Nee, ik postte weer eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, wat is het hier rustig vandaag!
Iedereen staat vooraan met z'n vlaggetje op een Bevrijdingsfestival?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo lieve mensen!
Ik heb eindelijk weer eens een dagje rust, en toen ik de radio aanzette en Michiel hoorde, moest ik aan jullie denken...!
Hoe is het hier? Hb ik nog erg belangrijke dingen gemist?
Jannekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo lieve mensen!
Ik heb eindelijk weer eens een dagje rust, en toen ik de radio aanzette en Michiel hoorde, moest ik aan jullie denken...!
Heyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo lieve mensen!
Met een nat vlaggetje bedoel jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, wat is het hier rustig vandaag!
Iedereen staat vooraan met z'n vlaggetje op een Bevrijdingsfestival?
OMGGG! Je hebt een nieuwe avatar!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jannekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja, freakin' lang dus...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelang ben jij al wel niet geweest?Dat wist ik zelfs
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef Jannekje7 het volgende:@ Feivel & Piles
[..]
OMGGG! Je hebt een nieuwe avatar!!![]()
Verklaar het laatstequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, freakin' lang dus...![]()
Onvrijwillig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |