dat kan ik dan toch net zo goed met een foto van internet doen en paint gebruiken ..quote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
Een foto. Met daarop jezelf. En onze namen. En de datum.
Hij doelt op een blaadje papier enzoquote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
dat kan ik dan toch net zo goed met een foto van internet doen en paint gebruiken ..
het scheelt me veel werk als jullie niet achterdochtig zijn en gewoon geloven dat ik niet een kloon ben van Robroquote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Schrijf iets op je hand, en pleur hem hier.
Of in je foboquote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Schrijf iets op je hand, en pleur hem hier.
Tja je hebt van die achterdochtige mensenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
het scheelt me veel werk als jullie niet achterdochtig zijn en gewoon geloven dat ik niet een kloon ben van Robro
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
het scheelt me veel werk als jullie niet achterdochtig zijn en gewoon geloven dat ik niet een kloon ben van robro jwz
Die dingen zijn veel fijnerquote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Oh, trouwens, waarom gebruiken mensen van die nagelschaartjes? Wat een ondingen.
Ik wilde zo net m'n nagels knippen maar de schaar was weg en er lag alleen zo'n onhandig ding.
Ja, ik heb honger...quote:
Oh, ik geloof je wel hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
het scheelt me veel werk als jullie niet achterdochtig zijn en gewoon geloven dat ik niet een kloon ben van Robro
Achja, heb je nu al een krabbel terug of nog een krabbel gestuurd naar dat meisje?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja je hebt van die achterdochtige mensen
Beide kan ik met nee antwoordenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:06 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Achja, heb je nu al een krabbel terug of nog een krabbel gestuurd naar dat meisje?
En niet voor nietsquote:Op maandag 4 mei 2009 13:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja je hebt van die achterdochtige mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |