenover 5 weken in een 'werkbestaan') het niet goed maakt?
Mijn studie(s) waren ook niet de meest gemakkelijke, en heb ik af en toe ook veel harder moeten knokken dan dat anderen deden om hetzelfde (of nog zelfs minder) resultaat te kunnen behalen, dus dat is zeker wel iets wat ik begrijp. Enige is dat als student zijnde (in de meeste gevallen) je (veel) meer vrije tijd hebt dan als er in loondienst gewerkt wordt..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Welkom in de grote wereld? Doe even normaal zeg.. Jij hebt geen flauw idee wat ik doe voor mijn studie, jij hebt geen flauw idee hoe ik ben en hoe ik in elkaar zit en hoeveel moeite mijn studie voor mij. Dus ga aub zelf even in de grote wereld staan voor je commentaar levert op mijIk werk harder dan vele mensen die in die zogenaamde grote wereld van jou leven en ik moet 20 keer harder knokken dan de meeste mensen. Dus zoals als muck al zei: weekje ruilen? Dan praten we daarna nog een keer
Wel, want ik heb de vorige keer uitgebreid met je gesproken over jouw studie aan het Saxion. Ik heb zelf Hoge Hotelschool gedaan en dat was ook niet makkelijk. Ik weet heel goed hoe het is om hard te moeten studeren en ben nu zelfs aan het afstuderen terwijl ik al fulltime werk. Dus misschien kan je even nadenken dat je niet zoveel van mij weet voordat je tegen me gaat schreeuwen dat ik mijn mond moet houden omdat ik niets van jou weet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Welkom in de grote wereld? Doe even normaal zeg.. Jij hebt geen flauw idee wat ik doe voor mijn studie, jij hebt geen flauw idee hoe ik ben en hoe ik in elkaar zit en hoeveel moeite mijn studie voor mij. Dus ga aub zelf even in de grote wereld staan voor je commentaar levert op mijIk werk harder dan vele mensen die in die zogenaamde grote wereld van jou leven en ik moet 20 keer harder knokken dan de meeste mensen. Dus zoals als muck al zei: weekje ruilen? Dan praten we daarna nog een keer
Leuk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Rellen.
* Kuukske pakt de popcorn erbij.
Ga eens even snel buiten staan met die peukquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Leuk.
* Stargazer pakt een kop koffie en een peuk erbij.
In deze 'laatste jaren' ben ik nog/heb ik ook gestudeerd, dus ik kan er écht wel over meepraten..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef Aarti het volgende:
Die studies zijn de laatste jaren volgens mij veel arbeidsintensiever geworden.
Vroegah moest je gewoon naar een hoorcollege en eventueel een werkcollege, en de rest deed je thuis in je eigen tijd. ideaal.
Nu moet je blijkbaar essays, papers, projectgroepjes en dat soort tijdsrovende onzin in...
6? Altijd baas boven baasquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
5 weken vrij per jaar? Ik heb er 6.
Maar wat ik nog weet van mijn studietijd is dat je in de weekenden vaak ook nog bezig was met opdrachten voor je studie, met leren van tentamens, etcetera. En niet te vergeten dat een zomervakantie vol kan zitten met herkansingen, waar ik dus ook al eens op vakantie in het buitenland voor heb zitten leren, destijds.
Dus eigenlijk heb je met je 4, 5, 6 of meer weken vakantie als werkende en ieder weekend vrij, per saldo meer aan je vrije tijd dan veel studenten (uitzonderingen die liever feesten dan studeren daargelaten, natuurlijk.)
Dit dus..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn studie(s) waren ook niet de meest gemakkelijke, en heb ik af en toe ook veel harder moeten knokken dan dat anderen deden om hetzelfde (of nog zelfs minder) resultaat te kunnen behalen, dus dat is zeker wel iets wat ik begrijp. Enige is dat als student zijnde (in de meeste gevallen) je (veel) meer vrije tijd hebt dan als er in loondienst gewerkt wordt..
Ik heb namelijk recht op een rookvrije werkplekquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga eens even snel buiten staan met die peuk.
Dat ja!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
chill honey. Ik zeg toch niet dat je er niet over kunt meepraten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:30 schreef Nijns het volgende:
In deze 'laatste jaren' ben ik nog/heb ik ook gestudeerd, dus ik kan er écht wel over meepraten..
Wie zegt dat ik 'm al heb aangestokenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet-aangestoken meuren die dingen een uur in de wind.quote:
Stel je aan zegquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook niet-aangestoken meuren die dingen een uur in de wind.
Ja. Academische vrijheid? Flikker toch godverdomme een eind op. Dat bestaat al sinds BaMa niet meerquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef Aarti het volgende:
Die studies zijn de laatste jaren volgens mij veel arbeidsintensiever geworden.
Vroegah moest je gewoon naar een hoorcollege en eventueel een werkcollege, en de rest deed je thuis in je eigen tijd. ideaal.
Nu moet je blijkbaar essays, papers, projectgroepjes en dat soort tijdsrovende onzin in...
Misschien dat er studenten zijn die meer vrije tijd hebben maar daar val ik dus echt niet onder. Wat DaMart al zei: ik moet ook gewoon in het weekend door en ook mijn vakanties gaan op aan leren en studeren. Veel mensen in loondienst hebben gewoon weekend als ze weekend hebben en zijn na die 40 uur in de week gewoon klaar. Ik ben nooit klaar en dat is knetter vermoeiend. Helemaal op dit moment wanneer niet zeker is of mijn moeite wel beloond gaat worden schiet het dan compleet in het verkeerde keelgat als jij (jullie) opmerkingen maken die lijken te zeggen dat ik me niet aan moet stellen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn studie(s) waren ook niet de meest gemakkelijke, en heb ik af en toe ook veel harder moeten knokken dan dat anderen deden om hetzelfde (of nog zelfs minder) resultaat te kunnen behalen, dus dat is zeker wel iets wat ik begrijp. Enige is dat als student zijnde (in de meeste gevallen) je (veel) meer vrije tijd hebt dan als er in loondienst gewerkt wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog heb jij geen flauw idee wat ik in mijn leven heb moeten doen om te komen waar ik nu ben en waar ik nog elke dag keihard tegen moet vechten. Dan vind ik het erg vervelend als je mij welkom heet in de echte wereld. Jij zei dat terwijl je niks van mij weet, maar dan moet je ook niet boos worden dat ik zei dat je je mond moet houden omdat ik niks van jou weet. Ik deed gewoon hetzelfde als wat jij deed..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
Wel, want ik heb de vorige keer uitgebreid met je gesproken over jouw studie aan het Saxion. Ik heb zelf Hoge Hotelschool gedaan en dat was ook niet makkelijk. Ik weet heel goed hoe het is om hard te moeten studeren en ben nu zelfs aan het afstuderen terwijl ik al fulltime werk. Dus misschien kan je even nadenken dat je niet zoveel van mij weet voordat je tegen me gaat schreeuwen dat ik mijn mond moet houden omdat ik niets van jou weet.
Daarbij vind ik het echt ontzettend knap van je dat je afstudeert terwijl je fulltime werkt en daar heb ik erg veel respect voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
O-BaMaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Academische vrijheid? Flikker toch godverdomme een eind op. Dat bestaat al sinds BaMa niet meer.
Nee, BaMa. Met die diploma's en titels die geen ene kut meer waard zijn, maar wat ons wel door Europa door de strot is geramdquote:
Doe ik!quote:
Wehehequote:
oeh! oeh! die met kruidnagelquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook niet-aangestoken meuren die dingen een uur in de wind.
Ik ben al 6 maanden gestoptquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik 'm al heb aangestoken
Oh, dan zijn ze hier in Indonesie slimmer. Ze hebben nooit meer dan dergelijke zooi gehad en doen ook weinig moeite er iets van te maken. Toch niet zo gek achteraf gezien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, BaMa. Met die diploma's en titels die geen ene kut meer waard zijn, maar wat ons wel door Europa door de strot is geramd.
Goed zoquote:
Yuck.quote:
WKzquote:
nee helemaal hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tussen het roken door of echt helemaal?
Oh, zo bedoelde ik ook niet wat ik zei!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
chill honey. Ik zeg toch niet dat je er niet over kunt meepraten?
Het valt mij in elk geval op (nu ik een postdoctorale opleiding doe) dat het een stuk arbeidsintensiever is dan 5 jaar geleden.
Hhaa ja dat welquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Houd mensen wel uit de buurt haha..
*gaat erbij zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Rellen.
* Kuukske pakt de popcorn erbij.
De wat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Dat heeft alles te maken met de domeincompetenties van tegenwoordig!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan nog heb jij geen flauw idee wat ik in mijn leven heb moeten doen om te komen waar ik nu ben en waar ik nog elke dag keihard tegen moet vechten. Dan vind ik het erg vervelend als je mij welkom heet in de echte wereld. Jij zei dat terwijl je niks van mij weet, maar dan moet je ook niet boos worden dat ik zei dat je je mond moet houden omdat ik niks van jou weet. Ik deed gewoon hetzelfde als wat jij deed..
Daarbij vind ik het echt ontzettend knap van je dat je afstudeert terwijl je fulltime werkt en daar heb ik erg veel respect voor
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Competentiegericht onderwijsquote:
* MPG voelt zich niet aangesprokenquote:
Haha asje ^^quote:
Hou op! Ik kan het woord competentie echt niet meer horen/lezenquote:
Lieve pinguinquote:
Alleen vervelende mensen hoef ik niet in mijn buurt.. hoewel dat soms ook wel leuk is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Hhaa ja dat welmaar ik vind mensen in de buurt toch wel gezellig eigenlijk
Dat had ik ook op een gegeven momentquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Hou op! Ik kan het woord competentie echt niet meer horen/lezen
SMARTquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat had ik ook op een gegeven momentnet als: smart-doelstellingen, key issues, al die afkortingen als REVPAR en ARR, 'in your development as a professional' en meer van die 'hippe' woorden die weinig toevoegen aan de rest van de zin maar wel leuk staan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Fha het volgende:
* Fha belt belastingdienst "ik heb een brief gekregen over een TZ formulier, wat is het en ik heb er nooit een gekregen"
mannetje van de belastingdienst die klonk alsof hij al drie dagen niet geslapen had "blabla hele uitleg over Tz formulieren en dat het vooral voor ouderen is en dat er in de brief staat dat er iets niet klopt in de berekening"
Ik: dus ik kan hem weg gooien?
Mannetje van de belastingdienst die klonk alsof hij trots was dat hij deze geweldige uitleg had gegeven: Ja
Had dat even aan het begin van je verhaal gezegd
Nee dat is zo. Maar ik dan zeg ik gewoon heel hard ksssst zodat ze weg gaan of ik draai me gewoon omquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alleen vervelende mensen hoef ik niet in mijn buurt.. hoewel dat soms ook wel leuk is.
Of je stuurt Bolle op ze afquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Maar ik dan zeg ik gewoon heel hard ksssst zodat ze weg gaan of ik draai me gewoon om![]()
lekker handig, maar bellen is toch wel gratis?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Fha het volgende:
* Fha belt belastingdienst "ik heb een brief gekregen over een TZ formulier, wat is het en ik heb er nooit een gekregen"
mannetje van de belastingdienst die klonk alsof hij al drie dagen niet geslapen had "blabla hele uitleg over Tz formulieren en dat het vooral voor ouderen is en dat er in de brief staat dat er iets niet klopt in de berekening"
Ik: dus ik kan hem weg gooien?
Mannetje van de belastingdienst die klonk alsof hij trots was dat hij deze geweldige uitleg had gegeven: Ja
Had dat even aan het begin van je verhaal gezegd
Dat sowiesoquote:
Dat gelukkig welquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker handig, maar bellen is toch wel gratis?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat sowiesoEn die rolt dan keihard tegen ze aan
PWN.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gelukkig welik zit alleen de rest van de dag met "een ogenblik geduld alstublieft" in mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |