Klopt, maar als je al jeugdspelers weg gaat sturen om te bezuinigen kun je er van uit gaan dat ze met elke euro blij mogen zijn...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ergens begin Juli tegen FC Lutjebroek uit Ijsland, reken maar niet erop dat dat storm gaat lopen.
Hij vraagt of hij heeft gezegd dat hij zichzelf goed genoeg vind voor de CL. Het antwoord is "nee", dit heeft hij niet gezegd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het zelfde niveau als je ziet hoeveel Engelse clubs er overheersen in de CL.
Klopt, dat betwist ik ook nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij vraagt of hij heeft gezegd dat hij zichzelf goed genoeg vind voor de CL. Het antwoord is "nee", dit heeft hij niet gezegd.
Hoop niet dat ie nu ineens met zulke uitspraken gaat lopen, vind het ook niet bij hem passen. Overigens ben ik het er inhoudelijk wel mee eens :-Pquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er iemand hier die een bevestiging kan geven dat Wijnaldum in VI heeft gezegd zichzelf goed genoeg te vinden voor de CL?
Precies.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het zelfde niveau als je ziet hoeveel Engelse clubs er overheersen in de CL.
Daarom.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoop niet dat ie nu ineens met zulke uitspraken gaat lopen, vind het ook niet bij hem passen.
Vertel dan ook de rest van het verhaal... Nu lijkt het weer z'n arrogant ventje wat nu al naast zijn schoenen looptquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Precies.
Maar goed toe maar hoor.Ik was er al bang voor dat hij naast de schoenen ging lopen.
Hoeveel meer had je van cyberia kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vertel dan ook de rest van het verhaal... Nu lijkt het weer z'n arrogant ventje wat nu al naast zijn schoenen loopt
Hij zegt daarnaast ook dat hij denkt dat er best wel interesse voor hem is. Hij vind zichzelf alleen nog niet klaar voor de stap omdat hij naar eigen zeggen nog te weinig scoort en te weinig assists aflevert. Hij wil nog minimaal 2 jaar bij Feyenoord blijven.
Maar goed. Jij haalt dit alleen aan op ergens op te kunnen bashen. Als je nou de rest van wat hij in de VI zei ook had verteld dan had het nog een leuke discussie kunnen worden. Nu ben je alleen maar bezig met het afkraken van de persoon "Wijnaldum".
Ja, als nieuwe verzorger.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:26 schreef methodmich het volgende:
Moet hij nog een aanbieding krijgen vinden jullie?
Je hebt ook echt het denkvermogen van een visstick...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vertel dan ook de rest van het verhaal... Nu lijkt het weer z'n arrogant ventje wat nu al naast zijn schoenen loopt
Hij zegt daarnaast ook dat hij denkt dat er best wel interesse voor hem is. Hij vind zichzelf alleen nog niet klaar voor de stap omdat hij naar eigen zeggen nog te weinig scoort en te weinig assists aflevert. Hij wil nog minimaal 2 jaar bij Feyenoord blijven.
Maar goed. Jij haalt dit alleen aan op ergens op te kunnen bashen. Als je nou de rest van wat hij in de VI zei ook had verteld dan had het nog een leuke discussie kunnen worden. Nu ben je alleen maar bezig met het afkraken van de persoon "Wijnaldum".
Maar ondertussen concludeer jij al wel dat hij naast zijn schoenen loopt zonder dat je het fijne ervan weetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt ook echt het denkvermogen van een visstick...
Wat snap je niet aan het woord bevestiging? Hiermee pretendeer ik dus dat ik het iemand heb horen zeggen maar ik zelf het nog niet heb kunnen nagaan, simpelweg omdat ik het nummer van deze week nog NIET heb.
D-K
En Van Bronckhorst dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef Kopbal het volgende:
Als je ruim 50 jaar bij een club werkt en afscheid neemt komen de superlatieven tekort, lijkt me.
[..]
Fer en Landzaat VM.
Met zo'n uitspraak wel ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar ondertussen concludeer jij al wel dat hij naast zijn schoenen loopt zonder dat je het fijne ervan weet![]()
Ik vind dat Van Bronckhorst veel meel waarde heeft op het middenveld. De Cler was tegen Twente thuis goed, Utrecht uit weer ouderwets de weg kwijtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oja, ik zie de Cler over het hoofd. Ik zie sowieso liever Van Bronckhorst op linksback.
Maar wel gunstig als we de plee offs halen kunnen we eindelijk eens in de sterkste opstelling spelen, is het hele seizoen nog niet voorgekomen, vlaar en de Guzman niet meegeteld.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oja, ik zie de Cler over het hoofd. Ik zie sowieso liever Van Bronckhorst op linksback.
Dat zei hij inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er iemand hier die een bevestiging kan geven dat Wijnaldum in VI heeft gezegd zichzelf goed genoeg te vinden voor de CL?
quote:Feyenoord 8e of 9e lastig voor Knvb
Mocht Feyenoord 8e of 9e worden dan spelen de Rotterdammers op vijdag 16 mei een thuiswedstrijd in de eerste ronde van de Play Offs. Een dag later is De Kuip gereserveerd voor de bekerfinale tussen Sc Heerenveen en Fc Twente.
Pff, die kneuzen in Zeist maken het steeds gekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |