Njet, met mijn mamsje mee!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nice! Wat ga je er doen? Vakantie met MrMuis?
Oh fijn, dan klonk het 'minder' dan het is!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
@Greys: Mijn ontbijt was zo'n 300 cal.
Mijn lunch ook zoiets. 300
wodka en chips samen ook 300
Avondeten: ± 450
toetje zal ook zo'n 200 zijn.
En dan neem ik meestal later in de avond nog wat. Zeg ook nog 200 cal.
Zit ik op zo'n 1750 cal. Prima! Dat is voor mij zo'n beetje onderhoud.
Blijf! WEG! Uit! Die! Winkel!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof Muis! Hoop dat het allemaal lijkt mee te vallen met je zwelling.
Ik zit hier niet zoveel te doen en m'n begeleider is er niet, dus eigenlijk zou ik best wat eerder weg kunnen gaan en nog even bij DOK Cookware kijken..
Tof!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blijf! WEG! Uit! Die! Winkel!!!!
Daar word je namelijk veel te hebberig van
Dan bevredig je je koopdrang met een tool van 15-20 euro. En blijf je vervolgens de rest van de dag malen over hoe je in hemelsnaam al die andere dingen die je ook echt wilt (en zonder meer nodig hebtquote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Dan weet ik nu wel zeker dat ik even ga.
.
Global messen? Die heeft mijn pappa!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan bevredig je je koopdrang met een tool van 15-20 euro. En blijf je vervolgens de rest van de dag malen over hoe je in hemelsnaam al die andere dingen die je ook echt wilt (en zonder meer nodig hebt![]()
) moet gaan financieren. Een mixer van 500 euro, pannen van 150 euro per stuk, een Weber-BBQ met visrek (ja, dat is essentieel ja) en een Boretti-fornuis. Om nog maar niet te beginnen over de espressomachines en de Japanse messen
DaD'je, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, als je vannacht niet kunt slapen van hebberigheid
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Global messen? Die heeft mijn pappa!
Hij had ze voor kerst gekregen. Meteen uitproberen natuurlijk. Dus hij meteen naar de keuken om een komkommer te slachten. Komt ie even later met een zwaar bloedende duim de keuken weer uit. "Wow, en het blad raakte mijn duim amper! Geweldig!!!!"
Mijn moeder vond het niet zo geweldig
[..]
Hij had ze voor kerst gekregen. Meteen uitproberen natuurlijk. Dus hij meteen naar de keuken om een komkommer te slachten. Komt ie even later met een zwaar bloedende duim de keuken weer uit. "Wow, en het blad raakte mijn duim amper! Geweldig!!!!"
[..]
Ik was laatst in een taartdecoratiewinkeltje in Utrecht, en ik mocht helemaal los gaan van mezelf, en ik heb een whopping 20 euro uitgegeven. Geld uitgeven zit gewoon niet in me.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan bevredig je je koopdrang met een tool van 15-20 euro. En blijf je vervolgens de rest van de dag malen over hoe je in hemelsnaam al die andere dingen die je ook echt wilt (en zonder meer nodig hebt![]()
) moet gaan financieren. Een mixer van 500 euro, pannen van 150 euro per stuk, een Weber-BBQ met visrek (ja, dat is essentieel ja) en een Boretti-fornuis. Om nog maar niet te beginnen over de espressomachines en de Japanse messen
DaD'je, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, als je vannacht niet kunt slapen van hebberigheid
Nee, ik bedoel niet Global (hoewel dat fantastische messen zijn - maar ik vind ze te licht!). Ik bedoel van die Kai Shuns en dat soort spul, de santokumessen, zeg maar.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huu, ik denk dat je dat laatste even tussen spoilers moet zetten, want zelfs ík word er al onpasselijk van. Als ik aan het afwassen ben, vis ik eerst de scherpe messen eruitquote:
Minder onsmakelijk verhaal dan: toen ik aan het leren was om langs je vingers te hakken met een koksmes (je houdt je vingers bol en zorgt dat je goeie grip hebt op het voedsel), heb ik meer dan eens flinters nagel meegenomen. Je ziet pas hoeveel dat is, als je je nagels zwart hebt gelaktquote:Op maandag 4 mei 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huu, ik denk dat je dat laatste even tussen spoilers moet zetten, want zelfs ík word er al onpasselijk van. Als ik aan het afwassen ben, vis ik eerst de scherpe messen eruit. Mark gooit ze niet eens in het afwaswater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |