Ontzettend leuk!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:00 schreef styliste het volgende:
tenks! we hebben m nog niet in real life gezien, zo op de foto lijkt het glimmen nog wel mee te vallen. De goedkoopste die ik in 5 min tegen kwam was 639 dus wie weet als ik een beetje mn best doe dat ie nog goedkoper te vinden is! Ik vind de holiday functie enzo ook wel handig..
Gaaf he? Normaal gesproken krijgt het bed je eigen naam mee maar er is al een bed dat heel erg op mijn naam lijkt dus ze moeten een andere naam gaan verzinnen helaas...
Whehe, bekend probleem.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:10 schreef styliste het volgende:
ja en nu maar 1 toilet... heel fijn als je boven ligt te slapen en je word wakker omdat je VER-SCHRIK-KE-LIJK naar de wc moet!
Gewoon goed zoeken op google, vele mensen zijn ons al voor gegaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:14 schreef styliste het volgende:
o god! dat is helemaal erg! Ik ben wel benieuwd of alles goed gaat met de badkamer naar boven krijgen.. Houten bouwvloer gaat sowieso niet werken dus er moet beton gestort worden en als dat niet goed gebeurd hebben we lekkagedaar mag de aannemer dus ff een mooi papiertje voor ondertekenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |