Hansquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Zo, ook weer terug ! Eerst even in een bomvol (3950 toeschouwers) Martiniplaza getuige geweest van een 67 - 65 overwinning op de Eiffeltowers Den Bosch. Ik heb al veel van dit soort wedstrijden gezien, maar het was vandaag weer zo'n gekkenhuis dat mijn stem nu zo goed als kwijt is en toch ook weer de nodige kippenvel momenten. Straks rond 23:00 - 23:30 beelden van de wedstrijd te zien op nederland 3. Kan niet wachten!
Daarna een stuk van het Ting Tings optreden gezien en dat klonk tof ! lekker up-tempo allemaal, maar ben daarna richting huis gegaan want het begon steeds harder te regenen en het veld werd ook wel erg drassig. Wombats dus helaas niet gezien..
Brennel
Ejjjjjj STOP!quote:
Ik ga m'n broek uit doen. En m'n pyjamabroek aan.quote:
Trusten Brennelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hans
En ik ga gelijk weer ongezellig slapen, m'n ogen hebben er nog maar weinig zin in om open te blijven
De bunker is heel ruk ben er snel van afgestaptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:28 schreef Susi het volgende:
En er zijn er al meerdere langsgeweest, Tim ook al eens![]()
Zodra de Bunker af is ga ik ook maar weer meer 3FM luisteren![]()
Die heb ik al aan. Naja, mijn pyjamabroek dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ga m'n broek uit doen. En m'n pyjamabroek aan.
Dan lig ik met m`n dikke reet op het strand van Salouquote:
Het is mijn 1e vakantiedag 2 dagen later vlieg ik naar turkije met mijn vriendinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan lig ik met m`n dikke reet op het strand van Salou![]()
Nicequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan lig ik met m`n dikke reet op het strand van Salou![]()
Dit bandje verdient het echt om heel groot te groeien.quote:
Zaterdag de 13de van juni staan ze op beeckestijnpopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dit bandje verdient het echt om heel groot te groeien.
Hopen dat ze een goeie volgende single kiezen.
Ik vind het ook erg leuk, maar hoop trouwens wel dat hun 2e single ook goed is want anders blijft het weer bij een leuke single. Althans, dat is toch wel vaak zoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dit bandje verdient het echt om heel groot te groeien.
Hopen dat ze een goeie volgende single kiezen.
Ik heb ze een paar weken terug gezien. Was erg goed. Zeker gaan kijken, dus!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef borisz het volgende:
Zaterdag de 13de van juni staan ze op beeckestijnpop.
Mijn vriendin heeft de cd gekocht bij het optreden laatst. Er staan zeker goeie kandidaten voor een volgende single op. Ik hoop op 'Talk to me'.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind het ook erg leuk, maar hoop trouwens wel dat hun 2e single ook goed is want anders blijft het weer bij een leuke single. Althans, dat is toch wel vaak zo.
Net even geluisterd, maar klinkt wel okquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft de cd gekocht bij het optreden laatst. Er staan zeker goeie kandidaten voor een volgende single op. Ik hoop op 'Talk to me'.
Dat komt omdat ik weg wasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
en hans post gemiddeld nu 5x meer dan de nr 2
Die is al voorbij voor de meeste nu denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik dacht dat de scholen vrij waren in de meivakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |