Heb ander huiswerkquote:Op maandag 4 mei 2009 13:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nederlands trots in de wielrennerswereld ouwe gek. Doe je huiswerk!
Wielrenners zijn toch mensen die nooit voor je stoppen als je op de fiets zit?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nederlands trots in de wielrennerswereld ouwe gek. Doe je huiswerk!
en die altijd over de weg fietsen EN door rood fietsenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wielrenners zijn toch mensen die nooit voor je stoppen als je op de fiets zit?
Omdat wielrenners vaak vastzitten aan hun trappers. Dus als ze moeten stoppen pleuren ze kankerhard op de grond.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wielrenners zijn toch mensen die nooit voor je stoppen als je op de fiets zit?
Als ze dan toch een fietshandicap hebben tijdens het wielrennen, gaan ze toch lekker niet zitten wielrennen op fietspaden waar ook kinderen fietsen die soms niet heulemaal uitkijken..?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat wielrenners vaak vastzitten aan hun trappers. Dus als ze moeten stoppen pleuren ze kankerhard op de grond.
Die kinderen horen gewoon uit te kijken.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als ze dan toch een fietshandicap hebben tijdens het wielrennen, gaan ze toch lekker niet zitten wielrennen op fietspaden waar ook kinderen fietsen die soms niet heulemaal uitkijken..?
Ja maar ze fietsen ook gewoon ALTIJD keihard door, ook door rood enzo, dat je ineens kenkerhard op je remmen zit. Het is gewoon verschrikkelijk irritantquote:Op maandag 4 mei 2009 13:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die kinderen horen gewoon uit te kijken.
Hai.quote:
- weg-D_A'tquote:
LIKKEN!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:39 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik overtref je met mijn albert heijn lik koekjes.
Nooit.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:39 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik overtref je met mijn albert heijn lik koekjes.
The killers!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Hyman het volgende:
Cut the cord. Are we human, or are we dancers?
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:44 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
The killers!
Ik luister nu Kings of Leon
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Hyman het volgende:
Cut the cord. Are we human, or are we dancers?
Heldje!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:44 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
The killers!
Ik luister nu Kings of Leon
Ik ook, en mijn oude Postbank-pinpas werkt nog gewoonquote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had eerst postbank en nu heb ik ook ING.
Ja ik wilde gister een overschrijving van mn gewone naar mijn spaarrekening annuleren, was juist op díe pagina de hele tijd een foutmelding.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had eerst postbank en nu heb ik ook ING.
Die van mij ook, maar ik heb er een met afbeelding en en en nu komt er zo'n chip overheen en da's ganz lelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook, en mijn oude Postbank-pinpas werkt nog gewoon
Ik dus andersomquote:Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef Noortje. het volgende:
Verder is de ING prima hoor.
Ik zit ook bij de Rabobank trouewns, maar die gebruik ik nooit.
Dat inderdaad, maar INGquote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb nooit een ING pas gehadquote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Blijkbaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:59 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Die kreeg ik echt al binnen 1 week binnen, jullie zijn gewoon lutsers!
Ik heb nooit een nieuwe pas ontvangen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Je zou nu ook automatisch een nieuwe moeten krijgen maar dat is nog niet gebeurd. Later kreeg ik een brief waarin iets stond over aanvragen als je hem nog niet had.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wacht rustig af.
Toen m`n vorige pas was verlopen kreeg ik automatisch een nieuwe.
[GRATIS] Grind, Kiezels voor uw tuin 15m²quote:Op maandag 4 mei 2009 13:17 schreef Jotcha het volgende:
En nu nieuw grind voor in de tuin halenTot zo
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je zou nu ook automatisch een nieuwe moeten krijgen maar dat is nog niet gebeurd. Later kreeg ik een brief waarin iets stond over aanvragen als je hem nog niet had.
Ohquote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je zou nu ook automatisch een nieuwe moeten krijgen maar dat is nog niet gebeurd. Later kreeg ik een brief waarin iets stond over aanvragen als je hem nog niet had.
Ik heb ook een dergelijke brief ontvangen, had hem nog niet gelezen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef Desunoto het volgende:
En die brief was al 2 maanden geleden of zo.
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef Desunoto het volgende:
En die brief was al 2 maanden geleden of zo.
waarom heb jij altijd dubbele quotesquote:
Gister ook al de hele tijdquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ook een dergelijke brief ontvangen, had hem nog niet gelezen.
Krijg ik zovaak, eerlijk gezegd grotendeels rekeningen.quote:
Ik heb geen quickquote?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:08 schreef Onorgineel het volgende:
Dan klik ik waarschijnlijk perongelijk 2 keer op quickquote
De vlag hangt al halfstok...quote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Desunoto het volgende:
Die dodenherdenking he? Dat is vandaag toch?
8 uur en Nee (oja wel, balk ellende)quote:Op maandag 4 mei 2009 14:12 schreef Desunoto het volgende:
Hoe laat en zo? Doet er iemand hier aan mee trouwens?
Natuurlijk, ik zet m`n muziek wel ff uit enzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:12 schreef Desunoto het volgende:
Hoe laat en zo? Doet er iemand hier aan mee trouwens?
Barbaarquote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Desunoto het volgende:
Mijn ouders hoor....quote:
Ik denk dat ik alleen m'n muziek uitzet inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zet m`n muziek wel ff uit enzo.
Ik vind het wel respectvol tenminste. Al is het voor de buren e.d..
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zet mijn muziek wel harder
misschien nog ff met mn scheepstoeter door de buurt (180+ DB)
Voor je limonadekraampje?quote:
Heel stoer 15-jarige kutpuist. Tief eens op.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zet mijn muziek wel harder
misschien nog ff met mn scheepstoeter door de buurt (180+ DB)
Sinds 2 uur geledenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten pimps zich inschrijven?
Ik heb foksilver...quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Heel stoer 15-jarige kutpuist. Tief eens op.
Baggerlayout is baggerquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:18 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Nee even serieus, wat ga je beginnen ImTheBase?
Software-ontwikkeling, iets wat ik al jaren als freelancer doe, maar nu onder een bedrijfsnaam ga doen met een vennoot.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:18 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Nee even serieus, wat ga je beginnen ImTheBase?
Okequote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Software-ontwikkeling, iets wat ik al jaren als freelancer doe, maar nu onder een bedrijfsnaam ga doen met een vennoot.
Succesquote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Software-ontwikkeling, iets wat ik al jaren als freelancer doe, maar nu onder een bedrijfsnaam ga doen met een vennoot.
Oke! Succes ermeequote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Desunoto het volgende:
Heel veel succesquote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Komt goed, het afgelopen jaar is alles zo snel gegaan, ik ben nu al een stinkend rijke student.quote:
fokstok?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil een reden hebben om te kunnen rijden met de auto
Zeepje nodig?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Komt goed, het afgelopen jaar is alles zo snel gegaan, ik ben nu al een stinkend rijke student.
Kelly omver rijden!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Netjesquote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Komt goed, het afgelopen jaar is alles zo snel gegaan, ik ben nu al een stinkend rijke student.
Dan gaat Kevin d'r omver rijden.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook te ver rijden, die's hier een stuk vandaan
Die's vlakbij Kev
Is ze in de Efteling vandaag?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook te ver rijden, die's hier een stuk vandaan
Die's vlakbij Kev
En jij weet dat allemaal, en je meent dat je niks met elkaar hebt? Get the f*ck outta here dudequote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
65 minuten wachttijd bij de Vliegende Hollander.
Gewoon zonder reden een paar rondjes rijdenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Met de fiets.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En jij weet dat allemaal, en je meent dat je niks met elkaar hebt? Get the f*ck outta here dude
Maar ''serieus'' op FOK!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is toch een hele normale vraag oelewapper.
ZIJ smst mijquote:Op maandag 4 mei 2009 14:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En jij weet dat allemaal, en je meent dat je niks met elkaar hebt? Get the f*ck outta here dude
Cool.quote:
Wat kan ik er aan doen dat ze mij smst?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
GastDat is het slechtste excuus ooit. Zo kom je er natuurlijk nooit overheen ouwe gek.
Pics.quote:
quote:
quote:
Ik wil alleen weten hoe ze eruit ziet, niet fap materiaalquote:Op maandag 4 mei 2009 14:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat gesmeek om fapmateriaal.
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten hoe ze eruit ziet, niet fap materiaal
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog steeds geen toegang tot KPD.
Volgens mij geloven ze niet dat ik 18 ben.
Ik hoef niet eens toegangquote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
Dat duurt een klein weekjequote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
Mij geloven ze ook nietquote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
Wat is jouw lot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fapfap?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef Hyman het volgende:
Ik kan er al wel in
En jemig, ik lach me de ballen uit mn broek soms, van die reacties
Ik had op m`n 16e al toegangquote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
Inderdaad. Ze hebben daar zo'n sjieke rolband voor winkelwagentjesquote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef ImTheBase het volgende:
Wooo, binnenkort makropas aanvragenRelaxt
Dat zei ik ook maar iedereen zegt dat het lachen is daar dus nu overwint m'n nieuwsgierigheid.quote:
En ik voldoe allang niet meer aan de toelatingseisen, met m`n 12 bans.quote:
Ach, ik vermaak me wel prima zonderquote:Op maandag 4 mei 2009 14:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar iedereen zegt dat het lachen is daar dus nu overwint m'n nieuwsgierigheid.
Ik niet, maar jij welquote:Op maandag 4 mei 2009 14:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als jij fok!kers die hun lul laten zien aantrekkelijk vind
Pwnquote:
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik voldoe allang niet meer aan de toelatingseisen, met m`n 12 bans.
jij bent stom.quote:
ik zag je in amsterdam!quote:
Ja waar dan manquote:
Je gebruikt het woord 'bent' niet in een mening hoor.quote:
Ik vind dat jij dom bent?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je gebruikt het woord 'bent' niet in een mening hoor.
Ja, maar wat jij vindt kan je niet als een feit bestempelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je gebruikt het woord 'bent' niet in een mening hoor.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:01 schreef Onorgineel het volgende:
Ik dacht Kommunistische Partei Deutschlands
Ik vind dat niet, je bent het.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar wat jij vindt kan je niet als een feit bestempelen.
museumplein! jij liep toch met een greenday ballon?quote:
kloptquote:Op maandag 4 mei 2009 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
museumplein! jij liep toch met een greenday ballon?
ja, vrij vooraan, jij liep langs wat tentjes, en ik kwam in een oranje shirt vanaf de podium kant lopen.quote:
Okay tof, we waren ook nog op tvquote:Op maandag 4 mei 2009 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, vrij vooraan, jij liep langs wat tentjes, en ik kwam in een oranje shirt vanaf de podium kant lopen.
En dat ben jij?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Okay tof, we waren ook nog op tv![]()
Hier zijn wat foto`s: http://www.jimmyalter.nl/News/5362/Queens_Day_werd_Green_Day
quote:
quote:
Wil je me zo graag zien danquote:
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Okay tof, we waren ook nog op tv![]()
Hier zijn wat foto`s: http://www.jimmyalter.nl/News/5362/Queens_Day_werd_Green_Day
Zo moeilijk zijn ze niet hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Gatsie, ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mijn examens nou al! Het leren schiet gewoon echt niet op
Green Day aan het promotenquote:
Niet eens tegen je aanquote:
De green day hype is toch al ongeveer 5 jaar geleden gestorfen?quote:
Dus ons doel was het weer opnieuw op te laten bloeien.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De green day hype is toch al ongeveer 5 jaar geleden gestorfen?
Ik zou dat echt nooit doenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus ons doel was het weer opnieuw op te laten bloeien.
Maar ging allemaal vanuit het label, dus ik doe gewoon lekker mee en krijg er dingen voor enzo
Alsof iemand wat boeid wat voor muziek jij luistertquote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast jouw TwitterAlsof het iemand iets boeit dat jij in de bus naar huis zit
Gast jouw levenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast jouw TwitterAlsof het iemand iets boeit dat jij in de bus naar huis zit
Absoluut wel. Ik ken al een paar mensen die nieuwe artiesten via mijn Last.fm hebben ontdektquote:Op maandag 4 mei 2009 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof iemand wat boeid wat voor muziek jij luistert
Het is wel gezellig, en het is een toffe bandquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gast jouw levenAlsof iemand het boeit dat jij er bent
Absoluut wel. Ik ken al een paar mensen die nieuwe buslijnen via mij Twitter hebben ontdektquote:Op maandag 4 mei 2009 15:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Absoluut wel. Ik ken al een paar mensen die nieuwe artiesten via mijn Last.fm hebben ontdekt
Nou, als dat zo is, dan heb je een goeie reden en zal ik er verder niet meer over zeuren.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Absoluut wel. Ik ken al een paar mensen die nieuwe buslijnen via mij Twitter hebben ontdekt
nee, wel boswandeling, en heel veel andere festivals met die eindigen op popquote:
De treinquote:
Echte mensen hebben vakantiequote:
Ik hoop mee. Heb je al oude examens gemaakt?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dat ook kan zeggen nadat ik ze gemaak hebt ..
Nee, want jij moest voor je stage naar Zwolle, dat is geen vakantiequote:
heb 2 engelse teksten gedaan, 1 nederlandse, geschiedenis beetje geleerd (ga pas examens maken als ik hiervoor heb geleerd) en ga nu 2e duitse tekst maken.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop mee. Heb je al oude examens gemaakt?
Ik zou eerst een paar oude examens maken, zodat je weet waar je nog aan moet werken. Het is zonde om dingen te leren die je niet hoeft te weten, of juist dingen vergeet/niet leert omdat je niet weet dat het belangrijk is.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
heb 2 engelse teksten gedaan, 1 nederlandse, geschiedenis beetje geleerd (ga pas examens maken als ik hiervoor heb geleerd) en ga nu 2e duitse tekst maken.
maar de teksten vallen wel mee, daar kun je toch niet voor leren alleen oefenen.
is het verstandig om alleen examens te oefenen en eigenlijk niet meer echt de stof te leren, of eerst veel leren en dan pas examens maken ?
Teksten zijn over het algemeen het makkelijkste, daar haalt bijna iedereen wel een voldoende voor of je moet echt heel erg slecht in een taal zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
heb 2 engelse teksten gedaan, 1 nederlandse, geschiedenis beetje geleerd (ga pas examens maken als ik hiervoor heb geleerd) en ga nu 2e duitse tekst maken.
maar de teksten vallen wel mee, daar kun je toch niet voor leren alleen oefenen.
is het verstandig om alleen examens te oefenen en eigenlijk niet meer echt de stof te leren, of eerst veel leren en dan pas examens maken ?
MOEST jaquote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, want jij moest voor je stage naar Zwolle, dat is geen vakantie
Mijn halve jaar schijnt zo ongeveer vakantie te zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 15:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
MOEST ja
Nu een week vakantieitt al mijn klasgenoten
Ja nogal..quote:
Ga leren!quote:
Best wel jaquote:
Kreeg 'm 10 minuten geleden in de brievenbus.quote:
Je plaatje, het is weer cool!quote:
Zeker voor dat geld inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Kreeg 'm 10 minuten geleden in de brievenbus..Had wel op 'n mooier kaartje gehoopt.
Ach, tja. Aangezien de line-up van Pinkpop kut was en ik niet naar Rock Werchter kon, ben ik al blij dat Lowlands wél gewoon doorgaat.quote:
Ik spreek de waarheid. Je vorige plaatje was eng.quote:
M'n vorige plaatje was cool want het was Ruki van the GazettE en die zijn nou eenmaal tof.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid. Je vorige plaatje was eng.
is.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ach, tja. Aangezien de line-up van Pinkpop kut was en ik niet naar Rock Werchter kon, ben ik al blij dat Lowlands wél gewoon doorgaat.
5 dagen lol, 5 dagen bands, 5 dagen gezellige mensen om je heen, oftewel 5 perfecte dagen. Hoezo veel geld?quote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef KingGone het volgende:
[..]
is.
The Prodigy.![]()
Boys Noize.![]()
The Whitest Boy Alive![]()
Hmm.. oke.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef xalo het volgende:
[..]
5 dagen lol, 5 dagen bands, 5 dagen gezellige mensen om je heen, oftewel 5 perfecte dagen. Hoezo veel geld?.
Dat heet logica. Gewoon een dag van tevoren daarheen gaan en een dag later pas vertrekken.quote:
KoL is tofffffffquote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nope, was te moeilijk om te regelen met vrienden. Maarrr ik ga wel naar KoL.
Tot nu toe dan hequote:
Ik dacht al even.. huh 5 dagen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat heet logica. Gewoon een dag van tevoren daarheen gaan en een dag later pas vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |