abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:02:48 #201
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_68812906
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ergens begin Juli tegen FC Lutjebroek uit Ijsland, reken maar niet erop dat dat storm gaat lopen.
Klopt, maar als je al jeugdspelers weg gaat sturen om te bezuinigen kun je er van uit gaan dat ze met elke euro blij mogen zijn...

Ik vind het overigens altijd onzin dat ze te veel wedstrijden moeten spelen, zeker omdat je die FC bananenrepubliek clubjes ook met je 2e elftal wel kan hebben. Misschien helpt het juist eerder ingespeeld en in 'the winning mood' te geraken....

duuss... iemand die het weet, welke voorrondeplaats er op het spel staat in de play offs?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:04:12 #202
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68812962
De derde voorronde volgens mij, Heerenveen neemt genoegen met een eerdere instroming zodat ze geen PO hoeven te spelen. Of ze moeten die beker winnen.
Zeg ik het nu goed? Snap er nog steeds geen kut van
pi_68812973
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is ongeveer het zelfde niveau als je ziet hoeveel Engelse clubs er overheersen in de CL.
Hij vraagt of hij heeft gezegd dat hij zichzelf goed genoeg vind voor de CL. Het antwoord is "nee", dit heeft hij niet gezegd.
pi_68813007
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij vraagt of hij heeft gezegd dat hij zichzelf goed genoeg vind voor de CL. Het antwoord is "nee", dit heeft hij niet gezegd.
Klopt, dat betwist ik ook niet
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:05:35 #205
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_68813010
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er iemand hier die een bevestiging kan geven dat Wijnaldum in VI heeft gezegd zichzelf goed genoeg te vinden voor de CL?
Hoop niet dat ie nu ineens met zulke uitspraken gaat lopen, vind het ook niet bij hem passen. Overigens ben ik het er inhoudelijk wel mee eens :-P
pi_68813066
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is ongeveer het zelfde niveau als je ziet hoeveel Engelse clubs er overheersen in de CL.
Precies.

Maar goed toe maar hoor. Ik ben er altijd al bang voor dat ze al snel naast de schoenen gaan lopen.
pi_68813127
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hoop niet dat ie nu ineens met zulke uitspraken gaat lopen, vind het ook niet bij hem passen.
Daarom.

Zo'n broekie met veel potentie moet zich gewoon lekker met zijn ontwikkeling bezighouden in plaats van nu al vooruit te kijken of met dit soort ongeloofwaardige uitspraken te komen.
pi_68813190
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Precies.

Maar goed toe maar hoor. Ik was er al bang voor dat hij naast de schoenen ging lopen.
Vertel dan ook de rest van het verhaal... Nu lijkt het weer z'n arrogant ventje wat nu al naast zijn schoenen loopt

Hij zegt daarnaast ook dat hij denkt dat er best wel interesse voor hem is. Hij vind zichzelf alleen nog niet klaar voor de stap omdat hij naar eigen zeggen nog te weinig scoort en te weinig assists aflevert. Hij wil nog minimaal 2 jaar bij Feyenoord blijven.

Maar goed. Jij haalt dit alleen aan op ergens op te kunnen bashen. Als je nou de rest van wat hij in de VI zei ook had verteld dan had het nog een leuke discussie kunnen worden. Nu ben je alleen maar bezig met het afkraken van de persoon "Wijnaldum".
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:17:08 #209
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_68813397
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vertel dan ook de rest van het verhaal... Nu lijkt het weer z'n arrogant ventje wat nu al naast zijn schoenen loopt

Hij zegt daarnaast ook dat hij denkt dat er best wel interesse voor hem is. Hij vind zichzelf alleen nog niet klaar voor de stap omdat hij naar eigen zeggen nog te weinig scoort en te weinig assists aflevert. Hij wil nog minimaal 2 jaar bij Feyenoord blijven.

Maar goed. Jij haalt dit alleen aan op ergens op te kunnen bashen. Als je nou de rest van wat hij in de VI zei ook had verteld dan had het nog een leuke discussie kunnen worden. Nu ben je alleen maar bezig met het afkraken van de persoon "Wijnaldum".
Hoeveel meer had je van cyberia kunnen verwachten
maareh.... kun je 'm scannen?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:26:59 #210
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68813757
Michael Mols wil misschien nog verder spelen. Eventueel bij Feyenoord.

Mols twijfelt over aangekondigd afscheid

Moet hij nog een aanbieding krijgen vinden jullie?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:27:29 #211
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68813781
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:26 schreef methodmich het volgende:
Moet hij nog een aanbieding krijgen vinden jullie?
Ja, als nieuwe verzorger.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:32:20 #212
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_68813931
Ik heb geen idee hoeveel hij verdiend, daar hangt het van af...
Als hij niet te veel verdiend mag hij er van mij gerust bij blijven; denk dat hij erg nuttig is voor jongens als Wijnaldum, dat hoor je ze zelf ook regelmatig zeggen.

Als speler hoeft hij natuurlijk niet op meer dan 34 minuten speeltijd te rekenen volgend jaar...
pi_68813986
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je hebt ook echt het denkvermogen van een visstick...

Wat snap je niet aan het woord bevestiging? Hiermee pretendeer ik dus dat ik het iemand heb horen zeggen maar ik zelf het nog niet heb kunnen nagaan, simpelweg omdat ik het nummer van deze week nog NIET heb.

D-K
pi_68814138
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je hebt ook echt het denkvermogen van een visstick...

Wat snap je niet aan het woord bevestiging? Hiermee pretendeer ik dus dat ik het iemand heb horen zeggen maar ik zelf het nog niet heb kunnen nagaan, simpelweg omdat ik het nummer van deze week nog NIET heb.

D-K
Maar ondertussen concludeer jij al wel dat hij naast zijn schoenen loopt zonder dat je het fijne ervan weet

En dan zeggen dat ik het denkvermogen van een visstick heb !
Wat is je opleidingsniveau? MBO zeker?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:38:48 #215
15408 Luni
Irie!
pi_68814173
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef Kopbal het volgende:
Als je ruim 50 jaar bij een club werkt en afscheid neemt komen de superlatieven tekort, lijkt me.
[..]

Fer en Landzaat VM.
En Van Bronckhorst dan?
pi_68814190
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Maar ondertussen concludeer jij al wel dat hij naast zijn schoenen loopt zonder dat je het fijne ervan weet
Met zo'n uitspraak wel ja.

Maar hoe weet je dan dat hij letterlijk heeft gezegd mee te kunnen met de PL? Je hebt het nummer van deze week dus wel? Inscannen die hap!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:41:30 #217
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68814272
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef Luni het volgende:

[..]

En Van Bronckhorst dan?
Oja, ik zie de Cler over het hoofd. Ik zie sowieso liever Van Bronckhorst op linksback.
pi_68814359
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Oja, ik zie de Cler over het hoofd. Ik zie sowieso liever Van Bronckhorst op linksback.
Ik vind dat Van Bronckhorst veel meel waarde heeft op het middenveld. De Cler was tegen Twente thuis goed, Utrecht uit weer ouderwets de weg kwijt
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:46:13 #219
15408 Luni
Irie!
pi_68814476
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Maar wel gunstig als we de plee offs halen kunnen we eindelijk eens in de sterkste opstelling spelen, is het hele seizoen nog niet voorgekomen, vlaar en de Guzman niet meegeteld.

ik zou De Cler LB zetten en Van Bronckhorst en Fer centraal.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:25:52 #220
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68817780
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er iemand hier die een bevestiging kan geven dat Wijnaldum in VI heeft gezegd zichzelf goed genoeg te vinden voor de CL?
Dat zei hij inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68820356
quote:
Feyenoord 8e of 9e lastig voor Knvb

Mocht Feyenoord 8e of 9e worden dan spelen de Rotterdammers op vijdag 16 mei een thuiswedstrijd in de eerste ronde van de Play Offs. Een dag later is De Kuip gereserveerd voor de bekerfinale tussen Sc Heerenveen en Fc Twente.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:42:25 #222
185115 Juk
Misschien
pi_68820368
De UEFA-cup finale was van de week op ESPN classic. Ik had de eerste 10 minuten helaas gemist maar de rest van de wedstrijd uiteraard wel gezien.
Enige minpuntje vond ik de afwezigheid van Paauwe in zijn onderbroek maar verder, weer kippenvel.
The only thing I fear is my MoM
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:44:14 #223
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68820451
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Pff, die kneuzen in Zeist maken het steeds gekker.
Mag toch hopen dat het volgend jaar écht definitief is afgeschaft.
pi_68821725
Interview met Wijnaldum gelezen, geweldig ventje. Heeft goed in de gaten dat hij een gouden toekomst voor zich heeft
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68822344
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 mei 2009 @ 21:31:13 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68824295
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68825120
quote:
-
pi_68825613
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

uh, nee. hij zegt: ''[...]de champions league is overigens mijn doel. ik wil daar ooit spelen. ik denk dat ik dat niveau nu al aankan, zoveel vetrouwen heb ik wel.''
pi_68825676
Wauw, een talentvolle speler die zegt dat ie denkt dat ie het niveau van de CL aankan. Hoe durft ie? Zoiets zeg je niet bij Feyenoord.
-
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:24:33 #230
53267 TC03
pi_68826155
Overigens heeft hij natuurlijk niet helemaal ongelijk, de CL is niet alleen United en Barça, maar ook Celtic en CFR Cluj.
pi_68826396
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:24 schreef TC03 het volgende:
Overigens heeft hij natuurlijk niet helemaal ongelijk, de CL is niet alleen United en Barça, maar ook Celtic en CFR Cluj.
En dan nog, we hebben 10 keer meer CL-ervaring in het elftal dan Ajax en AZ.
-
pi_68827544
Vanavond op RR met Jan Dirk Stouten:
quote:
De investeerders willen nog steeds geld in Feyenoord steken
- Maar ergeren zich dat de (sluitende) begroting nog steeds niet rond is
- Twijfelen aan de capabelheid van Gudde en Jacobs
- Vinden het op z'n zachts gezegd - not amused - dat voor Dani Fernandez een andere investeerder is gevonden (en niet bij hen is aangeklopt)
- Tevens willen ze een klankbord in de Raad van Comm. voor Beenhakker en Been (een voetbalman dus)
- En een 'marketing man'in de Raad v. C. die de naam Feyenoord nog beter kan uitdragen.
pi_68827723
Groot gelijk hebben die investeerders.
Zul je zien dat alles door Gudde en Jacobs af gaat ketsen straks. Zijn we dubbel de lul.
-
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:11:29 #234
53267 TC03
pi_68827853
De investeerders hebben inderdaad gelijk. Wel vreemd dat er niet met hen is gesproken voor Fernandez.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:12:23 #235
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68827891
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:08 schreef Ritmo het volgende:
Zul je zien dat alles door Gudde en Jacobs af gaat ketsen straks.
Tuurlijk...

Het enige waarop het zal afketsen is een niet-sluitende begroting. Die kans is zo te zien behoorlijk aanwezig. Been(hakker) moeten samen gewoon naar de selectie stappen met een aantal proberen te onderhandelen met het salaris en anders gewoon in de verkoop doen. Het is belachelijk als Van Bronckhorst weer 2.2 miljoen gaat opstrijken komend seizoen.. doe er 10 % af en hij verdient nog steeds belachelijk veel en Feyenoord heeft weer wat zorg minder. Maarja, voetballers, zal er niet inzitten dit......
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:43:45 #236
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68829056
quote:
- Vinden het op z'n zachts gezegd - not amused - dat voor Dani Fernandez een andere investeerder is gevonden (en niet bij hen is aangeklopt)
Kan me zo voorstellen dat ze daar niet vrolijk van worden, vreemd weer.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:46:59 #237
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68829179
Groot gelijk die investeerders.
pi_68829233
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Tuurlijk...

Het enige waarop het zal afketsen is een niet-sluitende begroting. Die kans is zo te zien behoorlijk aanwezig.
En wie zijn daar verantwoordelijk voor? Bovendien staat er dat de investeerders geen vertrouwen in die 2 hebben, wat terecht is.

Als de investeerders echt willen dat Gudde en Jacobs opstappen, dan moeten ze dat doen. Of gaat meneer Gudde zelf de miljoenen binnenslepen?
-
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:07:17 #239
123545 DatMeenJeNiet
pi_68829989
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En wie zijn daar verantwoordelijk voor? Bovendien staat er dat de investeerders geen vertrouwen in die 2 hebben, wat terecht is.

Als de investeerders echt willen dat Gudde en Jacobs opstappen, dan moeten ze dat doen. Of gaat meneer Gudde zelf de miljoenen binnenslepen?
Net of die investeerders allemaal zo goed weten wat er mankeert aan Gudde en Jacobs, dat is gewoon met de wind meewaaien, voor mijn gevoel. Trouwens de kans dat ze zelf opstappen zal wel weer minimaal zijn. Gevolg: weer tonnen kwijt aan afkoopkosten.

Ik snap dat de investeerders inspraak willen en die mogen ze van mij ook krijgen, ze moeten alleen niet van tevoren zinloze kreten loslaten. Daar wordt niemand beter van. En tja, als ze straks investeren met een bedrag dat rond de 5 miljoen is, vind ik dat ze sowieso weinig inspraak mogen krijgen. Gewoon vertrouwen hebben in het technische gedeelte (Been en Beenhakker dus) en percentages van de verkoop van de met hun geld gekochte spelers.

En nja, de niet-sluitende begroting afschuiven op Gudde vind ik ook "te makkelijk." Hij is geen tovenaar of zo. Het probleem van de begroting licht bij het technische beleid de afgelopen twee jaar.
pi_68830289
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Net of die investeerders allemaal zo goed weten wat er mankeert aan Gudde en Jacobs, dat is gewoon met de wind meewaaien, voor mijn gevoel.
Daarvoor hoef je geen expert te zijn.
quote:
Trouwens de kans dat ze zelf opstappen zal wel weer minimaal zijn. Gevolg: weer tonnen kwijt aan afkoopkosten.
En daarom vrees ik dus voor het ergste. Krijgen we in de zomer van 2010 Gudde die de begroting weer omlaag bijsteld.
quote:
Ik snap dat de investeerders inspraak willen en die mogen ze van mij ook krijgen, ze moeten alleen niet van tevoren zinloze kreten loslaten. Daar wordt niemand beter van.
Ze hebben niets in het openbaar gezegd hierover, dit kwam van een journalist toch?
quote:
En tja, als ze straks investeren met een bedrag dat rond de 5 miljoen is, vind ik dat ze sowieso weinig inspraak mogen krijgen. Gewoon vertrouwen hebben in het technische gedeelte (Been en Beenhakker dus) en percentages van de verkoop van de met hun geld gekochte spelers.
Ik denk dat het sowieso goed is als de mensen bij Feyenoord eens verantwoording af moeten leggen aan iemand.
quote:
En nja, de niet-sluitende begroting afschuiven op Gudde vind ik ook "te makkelijk." Hij is geen tovenaar of zo. Het probleem van de begroting licht bij het technische beleid de afgelopen twee jaar.
Ik schuif het niet op hem af. Maar hij is ook niet de man die de situatie verbeterd, ik denk zelfs dat ie het erger maakt. Feyenoord heeft een keiharde vent nodig die orde op zaken stelt, geen veredelde ambtenaar.
-
pi_68830436
quote:
FC Groningen wil onder de play-offs uit
Sport - door Redactie op 09-05-2009 @ 00:09
FC Groningen onderzoekt de juridische mogelijkheden om onder de play-offs uit te komen. Dat zei algemeen directeur Hans Nijland gisteren in het radioprogramma NOS Langs de Lijn. "U hoort dus nog van ons dit weekeinde", aldus Nijland.

De voetbalbond KNVB liet gisteren weten dat ook de negende plaats in de eindstand van de eredivisie recht geeft op deelname aan de play-offs om het laatste ticket voor het kwalificatietoernooi van de nieuwe Europa League. FC Groningen heeft als nummer zes al een startbewijs op zak, maar Nijland hekelt vooral de gang van zaken. "De KNVB heeft het gepresteerd een week voor de start van de play-offs het systeem weer helemaal op de kop te gooien en dat is een kwalijke zaak. Voor ons als voetbalbestuurders is het al heel moeilijk te begrijpen hoe het systeem in elkaar zit, laat staan dat de voetbalsupporter het nog begrijpt. "

FC Groningen wil de play-offs het liefst niet spelen en direct een ticket voor de Europa League krijgen. "We onderzoeken of dat juridisch mogelijk is. Maar als het niet mag, gaan we met alle plezier de play-offs spelen hoor."
-
pi_68830535
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:45:58 #243
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68831140
Feijenoord zal sowieso haar begroting moeten bij stellen naar rond de 30 a 35 miljoen, dure spelers wegdoen en met een schone lei beginnen. Speerpunt van de selectie wordt dan de jeugdopleiding. Pas op de plaats maken en accepteren dat ze niet meer de club van weleer zijn.

Elke inspanning die ze nu doen is alleen maar een doekje voor het bloeden, niks structureels wat de club echt zal helpen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68831162
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:45 schreef Happel het volgende:
Feijenoord zal sowieso haar begroting moeten bij stellen naar rond de 30 a 35 miljoen, dure spelers wegdoen en met een schone lei beginnen. Speerpunt van de selectie wordt dan de jeugdopleiding. Pas op de plaats maken en accepteren dat ze niet meer de club van weleer zijn.

Elke inspanning die ze nu doen is alleen maar een doekje voor het bloeden, niks structureels wat de club echt zal helpen.
Juist
pi_68831903
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:45 schreef Happel het volgende:
Feijenoord zal sowieso haar begroting moeten bij stellen naar rond de 30 a 35 miljoen, dure spelers wegdoen en met een schone lei beginnen.
Ik ben bang dat je met de huidige directie de begroting over 4 jaar naar 15 miljoen bijstelt. Bijstellen naar beneden is alleen goed als je de goede mensen in dienst hebt om een duidelijke weg naar boven in te slaan daarna.
quote:
Speerpunt van de selectie wordt dan de jeugdopleiding. Pas op de plaats maken en accepteren dat ze niet meer de club van weleer zijn.
Dat doen 'we' allang, we zijn al jaren niet meer bij de eerste 3 geeindigd.
quote:
Munsterman van Twente kon niet geloven dat het bij Feyenoord zo'n zooitje was. Volgens hem moet de club absolute top zijn in Nederland. Zo'n type als hem moeten we hebben. Een paar jaar afzien is niet erg als je weet dat het een duidelijke koers is. Nu lijkt het alleen maar of elk jaar maar zien is hoe je overleefd.
-
  zaterdag 9 mei 2009 @ 02:41:15 #246
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_68833541
Gewoon alle dure spelers weg doen, inclusief De Bronck. Aardige speler, hart op de juiste plaats, maar veel te duur . Daar heb je je sluitende begroting.
2000 light years from home
pi_68834788
quote:
ROTTERDAM;ROTTERDAM - Om de exploitatie van de nieuwe Kuip in Rotterdam rond te krijgen, wil de directie van het stadion alles uit de kast halen.
Naast het onderdak bieden aan grote (sport-)evenementen, wordt er zelfs aan gedacht om een casino of een hotel in de toekomstige thuisbasis van Feyenoord onder te brengen, zegt directeur Jan van Merwijk.

,,We zullen letterlijk een podium voor alles en iedereen moeten worden,'' legt hij uit, ,,alleen op die manier kunnen we in de toekomst het hoofd boven water houden.''

De zoektocht naar manieren om de nieuwe Kuip vrijwel dagelijks te benutten is hard nodig, omdat anders banken en andere geldschieters de hand op de knip houden. Het mega-complex aan de Nieuwe Maas moet tussen de 500 en 600 miljoen euro gaan kosten.

,,We denken aan eenzelfde formule als bij de renovatie van de oude Kuip, half jaren '90. Een derde wordt dan bijgedragen door de overheid – dus inclusief de gemeente Rotterdam –, een derde lenen we bij de bank en een derde halen we uit het eigen vermogen.''

Van Merwijk maakte onlangs een tocht langs gemeentelijke diensten, om daar de 'eis' voor een flinke financiële steun kracht bij te zetten. ,,Wat ik proefde was de bereidheid om mee te denken. Niemand zei: zoek het maar uit. Dat koester ik. Maar de politiek beslist.''

Wat Van Merwijk betreft is gemeentelijke steun cruciaal. ,,Als de overheid niet meedoet, in welke vorm dan ook, komt er geen nieuw stadion. Zo simpel is het. Met alleen commerciële partijen is dit niet voor elkaar te krijgen. En ik vind ook dat je dit óf goed moet doen, óf niet.''
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_68834790
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 02:41 schreef Merkie het volgende:
Gewoon alle dure spelers weg doen, inclusief De Bronck. Aardige speler, hart op de juiste plaats, maar veel te duur . Daar heb je je sluitende begroting.
Van Bronckhorst heeft zijn premies ingeleverd.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:13:12 #249
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68836007
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 02:41 schreef Merkie het volgende:
De bestuurder die Van Bronckhorst de wacht aan zegt moeten ze meteen eruit schoppen.

Dat je moet bezuinigen snap ik, maar Gio heeft premies ingeleverd. En tevens kan je op zoveel dingen besparen. Niet alleen op selectie maar ook op kantoorpersoneel, vliegkosten (als we europees gaan), trainingskampen e.d.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:21:14 #250
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68836133
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 05:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Van Bronckhorst heeft zijn premies ingeleverd.
Die was mij nog niet bekend..
Waren er nog meer spelers dan die dit gedaan hadden, of alleen Gio?

Wel hulde daarvoor..
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:31:24 #251
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68836294
Geloof alleen onze aanvoerder
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:25:45 #252
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68837325
Even iets anders trouwens.
Dat begrotingstekort voor volgend seizoen, hoe hoog is dat precies?
Een aantal miljoen ga ik in ieder geval van uit.

Dit huidige seizoen hebben we een aantal miljoen moeten uitgeven aan de belastingdienst, zijn er de nodige miljoenen uitgegeven om de schulden te verlagen en heeft de club het nodige geld apart gezet (zaak Jorien bijv.) voor het moment dat het nodig is.
Buiten dat missen we nog dat zakgeld uit Spanje vanwege Smolarek, hebben we de nodige duren krachten uit te zwaaien morgen en hebben we een gratis TD (nouja, zoiets) en geen dure Wim meer die geen verantwoordelijkheid wilde dragen en ook niets kon bijdragen.

In hoeverre staat de begroting van de club in dezelfde lijn met de schulden, of moet je dit gewoon los zien van elkaar?
Werkt het bijvoorbeeld hetzelfde als bij een begrotingstekort van de overheid waarbij je de inkomsten hebt, de uitgave zonder aflossingen, de aflossingen los en dan een financieringstekort én/of een begrotingstekort?

Ik hoorde destijds dat Feyenoord een begrotingstekort had van zo'n 3 miljoen en zodoende de boel niet sluitend kon krijgen.
Heel simpel gezegd (lijkt me?) moet je dan meer inkomsten genereren en/of minder uitgaven hebben en ik snap dat dit op vele fronten behaald kan worden.

Maar gewoon even een fictief voorbeeldje ..
Feyenoord moet 3 miljoen krijgen om de begroting sluitend te krijgen.
Ze doen dit door spelers op straat te zetten, dit bespaard op de salarissen een kleine 4 miljoen en het levert nog 2 miljoen op aan transfers.
Moet je dan beiden bedragen meetellen in de begroting (dus van -3 naar +2) of werkt dit zo simpel niet?

En mocht dit wel zo simpel werken en investeerders geven (noem maar wat) 20 miljoen euro voor nieuwe spelers, moet de begroting dan omhoog (alle tijdelijke inkomsten gaan omhoog en tegelijkertijd weer naar beneden doordat het geïnvesteerd wordt) doordat je weer hogere/meer salarissen op de lijst krijgt of blijft deze gelijk?

Klinkt heerlijk simplistisch, maar ik heb werkelijk geen flauw idee.
pi_68838902
Ik geloof dat de waarde van spelers niet meetelt in de begroting toch? Ik snap overigens niet dat ze niet eens maatregelen nemen wat betreft Smolarek, het is geen zakgeld waar we over praten.
-
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:30:16 #254
123545 DatMeenJeNiet
pi_68844461
quote:
Oranje onder 17 wint tweede duel op EK
Geschreven op zaterdag, 9 mei om 16:07

Het Nederlands elftal voor spelers tot 17 jaar heeft de eerste overwinning op het EK in Duitsland behaald. Na de 1-1 remise tegen Engeland in de eerste wedstrijd werd zaterdag Turkije met 2-1 verslagen.

Nederland kwam al vroeg op 1-0 dankzij een treffer van Luc Castaignos in de vierde minuut. Het breidde na een uur de voorsprong uit via Ruben Ligeon. Turkije verkleinde acht minuten daarna de achterstand dankzij Muhammet Demir nog tot 2-1, maar het wist niet op gelijke hoogte te komen. Sterker nog; Nederland behield het overwicht en dacht zelfs nog op 3-1 te komen, maar de intikker van Shabir Isoufi na een kopbal van Castaignos op de paal werd afgekeurd.

Door de zege op de Turken is Nederland dicht bij plaatsing voor de halve eindstrijd van het toernooi. Mede dankzij de ruime nederlaag die Engeland zaterdag leed Duitsland (4-0) heeft Nederland in de slotwedstrijd tegen Duitsland namelijk aan één punt voldoende om zich bij de laatste vier te scharen. Onze oosterburen wonnen de eerste twee duels en zijn zelf al zeker van plaatsing voor de volgende ronde. Het slotduel in de groep begint op dinsdag 12 mei om 17.45 uur.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:31:00 #255
53267 TC03
pi_68844484
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:40 schreef Ritmo het volgende:
Ik geloof dat de waarde van spelers niet meetelt in de begroting toch? Ik snap overigens niet dat ze niet eens maatregelen nemen wat betreft Smolarek, het is geen zakgeld waar we over praten.
Ze zijn toch naar de UEFA gestapt? Voor de rest is er niet meer wat je kan doen in zaken als deze.
pi_68844637
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ze zijn toch naar de UEFA gestapt? Voor de rest is er niet meer wat je kan doen in zaken als deze.
Dat is al maanden geleden, je hoort er verder niets over. Heb ook het idee dat het ergens onder op de stapel bij de UEFA ligt, het is die relclub uit dat miezerige landje maar.
-
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:41:06 #257
53267 TC03
pi_68844724
quote:
Feyenoord neemt geen risico met Tomasson

09/05/2009 16:24

Jon Dahl Tomasson zal zondag niet met Feyenoord aantreden tegen Roda JC. De medische staf van de Rotterdamse club velde zaterdag een negatief oordeel over de inzetbaarheid van de Deen.

Tomasson liep vorige zondag tegen FC Utrecht een blessure op aan zijn linkerenkel. 'Jon Dahl wil er heel graag bij zijn tegen Roda', vertelde trainer Leon Vlemmings vrijdag nog. De coach legde uit dat de 32-jarige aanvaller zaterdag een nog een test zou ondergaan.

'Als het risico groot is dat door zijn meespelen zijn blessure verergert, dan doen we het uiteraard niet', verklaarde Vlemmings. Dat door de trainer geschetste scenario treedt nu in werking.

Feyenoord zal zich zonder Tomasson moeten zien te plaatsen voor de play-offs. De Deen is waarschijnlijk wel in staat weer aan te treden als de Rotterdammers na afloop van de competitie strijden om een ticket voor de Europa League.
Jammer.
pi_68844765
Idd. Maar wel verstandig.
-
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:47:51 #259
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68844861
Met het oog op de playoffs een goede beslissing natuurlijk. Lijkt me dat het huidige Feyenoord ook wel zonder Tomasson van Roda kan winnen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:49:05 #260
53267 TC03
pi_68844897
Ik voorzie eigenlijk een scenario met een gelijkspel tegen Roda en verlies van Volendam tegen De Graafschap.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:33:17 #261
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68846049
Indien zich een gelijkspel scenario gaat ontwikkelen bij Roda, zal men daar bij Volendam en de Graafschap ook snel achter zijn en ook gelijk spelen
pi_68846130
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:33 schreef Prosac het volgende:
Indien zich een gelijkspel scenario gaat ontwikkelen bij Roda, zal men daar bij Volendam en de Graafschap ook snel achter zijn en ook gelijk spelen
Salon remise.
-
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:41:50 #263
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68846247
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:33 schreef Prosac het volgende:
dacht ik ook aan ja. Dus Roda moet gewoon winnen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:44:11 #264
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_68846296
Denk 't niet. Bij winst kunnen ze zich waarschijnlijk nog veilig spelen...

Feyenoord moet gewoon winnen. Punt. 7e worden is wel gunstig lijkt me... Huidige nummer 8 (NAC) is wel te doen lijkt me... Groningen lijkt me 't meest gevaarlijk.
You know, I've learned something today
pi_68854808
quote:
VERDIENDE WINST B2 BIJ LEEFTIJDSGENOTEN AJAX

Feyenoord B2 heeft zaterdag een oefenwedstrijd met 1-2 van Ajax B2 gewonnen. Het is voor de tweede keer dit seizoen dat B2 daarin slaagt, één keer ging de winst naar de Amsterdammers. Matthew Steenvoorden en Kay Blokland maakten de doelpunten.

Ajax had in de eerste helft het betere van het spel, maar de beste kansen waren voor Feyenoord. Toch kwamen de Amsterdammers op een 1-0 voorsprong. De ploeg van trainer Jan Gösgens verzuimde in het vervolg van de eerste helft langszij te komen of zelfs naar een flinke voorsprong uit te lopen, de kansen werden niet benut en de achterstand bleef staan tot aan de rust. Ook vielen enkele twijfelachtige buitenspelsituaties in het nadeel van Feyenoord uit, waardoor de aanvallers een paar keer onterecht werden teruggefloten.

Om Ajax in de tweede helft beter te bestrijden besloot Gösgens het systeem om te gooien en terug te grijpen op 4-3-3. Dat sorteerde effect. Het vermoeid ogende Ajax, dat het komende week in de bekerfinale opneemt tegen PSV B1, kwam er nauwelijks meer aan te pas. Feyenoord creëerde vooral via Elvis Manu erg veel kansen, maar de treffers bleven lang uit.

Toch bleven de Rotterdammers aanzetten en met succes. Eerst scoorde Matthew Steenvoorden knap met een schot van twintig meter en het mooiste werd voor het laatst bewaard. In de laatste minuut volleyde Kay Blokland vanaf 25 meter de bal prachtig in de kruising.

‘We hadden de wedstrijd veel eerder moeten beslissen, maar ik ben blij dat we uiteindelijk dik verdiend hebben gewonnen’, blikte Gösgens na afloop terug. Volgens de trainer was de winst mede te danken aan de omzetting die hij in de rust deed, maar ook aan de conditionele gesteldheid van zijn ploeg. ‘Ik vond ons er conditioneel beter uitzien dan Ajax, zij leken er doorheen te zitten in de tweede helft’, aldus de trainer. B2 wordt morgen in de Kuip gehuldigd naar aanleiding van het kampioenschap in de 2e divisie B.

Opstelling Feyenoord B2: Van Putten; J. van Deelen (40’ Y. van Deelen), Van Oosten, M. Steenvoorden, De Rooij; Agatowski (60’ Blokland), Van der Velden (40’ Cornelissens), Van der Laan, Manu; Velder (60’ J. Steenvoorden) en Latuheru (40’ Bilem).
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:00:04 #266
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_68857551
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:44 schreef ImMaxa het volgende:
Denk 't niet. Bij winst kunnen ze zich waarschijnlijk nog veilig spelen...

Feyenoord moet gewoon winnen. Punt. 7e worden is wel gunstig lijkt me... Huidige nummer 8 (NAC) is wel te doen lijkt me... Groningen lijkt me 't meest gevaarlijk.
Als je van NAC wint moet je daarna ws nog tegen FCG, dusja t maakt nie uit wie je treft je moet gewoon van iedereen kunnen winnen.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_68863836
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mooi dat we definitief de beste jeugd van NL hebben.
-
  zondag 10 mei 2009 @ 08:11:20 #268
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68864064
quote:
Gentenaar op lijst Feyenoord

AMSTERDAM - Ajacied Dennis Gentenaar is één van de voornaamste kandidaten om Henk Timmer op te volgen als keeper van Feyenoord. "Ik weet dat Feyenoord een lijstje heeft en dat ik daarop sta", aldus de doelman. "Dat heeft de club mijn zaakwaarnemer Rodger Linse kenbaar gemaakt."

Hoewel het hardnekkige gerucht gaat dat Gentenaar al rond zou zijn met de Rotterdammers, weet hijzelf niet wat de huidige status is. "Ik besef alleen dat ik een goedkope optie ben vanwege mijn transfervrije status." De doelman heeft meer ijzers in het vuur. "VVV heeft mij een aanbieding gedaan en die heb ik in beraad."

Gentenaar - bij Ajax derde keeper achter Kenneth Vermeer en Maarten Stekelenburg - is inmiddels hersteld van een knieblessure die hem parten speelde. "Ik ben topfit, maar train voorlopig nog op De Toekomst met de andere spelers die terugkomen van een blessure."

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 10 mei 2009 @ 08:13:24 #269
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68864070
Jesus, dat zou toch wel een absoluut dieptepunt zijn.
Zie ik nog liever Van Dijk nog een jaartje als eerste keeper, snap de haast ook niet omtrent een nieuwe keepert.

Of zijn ze er al zeker van dat het met die investeerders echt niets gaat worden?
  zondag 10 mei 2009 @ 08:28:14 #270
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68864117
quote:
Op zondag 10 mei 2009 08:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

rot op met die neus, na nec was die hier welkom nu niet meer. Zet dan Darley of Mulder onder de lat.
pi_68864262
quote:
Op zondag 10 mei 2009 08:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Prima optie! Is transfervrij en heeft bij zijn clubs altijd goede dingen laten zien.
  zondag 10 mei 2009 @ 08:58:05 #272
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68864270
quote:
Op zondag 10 mei 2009 08:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Prima optie! Is transfervrij en heeft bij zijn clubs altijd goede dingen laten zien.
wat had jij in je koffie vanmorgen? Dit kan je niet menen
  zondag 10 mei 2009 @ 09:00:58 #273
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68864287
quote:
Op zondag 10 mei 2009 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

wat had jij in je koffie vanmorgen? Dit kan je niet menen
Inderdaad, zelfs als ik z'n huidige club buiten beschouwing laat vind ik het niet eens het overwegen waard om deze gozer te halen voor de positie als eerste (!) keeper van onze club.
Dan had je echt nog een betere keeper aan Timmer.
pi_68864523
Gentenaar

Ze hebben ook echt niets geleerd van de transfer van die Griek hè
Een 3e keus van Ajax is echt niet Feyenoord-waardig
  zondag 10 mei 2009 @ 09:39:45 #275
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68864565
quote:
Op zondag 10 mei 2009 09:34 schreef Ruud het volgende:
Gentenaar

Ze hebben ook echt niets geleerd van de transfer van die Griek hè
Een 3e keus van Ajax is echt niet Feyenoord-waardig
Al was die eerste keus het is en blijft een neus!
  zondag 10 mei 2009 @ 09:41:19 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68864576
Sarcasme van D-K, hè. Of niet? Gentenaar komt volgens mij uit dezelfde contreien als D-K.

Doe maar niet trouwens. Al zal Feijenoord weer geen geld hebben voor beter en het dus moeten hebben van dit soort waardeloze dingen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68864776
quote:
Op zondag 10 mei 2009 09:41 schreef Happel het volgende:
Sarcasme van D-K, hè. Of niet? Gentenaar komt volgens mij uit dezelfde contreien als D-K.

Doe maar niet trouwens. Al zal Feijenoord weer geen geld hebben voor beter en het dus moeten hebben van dit soort waardeloze dingen.
Hoop dat het gewoon gelul is. Als je mulder en darley al hebt rondlopen is een 3e (k)neus van onze joodsche vrinden gewoon weer drie x kut.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 10 mei 2009 @ 10:41:31 #278
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68865362
Ondanks het feit dat Gentenaar wel een goede keeper is (geweest) sta je gewoon enorm voor joker als je de derde keeper van Duivendrecht haalt.
pi_68865465
Nee ik ben ook niet zo voor Gentenaar
pi_68865477
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef Kopbal het volgende:
Ondanks het feit dat Gentenaar wel een goede keeper is (geweest) sta je gewoon enorm voor joker als je de derde keeper van Duivendrecht haalt.
Timmer heeft toch ook in Duivendrecht onder contract gestaan.
  zondag 10 mei 2009 @ 10:52:23 #281
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68865557
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

eerder bij ons dus dat viel nog wel mee. Al had die van mij niet hoeven komen.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:28:38 #282
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68866184
Ben onderweg naar Varkenoord!
  zondag 10 mei 2009 @ 11:53:21 #283
53267 TC03
pi_68866621
Gentenaar lijkt me prima!
pi_68866647
Gentenaar.
Feyenoord.
-
  zondag 10 mei 2009 @ 11:55:22 #285
53267 TC03
pi_68866675
Gentenaar is beter dan Dudek of Timmert.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:56:31 #286
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68866703
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:55 schreef TC03 het volgende:
Gentenaar is beter dan Dudek of Timmert.
Wanneer heb jij die voor het laatst aan het werk gezien?
pi_68866704
-Feyenoorders- zet 'm op vanmiddag Hoop dat jullie Roda eruit mogen knikkeren

[ Bericht 3% gewijzigd door Prosac op 10-05-2009 11:57:59 (dat doe je maar in het Ajax topic) ]
  zondag 10 mei 2009 @ 11:57:14 #288
53267 TC03
pi_68866719
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:56 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Wanneer heb jij die voor het laatst aan het werk gezien?
Goede vraag.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:57:38 #289
53267 TC03
pi_68866727
- reactie op edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door Prosac op 10-05-2009 11:58:16 ]
pi_68866796
Ik hoop dat Roda jc er in blijft en dat volendam er uit gaat is beter voor het nederlands voetbal.

pi_68868884
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:00 schreef Gruning3r het volgende:
Ik hoop dat Roda jc er in blijft en dat volendam er uit gaat is beter voor het nederlands voetbal.

Hou op man. Volendam wil tenminste voetballen, en Roda JC is een vreemdelingen legioen zonder karakter.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:30:46 #292
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68868918
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Goede vraag.
Ik dit seizoen ook slechts 2 maal trouwens, maar daar maakte hij geen geweldige indruk al was de verdedigende linie ervoor ook niet bepaald je-van-het te noemen trouwens.
Maar deze jongen geeft ons echt geen kwaliteitsimpuls als je kijkt naar het vertrek van Timmer en de keepers die we nog wel hebben rondlopen.

En nu gaan we ook maar weer eens richting Zuid.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:49:42 #293
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68869421
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Verhuur, nadat'ie bij ons het UEFA Cup jaar heeft meegemaakt
  zondag 10 mei 2009 @ 14:08:25 #294
123545 DatMeenJeNiet
pi_68869962
Gentenaar. ....

Goede keeper (geweest?) op zich, maar in die aantal invalbeurten de laatste twee jaar was ie gewoon slecht.

Ga gewoon verder met Van Dijk dan of zo.

Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Bahia, Landzaat, De Cler; Bruins, Fer, Wijnaldum, Van Bronckhorst; Makaay en Biseswar

Roda JC: Castro; De Fauw, Kah, De Wree, Lachambre; Janssen, Vormer, Meeuwis, Delorge; Hadouir en Cissé.

Slim van Leon dat ie de Tien op Cissé zet. Hij leert van zijn foutjes.
  zondag 10 mei 2009 @ 14:47:09 #295
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68871227
Een van de weinige keren dat ik verdomme voor Feyenoord ben ... Laat dat Roda maar degraderen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 10 mei 2009 @ 14:49:28 #296
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_68871296
Een van de weinige keren dat ik verdomme voor Feyenoord ben ... Laat dat Roda maar degraderen

eigenbelang enzulks
  zondag 10 mei 2009 @ 14:51:11 #297
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_68871498
Vieze vuile teringhoeren zeg. KUTOZOI
  zondag 10 mei 2009 @ 14:53:32 #299
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_68871520
Waar zijn ze in GODSNAAM mee bezig. Ze doen echt helemaal niks .
2000 light years from home
  zondag 10 mei 2009 @ 14:54:02 #300
53267 TC03
pi_68871536
Wat een mongolen zeg, godverdomme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')