Wil je me zo graag zien danquote:
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Okay tof, we waren ook nog op tv![]()
Hier zijn wat foto`s: http://www.jimmyalter.nl/News/5362/Queens_Day_werd_Green_Day
Zo moeilijk zijn ze niet hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Gatsie, ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mijn examens nou al! Het leren schiet gewoon echt niet op
Green Day aan het promotenquote:
Niet eens tegen je aanquote:
De green day hype is toch al ongeveer 5 jaar geleden gestorfen?quote:
Dus ons doel was het weer opnieuw op te laten bloeien.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De green day hype is toch al ongeveer 5 jaar geleden gestorfen?
Ik zou dat echt nooit doenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus ons doel was het weer opnieuw op te laten bloeien.
Maar ging allemaal vanuit het label, dus ik doe gewoon lekker mee en krijg er dingen voor enzo
Alsof iemand wat boeid wat voor muziek jij luistertquote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast jouw TwitterAlsof het iemand iets boeit dat jij in de bus naar huis zit
Gast jouw levenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast jouw TwitterAlsof het iemand iets boeit dat jij in de bus naar huis zit
Absoluut wel. Ik ken al een paar mensen die nieuwe artiesten via mijn Last.fm hebben ontdektquote:Op maandag 4 mei 2009 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof iemand wat boeid wat voor muziek jij luistert
Het is wel gezellig, en het is een toffe bandquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gast jouw levenAlsof iemand het boeit dat jij er bent
Absoluut wel. Ik ken al een paar mensen die nieuwe buslijnen via mij Twitter hebben ontdektquote:Op maandag 4 mei 2009 15:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Absoluut wel. Ik ken al een paar mensen die nieuwe artiesten via mijn Last.fm hebben ontdekt
Nou, als dat zo is, dan heb je een goeie reden en zal ik er verder niet meer over zeuren.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Absoluut wel. Ik ken al een paar mensen die nieuwe buslijnen via mij Twitter hebben ontdekt
nee, wel boswandeling, en heel veel andere festivals met die eindigen op popquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |