Nee, dat staat in de OPquote:Op maandag 4 mei 2009 11:22 schreef -SG- het volgende:
We moeten het haar even uitleggen hoe het werkt..
quote:
Het gaat nu echt niet snel hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef Jojoortje het volgende:
Wat gaat het hier toch altijd schnelllllll!
Inderdaad..quote:
Ik heb gister heeel hard gezocht enzo, maar ik kon gewoon niks vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoi mevrouw die nog steeds geen UI heeft.
Ach je kan niet alles wetenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Wist ik veel dat het topic na 13 pagina's al zou sluitenVond het al zo raar ..
Doe iets van een favoriete band ofzo, of gewoon een aardbei.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb gister heeel hard gezocht enzo, maar ik kon gewoon niks vinden
Een aardbei?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe iets van een favoriete band ofzo, of gewoon een aardbei.
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef Hyman het volgende:
Hebben jullie sexuele voorlichting gehad ?
Tong is soms echt raar
Truequote:Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef Hyman het volgende:
Tong is soms echt raar
Oké.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef LOVExMUSIC het volgende:
oke, kom 12 uur sluit ik mijn PC af en ga ik volle gas leren!
dus jullie moeten mij om 12 uur allemaal weg sturen
Je moet gewoon een modje vragen of die jou om 12 uur een ban wil geven tot euh... Vanavond?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef LOVExMUSIC het volgende:
oke, kom 12 uur sluit ik mijn PC af en ga ik volle gas leren!
dus jullie moeten mij om 12 uur allemaal weg sturen
Slagroomquote:
Asianlover?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat ik deze UI maar weer ga doen
[ afbeelding ]
Meer mensen konden deze waarderen
Whehe tofquote:Op maandag 4 mei 2009 11:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tofheid![]()
Ik had toen een aardbei met een gezichtje gemaakt.
Neeeee.quote:
Heel vervelendquote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat ik deze UI maar weer ga doen
[ afbeelding ]
Meer mensen konden deze waarderen
Aardbei+slagroom+chocola = seksquote:Op maandag 4 mei 2009 11:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neeeee.
Aardbeien zonder wat dan ook. Geen slagroom, geen suiker () maar gewoon, alleen aardbei.
![]()
Wat is er dan vervelend?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:39 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Heel vervelend
Maar leuker dan deze ja.
Nee zolang hou ik niet vol om te lerenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet gewoon een modje vragen of die jou om 12 uur een ban wil geven tot euh... Vanavond?
Ik mod? No wayquote:Op maandag 4 mei 2009 11:41 schreef Lauriette91 het volgende:
Jojoortje, vraagje. Ben je hier omdat je het zo gezellig vind? Of omdat je mod wilt worden.
Omdat je hier precies kwam op het moment dat er een mod probleem was.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik mod? No wayHoe kom je daar bij dan?
Ik kwam hier vorige week per toeval. Wist niet dat er hier zoveel bekenden zaten
Ja daarom kwam ik hier ook. Ramptoerisme enzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omdat je hier precies kwam op het moment dat er een mod probleem was.![]()
Vroeg het me gewoon af. No offence.
Uhu. Kut scheidsquote:Op maandag 4 mei 2009 11:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Slecht voetbaldagje voor onze clubs gisteren
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Uhu. Kut scheids.
Calimero, ik weet het![]()
.
Tja, wat moet ik vertellen over mezelf ..quote:
Robroquote:Op maandag 4 mei 2009 @ 11:48 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik vertellen over mezelf ..
Ben 18 jaar, zit in 6VWO, woon bij Eindhoven in de buurt!!, hou van films kijken, muziek luisteren, uitgaan, leuke dingen doen met vriendinnen, sporten.
WTF?quote:
Ik woon ook bij eindhoven in de buurt.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:48 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik vertellen over mezelf ..
Ben 18 jaar, zit in 6VWO, woon bij Eindhoven in de buurt!!, hou van films kijken, muziek luisteren, uitgaan, leuke dingen doen met vriendinnen, sporten.
Robro is een user toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:54 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
en ik heb geen flauw idee wat je ermee bedoelt.
Ja met de fiets ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 11:53 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ja zo'n vermoeden had ik al aangezien je PSV fan bentwoon er aan klein halfuurtje vanaf
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef Hyman het volgende:
Tong is soms echt raar
Met die opmerking maak je jezelf heel erg verdachtquote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Oh oke, ja dat weet ik dus niet omdat ik hier eigenlijk nooit kom
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Met die opmerking maak je jezelf heel erg verdacht
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Met die opmerking maak je jezelf heel erg verdacht
Ze beginnen je te verdenken van kloonage...quote:
*weg*quote:Op maandag 4 mei 2009 11:57 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Het is een typische Robro Kloon uitspraak
Heb je een foto van jezelf?
Hee ik ken jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee ik ken jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee ik ken jou!hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Lau zegtquote:
Niemand die het ziet.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:02 schreef LOVExMUSIC het volgende:
nou heb ik hem zelf wel weggehaald maar hij staat nu wel in jullie quotes
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
Dit topic is toch niet zo legendarisch dat iemand hem op gaat zoeken voor jouw foto
Ja, kan gezellig zijn! Maar ik ben er elke week dus echt spectaculair vind ik het niet meerquote:Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef -SG- het volgende:
In Valksenswaard kon je toch redelijk goed stappen ofniet?
Alles is met een vriendengroep gezelligquote:Op maandag 4 mei 2009 12:07 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Ja, kan gezellig zijn! Maar ik ben er elke week dus echt spectaculair vind ik het niet meerMaar zo voor een keertje met een grote vriendengroep kan het echt super gezellig zijn!!
Neuqen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:07 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Ja, kan gezellig zijn! Maar ik ben er elke week dus echt spectaculair vind ik het niet meerMaar zo voor een keertje met een grote vriendengroep kan het echt super gezellig zijn!!
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
Neem Dagoduck maar niet serieus.
hihi ik zei nemen
Hij ging nietquote:
Ohja vergeten je weg te sturen, sorryquote:Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Nou ik ben weer weg! Ik ga heel hard studeren ..
Ik bied 1 euro.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog interesse in 2 dozen van 80x90x60CM vol met 1 gulden centen
quote:
Nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
jullie gaan snel!
Er valt niet veel aan te snappen dus dat scheelt.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef leipeshitouwes het volgende:
Ik snap nu al geen kont meer van dit topic.
Gewoon jezelf voorstellenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef leipeshitouwes het volgende:
Je UIquote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef leipeshitouwes het volgende:
idd...quote:
Ik heb jouw UI nog een keer gepaint volgens mijquote:
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd zijn het er heel veel inderdaad.
Oh was jij dat? Ik herinner me nog dat ik hem lelijk vond.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb jouw UI nog een keer gepaint volgens mij
In dat paint topic..
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Ivopedia het volgende:
Wat doen al die newfags hier.
?quote:
Ik herinner me nog dat ik hem lelijk vondquote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh was jij dat? Ik herinner me nog dat ik hem lelijk vond.
Ja hij was niet echt gelukt hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ik hem lelijk vond
Heel duidelijkquote:
Wees blij dat het geen BrEeZaHSLetJJes zyn.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ja t zijn ook allemaal trutjes die er geen ene flikker van snappen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 @ 12:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh was jij dat? Ik herinner me nog dat ik hem lelijk vond.
Wat is je vraag, ik antwoord niet op vraagtekens.quote:
Wie is dinges?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Wat is je vraag, ik antwoord niet op vraagtekens.
Degene die je had toen ik hier kwam jaquote:
Yea, die waren gewoon engquote:
quote:
Nee doe maar niet dat meiske wat je nu hebt is leuker.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt he want straks verander ik hem terug.
Okequote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Nee doe maar niet dat meiske wat je nu hebt is leuker.
quote:
Kirby wut?quote:Op maandag 4 mei 2009 @ 12:37 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)g_shots_experts.html zij hebben echt teveel kirby gespeeld
Ik verw8te dikke mannen met stoppels.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:37 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)g_shots_experts.html zij hebben echt teveel kirby gespeeld
Tandenstokers zijn ook errug lekker om op te kauwen :'Dquote:Op maandag 4 mei 2009 12:37 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb de slechte gewoonte om te kauwen op die touwtjes die aan een capuchon van een vest zitten.
Daarom heb ik alleen een vest aan als het kouder dan 8 graaaie is oidquote:Op maandag 4 mei 2009 12:37 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb de slechte gewoonte om te kauwen op die touwtjes die aan een capuchon van een vest zitten.
Wauw, ik liep in spanje (25 graden) nog met vest.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom heb ik alleen een vest aan als het kouder dan 8 graaaie is oid
Ik haat die touwtjes sowieso altijdquote:Op maandag 4 mei 2009 12:37 schreef Desunoto het volgende:
Ziek.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:37 schreef Hyman het volgende:
Zeker wel vetquote:Op maandag 4 mei 2009 12:37 schreef Hyman het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Wauw, ik liep in spanje (25 graden) nog met vest.
Omijngodmijngod.
Je zag mijn almachtige fallus?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Omijngodmijngod.
Ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 @ 12:41 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Omijngodmijngod.
quote:
Not really.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef leipeshitouwes het volgende:
Is der al iemand naar a haunting in connecticut geweest, en issie leuk?
Nee, en ik weet het niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef leipeshitouwes het volgende:
Is der al iemand naar a haunting in connecticut geweest, en issie leuk?
Neequote:
Ja maar ik ben een dunne spriet zonder vetreserves, hoe moet ik me anders warmhouden?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom heb ik alleen een vest aan als het kouder dan 8 graaaie is oid
Je hebt jezelf net voor de zwijnen gegooid meidquote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef Pencile het volgende:
Goeiemiddag.
/heeft eindelijk moed verzamelt om hier eens wat te posten
Tandenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Oh, trouwens, waarom gebruiken mensen van die nagelschaartjes? Wat een ondingen.
Ik wilde zo net m'n nagels knippen maar de schaar was weg en er lag alleen zo'n onhandig ding.
Welkom.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef Pencile het volgende:
Goeiemiddag.
Ons zwijnen noemen? Tsss ga is heul gauw wegquote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Je hebt jezelf net voor de zwijnen gegooid meid
Altijd bij de handquote:
Die dingen zijn best wel fijn hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Oh, trouwens, waarom gebruiken mensen van die nagelschaartjes? Wat een ondingen.
Ik wilde zo net m'n nagels knippen maar de schaar was weg en er lag alleen zo'n onhandig ding.
Hi.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef Pencile het volgende:
Goeiemiddag.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ons zwijnen noemen? Tsss ga is heul gauw weg.
Jij zit zeker met je voeten in de mondquote:
Hmm..quote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
quote:
iemand liegt.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Goedemiddagquote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef Pencile het volgende:
Goeiemiddag.
Zo lenig ben ik nietquote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij zit zeker met je voeten in de mond?
Dan toch maar liever een nagelschaartje.
Ze denken dat je een kloon bent of niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Haha, ik lees net een paar pagina's terug en ik lees al dat ik niet erg welkom ben
Hier moet je je respect verdienen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Haha, ik lees net een paar pagina's terug en ik lees al dat ik niet erg welkom ben
Hoe wil je dat dan doen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo lenig ben ik niet... maar ik heb nooit een schaartje nodig ofzo.
Skillsquote:
het ging over nieuwe die er geen zak van snaptenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze denken dat je een kloon bent of niet?
Nee, sinds gisterochtend.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die onderste is er ook pas sinds een kwartier.
Lekker laten lullen joh, niks van aantrekkenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:56 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
het ging over nieuwe die er geen zak van snapten![]()
ze dachten ook dat ik Robro ofzo iets was, maar heb het tegendeel al bewezen met een foto.
Een foto kan je overal vandaan plukken.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:56 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
het ging over nieuwe die er geen zak van snapten![]()
ze dachten ook dat ik Robro ofzo iets was, maar heb het tegendeel al bewezen met een foto.
hoe zou ik het dan moeten bewijzen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een foto kan je overal vandaan plukken.
dat kan ik dan toch net zo goed met een foto van internet doen en paint gebruiken ..quote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
Een foto. Met daarop jezelf. En onze namen. En de datum.
Hij doelt op een blaadje papier enzoquote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
dat kan ik dan toch net zo goed met een foto van internet doen en paint gebruiken ..
het scheelt me veel werk als jullie niet achterdochtig zijn en gewoon geloven dat ik niet een kloon ben van Robroquote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Schrijf iets op je hand, en pleur hem hier.
Of in je foboquote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Schrijf iets op je hand, en pleur hem hier.
Tja je hebt van die achterdochtige mensenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
het scheelt me veel werk als jullie niet achterdochtig zijn en gewoon geloven dat ik niet een kloon ben van Robro
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
het scheelt me veel werk als jullie niet achterdochtig zijn en gewoon geloven dat ik niet een kloon ben van robro jwz
Die dingen zijn veel fijnerquote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Ja, ik heb honger...quote:
Oh, ik geloof je wel hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
het scheelt me veel werk als jullie niet achterdochtig zijn en gewoon geloven dat ik niet een kloon ben van Robro
Achja, heb je nu al een krabbel terug of nog een krabbel gestuurd naar dat meisje?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja je hebt van die achterdochtige mensen
Beide kan ik met nee antwoordenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:06 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Achja, heb je nu al een krabbel terug of nog een krabbel gestuurd naar dat meisje?
En niet voor nietsquote:Op maandag 4 mei 2009 13:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja je hebt van die achterdochtige mensen
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:06 schreef Onorgineel het volgende:
heb ik jullie repsectpunten al verdiend trouwens?
Geen repsectpunten maar wel insectpunten denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:06 schreef Onorgineel het volgende:
heb ik jullie repsectpunten al verdiend trouwens?
Hmm jammer, maar kan je haar MSN niet uit haar profiel halen? Want misschien krabbelt ze gewoon niet graag, ik vind het zelf namelijk ook stom omdat iedereen die dingen kan lezen.quote:
Scherpquote:Op maandag 4 mei 2009 13:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Geen repsectpunten maar wel insectpunten denk ik.
You are bugging us!
Vind ik zo stalkerig overkomen.. Haar hyves vinden had al enige speurskills nodigquote:Op maandag 4 mei 2009 13:08 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Hmm jammer, maar kan je haar MSN niet uit haar profiel halen? Want misschien krabbelt ze gewoon niet graag, ik vind het zelf namelijk ook stom omdat iedereen die dingen kan lezen.
Ik kon de hyves van die tsjikkies van vakantie niet vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind ik zo stalkerig overkomen.. Haar hyves vinden had al enige speurskills nodig
Tja, ik kwam er viavia..quote:Op maandag 4 mei 2009 13:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kon de hyves van die tsjikkies van vakantie niet vinden
Natuurlijk niet. Ik dacht dat je VWO deed?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
dat kan ik dan toch net zo goed met een foto van internet doen en paint gebruiken ..
Die tweeling?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kon de hyves van die tsjikkies van vakantie niet vinden
Zomaar op MSN toevoegen moet je ook niet doen Sjoerd.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind ik zo stalkerig overkomen.. Haar hyves vinden had al enige speurskills nodig
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja jonge, dat heb ik al zovaak horen zeggen.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Zomaar op MSN toevoegen moet je ook niet doen Sjoerd.
Ja maar ze weet toch dat je haar hyves hebt gevonden omdat je haar krabbelt. En dan mag ik hopen dat ze zelf wel zo slim is dat je haar MSN gewoon van haar hyves hebt gehaald. En als ze jou ook interessant vindt zal ze het alleen maar leuk vinden dat je haar hebt toegevoegd. En als ze dat niet leuk vindt, tja dan heb je gewoon pech gehadquote:Op maandag 4 mei 2009 13:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:12 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Ja maar ze weet toch dat je haar hyves hebt gevonden omdat je haar krabbelt. En dan mag ik hopen dat ze zelf wel zo slim is dat je haar MSN gewoon van haar hyves hebt gehaald. En als ze jou ook interessant vindt zal ze het alleen maar leuk vinden dat je haar hebt toegevoegd. En als ze dat niet leuk vindt, tja dan heb je gewoon pech gehad
Haha oke, dan wordt het dus dagenlang elk uur kijken of je toch misschien een krabbel terug hebt en kijken of ze wel reageert op andere krabbels en dan tot de conclusie komen dat ze jou gewoon niet terug krabbeltquote:Op maandag 4 mei 2009 13:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben het deze keer met KingGone eens, ookal hebben jullie wel een punt
Mja, mijn ervaring is dat als ze je leuk vinden, ze niks stalkerig over vinden komen. Is het wel zo, voelt ze misschien niets speciaals voor je. Je kan het natuurlijk zoals je nu doet alles gewoon rustig opbouwen, gesprekje hier, gesprekje daar, hyves toevoegen, gesprekje op hyves, msn, nummer, etc.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Je moet nooit een msn toevoegen die je via via achterhaald hebt. Dan verspil je al je kansenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:13 schreef Sjoegerd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |