Ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 @ 12:41 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Wauw, ik liep in spanje (25 graden) nog met vest.
Omijngodmijngod.
quote:
Not really.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef leipeshitouwes het volgende:
Is der al iemand naar a haunting in connecticut geweest, en issie leuk?
Nee, en ik weet het niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef leipeshitouwes het volgende:
Is der al iemand naar a haunting in connecticut geweest, en issie leuk?
Neequote:
Ja maar ik ben een dunne spriet zonder vetreserves, hoe moet ik me anders warmhouden?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom heb ik alleen een vest aan als het kouder dan 8 graaaie is oid
Je hebt jezelf net voor de zwijnen gegooid meidquote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef Pencile het volgende:
Goeiemiddag.
/heeft eindelijk moed verzamelt om hier eens wat te posten
Tandenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Oh, trouwens, waarom gebruiken mensen van die nagelschaartjes? Wat een ondingen.
Ik wilde zo net m'n nagels knippen maar de schaar was weg en er lag alleen zo'n onhandig ding.
Welkom.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef Pencile het volgende:
Goeiemiddag.
Ons zwijnen noemen? Tsss ga is heul gauw wegquote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Je hebt jezelf net voor de zwijnen gegooid meid
Altijd bij de handquote:
Die dingen zijn best wel fijn hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Oh, trouwens, waarom gebruiken mensen van die nagelschaartjes? Wat een ondingen.
Ik wilde zo net m'n nagels knippen maar de schaar was weg en er lag alleen zo'n onhandig ding.
Hi.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef Pencile het volgende:
Goeiemiddag.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ons zwijnen noemen? Tsss ga is heul gauw weg.
Jij zit zeker met je voeten in de mondquote:
Hmm..quote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
quote:
iemand liegt.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Goedemiddagquote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef Pencile het volgende:
Goeiemiddag.
Zo lenig ben ik nietquote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij zit zeker met je voeten in de mond?
Dan toch maar liever een nagelschaartje.
Ze denken dat je een kloon bent of niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Haha, ik lees net een paar pagina's terug en ik lees al dat ik niet erg welkom ben
Hier moet je je respect verdienen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Haha, ik lees net een paar pagina's terug en ik lees al dat ik niet erg welkom ben
Hoe wil je dat dan doen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo lenig ben ik niet... maar ik heb nooit een schaartje nodig ofzo.
Skillsquote:
het ging over nieuwe die er geen zak van snaptenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze denken dat je een kloon bent of niet?
Nee, sinds gisterochtend.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die onderste is er ook pas sinds een kwartier.
Lekker laten lullen joh, niks van aantrekkenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:56 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
het ging over nieuwe die er geen zak van snapten![]()
ze dachten ook dat ik Robro ofzo iets was, maar heb het tegendeel al bewezen met een foto.
Een foto kan je overal vandaan plukken.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:56 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
het ging over nieuwe die er geen zak van snapten![]()
ze dachten ook dat ik Robro ofzo iets was, maar heb het tegendeel al bewezen met een foto.
hoe zou ik het dan moeten bewijzen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een foto kan je overal vandaan plukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |