Omdat je hier precies kwam op het moment dat er een mod probleem was.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik mod? No wayHoe kom je daar bij dan?
Ik kwam hier vorige week per toeval. Wist niet dat er hier zoveel bekenden zaten
Ja daarom kwam ik hier ook. Ramptoerisme enzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omdat je hier precies kwam op het moment dat er een mod probleem was.![]()
Vroeg het me gewoon af. No offence.
Uhu. Kut scheidsquote:Op maandag 4 mei 2009 11:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Slecht voetbaldagje voor onze clubs gisteren
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Uhu. Kut scheids.
Calimero, ik weet het![]()
.
Tja, wat moet ik vertellen over mezelf ..quote:
Robroquote:Op maandag 4 mei 2009 @ 11:48 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik vertellen over mezelf ..
Ben 18 jaar, zit in 6VWO, woon bij Eindhoven in de buurt!!, hou van films kijken, muziek luisteren, uitgaan, leuke dingen doen met vriendinnen, sporten.
WTF?quote:
Ik woon ook bij eindhoven in de buurt.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:48 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik vertellen over mezelf ..
Ben 18 jaar, zit in 6VWO, woon bij Eindhoven in de buurt!!, hou van films kijken, muziek luisteren, uitgaan, leuke dingen doen met vriendinnen, sporten.
Robro is een user toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:54 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
en ik heb geen flauw idee wat je ermee bedoelt.
Ja met de fiets ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 11:53 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ja zo'n vermoeden had ik al aangezien je PSV fan bentwoon er aan klein halfuurtje vanaf
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef Hyman het volgende:
Hebben jullie sexuele voorlichting gehad ?
Tong is soms echt raar
Met die opmerking maak je jezelf heel erg verdachtquote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Oh oke, ja dat weet ik dus niet omdat ik hier eigenlijk nooit kom
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Met die opmerking maak je jezelf heel erg verdacht
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Met die opmerking maak je jezelf heel erg verdacht
Ze beginnen je te verdenken van kloonage...quote:
*weg*quote:Op maandag 4 mei 2009 11:57 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Het is een typische Robro Kloon uitspraak
Heb je een foto van jezelf?
Hee ik ken jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee ik ken jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee ik ken jou!hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |