Mnaw, als vrienden erop staan, zet ik ze ook niet echt online, maar mooie kiekjes toch wel.quote:
Haiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Goh, en wie van jullie hier is Jelte? Misschien handig om er bij te zetten als je me uitnodigt op hyves, wil graag weten wie ik toevoeg
Altijd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ah!
Nou... vooruit!
Wel vriendelijk tegen me doen he?
Dat viel zelfs mij opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier maakte ik een van de in totaal 600 foto's
[ afbeelding ]
Aardig wat pondjes verloren zie ik
Ha FC Limburg fanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenavond![]()
![]()
tjonge jonge wat een chaos vandaag op het werk![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Als je iemand niet serieus moet nemen is het Johan Derksen wel![]()
![]()
Die heeft een chronische hekel aan alles wat niet met NEC en (iets minder) Ajax te maken heeft.
quote:
What happend ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenavond![]()
![]()
tjonge jonge wat een chaos vandaag op het werk![]()
quote:
Bug met de now playing is nog niet gevonden cq opgelost ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, op de interne nowplaying feed zie ik het antwoord op de Wincode-zinginstrumentaal.
Bij ons (de transportdienst van het ziekenhuis) hadden ze evenveel mensen ingepland als op een normale zondag (4, inclusief mezelf) terwijl alle andere afdelingen (behalve de poliklinieken, die waren wel dicht maar daar hebben we sowieso niet veel last van) een gewone dag hadden. We moesten dus met 4 man het werk doen wat normaal door ongeveer 10 man wordt gedaanquote:
Kortom de planner kan niet plannenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij ons (de transportdienst van het ziekenhuis) hadden ze evenveel mensen ingepland als op een normale zondag (4, inclusief mezelf) terwijl alle andere afdelingen (behalve de poliklinieken, die waren wel dicht maar daar hebben we sowieso niet veel last van) een gewone dag hadden. We moesten dus met 4 man het werk doen wat normaal door ongeveer 10 man wordt gedaan![]()
Ik heb dat probleem helemaal niet, dus kan ik het ook niet oplossen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bug met de now playing is nog niet gevonden cq opgelost ?
want flash hangt en roept abort slow runing script
Ja dat is nog zachtjes uitgedruktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom de planner kan niet plannen
IE 7 en Chrome en FF hebben er last van Vistaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem helemaal niet, dus kan ik het ook niet oplossen...
Over een tijdje komt er een volledig nieuwe site, dus dan zal dat direct meegenomen worden. Het is nogal bewerkelijk om het nu nog aan te gaan passen (de code zou dan compleet omgegooid moeten worden en da's flink wat werk).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
IE 7 en Chrome en FF hebben er last van Vista
te vaak op refresh drukken
Is dat FOK!-breed ofzo, dat reeksen doodgaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag hoor, een topic per dag is veel
Was vorig jaar mei ook zo, mei komt iedereen uit de winterdip en heeft opeens ander dingen te doen, qua prive en werk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat FOK!-breed ofzo, dat reeksen doodgaan?
Dat zou een goede reden kunnen zijn iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Was vorig jaar mei ook zo, mei komt iedereen uit de winterdip en heeft opeens ander dingen te doen, qua prive en werk.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
en hans post gemiddeld nu 5x meer dan de nr 2
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef themauster het volgende:
Avond wat een mooie dag was het paar keer over de 5 mei braderie gelopen en geflyert voor onze muziekvereniging de dag afgesloten met een flinke portie shoarma en een paar amsterdammertjes
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef Susi het volgende:
Ik heb hier een verdwaalde, vangen jullie 'm op![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |