Blazen met je mond en neus dicht, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef neen het volgende:
Mijn linker oor is dicht, wat moet ik doen. AAARGH IRRITANT
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Daph! You can doooo iiiiiiiit!![]()
Keep ignoring the pieeeee...!
Whehe, GMTA.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*schudt Mini de hand*![]()
Oh en twee appels, ja, dan zou ik ook naar de schokotoffs lonkengewoon zorgen dat jouw lunch zodanig vult en lekker en awesome is dat je die schokotoffs finaal links laat liggen
Wat nou chocola! Jij hebt *vul maar iets in in de trant van lekker belegde broodjes of verse soep met brood of salaaaade*
Ohhh, jumquote:
Kom maar langsbrengen danquote:Op maandag 4 mei 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, jum
Niet om op te scheppen, maar ik maak echt heel lekkere. Beslagje van kikkererwtenmeel en kurkuma met wat zout en koud water, en dan frituren en dippen in chilisaus
Hmm, toch maar weer eens maken!
Dat klinkt niet fijn. Ik duim voor je dat het niets ernstigs is.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Oh en update van het bestralingsfront: ik heb sinds vrijdag last van een naar. zoemerig, drukkend gevoel in mijn hoofd dus we hebben zojuist met het VUMC gebeld. We worden teruggebeld dus to be continued.
Dankjequote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn. Ik duim voor je dat het niets ernstigs is.
Nou dat weer... Ik hoop dat het snel weer overgaat!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Oh en update van het bestralingsfront: ik heb sinds vrijdag last van een naar. zoemerig, drukkend gevoel in mijn hoofd dus we hebben zojuist met het VUMC gebeld. We worden teruggebeld dus to be continued.
Hmm, dat lijkt me niet prettig nee... Wat zou het kunnen zijn? Ik duim met Tink meequote:Op maandag 4 mei 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Woeiiii!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, GMTA.
Wij vormen gewoon het Slank-peptalkteam. Nu nog een yell en een dansje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hij zit echt dicht, een miljoen wattenstaafjes bieden geen soelaas.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zit 'ie echt dicht of heb je te dicht bij luide muziek gestaan?
Ai, dat klinkt naarquote:Op maandag 4 mei 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Hersenzwellingquote:Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me niet prettig nee... Wat zou het kunnen zijn? Ik duim met Tink mee.
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woeiiii!
Do a split, give a yell
Die slankies redden het wel![]()
want awesome zijn we allemaal,
zonder snoepbak en mét fruitschaal![]()
En een kont van staaaaaaaaal!
Goooo slankies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Prednisonquote:Op maandag 4 mei 2009 14:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjezelf denk ik dat ze zeggen dat ik af moet wachten: een zwelling van bestraling trekt vaak zelf weer weg. Pas als het aanhoudt moet ik aan de prednison.
Je moet verdomme ook geen wattenstaafjes in je oor douwen neenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef neen het volgende:
[..]
Hij zit echt dicht, een miljoen wattenstaafjes bieden geen soelaas.
Nou, vaak trekt het vanzelf weg, maar mocht de druk te groot worden dan moet ik aan de prednison. Dus ik hoop op het eerstequote:Op maandag 4 mei 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oi! Kan daar wat aan gedaan worden of moet je gewoon afwachten?
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woeiiii!
Do a split, give a yell
Die slankies redden het wel![]()
want awesome zijn we allemaal,
zonder snoepbak en mét fruitschaal![]()
En een kont van staaaaaaaaal!
Goooo slankies!*gaat oefenen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Hoe krijg ik ze er nou weer uit dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je moet verdomme ook geen wattenstaafjes in je oor douwen neenwil je gehoorschade? Vooral doorgaan dan!
Gewoon een tissue om je pink wikkelen en met je pink je oor in.
Ja ik hoop het ook!! Maar on the bright side: ik heb geen uitval van gezichtsfuncties (dat is echt een teken dat het zwelt, dat mijn gezicht gaat hangen) dus misschien valt het inderdaad wel mee!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef conleche het volgende:
Muizelientje!!! Hoop met de rest mee dat het meevalt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |