Ja je kan hoela hoepen (moet je niet onderschatten), schansspringen, boksen, yoga, stepsquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kunt toch ook iets sportiefs doen op een plankje? Dat vroeg hij zich af, of dat hem wel zou houdenMaar ik lees hierboven dat het prima gaat!
Niet dat er ooit een spelcomputer o.i.d. hier in huis zou komen hoor![]()
Ik box met de wii (wel wii-sport, maar oke). Met de wii-fit kun je o.a hardlopen, maar dat doe je zonder plankje, en yoga (met en zonder) en hulahoepen en "koppen" en andere evenwichtspelletjes.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kunt toch ook iets sportiefs doen op een plankje? Dat vroeg hij zich af, of dat hem wel zou houdenMaar ik lees hierboven dat het prima gaat!
Niet dat er ooit een spelcomputer o.i.d. hier in huis zou komen hoor![]()
Hmja of waar ik op moet letten, welke symptomen. Ze zullen niet al te snel tot een CT scan overgaan omdat ik mijn portie straling voor de komende tijd eigenlijk wel heb gehad. Mijn tandarts wilde ook geen foto's van mijn tanden maken toen ik er was om die reden. En ik moet dit jaar sowieso nog een MRI van mijn rug dus dat is ook weer straling. En dan in februari sowieso een CT. Ik gloei nog net niet in het donkerquote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef SiTu het volgende:
Hey Muis, wat krijg je te horen als ze terugbellen eigenlijk? Of je langs moet komen?
Lijkt me erg naar, als je denkt/voelt dat het met je hersenen niet helemaal goed zit
Bron: Eneco. Maar dit geldt ook voor de andere leveranciers.quote:De olieprijzen zijn flink gedaald, en daarmee worden de prijzen voor energie per 1 juli een heel stuk lager. U hoeft echter niet tot 1 juli te wachten voordat u kunt profiteren van de lagere tarieven. De lagere tarieven worden namelijk nú al doorberekend in de vasteprijscontracten.
Stom eigenlijk. Dat je bij onderzoeken naar o.a. tumoren allemaal beeldvormende technieken nodig hebt die in principe de kans op tumorvorming vergrotenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmja of waar ik op moet letten, welke symptomen. Ze zullen niet al te snel tot een CT scan overgaan omdat ik mijn portie straling voor de komende tijd eigenlijk wel heb gehad. Mijn tandarts wilde ook geen foto's van mijn tanden maken toen ik er was om die reden. En ik moet dit jaar sowieso nog een MRI van mijn rug dus dat is ook weer straling. En dan in februari sowieso een CT. Ik gloei nog net niet in het donker
I know!! maar ik weet mijn god niet hoe of wat, ik moet over een uur de deur uit zijn en nog douchen, eten koken en aankleden en ik heb nog geen boodschappen gedaan dus niks in huis.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakkelientje: méér! Als je een hele dag in de tuin hebt gewerkt, is dit nog vrij schamel!
Contrastvloeistof inderdaad. De nectar van de Goden. Kuchquote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef SiTu het volgende:
[..]
Stom eigenlijk. Dat je bij onderzoeken naar o.a. tumoren allemaal beeldvormende technieken nodig hebt die in principe de kans op tumorvorming vergrotenMaar MRI is toch geen straling, of spuiten ze een contraststofje in?
Had je niet gierende honger? Van de buitenlucht word ik altijd super-hongerig!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
I know!! maar ik weet mijn god niet hoe of wat, ik moet over een uur de deur uit zijn en nog douchen, eten koken en aankleden en ik heb nog geen boodschappen gedaan dus niks in huis.
oh wacht! ik heb nog katjang pinda's...neem ik daar wel een handje van...
Misschien gewoon een dipje wat niks te maken heeft wat met je vriendje vertelde? Kan gebeuren denk ik!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:41 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet niet wat er met me aan de hand isMijn vriend belt net heel blij op dat hij onverwachts een bonus heeft gehad over 2008 van 500 euro en in plaats van dat ik blij voor hem ben ben ik opeens nog chagrijniger en voel ik me ruk
Omdat je wel blij voor hem bent maar omdat je het zelf ook graag had gewild?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:53 schreef Daph_ het volgende:
Ja maar waarom moet ik dan opeens huilen als ie me dat vertelt?Ik zou blij moeten zijn!
En omdat jij zelf juist een onwijze tegenslag had vandaag met je bestandenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je wel blij voor hem bent maar omdat je het zelf ook graag had gewild?
Daph, misschien kun je morgen als je wakker wordt even bedenken dat 500 euro echt een leuk bedrag is om iets te kopen voor jullie huis, later?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:53 schreef Daph_ het volgende:
Ja maar waarom moet ik dan opeens huilen als ie me dat vertelt?Ik zou blij moeten zijn!
Hij laat je er echt wel in meedelen!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daph, misschien kun je morgen als je wakker wordt even bedenken dat 500 euro echt een leuk bedrag is om iets te kopen voor jullie huis, later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |