Hoe heb je het gehad op het eilandjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben trouwens net terug van Formentera en heb van te voren bijna geen radio kunnen luisteren door drukte, dus ben ff niet op de hoogte van alle muziek-ontwikkelingen... Op Cadena 100 (Ibiza) draaien ze vooral Spaanse muziek en muziek van 1/2 jaar of langer geleden in Nederland...
Mis jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, o.a. daarom luister ik liever geen 3FM meer
KX
[..]
Niks ernstigs toch?
Ik ben vrijwillig weg hier, en bevalt eigenlijk wel
Nee joh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
Niks ernstigs toch?
Ik ben vrijwillig weg hier, en bevalt eigenlijk wel
Heerlijk!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heb je het gehad op het eilandje
Maar 3FM heeft iig wel een betere website, dat zal je toch wel toe moeten geven!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, o.a. daarom luister ik liever geen 3FM meer
KX
Ah, okquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee joh.
Tenzij je mn ernstige drukte meerekent...
3FM zatquote:En waarom ben jij weg en waarom bevalt dat zo dan?
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar 3FM heeft iig wel een betere website, dat zal je toch wel toe moeten geven!
Alleen al track informatiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar 3FM heeft iig wel een betere website, dat zal je toch wel toe moeten geven!
Zo even koekeloerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heerlijk!
Check mn hyve ff voor de foto's Djur, daar staat een kleine selectie van de in totaal 900 foto's die alex en ik gemaakt hebben... Tamara en Teun zitten nog op t eiland, maar die hebben ook een paar geniale foto's gemaakt!
En wat lees ik:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wil daar ook staan![]()
Green Day, Pearl Jam. Damn! Nu nog Rammstein, en mijn jaar is compleet.
Link naar je hyvesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heerlijk!
Check mn hyve ff voor de foto's Djur, daar staat een kleine selectie van de in totaal 900 foto's die alex en ik gemaakt hebben... Tamara en Teun zitten nog op t eiland, maar die hebben ook een paar geniale foto's gemaakt!
3FMaster == Faillietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef 3FMaster het volgende:
Jawel, ik word de nieuwe Char:
[..]
En wat lees ik:
FUCKING RAMMSTEIN KOMT OOK GEWOON NAAR NEDERLAND!
Ik ga kapot!
Mijn favo bands komen gewoon allemaal even langs in 1 jaartje:
AC/DC
Green day
Pearl jam
Rammstein
http://jannekje7.hyves.nlquote:
Pleur dan even op Google's picazo (??) of Flickrquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
http://jannekje7.hyves.nl
Maar je kan mn foto's niet zien, ze staan afgeschermd.
Wil er wel een paar voor je posten hoor, alleen weinig foto's van mij, die hebben mn vriendin en haar vriend vooral gemaakt en die zitten nog op Formentera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |