Over haast, het valt mij op dat ik zelfs sneller afval en minder schommel als ik me gewoon netjes aan een gezond schema hou, inderdaad elke dag ongeveer evenveel en vooral ook niet te weinig! Dus zelfs als je haast hebt is dat beter dan crashen afgewisseld met vreetdagen omdat je zo'n honger hebt.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, volgens mij is vooral regelmaat het codewoord. Dat maakt het makkelijk om steeds wat uit te proberen, kleine aanpassingen te maken, goed te luisteren naar hongersignalen van je lijf, etc.
En het scheelt heel veel als je geen haast hebt om af te vallen (sprak het topic-dikkerdje).
haha, herkenbaar!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dood aan maandelijkse vreetmonsters! *torches and pitchforks*
De mijne eet dan ook meteen mijn ratio op, geloof ikIk kan normaal als ik in de *afval-groooove* zit best goed beredeneren ("Als ik netjes eet ben ik trots op mezelf
" "Niemand is ooit beter geworden van een zak chips
" etc.) maar zodra het monster arriveert is het uit met de pret en vraag ik me af waarom ik ineens een handje M&Ms in mn mond heb
Ah, dan neem ik wel een stukje chocola bij een glaasje drank.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef P.F het volgende:
Ja! Alcohol die is nadelig bij de b6 opname. (Hoe precies moet ik nog even goed in m'n hoofd stampen)
Maar die zorgt er weer voor dat serotonine aan wordt gemaakt. (Tryptofaan omgezet in o.a. serotonine)
En helpt bij aanmaak rode bloedcellen en werkt in aminozuur en vetmetabolisme.
Heb je te weinig serotonine (Volgens mij heeft dit ook met XTC te maken!) --> stemming/eetlust//slaap/sensorische waarneming. Uiteindelijk --> depressie. En uit eindelijk nog wel naardere verschijnselen.
b12 is o.a onderhoud zenuwstelsel/aanmaak rode bloedcellen. Kun je van krijgen: bloedarmoede (anemie) en verminderde eetlust, obstipatie glossitis (tong ontsteking).
b1/b6/b12 zijn voor onderhoud zenuwstelsel. Heb je tekort aan een vaak ook tekort aan ander.
Dat heb ik ook ja... Juist als ik van huis ben is het makkelijk, dan kan ik van tevoren bedenken wat goed voor me is en dan heb ik gewoon niks anders bij me. Als ik de hele dag thuis ben liggen er zoveel dingen voor het grijpen. Maarja, ik maak dan ook nooit van tevoren een planning, misschien zou dat al helpen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef -Nienna- het volgende:
Regelmaat....dat is iets wat ik ook moet ontwikkelen.
Ik heb juist als ik moet werken meer regelmaat met eten.
Nu ben ik een week vrij geweest en mijn eten is dan een ramp!
En ook ik vind het heel moeilijk om dat aan te passen, moet ik eerlijk zeggen.
Precies!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja... Juist als ik van huis ben is het makkelijk, dan kan ik van tevoren bedenken wat goed voor me is en dan heb ik gewoon niks anders bij me. Als ik de hele dag thuis ben liggen er zoveel dingen voor het grijpen. Maarja, ik maak dan ook nooit van tevoren een planning, misschien zou dat al helpen.
Grappig, zij is eerst begonnen met voeding en gezondheid, maar moest wegens omstandigheden stoppen. Ze is toen verder gegaan op HBO (wat PF ook doet) maar dat vond ze eigenlijk niet zo heel leuk. Dus is ze daarna weer terug naar wageningen gegaan voor de master food safety. Ik denk dat ik ook eerder zou kiezen voor voeding&gezondheid, ja. Maar zij is helemaal op haar plek daar, ik vind het zo leuk voor haar!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk! Ik studeer voeding&gezondheid, dat is zeg maar meer op de mens en het lichaam gericht. Terwijl levensmiddelenchemie (food safety hoort daar meer bij) meer op de voedingsmiddelen zelf gericht is.
Ik vind het allebei leuk, maar voeding&gezondheid is natuurlijk leuker
I know! Maar bij vriendje thuis is er altijd lekkers in huisquote:Op maandag 4 mei 2009 14:03 schreef Ewelina het volgende:
Maria, gewoon dat spul niet in huis halen. Kun je het ook niet opeten
Te weinig?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:12 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Precies!
Al heb ik het andersom, als ik de hele dag thuis ben, eet ik te weinig.
Ik vergeet de tussendoortjes omdat ik dan bezig ben / geen trek heb.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Te weinig?Hoe komt dat dan?
Misschien is het een idee om als je thuis bent ook gewoon van tevoren lunch klaar te maken.
You can do it... Be strong!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Nu die bak chocotoffs trotseren. Ik moet drinken halen.
Ja maar Daph_, 2 appeltjes is natuurlijk ook een lunch van niets. Dat vult toch niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Afgelopen week eten in London ging best goed en netjes! Geen behoefte gehad aan snaaien en toen ik daar wel zin in had heb ik 300 gram pitloze witte druiven gegetenNu zit ik op kantoor en er is iets van taart ofzo (I'm ignoooooooring
) en chocotoffs en verder is de rest ook ongezond. Ik heb nu twee appeltjes meegenomen van de lunch, maar nu het vreetmonster weet dat er chocotoffs zijn.. Uh-oh. Hmmpf. Ik zal proberen me daarbij in te houden want chocotoffs zijn niet bepaald goed voor je (en ook niet voor je kaken, het scheelt wel dat als ik er twee op heb ik kramp in mijn kaken heb) en vanavond een nette maaltijd te gaan eten (ik hoop niet dat we weer krieltjes hebben
) en dan op een goede manier verder..
Nu die bak chocotoffs trotseren. Ik moet drinken halen.
Hm, da's lastig ja... Sommige mensen zetten een wekkertje voor zoiets, misschien is dat wat?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik vergeet de tussendoortjes omdat ik dan bezig ben / geen trek heb.
Als ik werk eet ik elke pauze iets, dus dan lukt het wel met de tussendoortjes.
Helaas, geen fruit hier, alleen de twee appeltjes..quote:Op maandag 4 mei 2009 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
You can do it... Be strong!
Misschien moet je iets lekkers maar gezonds meenemen, stukjes zoet fruit (meloen, ananas) ofzo, dan kun je dat nemen als je zin krijgt in een chocotoff.
Wekkertje is inderdaad wel een idee denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, da's lastig ja... Sommige mensen zetten een wekkertje voor zoiets, misschien is dat wat?
Ik ben ook juist minder druk bezig als ik thuis ben, dus ga ik de hele tijd zitten denken wanneer ik weer mag eten en wat ik dan eens zal nemen.
Lunchen op twee appels? Dan zou ik al omgevallen zijn hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja maar Daph_, 2 appeltjes is natuurlijk ook een lunch van niets. Dat vult toch niet?
Zit 'ie echt dicht of heb je te dicht bij luide muziek gestaan?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef neen het volgende:
Mijn linker oor is dicht, wat moet ik doen. AAARGH IRRITANT
Blazen met je mond en neus dicht, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef neen het volgende:
Mijn linker oor is dicht, wat moet ik doen. AAARGH IRRITANT
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Daph! You can doooo iiiiiiiit!![]()
Keep ignoring the pieeeee...!
Whehe, GMTA.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*schudt Mini de hand*![]()
Oh en twee appels, ja, dan zou ik ook naar de schokotoffs lonkengewoon zorgen dat jouw lunch zodanig vult en lekker en awesome is dat je die schokotoffs finaal links laat liggen
Wat nou chocola! Jij hebt *vul maar iets in in de trant van lekker belegde broodjes of verse soep met brood of salaaaade*
Ohhh, jumquote:
Kom maar langsbrengen danquote:Op maandag 4 mei 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, jum
Niet om op te scheppen, maar ik maak echt heel lekkere. Beslagje van kikkererwtenmeel en kurkuma met wat zout en koud water, en dan frituren en dippen in chilisaus
Hmm, toch maar weer eens maken!
Dat klinkt niet fijn. Ik duim voor je dat het niets ernstigs is.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Oh en update van het bestralingsfront: ik heb sinds vrijdag last van een naar. zoemerig, drukkend gevoel in mijn hoofd dus we hebben zojuist met het VUMC gebeld. We worden teruggebeld dus to be continued.
Dankjequote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn. Ik duim voor je dat het niets ernstigs is.
Nou dat weer... Ik hoop dat het snel weer overgaat!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Oh en update van het bestralingsfront: ik heb sinds vrijdag last van een naar. zoemerig, drukkend gevoel in mijn hoofd dus we hebben zojuist met het VUMC gebeld. We worden teruggebeld dus to be continued.
Hmm, dat lijkt me niet prettig nee... Wat zou het kunnen zijn? Ik duim met Tink meequote:Op maandag 4 mei 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Woeiiii!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, GMTA.
Wij vormen gewoon het Slank-peptalkteam. Nu nog een yell en een dansje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hij zit echt dicht, een miljoen wattenstaafjes bieden geen soelaas.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zit 'ie echt dicht of heb je te dicht bij luide muziek gestaan?
Ai, dat klinkt naarquote:Op maandag 4 mei 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Hersenzwellingquote:Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me niet prettig nee... Wat zou het kunnen zijn? Ik duim met Tink mee.
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woeiiii!
Do a split, give a yell
Die slankies redden het wel![]()
want awesome zijn we allemaal,
zonder snoepbak en mét fruitschaal![]()
En een kont van staaaaaaaaal!
Goooo slankies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Prednisonquote:Op maandag 4 mei 2009 14:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjezelf denk ik dat ze zeggen dat ik af moet wachten: een zwelling van bestraling trekt vaak zelf weer weg. Pas als het aanhoudt moet ik aan de prednison.
Je moet verdomme ook geen wattenstaafjes in je oor douwen neenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef neen het volgende:
[..]
Hij zit echt dicht, een miljoen wattenstaafjes bieden geen soelaas.
Nou, vaak trekt het vanzelf weg, maar mocht de druk te groot worden dan moet ik aan de prednison. Dus ik hoop op het eerstequote:Op maandag 4 mei 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oi! Kan daar wat aan gedaan worden of moet je gewoon afwachten?
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woeiiii!
Do a split, give a yell
Die slankies redden het wel![]()
want awesome zijn we allemaal,
zonder snoepbak en mét fruitschaal![]()
En een kont van staaaaaaaaal!
Goooo slankies!*gaat oefenen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Hoe krijg ik ze er nou weer uit dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je moet verdomme ook geen wattenstaafjes in je oor douwen neenwil je gehoorschade? Vooral doorgaan dan!
Gewoon een tissue om je pink wikkelen en met je pink je oor in.
Ja ik hoop het ook!! Maar on the bright side: ik heb geen uitval van gezichtsfuncties (dat is echt een teken dat het zwelt, dat mijn gezicht gaat hangen) dus misschien valt het inderdaad wel mee!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef conleche het volgende:
Muizelientje!!! Hoop met de rest mee dat het meevalt!!
Dat hoop ik met je mee inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, vaak trekt het vanzelf weg, maar mocht de druk te groot worden dan moet ik aan de prednison. Dus ik hoop op het eerste
Ik mis jouw wodka en light chips.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:34 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: Volkoren pita broodje uit de oven met 40 gram gesmolten 30+ kaas (Milner extra gerijpt), lenteui en pepermix.
L: 40 gram palingfilet met een salade van heel dun geneden tomaat, lente ui, parmezaanse kaas, witte balsamico-azijn en een paar druppels rozemarijn-olijfolie. Erbij een zacht volkoren bolletje. Glas verse jus.
In de planning:
Lamsbiefstukje met asperges, een gekookt aardappeltje en wat peterseliesaus.
Tussendoortjes weet ik nog niet.
O. Wees gerust. Die zullen niet ontbreken.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik mis jouw wodka en light chips.
Ik ben weer gerust.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef conleche het volgende:
O. Wees gerust. Die zullen niet ontbreken.Evenals een toetje. Maar dat toetje moet ik nog kopen.
McArmy mag mij best komen redden hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Co, op hoeveel kcal. kom jij zo ongeveer uit met je lijstje denk je?
Want dat ziet er ook wat weinig uit, of verkijk ik me?
Muizelientje, jij wilt gewoon McArmy to the rescue!![]()
Maar dat gaat vast niet nodig zijn. Gelukkig. En wat McArmy betreft helaas
Take care now!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
McArmy mag mij best komen redden hoorook al is het niet echt nodig.
200 gram groenten?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:53 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ik nooit op kcal let vraag ik me af hoeveel dit ongeveer zou zijn?
*knip*
Njet, met mijn mamsje mee!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nice! Wat ga je er doen? Vakantie met MrMuis?
Oh fijn, dan klonk het 'minder' dan het is!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
@Greys: Mijn ontbijt was zo'n 300 cal.
Mijn lunch ook zoiets. 300
wodka en chips samen ook 300
Avondeten: ± 450
toetje zal ook zo'n 200 zijn.
En dan neem ik meestal later in de avond nog wat. Zeg ook nog 200 cal.
Zit ik op zo'n 1750 cal. Prima! Dat is voor mij zo'n beetje onderhoud.
Blijf! WEG! Uit! Die! Winkel!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof Muis! Hoop dat het allemaal lijkt mee te vallen met je zwelling.
Ik zit hier niet zoveel te doen en m'n begeleider is er niet, dus eigenlijk zou ik best wat eerder weg kunnen gaan en nog even bij DOK Cookware kijken..
Tof!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blijf! WEG! Uit! Die! Winkel!!!!
Daar word je namelijk veel te hebberig van
Dan bevredig je je koopdrang met een tool van 15-20 euro. En blijf je vervolgens de rest van de dag malen over hoe je in hemelsnaam al die andere dingen die je ook echt wilt (en zonder meer nodig hebtquote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Dan weet ik nu wel zeker dat ik even ga.
.
Global messen? Die heeft mijn pappa!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan bevredig je je koopdrang met een tool van 15-20 euro. En blijf je vervolgens de rest van de dag malen over hoe je in hemelsnaam al die andere dingen die je ook echt wilt (en zonder meer nodig hebt![]()
) moet gaan financieren. Een mixer van 500 euro, pannen van 150 euro per stuk, een Weber-BBQ met visrek (ja, dat is essentieel ja) en een Boretti-fornuis. Om nog maar niet te beginnen over de espressomachines en de Japanse messen
DaD'je, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, als je vannacht niet kunt slapen van hebberigheid
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Global messen? Die heeft mijn pappa!
Hij had ze voor kerst gekregen. Meteen uitproberen natuurlijk. Dus hij meteen naar de keuken om een komkommer te slachten. Komt ie even later met een zwaar bloedende duim de keuken weer uit. "Wow, en het blad raakte mijn duim amper! Geweldig!!!!"
Mijn moeder vond het niet zo geweldig
[..]
Hij had ze voor kerst gekregen. Meteen uitproberen natuurlijk. Dus hij meteen naar de keuken om een komkommer te slachten. Komt ie even later met een zwaar bloedende duim de keuken weer uit. "Wow, en het blad raakte mijn duim amper! Geweldig!!!!"
[..]
Ik was laatst in een taartdecoratiewinkeltje in Utrecht, en ik mocht helemaal los gaan van mezelf, en ik heb een whopping 20 euro uitgegeven. Geld uitgeven zit gewoon niet in me.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan bevredig je je koopdrang met een tool van 15-20 euro. En blijf je vervolgens de rest van de dag malen over hoe je in hemelsnaam al die andere dingen die je ook echt wilt (en zonder meer nodig hebt![]()
) moet gaan financieren. Een mixer van 500 euro, pannen van 150 euro per stuk, een Weber-BBQ met visrek (ja, dat is essentieel ja) en een Boretti-fornuis. Om nog maar niet te beginnen over de espressomachines en de Japanse messen
DaD'je, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, als je vannacht niet kunt slapen van hebberigheid
Nee, ik bedoel niet Global (hoewel dat fantastische messen zijn - maar ik vind ze te licht!). Ik bedoel van die Kai Shuns en dat soort spul, de santokumessen, zeg maar.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huu, ik denk dat je dat laatste even tussen spoilers moet zetten, want zelfs ík word er al onpasselijk van. Als ik aan het afwassen ben, vis ik eerst de scherpe messen eruitquote:
Minder onsmakelijk verhaal dan: toen ik aan het leren was om langs je vingers te hakken met een koksmes (je houdt je vingers bol en zorgt dat je goeie grip hebt op het voedsel), heb ik meer dan eens flinters nagel meegenomen. Je ziet pas hoeveel dat is, als je je nagels zwart hebt gelaktquote:Op maandag 4 mei 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huu, ik denk dat je dat laatste even tussen spoilers moet zetten, want zelfs ík word er al onpasselijk van. Als ik aan het afwassen ben, vis ik eerst de scherpe messen eruit. Mark gooit ze niet eens in het afwaswater.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef SiTu het volgende:
Ik heb eindelijk teenslippers gevonden die lekker zitten![]()
[ afbeelding ]
En bij deze even een aanmoediging voor Daph, bij het weerstaan van de chocotoffs
al niet meer nodig, maar gefeliciteerd met het weerstaan ervan de rest van de dag
Dank je! Heb de tv even aangezetquote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef Phaidra het volgende:
Er is trouwens NU een documentaire over doven in de oorlog op Ned. 2. Ondertiteld. Erg indrukwekkend!
Op dit moment is de rabarber niet duur. De bloemkool gaat ook wel geloof ik. En denk ook eens aan witlof of koolrabi. Of asperges! Het is aspergetijd! Lekker met een eitje en wat ham en een sausje. Qua kcal kan je het zeker hebben vandaag.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef SiTu het volgende:
Ik heb eindelijk teenslippers gevonden die lekker zitten![]()
[ afbeelding ]
En bij deze even een aanmoediging voor Daph, bij het weerstaan van de chocotoffs
al niet meer nodig, maar gefeliciteerd met het weerstaan ervan de rest van de dag
Ik heb vandaag geen honger, vreemde gewaarwording, heb ik de laatste tijd wel vaker.
Vandaar mijn schamele lijstje bestaande uit 5 crackers met pindakaas/jamDadelijk eet ik er nog wel een paar. Vanavond moet ik even zorgen dat ik genoeg groenten, kwark en misschien wat fruit binnenkrijg. Ik had gerekend op twee peren, maar die zijn vies.
Heeft er iemand nog een tip wat betreft groenten? Ik wil geen sla en ik wil ook niet te veel dure spullen kopen, maar ik wil wel genoeg groenten binnenkrijgen, als dat nog kan vandaag.
en ik ga citroenkoekjes bakken![]()
Ja hoeveel calorieen je verbrandt tijdens het hardlopen. 100% is gemiddeld, daarboven is dus goedquote:
Ik heb een beetje een beperkte supermarkt qua groenten geloof ik, rabarber en koolrabi heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op dit moment is de rabarber niet duur. De bloemkool gaat ook wel geloof ik. En denk ook eens aan witlof of koolrabi. Of asperges! Het is aspergetijd! Lekker met een eitje en wat ham en een sausje. Qua kcal kan je het zeker hebben vandaag.
Ja, erg leukquote:Op maandag 4 mei 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind die slippers van Gisele Bündchen ook leuk
[ afbeelding ]
Ik heb al een paar van de vorige collectie (gewone teenslippers, wit met blauwe tekeningen) maar die gingen een beetje irriteren op een gegeven moment..
Heer G vroeg zich gister af hoe zo'n wii-plankje zich houdt als hij daar met zijn 100 kilo op zou gaan staan hupsen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo, net even een uurtje gewii-fit.
Had een burning rate van 194 % bij het hardlopen !
Jij eet trouwens ook niet bar veel MEquote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb slippers met van die schelpjes erop, van riet![]()
En ik ben net naar de winkel geweest, dus ik weet wat mijn lijstje verder is![]()
O: Special K met melk
L: snee brood met avocado (bijna een snee, had er 2 gemaakt maar kwam erachter dat de avocado niet meer écht goed was, dus de rest helaas weg gemikt) en een snee met fricandeau
T: bakje vanilleyoghurtNomnom.
D: kipfiletje met sla/ei en misschien wat gebakken piepers.
T: ik mag denk ik van mezelf een snoepje pakkenzo'n sabbelding waar je lang mee doet
En mijn lijstje dahannnquote:Op maandag 4 mei 2009 16:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij eet trouwens ook niet bar veel ME![]()
Het lijkt hier wel een pro-anatopic vandaag.
Ik zal eens google'n op Teva's als ik thuis benquote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ja, erg leukZe hadden ook veel mooiere dan deze, maar deze flappen niet zo achter je voeten aan dankzij het extra bandje, dat liep lekkerder. Eigenlijk wilde ik Teva's (de slippers zijn wel best leuk!), maar daar waren m'n voeten te breed voor ofzo
Ik had al ge-edit, Tink!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij eet trouwens ook niet bar veel ME![]()
Het lijkt hier wel een pro-anatopic vandaag.
Bron: Wikipediaaaaquote:Although the Japanese packaging states that it is designed to support people weighing up to 136 kilograms (300 pounds) and the "Western" Balance Board up to 150 kg (330 pounds), they are actually the same board. The packaging differs due to regulatory differences between Japan and the United States. The sensors on the board can accurately measure up to 150 kg (330 pounds). The actual physical structure of the board can withstand much greater force equivalent to around 300 kg (660 pounds).
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G vroeg zich gister af hoe zo'n wii-plankje zich houdt als hij daar met zijn 100 kilo op zou gaan staan hupsen?Kan het daar tegen?
Je hupst niet op een wii-plankje. Dat hardlopen doe je met een afstandsbediening in je hand of broekzak. Mijn dochter kan heel hard "lopen" door alleen maar met dat ding te schuddenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G vroeg zich gister af hoe zo'n wii-plankje zich houdt als hij daar met zijn 100 kilo op zou gaan staan hupsen?Kan het daar tegen?
Lijkt me wel oke denk. Qua kcal danquote:Op maandag 4 mei 2009 14:53 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ik nooit op kcal let vraag ik me af hoeveel dit ongeveer zou zijn?
Ik heb tot nu op:
2 meergranen boterhammen met boter en pindakaas
5 gefrituurde uienringen
1 kaiserbol met old amsterdam (zijn 2 voorgesneden plakken dus rond de 6 geschaafde plakjes) met daarop door de helft gesneden kleine tomaatjes
In de planning staat:
pasta (gewoon blanke) met roomsaus met daarin ui, verse ham en verse champs en eroverheen wat grana padano
en
een bak yoghurt (200 ml) met wat rietsuiker
Ja veel room. En er gaat creme fraiche inquote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me wel oke denk. Qua kcal danAls je veel roomsaus eet tenminste. Ik mis alleen een beetje groente, maar ik zag met een schuin oog iets groenterigs in je laatste post.
Maar ik ben geen goede lijstjes criticus hoorIk let er eigenlijk alleen maar op dat ze niet onder de 1000 kcal uitkomen
Ja maar je kunt toch ook iets sportiefs doen op een plankje? Dat vroeg hij zich af, of dat hem wel zou houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hupst niet op een wii-plankje. Dat hardlopen doe je met een afstandsbediening in je hand of broekzak. Mijn dochter kan heel hard "lopen" door alleen maar met dat ding te schudden
Ja je kan hoela hoepen (moet je niet onderschatten), schansspringen, boksen, yoga, stepsquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kunt toch ook iets sportiefs doen op een plankje? Dat vroeg hij zich af, of dat hem wel zou houdenMaar ik lees hierboven dat het prima gaat!
Niet dat er ooit een spelcomputer o.i.d. hier in huis zou komen hoor![]()
Ik box met de wii (wel wii-sport, maar oke). Met de wii-fit kun je o.a hardlopen, maar dat doe je zonder plankje, en yoga (met en zonder) en hulahoepen en "koppen" en andere evenwichtspelletjes.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kunt toch ook iets sportiefs doen op een plankje? Dat vroeg hij zich af, of dat hem wel zou houdenMaar ik lees hierboven dat het prima gaat!
Niet dat er ooit een spelcomputer o.i.d. hier in huis zou komen hoor![]()
Hmja of waar ik op moet letten, welke symptomen. Ze zullen niet al te snel tot een CT scan overgaan omdat ik mijn portie straling voor de komende tijd eigenlijk wel heb gehad. Mijn tandarts wilde ook geen foto's van mijn tanden maken toen ik er was om die reden. En ik moet dit jaar sowieso nog een MRI van mijn rug dus dat is ook weer straling. En dan in februari sowieso een CT. Ik gloei nog net niet in het donkerquote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef SiTu het volgende:
Hey Muis, wat krijg je te horen als ze terugbellen eigenlijk? Of je langs moet komen?
Lijkt me erg naar, als je denkt/voelt dat het met je hersenen niet helemaal goed zit
Bron: Eneco. Maar dit geldt ook voor de andere leveranciers.quote:De olieprijzen zijn flink gedaald, en daarmee worden de prijzen voor energie per 1 juli een heel stuk lager. U hoeft echter niet tot 1 juli te wachten voordat u kunt profiteren van de lagere tarieven. De lagere tarieven worden namelijk nú al doorberekend in de vasteprijscontracten.
Stom eigenlijk. Dat je bij onderzoeken naar o.a. tumoren allemaal beeldvormende technieken nodig hebt die in principe de kans op tumorvorming vergrotenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmja of waar ik op moet letten, welke symptomen. Ze zullen niet al te snel tot een CT scan overgaan omdat ik mijn portie straling voor de komende tijd eigenlijk wel heb gehad. Mijn tandarts wilde ook geen foto's van mijn tanden maken toen ik er was om die reden. En ik moet dit jaar sowieso nog een MRI van mijn rug dus dat is ook weer straling. En dan in februari sowieso een CT. Ik gloei nog net niet in het donker
I know!! maar ik weet mijn god niet hoe of wat, ik moet over een uur de deur uit zijn en nog douchen, eten koken en aankleden en ik heb nog geen boodschappen gedaan dus niks in huis.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakkelientje: méér! Als je een hele dag in de tuin hebt gewerkt, is dit nog vrij schamel!
Contrastvloeistof inderdaad. De nectar van de Goden. Kuchquote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef SiTu het volgende:
[..]
Stom eigenlijk. Dat je bij onderzoeken naar o.a. tumoren allemaal beeldvormende technieken nodig hebt die in principe de kans op tumorvorming vergrotenMaar MRI is toch geen straling, of spuiten ze een contraststofje in?
Had je niet gierende honger? Van de buitenlucht word ik altijd super-hongerig!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
I know!! maar ik weet mijn god niet hoe of wat, ik moet over een uur de deur uit zijn en nog douchen, eten koken en aankleden en ik heb nog geen boodschappen gedaan dus niks in huis.
oh wacht! ik heb nog katjang pinda's...neem ik daar wel een handje van...
Misschien gewoon een dipje wat niks te maken heeft wat met je vriendje vertelde? Kan gebeuren denk ik!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:41 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet niet wat er met me aan de hand isMijn vriend belt net heel blij op dat hij onverwachts een bonus heeft gehad over 2008 van 500 euro en in plaats van dat ik blij voor hem ben ben ik opeens nog chagrijniger en voel ik me ruk
Omdat je wel blij voor hem bent maar omdat je het zelf ook graag had gewild?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:53 schreef Daph_ het volgende:
Ja maar waarom moet ik dan opeens huilen als ie me dat vertelt?Ik zou blij moeten zijn!
En omdat jij zelf juist een onwijze tegenslag had vandaag met je bestandenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je wel blij voor hem bent maar omdat je het zelf ook graag had gewild?
Daph, misschien kun je morgen als je wakker wordt even bedenken dat 500 euro echt een leuk bedrag is om iets te kopen voor jullie huis, later?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:53 schreef Daph_ het volgende:
Ja maar waarom moet ik dan opeens huilen als ie me dat vertelt?Ik zou blij moeten zijn!
Hij laat je er echt wel in meedelen!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daph, misschien kun je morgen als je wakker wordt even bedenken dat 500 euro echt een leuk bedrag is om iets te kopen voor jullie huis, later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |