Geen probleem hoor, je hebt de tekeningen niet toevallig digitaal? (CAD)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef styliste het volgende:
Als je er eens naar wilt kijken heel graag!
Het toilet beneden kan ook bijna niet anders. De afmetingen van de keuken op de tekening kloppen niet. Deze wordt langer. In de meest linkse hoek komt nog een kast en wil je dan nog een beetje relaxed aan de bar (die dus ook niet getekend staat) kunnen zitten heb je die ruimte echt wel nodig.
Ik zit er zelfs over te denken om dan maar geen hangend toilet te nemen beneden (boven kan sowieso niet want sanibroyeur en geen budget om een hangend broyeur toilet te nemen) maar een staand toilet zodat je de ruimte voor het inbouwreservoir niet nodig hebt. Ik weet alleen nog niet hoeveel ruimte dat dan scheelt.
Engels toilet dan? Is wel erg grappig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef styliste het volgende:
Ik zit er zelfs over te denken om dan maar geen hangend toilet te nemen beneden (boven kan sowieso niet want sanibroyeur en geen budget om een hangend broyeur toilet te nemen) maar een staand toilet zodat je de ruimte voor het inbouwreservoir niet nodig hebt. Ik weet alleen nog niet hoeveel ruimte dat dan scheelt.
Dat schuiven is heel leuk maar soms wordt je er moedeloos vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:01 schreef styliste het volgende:
Ik heb de tekeningen alleen in pdf.
Ik zal nog wel eens kijken of ik iets met het toilet beneden kan maar we moeten ons wel houden aan de gemeentelijke voorschriften, dus daar zou ik eens kritisch naar moeten kijken.
Het bad op pootjes gaat er zeker komen! (dat wil ik al sinds ik een klein meisje was)Ik wil hem zoveel mogelijk vrij zetten. Badkamermeubel hebben we nog niet maar dat gaat tussen de 1 en de 1,2 meter breed worden en ongeveer 50 tot 56 cm diep. (oh ja, en de douche moet ruim genoeg zijn voor 2 personen
)
Je ziet het, we stellen helemaal geen hoge eisen!
ik heb zelf ook al zitten schuiven en ik vind het maar lastig hoor
engels toilet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Engels toilet dan? Is wel erg grappig.
kranen zijn super!!! in het echt zijn ze nog mooier als op de foto's!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat schuiven is heel leuk maar soms wordt je er moedeloos van
Hihi die eisen och iedereen heeft er.
Naar je zin de kranen enz?
zoek eff n plaatje moet ze voor mezelf ook zoeken..past bij je badkraan iig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:31 schreef styliste het volgende:
[..]
engels toilet?misschien ben ik erg moe maar kweetzoffniewatjebedoeld...
[..]
kranen zijn super!!! in het echt zijn ze nog mooier als op de foto's!!!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:00 schreef styliste het volgende:
Nou wordt ik wel nieuwsgierig hoor!
Ennieweej, ik zie wel een foto verschijnen ga nu eerst lekker slapen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:32 schreef styliste het volgende:
[ afbeelding ]
deze voor beneden, voor de badkamer moeten we er nog 1 zoeken
Dank je! En bedankt voor de tip! daar zouden wij nou helemaal niet bij nagedacht hebben!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:13 schreef AnneX het volgende:
De radiator is prachtig !
Hou je er rekening mee dat er bij "tweedehands" binnenin losse vervuilende deeltjes kunnen zitten, die de cv ketel kunnen beschadigen ?
Vraag een installateur even hoe je daarvanaf komt...
veel plezier verder met de voorpret.
potver, das inderdaad best wel mosterd na de maaltijd jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]wij hebben een tijdje geleden al onze radiatoren (we krijgen vloerverwarming als hoofdverwarming) meegegeven aan de oud ijzerboer... Ik had nog van die oude radiatoren voor je gehad, gratisch ende voor niks... (Moster na de maaltijd-post).
oh ik zie je post nu pas! helemaal overheen gelezenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je dit topic had!
en nu snap ik de foto van het bed in het Tilburg topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |