Yep, maar ook niet meer voor lang. Bedje lonkt en morgen drukke dag . . .quote:
Een aantal keer zo links en rechts gehoord, vind het wel aardig. Weet niet hoe ze is op die Uruzgan FM . . .quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:32 schreef -Hans- het volgende:
Kristel hierna.. nooit van gehoord.
Ik heb d'r tot nu toe kort hier en daar wat gehoord (slaap meestal 's nachts), maar ik vind het op zich al best goed klinken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Yep, maar ook niet meer voor lang. Bedje lonkt en morgen drukke dag . . .![]()
[..]
Een aantal keer zo links en rechts gehoord, vind het wel aardig. Weet niet hoe ze is op die Uruzgan FM . . .
Do I have to tell the storyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:32 schreef Sersjee het volgende:Every little thing she does is magic
![]()
Ik heb een enorme klik met die tekst...
Ik bedoel maar...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Do I have to tell the story
Of a thousand rainy days since we first met
Its a big enough umbrella
But its always me that ends up getting wet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Do I have to tell the story
Of a thousand rainy days since we first met
Its a big enough umbrella
But its always me that ends up getting wet.
Ik moest even wat kwijl opruimenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef Piles het volgende:
Stil hier dus, of zit iedereen nog naar die foto te staren?
Dat is correct.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zie ik nu dat Pearl Jam gaat optreden in Nederland?!?!?![]()
13-08-2009 @ Ahoy R'damquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zie ik nu dat Pearl Jam gaat optreden in Nederland?!?!?![]()
Wow! dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wil daar ook staan![]()
Green Day, Pearl Jam. Damn! Nu nog Rammstein, en mijn jaar is compleet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef -Hans- het volgende:Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)
Freaking briljante plaat !!!!
Ze hebben gisteren mijn hartverscheurende smeekbedes gehoordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Opvallend want gisteren zei Timur nog dat ze pas woesdag weer aanwezig zouden zijn
.
haha, je zou het haast wel gaan denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren mijn hartverscheurende smeekbedes gehoord
Dit is ook een leuk liedje
Nee, ik postte weer eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, wat is het hier rustig vandaag!
Iedereen staat vooraan met z'n vlaggetje op een Bevrijdingsfestival?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo lieve mensen!
Ik heb eindelijk weer eens een dagje rust, en toen ik de radio aanzette en Michiel hoorde, moest ik aan jullie denken...!
Hoe is het hier? Hb ik nog erg belangrijke dingen gemist?
Jannekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo lieve mensen!
Ik heb eindelijk weer eens een dagje rust, en toen ik de radio aanzette en Michiel hoorde, moest ik aan jullie denken...!
Heyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo lieve mensen!
Met een nat vlaggetje bedoel jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, wat is het hier rustig vandaag!
Iedereen staat vooraan met z'n vlaggetje op een Bevrijdingsfestival?
OMGGG! Je hebt een nieuwe avatar!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jannekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja, freakin' lang dus...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelang ben jij al wel niet geweest?Dat wist ik zelfs
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef Jannekje7 het volgende:@ Feivel & Piles
[..]
OMGGG! Je hebt een nieuwe avatar!!![]()
Verklaar het laatstequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, freakin' lang dus...![]()
Onvrijwillig!
Oh ja, o.a. daarom luister ik liever geen 3FM meerquote:
Niks ernstigs toch?quote:
Hoe heb je het gehad op het eilandjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben trouwens net terug van Formentera en heb van te voren bijna geen radio kunnen luisteren door drukte, dus ben ff niet op de hoogte van alle muziek-ontwikkelingen... Op Cadena 100 (Ibiza) draaien ze vooral Spaanse muziek en muziek van 1/2 jaar of langer geleden in Nederland...
Mis jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, o.a. daarom luister ik liever geen 3FM meer
KX
[..]
Niks ernstigs toch?
Ik ben vrijwillig weg hier, en bevalt eigenlijk wel
Nee joh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
Niks ernstigs toch?
Ik ben vrijwillig weg hier, en bevalt eigenlijk wel
Heerlijk!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heb je het gehad op het eilandje
Maar 3FM heeft iig wel een betere website, dat zal je toch wel toe moeten geven!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, o.a. daarom luister ik liever geen 3FM meer
KX
Ah, okquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee joh.
Tenzij je mn ernstige drukte meerekent...
3FM zatquote:En waarom ben jij weg en waarom bevalt dat zo dan?
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar 3FM heeft iig wel een betere website, dat zal je toch wel toe moeten geven!
Alleen al track informatiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar 3FM heeft iig wel een betere website, dat zal je toch wel toe moeten geven!
Zo even koekeloerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heerlijk!
Check mn hyve ff voor de foto's Djur, daar staat een kleine selectie van de in totaal 900 foto's die alex en ik gemaakt hebben... Tamara en Teun zitten nog op t eiland, maar die hebben ook een paar geniale foto's gemaakt!
En wat lees ik:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wil daar ook staan![]()
Green Day, Pearl Jam. Damn! Nu nog Rammstein, en mijn jaar is compleet.
Link naar je hyvesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heerlijk!
Check mn hyve ff voor de foto's Djur, daar staat een kleine selectie van de in totaal 900 foto's die alex en ik gemaakt hebben... Tamara en Teun zitten nog op t eiland, maar die hebben ook een paar geniale foto's gemaakt!
3FMaster == Faillietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef 3FMaster het volgende:
Jawel, ik word de nieuwe Char:
[..]
En wat lees ik:
FUCKING RAMMSTEIN KOMT OOK GEWOON NAAR NEDERLAND!
Ik ga kapot!
Mijn favo bands komen gewoon allemaal even langs in 1 jaartje:
AC/DC
Green day
Pearl jam
Rammstein
http://jannekje7.hyves.nlquote:
Pleur dan even op Google's picazo (??) of Flickrquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
http://jannekje7.hyves.nl
Maar je kan mn foto's niet zien, ze staan afgeschermd.
Wil er wel een paar voor je posten hoor, alleen weinig foto's van mij, die hebben mn vriendin en haar vriend vooral gemaakt en die zitten nog op Formentera!
Mnaw, als vrienden erop staan, zet ik ze ook niet echt online, maar mooie kiekjes toch wel.quote:
Haiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Goh, en wie van jullie hier is Jelte? Misschien handig om er bij te zetten als je me uitnodigt op hyves, wil graag weten wie ik toevoeg
Altijd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ah!
Nou... vooruit!
Wel vriendelijk tegen me doen he?
Dat viel zelfs mij opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier maakte ik een van de in totaal 600 foto's
[ afbeelding ]
Aardig wat pondjes verloren zie ik
Ha FC Limburg fanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenavond![]()
![]()
tjonge jonge wat een chaos vandaag op het werk![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Als je iemand niet serieus moet nemen is het Johan Derksen wel![]()
![]()
Die heeft een chronische hekel aan alles wat niet met NEC en (iets minder) Ajax te maken heeft.
quote:
What happend ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenavond![]()
![]()
tjonge jonge wat een chaos vandaag op het werk![]()
quote:
Bug met de now playing is nog niet gevonden cq opgelost ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, op de interne nowplaying feed zie ik het antwoord op de Wincode-zinginstrumentaal.
Bij ons (de transportdienst van het ziekenhuis) hadden ze evenveel mensen ingepland als op een normale zondag (4, inclusief mezelf) terwijl alle andere afdelingen (behalve de poliklinieken, die waren wel dicht maar daar hebben we sowieso niet veel last van) een gewone dag hadden. We moesten dus met 4 man het werk doen wat normaal door ongeveer 10 man wordt gedaanquote:
Kortom de planner kan niet plannenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij ons (de transportdienst van het ziekenhuis) hadden ze evenveel mensen ingepland als op een normale zondag (4, inclusief mezelf) terwijl alle andere afdelingen (behalve de poliklinieken, die waren wel dicht maar daar hebben we sowieso niet veel last van) een gewone dag hadden. We moesten dus met 4 man het werk doen wat normaal door ongeveer 10 man wordt gedaan![]()
Ik heb dat probleem helemaal niet, dus kan ik het ook niet oplossen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bug met de now playing is nog niet gevonden cq opgelost ?
want flash hangt en roept abort slow runing script
Ja dat is nog zachtjes uitgedruktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom de planner kan niet plannen
IE 7 en Chrome en FF hebben er last van Vistaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem helemaal niet, dus kan ik het ook niet oplossen...
Over een tijdje komt er een volledig nieuwe site, dus dan zal dat direct meegenomen worden. Het is nogal bewerkelijk om het nu nog aan te gaan passen (de code zou dan compleet omgegooid moeten worden en da's flink wat werk).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
IE 7 en Chrome en FF hebben er last van Vista
te vaak op refresh drukken
Is dat FOK!-breed ofzo, dat reeksen doodgaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag hoor, een topic per dag is veel
Was vorig jaar mei ook zo, mei komt iedereen uit de winterdip en heeft opeens ander dingen te doen, qua prive en werk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat FOK!-breed ofzo, dat reeksen doodgaan?
Dat zou een goede reden kunnen zijn iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Was vorig jaar mei ook zo, mei komt iedereen uit de winterdip en heeft opeens ander dingen te doen, qua prive en werk.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
en hans post gemiddeld nu 5x meer dan de nr 2
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef themauster het volgende:
Avond wat een mooie dag was het paar keer over de 5 mei braderie gelopen en geflyert voor onze muziekvereniging de dag afgesloten met een flinke portie shoarma en een paar amsterdammertjes
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef Susi het volgende:
Ik heb hier een verdwaalde, vangen jullie 'm op![]()
[..]
Hansquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Zo, ook weer terug ! Eerst even in een bomvol (3950 toeschouwers) Martiniplaza getuige geweest van een 67 - 65 overwinning op de Eiffeltowers Den Bosch. Ik heb al veel van dit soort wedstrijden gezien, maar het was vandaag weer zo'n gekkenhuis dat mijn stem nu zo goed als kwijt is en toch ook weer de nodige kippenvel momenten. Straks rond 23:00 - 23:30 beelden van de wedstrijd te zien op nederland 3. Kan niet wachten!
Daarna een stuk van het Ting Tings optreden gezien en dat klonk tof ! lekker up-tempo allemaal, maar ben daarna richting huis gegaan want het begon steeds harder te regenen en het veld werd ook wel erg drassig. Wombats dus helaas niet gezien..
Brennel
Ejjjjjj STOP!quote:
Ik ga m'n broek uit doen. En m'n pyjamabroek aan.quote:
Trusten Brennelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hans
En ik ga gelijk weer ongezellig slapen, m'n ogen hebben er nog maar weinig zin in om open te blijven
De bunker is heel ruk ben er snel van afgestaptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:28 schreef Susi het volgende:
En er zijn er al meerdere langsgeweest, Tim ook al eens![]()
Zodra de Bunker af is ga ik ook maar weer meer 3FM luisteren![]()
Die heb ik al aan. Naja, mijn pyjamabroek dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ga m'n broek uit doen. En m'n pyjamabroek aan.
Dan lig ik met m`n dikke reet op het strand van Salouquote:
Het is mijn 1e vakantiedag 2 dagen later vlieg ik naar turkije met mijn vriendinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan lig ik met m`n dikke reet op het strand van Salou![]()
Nicequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan lig ik met m`n dikke reet op het strand van Salou![]()
Dit bandje verdient het echt om heel groot te groeien.quote:
Zaterdag de 13de van juni staan ze op beeckestijnpopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dit bandje verdient het echt om heel groot te groeien.
Hopen dat ze een goeie volgende single kiezen.
Ik vind het ook erg leuk, maar hoop trouwens wel dat hun 2e single ook goed is want anders blijft het weer bij een leuke single. Althans, dat is toch wel vaak zoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dit bandje verdient het echt om heel groot te groeien.
Hopen dat ze een goeie volgende single kiezen.
Ik heb ze een paar weken terug gezien. Was erg goed. Zeker gaan kijken, dus!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef borisz het volgende:
Zaterdag de 13de van juni staan ze op beeckestijnpop.
Mijn vriendin heeft de cd gekocht bij het optreden laatst. Er staan zeker goeie kandidaten voor een volgende single op. Ik hoop op 'Talk to me'.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind het ook erg leuk, maar hoop trouwens wel dat hun 2e single ook goed is want anders blijft het weer bij een leuke single. Althans, dat is toch wel vaak zo.
Net even geluisterd, maar klinkt wel okquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft de cd gekocht bij het optreden laatst. Er staan zeker goeie kandidaten voor een volgende single op. Ik hoop op 'Talk to me'.
Dat komt omdat ik weg wasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
en hans post gemiddeld nu 5x meer dan de nr 2
Die is al voorbij voor de meeste nu denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik dacht dat de scholen vrij waren in de meivakantie?
basisscholenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik dacht dat de scholen vrij waren in de meivakantie?
Wij zijn trots op jequote:Op woensdag 6 mei 2009 08:47 schreef naatje_1 het volgende:
heb trouwens nu 6 podcastjes van KX radio op mn ipodje staan
Vooral die ja. O, en Couple days off!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet bij het 'aanschaffen' Do You Believe in Love niet.
Nee, dat was Eye of the tiger. Wel dezelfde categorie dus...quote:
Ah, ja. Naja... koffie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, dat was Eye of the tiger. Wel dezelfde categorie dus...
Graag. Geen melk, geen suiker.quote:
Die is inderdaad mooier. Maar ach, ik heb nou eenmaal een zwak voor U2...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |