Dat probleem heb ik pas 1x gehad... In een hotel... Meeste baden zijn met mijn 1.93 aan de korte kantquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:15 schreef styliste het volgende:
ja het scheelt niet zo heel veel, nu zit er nog een toilet in, straks is die apart en hebben we een inloop douche in plaats van een kwart ronde douchebak.
Het bad wordt vrijstaand (op pootjes!) en wat kleiner als die we nu hebben. Ik ben degene die graag in bad gaat en ik kom als ik helemaal gestrekt lig met mn tenen net bij de andere kant... niet echt comfortabel dus...
owkee vet bad! ga je dan ook de kranen uit de grond laten komen? want dat is echt helemaal koning!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:00 schreef styliste het volgende:
omdat het erg mooi is inderdaad, heb altijd al een bad op pootjes willen hebben, dus ik dacht: dit is mijn kans! Mijn huis, mijn bad! en schoonmaken... volgens mij valt het wel mee. geen vieze randjes en kiertjes, makkelijk met een doek eronderdoor en geen hoekjes waar stof in blijft hangen.
het bad:
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef styliste het volgende:
dank je!!
@tommy: da's wel de bedoeling ja! de kranen uit de grond.. anders is het wel karig he? als je het doet, moet je het goed doen!
dank je!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw, dit is een mooi project! En een mooi bad
Die tekeningen hierboven zijn de tekeningen zoals het nu is, maar hoe word het?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:39 schreef styliste het volgende:
je bedoelt wat er voor materialen in komen en keuken etc?
Dat was eerst niet te zien, de tekeningen laadden pas laat inquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:52 schreef styliste het volgende:
het zijn tekeningen met de huidige en de nieuwe situatie, huidige staat links op de tekening en nieuwe rechts
Wel tegen de muur??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:00 schreef styliste het volgende:
omdat het erg mooi is inderdaad, heb altijd al een bad op pootjes willen hebben, dus ik dacht: dit is mijn kans! Mijn huis, mijn bad! en schoonmaken... volgens mij valt het wel mee. geen vieze randjes en kiertjes, makkelijk met een doek eronderdoor en geen hoekjes waar stof in blijft hangen.
het bad:
[ afbeelding ]
ja hij komt wel tegen de muur, er is echt geen andere plek voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel tegen de muur??
Overigens dezelfde aanbieder die ik vond een paar dagen terug
Hier hetzelfde probleem en ik vraag me een beetje af of tegen de muur aan makkelijk schoonmaken is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:21 schreef styliste het volgende:
[..]
ja hij komt wel tegen de muur, er is echt geen andere plek voor.
Wij zijn al een jaar bezig met de verbouwing (bouwtechnisch tekenaar mogen ze wat mij betreft afschieten, wat een gedoe hebben we daar mee gehad zeg!) en deze aanbieder staat al sinds het begin bovenaan mijn lijstje, ze hebben heel veel keuze, hele mooie dingen en goedkoper dan bij hen ben ik ze nog niet tegen gekomen..
Ontzettend leuk!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:00 schreef styliste het volgende:
tenks! we hebben m nog niet in real life gezien, zo op de foto lijkt het glimmen nog wel mee te vallen. De goedkoopste die ik in 5 min tegen kwam was 639 dus wie weet als ik een beetje mn best doe dat ie nog goedkoper te vinden is! Ik vind de holiday functie enzo ook wel handig..
Gaaf he? Normaal gesproken krijgt het bed je eigen naam mee maar er is al een bed dat heel erg op mijn naam lijkt dus ze moeten een andere naam gaan verzinnen helaas...
Whehe, bekend probleem.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:10 schreef styliste het volgende:
ja en nu maar 1 toilet... heel fijn als je boven ligt te slapen en je word wakker omdat je VER-SCHRIK-KE-LIJK naar de wc moet!
Gewoon goed zoeken op google, vele mensen zijn ons al voor gegaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:14 schreef styliste het volgende:
o god! dat is helemaal erg! Ik ben wel benieuwd of alles goed gaat met de badkamer naar boven krijgen.. Houten bouwvloer gaat sowieso niet werken dus er moet beton gestort worden en als dat niet goed gebeurd hebben we lekkagedaar mag de aannemer dus ff een mooi papiertje voor ondertekenen...
Mja niet erg bijdehand van hemquote:
Het geluid tsja geen oplossing voor maar goede afzuiging doet wonderenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef styliste het volgende:
en toch heeft de gemeente hem goedgekeurd... we moeten inderdaad even kijken hoe we dat het meest praktisch kunnen oplossen. Er was gewoon echt geen andere plek voor.
Super joh!! Kun je lekker beginnen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef styliste het volgende:
Net is de aannemer hier geweest om over centjes te praten en we zijn er uit!we houden als het goed is genoeg over
Want?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef styliste het volgende:
ben nu bezig met een keukenkraan. wat een ramp is dat zeg!
Goh, die's best gaaf. Wat is het zwarte vierkantje eigenlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef styliste het volgende:
zojuist deze gewonnen op ebay:
[ afbeelding ]
dat vierkantje is een schermpje waarop je precies kan aflezen hoe warm het water is....quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Goh, die's best gaaf. Wat is het zwarte vierkantje eigenlijk? Is een beetje onduidelijk te zien.
En de laatste wasbak is ook gaaf! (de witte ronde dus).
Mooi! Wij krijgen deze Ferrara van M-system:quote:
Je kunt die muur toch doortrekken? Zodat je twee deuren door moet om bij de wc te komen (rechtdoor, linksaf)? Al maak je er een schuifdeur van (kan me voorstellen dat de deur naar de keuken toe anders in de weg zit), het lijkt me wel prettiger en anders is het toch een loos hoekje....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef styliste het volgende:
en toch heeft de gemeente hem goedgekeurd... we moeten inderdaad even kijken hoe we dat het meest praktisch kunnen oplossen. Er was gewoon echt geen andere plek voor.
Djeezus, dat is echt heel goedkoop voor een kraan, en hij is gewoon van chroom? Dan heb je een topdeal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:08 schreef styliste het volgende:
Die hadden wij bijna gekocht op ebay totdat we zagen dat die te hoog is. Dus dan maar deze! Hij is inclusief verzendkosten 74 euro
ik heb ze gevonden: zie ook https://web.sogood.de/shop/Kategorie/10/Kuechenarmaturen.htm.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:19 schreef styliste het volgende:
ik kan hem niet meer vinden! Wel dezelfde maar dan met een ronde hendel.... Je moet zoeken via ebay.nl naar küchen armatur, küchenarmatur of spültisch.
Dat zal zeker meehelpen. Hier werd er voorheen nog wel eens van de antikalk rommel opgespoten die bijna siste dus dat heeft vast meegeholpen bij de vernietiging.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef styliste het volgende:
ik gebruik sowieso geen bijtende middelen voor het schoonmaken van de kranen, misschien ligt het daaraan?
alleen een beetje alles reiniger en azijn tegen de kalk...
Schoonmaakzijn is het hé.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zal zeker meehelpen. Hier werd er voorheen nog wel eens van de antikalk rommel opgespoten die bijna siste dus dat heeft vast meegeholpen bij de vernietiging.
Azijn staat genoteerd
Lol! ga zeker aan je denken is de supermarkt Annequote:
Heb je een ebay link waar je deze hebt gescoord?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:05 schreef styliste het volgende:
nou... zojuist een sterrenhemel gescoord:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die in de badkamer komt!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef Ml-etje het volgende:
wil je exact die kleur?? grijstinten en blauwtinten ben ik in mijn 16000 adv. tegels op MP genoeg tegen gekomen.
Vind ze wel erg mooi!
Dat is is een hele goede tip!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:36 schreef maok het volgende:
Je kunt zo ook alleen als baan tussen wit (of een ander kleurtje) tegelwerk doen, dat scheelt geld.
eh... mijn kraan? Ik vind het een heel schattig rekje.. dat welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
Je kraan is nu ook te vinden op MPhttp://www.marktplaats.nl(...)fie-thee-suiker.html
het gaat een kast worden waar we spullen in zetten die we niet zo vaak gebruiken. Onder het blad (niet te zien op de tekening) komen 2 kastjes waar flessen in kunnen dus de ruimte op het blad wordt (zeker vanuit de keuken zelf) al lastig bereikbaar. Door er een kastje neer te zetten maken we van die ruimte wel gebruik. Zoals gezegd komt daar boven (vrijwel op die kastjes) een grote schouwkap die dan weer gelijk loopt qua hoogte met de kastjes boven de gootsteen. Zo trek je dus de lijnen door in de keuken maar heb je geen loze ruimtes.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:50 schreef AnneX het volgende:
Als reactie op de keukentekening:
denk je dat het handig is om een kastje óp het werkblad te plaatsen ?
Het lijkt mij niet zó omdat je altijd de ruimte ervoor vrij moet houden om een deur open/dicht te doen om iets te pakken.
En het maakt het lijnenspel iets euh onrustig zak maar zeggen.
Werkblad is net zo hard nodig als kastruimte, ik weets.
dank u dank u!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:23 schreef skadhd het volgende:
Mooie dingen allemaal in dit topic!
Tot zover de schandalige tvp
Whahahah sorry ik begin een beetje linkengek te worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef styliste het volgende:
[..]
eh... mijn kraan? Ik vind het een heel schattig rekje.. dat wel
Waar koop je die eerste waskommen? (die naast die vijver)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:46 schreef styliste het volgende:
ik ben nog aan het twijfelen wat ik zal doen met de kraan bij het bad...
een klassieke zoals het eigenlijk hoort:
[ afbeelding ]
of zo'n waterval ding....
[ afbeelding ]
omdat dat zo lekker het tegenovergestelde is van het bad..
en omdat we deze waskommen eigenlijk heel graag willen hebben:
[ afbeelding ]
(2 stuks... niet allemaal)
Maar die zijn erg duur dus als dat niet lukt dan willen we zoiets:
[ afbeelding ]
of zoiets:
[ afbeelding ]
onder andere hier: http://www.waskommen-online.nl/index.php?action=page&group_id=10&lang=NLquote:Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar koop je die eerste waskommen? (die naast die vijver)
Dat geloof ik graag, dan is deze site ook wel wat voor jouquote:Op zondag 17 mei 2009 13:20 schreef styliste het volgende:
ja zeker! dat is precies de bedoeling! dat hebben we nu ook en dat willen we echt niet meer missen. Het mooie is straks dat als 1 van ons kookt de ander er gezellig tegenover kan komen zitten in plaats van aan de andere kant van de kamer of schuin er achter.
Gister trouwens dit boek binnengekregen:
[ afbeelding ]
Patterns in Design, Art and Architecture.
Er staan echt schitterende dingen in! Het plan is om na de verbouwing een snijplotter aan te schaffen (tweedehandsje) om muurstickers etc. te kunnen maken. Dus dit is een geweldige inspiratie bron!
jep, die kende ik inderdaad al, straks kan ik het dus helemaal zelf en heb ik ook mijn eigen site denk ikquote:Op zondag 17 mei 2009 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, dan is deze site ook wel wat voor jou
http://www.cutitout.nl/index.htm
quote:
Als je voor redelijk standaard gaat is gamma een goede optie, anders warmte servicequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:38 schreef styliste het volgende:
Inderdaad! Zo, mijn laptop liet me gister even flink in de steek zeg! Ik was bezig om op een lamp te bieden op ebay voor mijn vader, gaat ie gewoon uit! Poef! Weg was alles! met nog 1 minuut 44 te gaan... Zeg maar dag tegen je lamp!
Ennieweej, nu heb ik een nieuwe laptop want die andere valt om de zoveel tijd uit. Maar nu ben ik dus als mijn favorieten kwijt! kan ik weer opnieuw beginnen....
Als iemand nog goedkope adresjes weet voor design radiatoren houd ik me aanbevolen!
Oh joh hoe dat dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:11 schreef styliste het volgende:
Ja bad is definitief. Moet alleen nog wachten totdat ik kan gaan bestellen. Ze hebben hem altijd op voorraad en om hem nu al te bestellen.... Dan zitten we nog 3 of 4 maanden met een bad in de huiskamer![]()
Tegels zijn we nog niet helemaal uit. Omdat ik nog niet in staat ben om stad en land af te gaan op zoek naar DE tegels (zelfs naar de hornbach fietsen kost me al te veel energie) heb ik dat nog maar even uitgesteld.
Heb je deze veiling al gezien?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:38 schreef styliste het volgende:Als iemand nog goedkope adresjes weet voor design radiatoren houd ik me aanbevolen!
Oh die vraag had ik gemist..staan mooie tussen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heb je deze veiling al gezien?
http://www.bva-auctions.com/category/index/1164/58002
He top dank je!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heb je deze veiling al gezien?
http://www.bva-auctions.com/category/index/1164/58002
hoe zet ik marktplaats foto's in photobucket?quote:
Dank je! Het is een kwestie van heeeeeel erg goed zoeken! Foto's van het eindresultaat gaan nog wel even op zich laten wachten ben ik bang. In augustus gaan we slopen (ook leuk, foto's van een bouwputquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:13 schreef ampburner het volgende:
@Styliste - zeer jaloers op je combi van goede smaak en neus (I guess I should say, patience?) voor goede koopjes.
Wanneer kunnen we foto's van het eindresultaat verwachten? (als in: ingerichte woning)
zelf trouwens ook net 'goedkoop' een radiator gescoord via bva-auctions.com , misschien een tip
[ afbeelding ]
Heb je powerpoint??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef styliste het volgende:
[..]
hoe zet ik marktplaats foto's in photobucket?Ben een kwartier aan het vloeken geweest en het toen maar opgegeven...
Mooie radiator zeg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:13 schreef ampburner het volgende:
@Styliste - zeer jaloers op je combi van goede smaak en neus (I guess I should say, patience?) voor goede koopjes.
Wanneer kunnen we foto's van het eindresultaat verwachten? (als in: ingerichte woning)
zelf trouwens ook net 'goedkoop' een radiator gescoord via bva-auctions.com , misschien een tip
[ afbeelding ]
Ver weg?? Meid dat riep ik in Feb ook..pff nu moeten we ons bijna gaan haastenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef styliste het volgende:
[..]
pfff nou ik dit zo neer typ valt het pas op hoe ver weg dat nog is...
edit: enne die veiling is zeker net afgelopen?
ahhhhh ik had dat al geprobeerd in paint enzo maar tot nu toe niet geluktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je powerpoint??
Dan even een window in powerpoint openen (doet er niet toe wat).
De foto selecteren in MP (cursor van boven foto naar beneden foto halen al linkermuis knop ingedrukt houden en als de foto blauw verkleurd is ctrl en c tegelijk indrukken).
Dan in PP je cursor zetten en crtl en v tegelijk indrukken.
Dan rechts klikken op de foto en als afbeelding opslaan kiezen.Kun je ze daarna uploaden op photobucket.
Beetje omslachtig maar hoe het anders moet geen idee.
Ja I know, het is ook niet zo heel ver weg maar wel heel lang in een chaos huis zonder keuken en badkamer enzo..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ver weg?? Meid dat riep ik in Feb ook..pff nu moeten we ons bijna gaan haasten
cool! je moet wel even before-and-after foto's makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef styliste het volgende:
[..]
Dank je! Het is een kwestie van heeeeeel erg goed zoeken! Foto's van het eindresultaat gaan nog wel even op zich laten wachten ben ik bang. In augustus gaan we slopen (ook leuk, foto's van een bouwput) de eerste week van september komt de aannemer om de ruwbouw neer te zetten. Ze verwachten daar 2 tot 3 weken mee bezig te zijn.
En dan.... moeten we zelf de afwerking doen. Dus ik denk zo rond (eind) oktober?
pfff nou ik dit zo neer typ valt het pas op hoe ver weg dat nog is...
edit: enne die veiling is zeker net afgelopen?
dank je! mijne is ietsje anders (zelfde serie, ander model, met horizontale panelen in plaats van verticaal) maar daar ik heb er niet zo'n mooie foto vanquote:Mooie radiator zeg!
ik heb een hele 'authentieke' badkamer in Amsterdam west die ik wil gaan opknappen, alleen ik heb er nog geen budget voor. Als het zover is dan komt deze radiator daar uiteindelijk in te hangen. Als er interesse voor is lijkt het me best cool om daar een eigen topic voor te makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:kan je foto's niet zien op mijn werklaptop zo even die van vriendlief kapen (de mijne is nog in reparatie).
Voor jouw info troostwijk heeft ook weer badkamerspullen
Geen eigen topic ampburner of is het geen grote klus oid?
zeker weten before and after foto's! Al is het alleen maar voor mijn eigen portfolio (ok,ok, en voor jullie vermaak ende vertier). Tilburg is trouwens the place it's all happening!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef ampburner het volgende:
[..]
cool! je moet wel even before-and-after foto's makenOktober is al sneller dan je denkt. Waar woon je eigenlijk ergens?
die veilingsite is er eentje voor faillissements verkopen. Deze veiling is allang afgelopen, maar er komen steeds nieuwe bij. Niet alleen interieur dingen, maar vanalles, van inboedel tot bedrijfsautos.
http://bva-auctions.com/home/index
Ik heb die radiator opgepikt bij een failliete badkamer speciaalzaak voor 400 euro. toch nog een hoop geld, maar wel de moeite waard.
