Dat probleem heb ik pas 1x gehad... In een hotel... Meeste baden zijn met mijn 1.93 aan de korte kantquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:15 schreef styliste het volgende:
ja het scheelt niet zo heel veel, nu zit er nog een toilet in, straks is die apart en hebben we een inloop douche in plaats van een kwart ronde douchebak.
Het bad wordt vrijstaand (op pootjes!) en wat kleiner als die we nu hebben. Ik ben degene die graag in bad gaat en ik kom als ik helemaal gestrekt lig met mn tenen net bij de andere kant... niet echt comfortabel dus...
owkee vet bad! ga je dan ook de kranen uit de grond laten komen? want dat is echt helemaal koning!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:00 schreef styliste het volgende:
omdat het erg mooi is inderdaad, heb altijd al een bad op pootjes willen hebben, dus ik dacht: dit is mijn kans! Mijn huis, mijn bad! en schoonmaken... volgens mij valt het wel mee. geen vieze randjes en kiertjes, makkelijk met een doek eronderdoor en geen hoekjes waar stof in blijft hangen.
het bad:
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef styliste het volgende:
dank je!!
@tommy: da's wel de bedoeling ja! de kranen uit de grond.. anders is het wel karig he? als je het doet, moet je het goed doen!
dank je!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw, dit is een mooi project! En een mooi bad
Die tekeningen hierboven zijn de tekeningen zoals het nu is, maar hoe word het?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:39 schreef styliste het volgende:
je bedoelt wat er voor materialen in komen en keuken etc?
Dat was eerst niet te zien, de tekeningen laadden pas laat inquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:52 schreef styliste het volgende:
het zijn tekeningen met de huidige en de nieuwe situatie, huidige staat links op de tekening en nieuwe rechts
Wel tegen de muur??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:00 schreef styliste het volgende:
omdat het erg mooi is inderdaad, heb altijd al een bad op pootjes willen hebben, dus ik dacht: dit is mijn kans! Mijn huis, mijn bad! en schoonmaken... volgens mij valt het wel mee. geen vieze randjes en kiertjes, makkelijk met een doek eronderdoor en geen hoekjes waar stof in blijft hangen.
het bad:
[ afbeelding ]
ja hij komt wel tegen de muur, er is echt geen andere plek voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel tegen de muur??
Overigens dezelfde aanbieder die ik vond een paar dagen terug
Hier hetzelfde probleem en ik vraag me een beetje af of tegen de muur aan makkelijk schoonmaken is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:21 schreef styliste het volgende:
[..]
ja hij komt wel tegen de muur, er is echt geen andere plek voor.
Wij zijn al een jaar bezig met de verbouwing (bouwtechnisch tekenaar mogen ze wat mij betreft afschieten, wat een gedoe hebben we daar mee gehad zeg!) en deze aanbieder staat al sinds het begin bovenaan mijn lijstje, ze hebben heel veel keuze, hele mooie dingen en goedkoper dan bij hen ben ik ze nog niet tegen gekomen..
Ontzettend leuk!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:00 schreef styliste het volgende:
tenks! we hebben m nog niet in real life gezien, zo op de foto lijkt het glimmen nog wel mee te vallen. De goedkoopste die ik in 5 min tegen kwam was 639 dus wie weet als ik een beetje mn best doe dat ie nog goedkoper te vinden is! Ik vind de holiday functie enzo ook wel handig..
Gaaf he? Normaal gesproken krijgt het bed je eigen naam mee maar er is al een bed dat heel erg op mijn naam lijkt dus ze moeten een andere naam gaan verzinnen helaas...
Whehe, bekend probleem.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:10 schreef styliste het volgende:
ja en nu maar 1 toilet... heel fijn als je boven ligt te slapen en je word wakker omdat je VER-SCHRIK-KE-LIJK naar de wc moet!
Gewoon goed zoeken op google, vele mensen zijn ons al voor gegaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:14 schreef styliste het volgende:
o god! dat is helemaal erg! Ik ben wel benieuwd of alles goed gaat met de badkamer naar boven krijgen.. Houten bouwvloer gaat sowieso niet werken dus er moet beton gestort worden en als dat niet goed gebeurd hebben we lekkagedaar mag de aannemer dus ff een mooi papiertje voor ondertekenen...
Mja niet erg bijdehand van hemquote:
Het geluid tsja geen oplossing voor maar goede afzuiging doet wonderenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef styliste het volgende:
en toch heeft de gemeente hem goedgekeurd... we moeten inderdaad even kijken hoe we dat het meest praktisch kunnen oplossen. Er was gewoon echt geen andere plek voor.
Super joh!! Kun je lekker beginnen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef styliste het volgende:
Net is de aannemer hier geweest om over centjes te praten en we zijn er uit!we houden als het goed is genoeg over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |