Die van mij ook, maar ik heb er een met afbeelding en en en nu komt er zo'n chip overheen en da's ganz lelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook, en mijn oude Postbank-pinpas werkt nog gewoon
Ik dus andersomquote:Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef Noortje. het volgende:
Verder is de ING prima hoor.
Ik zit ook bij de Rabobank trouewns, maar die gebruik ik nooit.
Dat inderdaad, maar INGquote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb nooit een ING pas gehadquote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Blijkbaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:59 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Die kreeg ik echt al binnen 1 week binnen, jullie zijn gewoon lutsers!
Ik heb nooit een nieuwe pas ontvangen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Je zou nu ook automatisch een nieuwe moeten krijgen maar dat is nog niet gebeurd. Later kreeg ik een brief waarin iets stond over aanvragen als je hem nog niet had.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wacht rustig af.
Toen m`n vorige pas was verlopen kreeg ik automatisch een nieuwe.
[GRATIS] Grind, Kiezels voor uw tuin 15m²quote:Op maandag 4 mei 2009 13:17 schreef Jotcha het volgende:
En nu nieuw grind voor in de tuin halenTot zo
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je zou nu ook automatisch een nieuwe moeten krijgen maar dat is nog niet gebeurd. Later kreeg ik een brief waarin iets stond over aanvragen als je hem nog niet had.
Ohquote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je zou nu ook automatisch een nieuwe moeten krijgen maar dat is nog niet gebeurd. Later kreeg ik een brief waarin iets stond over aanvragen als je hem nog niet had.
Ik heb ook een dergelijke brief ontvangen, had hem nog niet gelezen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef Desunoto het volgende:
En die brief was al 2 maanden geleden of zo.
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef Desunoto het volgende:
En die brief was al 2 maanden geleden of zo.
waarom heb jij altijd dubbele quotesquote:
Gister ook al de hele tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |