abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:02:48 #201
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_68812906
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ergens begin Juli tegen FC Lutjebroek uit Ijsland, reken maar niet erop dat dat storm gaat lopen.
Klopt, maar als je al jeugdspelers weg gaat sturen om te bezuinigen kun je er van uit gaan dat ze met elke euro blij mogen zijn...

Ik vind het overigens altijd onzin dat ze te veel wedstrijden moeten spelen, zeker omdat je die FC bananenrepubliek clubjes ook met je 2e elftal wel kan hebben. Misschien helpt het juist eerder ingespeeld en in 'the winning mood' te geraken....

duuss... iemand die het weet, welke voorrondeplaats er op het spel staat in de play offs?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:04:12 #202
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68812962
De derde voorronde volgens mij, Heerenveen neemt genoegen met een eerdere instroming zodat ze geen PO hoeven te spelen. Of ze moeten die beker winnen.
Zeg ik het nu goed? Snap er nog steeds geen kut van
pi_68812973
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is ongeveer het zelfde niveau als je ziet hoeveel Engelse clubs er overheersen in de CL.
Hij vraagt of hij heeft gezegd dat hij zichzelf goed genoeg vind voor de CL. Het antwoord is "nee", dit heeft hij niet gezegd.
pi_68813007
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij vraagt of hij heeft gezegd dat hij zichzelf goed genoeg vind voor de CL. Het antwoord is "nee", dit heeft hij niet gezegd.
Klopt, dat betwist ik ook niet
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:05:35 #205
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_68813010
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er iemand hier die een bevestiging kan geven dat Wijnaldum in VI heeft gezegd zichzelf goed genoeg te vinden voor de CL?
Hoop niet dat ie nu ineens met zulke uitspraken gaat lopen, vind het ook niet bij hem passen. Overigens ben ik het er inhoudelijk wel mee eens :-P
pi_68813066
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is ongeveer het zelfde niveau als je ziet hoeveel Engelse clubs er overheersen in de CL.
Precies.

Maar goed toe maar hoor. Ik ben er altijd al bang voor dat ze al snel naast de schoenen gaan lopen.
pi_68813127
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hoop niet dat ie nu ineens met zulke uitspraken gaat lopen, vind het ook niet bij hem passen.
Daarom.

Zo'n broekie met veel potentie moet zich gewoon lekker met zijn ontwikkeling bezighouden in plaats van nu al vooruit te kijken of met dit soort ongeloofwaardige uitspraken te komen.
pi_68813190
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Precies.

Maar goed toe maar hoor. Ik was er al bang voor dat hij naast de schoenen ging lopen.
Vertel dan ook de rest van het verhaal... Nu lijkt het weer z'n arrogant ventje wat nu al naast zijn schoenen loopt

Hij zegt daarnaast ook dat hij denkt dat er best wel interesse voor hem is. Hij vind zichzelf alleen nog niet klaar voor de stap omdat hij naar eigen zeggen nog te weinig scoort en te weinig assists aflevert. Hij wil nog minimaal 2 jaar bij Feyenoord blijven.

Maar goed. Jij haalt dit alleen aan op ergens op te kunnen bashen. Als je nou de rest van wat hij in de VI zei ook had verteld dan had het nog een leuke discussie kunnen worden. Nu ben je alleen maar bezig met het afkraken van de persoon "Wijnaldum".
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:17:08 #209
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_68813397
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vertel dan ook de rest van het verhaal... Nu lijkt het weer z'n arrogant ventje wat nu al naast zijn schoenen loopt

Hij zegt daarnaast ook dat hij denkt dat er best wel interesse voor hem is. Hij vind zichzelf alleen nog niet klaar voor de stap omdat hij naar eigen zeggen nog te weinig scoort en te weinig assists aflevert. Hij wil nog minimaal 2 jaar bij Feyenoord blijven.

Maar goed. Jij haalt dit alleen aan op ergens op te kunnen bashen. Als je nou de rest van wat hij in de VI zei ook had verteld dan had het nog een leuke discussie kunnen worden. Nu ben je alleen maar bezig met het afkraken van de persoon "Wijnaldum".
Hoeveel meer had je van cyberia kunnen verwachten
maareh.... kun je 'm scannen?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:26:59 #210
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68813757
Michael Mols wil misschien nog verder spelen. Eventueel bij Feyenoord.

Mols twijfelt over aangekondigd afscheid

Moet hij nog een aanbieding krijgen vinden jullie?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:27:29 #211
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68813781
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:26 schreef methodmich het volgende:
Moet hij nog een aanbieding krijgen vinden jullie?
Ja, als nieuwe verzorger.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:32:20 #212
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_68813931
Ik heb geen idee hoeveel hij verdiend, daar hangt het van af...
Als hij niet te veel verdiend mag hij er van mij gerust bij blijven; denk dat hij erg nuttig is voor jongens als Wijnaldum, dat hoor je ze zelf ook regelmatig zeggen.

Als speler hoeft hij natuurlijk niet op meer dan 34 minuten speeltijd te rekenen volgend jaar...
pi_68813986
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je hebt ook echt het denkvermogen van een visstick...

Wat snap je niet aan het woord bevestiging? Hiermee pretendeer ik dus dat ik het iemand heb horen zeggen maar ik zelf het nog niet heb kunnen nagaan, simpelweg omdat ik het nummer van deze week nog NIET heb.

D-K
pi_68814138
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je hebt ook echt het denkvermogen van een visstick...

Wat snap je niet aan het woord bevestiging? Hiermee pretendeer ik dus dat ik het iemand heb horen zeggen maar ik zelf het nog niet heb kunnen nagaan, simpelweg omdat ik het nummer van deze week nog NIET heb.

D-K
Maar ondertussen concludeer jij al wel dat hij naast zijn schoenen loopt zonder dat je het fijne ervan weet

En dan zeggen dat ik het denkvermogen van een visstick heb !
Wat is je opleidingsniveau? MBO zeker?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:38:48 #215
15408 Luni
Irie!
pi_68814173
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef Kopbal het volgende:
Als je ruim 50 jaar bij een club werkt en afscheid neemt komen de superlatieven tekort, lijkt me.
[..]

Fer en Landzaat VM.
En Van Bronckhorst dan?
pi_68814190
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Maar ondertussen concludeer jij al wel dat hij naast zijn schoenen loopt zonder dat je het fijne ervan weet
Met zo'n uitspraak wel ja.

Maar hoe weet je dan dat hij letterlijk heeft gezegd mee te kunnen met de PL? Je hebt het nummer van deze week dus wel? Inscannen die hap!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:41:30 #217
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68814272
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef Luni het volgende:

[..]

En Van Bronckhorst dan?
Oja, ik zie de Cler over het hoofd. Ik zie sowieso liever Van Bronckhorst op linksback.
pi_68814359
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Oja, ik zie de Cler over het hoofd. Ik zie sowieso liever Van Bronckhorst op linksback.
Ik vind dat Van Bronckhorst veel meel waarde heeft op het middenveld. De Cler was tegen Twente thuis goed, Utrecht uit weer ouderwets de weg kwijt
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:46:13 #219
15408 Luni
Irie!
pi_68814476
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Maar wel gunstig als we de plee offs halen kunnen we eindelijk eens in de sterkste opstelling spelen, is het hele seizoen nog niet voorgekomen, vlaar en de Guzman niet meegeteld.

ik zou De Cler LB zetten en Van Bronckhorst en Fer centraal.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:25:52 #220
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68817780
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er iemand hier die een bevestiging kan geven dat Wijnaldum in VI heeft gezegd zichzelf goed genoeg te vinden voor de CL?
Dat zei hij inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68820356
quote:
Feyenoord 8e of 9e lastig voor Knvb

Mocht Feyenoord 8e of 9e worden dan spelen de Rotterdammers op vijdag 16 mei een thuiswedstrijd in de eerste ronde van de Play Offs. Een dag later is De Kuip gereserveerd voor de bekerfinale tussen Sc Heerenveen en Fc Twente.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:42:25 #222
185115 Juk
Misschien
pi_68820368
De UEFA-cup finale was van de week op ESPN classic. Ik had de eerste 10 minuten helaas gemist maar de rest van de wedstrijd uiteraard wel gezien.
Enige minpuntje vond ik de afwezigheid van Paauwe in zijn onderbroek maar verder, weer kippenvel.
The only thing I fear is my MoM
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:44:14 #223
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68820451
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Pff, die kneuzen in Zeist maken het steeds gekker.
Mag toch hopen dat het volgend jaar écht definitief is afgeschaft.
pi_68821725
Interview met Wijnaldum gelezen, geweldig ventje. Heeft goed in de gaten dat hij een gouden toekomst voor zich heeft
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68822344
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 mei 2009 @ 21:31:13 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68824295
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68825120
quote:
-
pi_68825613
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

uh, nee. hij zegt: ''[...]de champions league is overigens mijn doel. ik wil daar ooit spelen. ik denk dat ik dat niveau nu al aankan, zoveel vetrouwen heb ik wel.''
pi_68825676
Wauw, een talentvolle speler die zegt dat ie denkt dat ie het niveau van de CL aankan. Hoe durft ie? Zoiets zeg je niet bij Feyenoord.
-
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:24:33 #230
53267 TC03
pi_68826155
Overigens heeft hij natuurlijk niet helemaal ongelijk, de CL is niet alleen United en Barça, maar ook Celtic en CFR Cluj.
pi_68826396
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:24 schreef TC03 het volgende:
Overigens heeft hij natuurlijk niet helemaal ongelijk, de CL is niet alleen United en Barça, maar ook Celtic en CFR Cluj.
En dan nog, we hebben 10 keer meer CL-ervaring in het elftal dan Ajax en AZ.
-
pi_68827544
Vanavond op RR met Jan Dirk Stouten:
quote:
De investeerders willen nog steeds geld in Feyenoord steken
- Maar ergeren zich dat de (sluitende) begroting nog steeds niet rond is
- Twijfelen aan de capabelheid van Gudde en Jacobs
- Vinden het op z'n zachts gezegd - not amused - dat voor Dani Fernandez een andere investeerder is gevonden (en niet bij hen is aangeklopt)
- Tevens willen ze een klankbord in de Raad van Comm. voor Beenhakker en Been (een voetbalman dus)
- En een 'marketing man'in de Raad v. C. die de naam Feyenoord nog beter kan uitdragen.
pi_68827723
Groot gelijk hebben die investeerders.
Zul je zien dat alles door Gudde en Jacobs af gaat ketsen straks. Zijn we dubbel de lul.
-
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:11:29 #234
53267 TC03
pi_68827853
De investeerders hebben inderdaad gelijk. Wel vreemd dat er niet met hen is gesproken voor Fernandez.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:12:23 #235
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68827891
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:08 schreef Ritmo het volgende:
Zul je zien dat alles door Gudde en Jacobs af gaat ketsen straks.
Tuurlijk...

Het enige waarop het zal afketsen is een niet-sluitende begroting. Die kans is zo te zien behoorlijk aanwezig. Been(hakker) moeten samen gewoon naar de selectie stappen met een aantal proberen te onderhandelen met het salaris en anders gewoon in de verkoop doen. Het is belachelijk als Van Bronckhorst weer 2.2 miljoen gaat opstrijken komend seizoen.. doe er 10 % af en hij verdient nog steeds belachelijk veel en Feyenoord heeft weer wat zorg minder. Maarja, voetballers, zal er niet inzitten dit......
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:43:45 #236
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68829056
quote:
- Vinden het op z'n zachts gezegd - not amused - dat voor Dani Fernandez een andere investeerder is gevonden (en niet bij hen is aangeklopt)
Kan me zo voorstellen dat ze daar niet vrolijk van worden, vreemd weer.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:46:59 #237
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68829179
Groot gelijk die investeerders.
pi_68829233
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Tuurlijk...

Het enige waarop het zal afketsen is een niet-sluitende begroting. Die kans is zo te zien behoorlijk aanwezig.
En wie zijn daar verantwoordelijk voor? Bovendien staat er dat de investeerders geen vertrouwen in die 2 hebben, wat terecht is.

Als de investeerders echt willen dat Gudde en Jacobs opstappen, dan moeten ze dat doen. Of gaat meneer Gudde zelf de miljoenen binnenslepen?
-
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:07:17 #239
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68829989
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En wie zijn daar verantwoordelijk voor? Bovendien staat er dat de investeerders geen vertrouwen in die 2 hebben, wat terecht is.

Als de investeerders echt willen dat Gudde en Jacobs opstappen, dan moeten ze dat doen. Of gaat meneer Gudde zelf de miljoenen binnenslepen?
Net of die investeerders allemaal zo goed weten wat er mankeert aan Gudde en Jacobs, dat is gewoon met de wind meewaaien, voor mijn gevoel. Trouwens de kans dat ze zelf opstappen zal wel weer minimaal zijn. Gevolg: weer tonnen kwijt aan afkoopkosten.

Ik snap dat de investeerders inspraak willen en die mogen ze van mij ook krijgen, ze moeten alleen niet van tevoren zinloze kreten loslaten. Daar wordt niemand beter van. En tja, als ze straks investeren met een bedrag dat rond de 5 miljoen is, vind ik dat ze sowieso weinig inspraak mogen krijgen. Gewoon vertrouwen hebben in het technische gedeelte (Been en Beenhakker dus) en percentages van de verkoop van de met hun geld gekochte spelers.

En nja, de niet-sluitende begroting afschuiven op Gudde vind ik ook "te makkelijk." Hij is geen tovenaar of zo. Het probleem van de begroting licht bij het technische beleid de afgelopen twee jaar.
pi_68830289
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Net of die investeerders allemaal zo goed weten wat er mankeert aan Gudde en Jacobs, dat is gewoon met de wind meewaaien, voor mijn gevoel.
Daarvoor hoef je geen expert te zijn.
quote:
Trouwens de kans dat ze zelf opstappen zal wel weer minimaal zijn. Gevolg: weer tonnen kwijt aan afkoopkosten.
En daarom vrees ik dus voor het ergste. Krijgen we in de zomer van 2010 Gudde die de begroting weer omlaag bijsteld.
quote:
Ik snap dat de investeerders inspraak willen en die mogen ze van mij ook krijgen, ze moeten alleen niet van tevoren zinloze kreten loslaten. Daar wordt niemand beter van.
Ze hebben niets in het openbaar gezegd hierover, dit kwam van een journalist toch?
quote:
En tja, als ze straks investeren met een bedrag dat rond de 5 miljoen is, vind ik dat ze sowieso weinig inspraak mogen krijgen. Gewoon vertrouwen hebben in het technische gedeelte (Been en Beenhakker dus) en percentages van de verkoop van de met hun geld gekochte spelers.
Ik denk dat het sowieso goed is als de mensen bij Feyenoord eens verantwoording af moeten leggen aan iemand.
quote:
En nja, de niet-sluitende begroting afschuiven op Gudde vind ik ook "te makkelijk." Hij is geen tovenaar of zo. Het probleem van de begroting licht bij het technische beleid de afgelopen twee jaar.
Ik schuif het niet op hem af. Maar hij is ook niet de man die de situatie verbeterd, ik denk zelfs dat ie het erger maakt. Feyenoord heeft een keiharde vent nodig die orde op zaken stelt, geen veredelde ambtenaar.
-
pi_68830436
quote:
FC Groningen wil onder de play-offs uit
Sport - door Redactie op 09-05-2009 @ 00:09
FC Groningen onderzoekt de juridische mogelijkheden om onder de play-offs uit te komen. Dat zei algemeen directeur Hans Nijland gisteren in het radioprogramma NOS Langs de Lijn. "U hoort dus nog van ons dit weekeinde", aldus Nijland.

De voetbalbond KNVB liet gisteren weten dat ook de negende plaats in de eindstand van de eredivisie recht geeft op deelname aan de play-offs om het laatste ticket voor het kwalificatietoernooi van de nieuwe Europa League. FC Groningen heeft als nummer zes al een startbewijs op zak, maar Nijland hekelt vooral de gang van zaken. "De KNVB heeft het gepresteerd een week voor de start van de play-offs het systeem weer helemaal op de kop te gooien en dat is een kwalijke zaak. Voor ons als voetbalbestuurders is het al heel moeilijk te begrijpen hoe het systeem in elkaar zit, laat staan dat de voetbalsupporter het nog begrijpt. "

FC Groningen wil de play-offs het liefst niet spelen en direct een ticket voor de Europa League krijgen. "We onderzoeken of dat juridisch mogelijk is. Maar als het niet mag, gaan we met alle plezier de play-offs spelen hoor."
-
pi_68830535
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:45:58 #243
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68831140
Feijenoord zal sowieso haar begroting moeten bij stellen naar rond de 30 a 35 miljoen, dure spelers wegdoen en met een schone lei beginnen. Speerpunt van de selectie wordt dan de jeugdopleiding. Pas op de plaats maken en accepteren dat ze niet meer de club van weleer zijn.

Elke inspanning die ze nu doen is alleen maar een doekje voor het bloeden, niks structureels wat de club echt zal helpen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68831162
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:45 schreef Happel het volgende:
Feijenoord zal sowieso haar begroting moeten bij stellen naar rond de 30 a 35 miljoen, dure spelers wegdoen en met een schone lei beginnen. Speerpunt van de selectie wordt dan de jeugdopleiding. Pas op de plaats maken en accepteren dat ze niet meer de club van weleer zijn.

Elke inspanning die ze nu doen is alleen maar een doekje voor het bloeden, niks structureels wat de club echt zal helpen.
Juist
pi_68831903
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:45 schreef Happel het volgende:
Feijenoord zal sowieso haar begroting moeten bij stellen naar rond de 30 a 35 miljoen, dure spelers wegdoen en met een schone lei beginnen.
Ik ben bang dat je met de huidige directie de begroting over 4 jaar naar 15 miljoen bijstelt. Bijstellen naar beneden is alleen goed als je de goede mensen in dienst hebt om een duidelijke weg naar boven in te slaan daarna.
quote:
Speerpunt van de selectie wordt dan de jeugdopleiding. Pas op de plaats maken en accepteren dat ze niet meer de club van weleer zijn.
Dat doen 'we' allang, we zijn al jaren niet meer bij de eerste 3 geeindigd.
quote:
Munsterman van Twente kon niet geloven dat het bij Feyenoord zo'n zooitje was. Volgens hem moet de club absolute top zijn in Nederland. Zo'n type als hem moeten we hebben. Een paar jaar afzien is niet erg als je weet dat het een duidelijke koers is. Nu lijkt het alleen maar of elk jaar maar zien is hoe je overleefd.
-
  zaterdag 9 mei 2009 @ 02:41:15 #246
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_68833541
Gewoon alle dure spelers weg doen, inclusief De Bronck. Aardige speler, hart op de juiste plaats, maar veel te duur . Daar heb je je sluitende begroting.
2000 light years from home
pi_68834788
quote:
ROTTERDAM;ROTTERDAM - Om de exploitatie van de nieuwe Kuip in Rotterdam rond te krijgen, wil de directie van het stadion alles uit de kast halen.
Naast het onderdak bieden aan grote (sport-)evenementen, wordt er zelfs aan gedacht om een casino of een hotel in de toekomstige thuisbasis van Feyenoord onder te brengen, zegt directeur Jan van Merwijk.

,,We zullen letterlijk een podium voor alles en iedereen moeten worden,'' legt hij uit, ,,alleen op die manier kunnen we in de toekomst het hoofd boven water houden.''

De zoektocht naar manieren om de nieuwe Kuip vrijwel dagelijks te benutten is hard nodig, omdat anders banken en andere geldschieters de hand op de knip houden. Het mega-complex aan de Nieuwe Maas moet tussen de 500 en 600 miljoen euro gaan kosten.

,,We denken aan eenzelfde formule als bij de renovatie van de oude Kuip, half jaren '90. Een derde wordt dan bijgedragen door de overheid – dus inclusief de gemeente Rotterdam –, een derde lenen we bij de bank en een derde halen we uit het eigen vermogen.''

Van Merwijk maakte onlangs een tocht langs gemeentelijke diensten, om daar de 'eis' voor een flinke financiële steun kracht bij te zetten. ,,Wat ik proefde was de bereidheid om mee te denken. Niemand zei: zoek het maar uit. Dat koester ik. Maar de politiek beslist.''

Wat Van Merwijk betreft is gemeentelijke steun cruciaal. ,,Als de overheid niet meedoet, in welke vorm dan ook, komt er geen nieuw stadion. Zo simpel is het. Met alleen commerciële partijen is dit niet voor elkaar te krijgen. En ik vind ook dat je dit óf goed moet doen, óf niet.''
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_68834790
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 02:41 schreef Merkie het volgende:
Gewoon alle dure spelers weg doen, inclusief De Bronck. Aardige speler, hart op de juiste plaats, maar veel te duur . Daar heb je je sluitende begroting.
Van Bronckhorst heeft zijn premies ingeleverd.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:13:12 #249
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68836007
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 02:41 schreef Merkie het volgende:
De bestuurder die Van Bronckhorst de wacht aan zegt moeten ze meteen eruit schoppen.

Dat je moet bezuinigen snap ik, maar Gio heeft premies ingeleverd. En tevens kan je op zoveel dingen besparen. Niet alleen op selectie maar ook op kantoorpersoneel, vliegkosten (als we europees gaan), trainingskampen e.d.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:21:14 #250
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68836133
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 05:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Van Bronckhorst heeft zijn premies ingeleverd.
Die was mij nog niet bekend..
Waren er nog meer spelers dan die dit gedaan hadden, of alleen Gio?

Wel hulde daarvoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')