[..]
dank je! mijne is ietsje anders (zelfde serie, ander model, met horizontale panelen in plaats van verticaal) maar daar ik heb er niet zo'n mooie foto van
Interesse is er altijd!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef ampburner het volgende:
[..]
ik heb een hele 'authentieke' badkamer in Amsterdam west die ik wil gaan opknappen, alleen ik heb er nog geen budget voor. Als het zover is dan komt deze radiator daar uiteindelijk in te hangen. Als er interesse voor is lijkt het me best cool om daar een eigen topic voor te maken
Beter!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef styliste het volgende:
Wasbakken met een hardhouten ombouw inderdaad.
Ze komen hem zelf meeslopen. Ze hebben alles gekocht behalve de tegels. Dat vonden ze toch te veel werk.
Geen probleem hoor, je hebt de tekeningen niet toevallig digitaal? (CAD)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef styliste het volgende:
Als je er eens naar wilt kijken heel graag!
Het toilet beneden kan ook bijna niet anders. De afmetingen van de keuken op de tekening kloppen niet. Deze wordt langer. In de meest linkse hoek komt nog een kast en wil je dan nog een beetje relaxed aan de bar (die dus ook niet getekend staat) kunnen zitten heb je die ruimte echt wel nodig.
Ik zit er zelfs over te denken om dan maar geen hangend toilet te nemen beneden (boven kan sowieso niet want sanibroyeur en geen budget om een hangend broyeur toilet te nemen) maar een staand toilet zodat je de ruimte voor het inbouwreservoir niet nodig hebt. Ik weet alleen nog niet hoeveel ruimte dat dan scheelt.
Engels toilet dan? Is wel erg grappig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef styliste het volgende:
Ik zit er zelfs over te denken om dan maar geen hangend toilet te nemen beneden (boven kan sowieso niet want sanibroyeur en geen budget om een hangend broyeur toilet te nemen) maar een staand toilet zodat je de ruimte voor het inbouwreservoir niet nodig hebt. Ik weet alleen nog niet hoeveel ruimte dat dan scheelt.
Dat schuiven is heel leuk maar soms wordt je er moedeloos vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:01 schreef styliste het volgende:
Ik heb de tekeningen alleen in pdf.
Ik zal nog wel eens kijken of ik iets met het toilet beneden kan maar we moeten ons wel houden aan de gemeentelijke voorschriften, dus daar zou ik eens kritisch naar moeten kijken.
Het bad op pootjes gaat er zeker komen! (dat wil ik al sinds ik een klein meisje was)Ik wil hem zoveel mogelijk vrij zetten. Badkamermeubel hebben we nog niet maar dat gaat tussen de 1 en de 1,2 meter breed worden en ongeveer 50 tot 56 cm diep. (oh ja, en de douche moet ruim genoeg zijn voor 2 personen
)
Je ziet het, we stellen helemaal geen hoge eisen!
ik heb zelf ook al zitten schuiven en ik vind het maar lastig hoor
engels toilet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Engels toilet dan? Is wel erg grappig.
kranen zijn super!!! in het echt zijn ze nog mooier als op de foto's!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat schuiven is heel leuk maar soms wordt je er moedeloos van
Hihi die eisen och iedereen heeft er.
Naar je zin de kranen enz?
zoek eff n plaatje moet ze voor mezelf ook zoeken..past bij je badkraan iig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:31 schreef styliste het volgende:
[..]
engels toilet?misschien ben ik erg moe maar kweetzoffniewatjebedoeld...
[..]
kranen zijn super!!! in het echt zijn ze nog mooier als op de foto's!!!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:00 schreef styliste het volgende:
Nou wordt ik wel nieuwsgierig hoor!
Ennieweej, ik zie wel een foto verschijnen ga nu eerst lekker slapen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:32 schreef styliste het volgende:
[ afbeelding ]
deze voor beneden, voor de badkamer moeten we er nog 1 zoeken
Dank je! En bedankt voor de tip! daar zouden wij nou helemaal niet bij nagedacht hebben!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:13 schreef AnneX het volgende:
De radiator is prachtig !
Hou je er rekening mee dat er bij "tweedehands" binnenin losse vervuilende deeltjes kunnen zitten, die de cv ketel kunnen beschadigen ?
Vraag een installateur even hoe je daarvanaf komt...
veel plezier verder met de voorpret.
potver, das inderdaad best wel mosterd na de maaltijd jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]wij hebben een tijdje geleden al onze radiatoren (we krijgen vloerverwarming als hoofdverwarming) meegegeven aan de oud ijzerboer... Ik had nog van die oude radiatoren voor je gehad, gratisch ende voor niks... (Moster na de maaltijd-post).
oh ik zie je post nu pas! helemaal overheen gelezenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je dit topic had!
en nu snap ik de foto van het bed in het Tilburg topic![]()
Haha, maakt niet uit! Ik denk dat ik het in het Tilburg topic gemist hebquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef styliste het volgende:
[..]
oh ik zie je post nu pas! helemaal overheen gelezen.
ik heb de link naar dit topic wel gespammed in het tilburg topic hoor
Ja he? ik ben echt heel blij!quote:
Ebay Duitsland. Ik neem tenminste aan dat je de wastafelkranen bedoeld? De andere kranen komen van marktplaats.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef Xs2Shanna het volgende:
Bij deze site toevallig?????
www.deurknoppen.biz
tenks! (ik open wel een nieuwe voor je als deze vol isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
Ziet er allemaal tof uit zegIk ga deze ook even volgen (met nog 16 posts te gaan
)
gezellig he? Hij heeft bloemetjes profiel in de banden..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:11 schreef Ml-etje het volgende:
Hihihi die fietsfleurig!
Ja badkamerradiator is mooi!! Waar heb je hem vandaan?
Witte tegels plenty op MP wij hebben ook iets van 20 m2 gekocht voor 120 euro
Aaaaargh styliste..quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:55 schreef styliste het volgende:
o jee, net op de site van eijffinger zitten loeren en ik betrap mezelf er nu al weer op dat ik zit te bedenken waar ik al die mooie behangetjes kan laten
Thanks!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:38 schreef heartwork het volgende:
[..]
Aaaaargh styliste..
Ik stop met het bekijken van jouw klustopic. Steeds wanneer ik hem open staat er wel een foto of link naar iets dat ik zou willen hebben..![]()
Ik bewonder je zoektocht naar de dingen die je wilt hebben. Veel succes met je huis.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:55 schreef styliste het volgende:
o jee, net op de site van eijffinger zitten loeren en ik betrap mezelf er nu al weer op dat ik zit te bedenken waar ik al die mooie behangetjes kan laten
quote:
Wacht maar tot je het in 't echt ziet. Het is SUPER leuk!!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:53 schreef styliste het volgende:
[..]
![]()
deze:
[ afbeelding ]
komt waarschijnlijk in het halletje aan de voorkant. Ik moet m wel eerst nog even in reallife zien...
daarom wil ik het ook eerst even in het echt bekijken, zodat ik zeker weet dat het niet té gaat worden. (de hal is nu knaloranje met wit, iedereen verklaarde me voor gek maar nu het er op zit vind iedereen het leuk)quote:Op zondag 5 juli 2009 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
Oef ondanks dat ik het mooi vind is het ook wel druk.
Ben erg benieuwd.
Wij ookquote:Op zondag 5 juli 2009 18:10 schreef Isegrim het volgende:
Grappig dat je allemaal spul van eBay afhaalt. Ik ben erg benieuwd naar het einresultaat. Ik zie het nog niet echt voor me, zeg maar...
Bekend fenomeenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:15 schreef styliste het volgende:
[..]
daarom wil ik het ook eerst even in het echt bekijken, zodat ik zeker weet dat het niet té gaat worden. (de hal is nu knaloranje met wit, iedereen verklaarde me voor gek maar nu het er op zit vind iedereen het leuk)
[..]
Wij ook![]()
Het is ook heel moeilijk je een beeld te vormen van ruimtes die je niet kent. (reminds me, ik moet nog steeds foto's van de huidige situatie maken...)
Mijn vriend vind het ook lastig maar ik heb er niet zo'n moeite mee. Dat is dan ook de reden dat hij zo veel mogelijk aan mij overlaat wat dit soort dingen betreft denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |