Wat Lau zegtquote:
Niemand die het ziet.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:02 schreef LOVExMUSIC het volgende:
nou heb ik hem zelf wel weggehaald maar hij staat nu wel in jullie quotes
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
Dit topic is toch niet zo legendarisch dat iemand hem op gaat zoeken voor jouw foto
Ja, kan gezellig zijn! Maar ik ben er elke week dus echt spectaculair vind ik het niet meerquote:Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef -SG- het volgende:
In Valksenswaard kon je toch redelijk goed stappen ofniet?
Alles is met een vriendengroep gezelligquote:Op maandag 4 mei 2009 12:07 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Ja, kan gezellig zijn! Maar ik ben er elke week dus echt spectaculair vind ik het niet meerMaar zo voor een keertje met een grote vriendengroep kan het echt super gezellig zijn!!
Neuqen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:07 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Ja, kan gezellig zijn! Maar ik ben er elke week dus echt spectaculair vind ik het niet meerMaar zo voor een keertje met een grote vriendengroep kan het echt super gezellig zijn!!
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
Neem Dagoduck maar niet serieus.
hihi ik zei nemen
Hij ging nietquote:
Ohja vergeten je weg te sturen, sorryquote:Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Nou ik ben weer weg! Ik ga heel hard studeren ..
Ik bied 1 euro.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog interesse in 2 dozen van 80x90x60CM vol met 1 gulden centen
quote:
Nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
jullie gaan snel!
Er valt niet veel aan te snappen dus dat scheelt.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef leipeshitouwes het volgende:
Ik snap nu al geen kont meer van dit topic.
Gewoon jezelf voorstellenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef leipeshitouwes het volgende:
Je UIquote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef leipeshitouwes het volgende:
idd...quote:
Ik heb jouw UI nog een keer gepaint volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |