whehehehequote:
Sorry, ben nog in de knoop met mijn vingers. Ferry.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:20 schreef Aarti het volgende:
wat is freey?
GeMucktquote:
Chefquote:
ah, stuk logischerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ben nog in de knoop met mijn vingers. Ferry.
haaaaaiquote:
RSS Ninjart.quote:
Wikimasterquote:
Nog niet verder gedate?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet toch wat he, nu de Cali-RSS zo leeg blijft.
Nee, beetje ver weg, hequote:
Ik niet weet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
Over meets gesproken, gaat de KSC-meet van de 17e al niet meer door?.
Waarom komt ze niet meer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, beetje ver weg, he.
Maar ze komt hier ook niet meer, dus blijft de Calitracker erg leeg.
LL! Hoe is het?quote:
Ik hoor niemand er meer over, dus vroeg het me ook even afquote:
Ik bedoel in de KSC.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom komt ze niet meer?
en met hier, bedoel je dan KSC of FOK!?
gaat welquote:
Ligt dat echt aan jou?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoor niemand er meer over, dus vroeg het me ook even af.
[..]
Ik bedoel in de KSC.
Kun je nagaan wat voor uiteenlopende invloeden een meet met mij kan hebben. Cali komt hier nog amper, maar Pien bijvoorbeeld blijft komen na onze meet.
Na zaterdag zal de uitwerking op mij blijken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
Kun je nagaan wat voor uiteenlopende invloeden een meet met mij kan hebben. Cali komt hier nog amper, maar Pien bijvoorbeeld blijft komen na onze meet.
Hihi, je zei "komen".quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoor niemand er meer over, dus vroeg het me ook even af.
[..]
Ik bedoel in de KSC.
Jij bent koffieverslaafd, je blijft hier. Zelfs na een huismeet met mijn nespresso.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Na zaterdag zal de uitwerking op mij blijken...
* MPG stelt zich vast in op het alleen moeten nieuwspostenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
cloud computing en java 6 kan primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat was een mooi uurtje vliegen met een vrijwel wolkenloos Java.
Ik zie geen ander verband, jij wel?quote:
Ah, mijn nieuwsdump staat op de FPquote:
Volgens mij laat jij je meer leiden door koffie dan door mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
Hoeveel bied je me om te zorgen dat je OA's functie kunt overnemen na zaterdag?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stelt zich vast in op het alleen moeten nieuwsposten![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
Kun je nagaan wat voor uiteenlopende invloeden een koffie-meet met mij kan hebben. Cali komt hier nog amper, maar Pien bijvoorbeeld blijft komen na onze meet.
Wanneer ben ik welkom?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent koffieverslaafd, je blijft hier. Zelfs na een huismeet met mijn nespresso.
FP is GC niet hè....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stelt zich vast in op het alleen moeten nieuwsposten![]()
Wel een link naar het topic van OldJeller (op zich terecht) maar (volledig onterecht) geen link naar de koffiechat!quote:
Ik heb liever zo min mogelijk clouds op mijn vliegreizen, en dan al helemaal van die gruwelijke tropische stormwolken. Mooi vanaf de grond, maar niet als je er doorheen/omheen moet vliegen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
cloud computing en java 6 kan prima
[/nerd]
Jij wilt niet naar het oosten des lands.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer ben ik welkom?![]()
[..]
FP is GC niet hè....
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
cloud computing en java 6 kan prima
[/nerd]
Snelweggasnummerquote:
ze kunnen nu wel zelf naar de bio-bak lopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Schijnbaar lagen de tomaten al een week te trappelen om de koelkast uit te mogen. Ze opeten is er nu ook niet meer bij geloof ik.
We moeten hier niet al die FP'ers hebben hoor...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wel een link naar het topic van OldJeller (op zich terecht) maar (volledig onterecht) geen link naar de koffiechat!
Betekent dat dat ik niet welkom ben?quote:
Iedereen is welkom, alleen MPG doet dat dan ook gewoonquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
We moeten hier niet al die FP'ers hebben hoor...![]()
![]()
[..]
Betekent dat dat ik niet welkom ben?
Vooral huismerk producten kopen zou ik zeggen. Alsof je gewoon vraagt "Wil je me even oplichten? Daar ben ik aan toe!"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Pheno het volgende:
Bij deze noem ik de hema tonijnsalade tonei. 30% tonijn, 9% ei. Tsss.....
Als ik die had wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze kunnen nu wel zelf naar de bio-bak lopen
Daar kun je verandering in brengen, door je adres hier te vermelden!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, alleen MPG doet dat dan ook gewoon
Ach, het was in de aanbieding en ik proef nog olijfen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vooral huismerk producten kopen zou ik zeggen. Alsof je gewoon vraagt "Wil je me even oplichten? Daar ben ik aan toe!"
Mijn straat is vernoemd naar een band. Meer dan genoeg info!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Daar kun je verandering in brengen, door je adres hier te vermelden!![]()
Ergens bij Nijmegen is namelijk best wel vaag...
goed dat je nog wat proevd dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het was in de aanbieding en ik proef nog olijfen.
Jostilaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn straat is vernoemd naar een band. Meer dan genoeg info!
He, I'm joining them.quote:
Bridgestonelaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn straat is vernoemd naar een band. Meer dan genoeg info!
OVquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
En bellen kan ook, MPG heb ik ook opgehaald van het station
quote:
Die jostis die niet kunnen spellen.quote:
Duh. Al heb ik gewoon een laserprinter, die drogen niet uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even nieuwe cardridges halen.. rebuilt natuurlijk, want we betalen liever niet te veel voor zooi die amper gebruikt wordt en als de tyfus zo snel uitdroogd.
daarom woon je dus ook in de jostistraatquote:
Baas boven baasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Al heb ik gewoon een laserprinter, die drogen niet uit.
Gij snapt 'm!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom woon je dus ook in de jostistraat
Dus:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Dhr. Pheno Pinguïn
Jostistraat
Nijmegen, e.o.
Volgens mij had Pheno dan liever aan de Jostiweg gewoond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn printers gaan stuk voor de cartidges leeg zijn, heb dus geen last van dure cartidges.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Al heb ik gewoon een laserprinter, die drogen niet uit.
Cartridges zijn toch zinloos bij jou, aangezien je alles meteen weer versnippert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn printers gaan stuk voor de cartidges leeg zijn, heb dus geen last van dure cartidges.
dat is hier ook het probleem inderdaad.. printer krijg je gratis bij een liter benzine van 35 eurocent, vervolgens zit er geen cardridge bij..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
En die laser kostte maar 80 euro of zo, goedkoper dan die tyfusinktcartridges.
Scherp +1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Cartridges zijn toch zinloos bij jou, aangezien je alles meteen weer versnippert.
Mwaoh. Vroegah, toen draaiden eer-ik, OA en ik er nog met zn drieën een topic door in een uur tijdquote:
Goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh. Vroegah, toen draaiden eer-ik, OA en ik er nog met zn drieën een topic door in een uur tijd.
Waar is die tijd toch gebleven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh. Vroegah, toen draaiden eer-ik, OA en ik er nog met zn drieën een topic door in een uur tijd.
En kijk waar het jullie gebracht heeft!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
ik toch niequote:
quote:
Eenschquote:
Bij nr 1340quote:
Doe maar een sappige PMquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef Aarti het volgende:
mag ik even schelden?
Was dat lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |