Waarschijnlijk alleen dochter van...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:35 schreef evert het volgende:
[..]
ja, wat ze nu echt doet is mij ook een raadsel
En filmpje van haar 21ste verjaardag....quote:Zij werkt als verslaggever onder andere voor jortkelder.nl, waar ze met Karlijn’s Cam society-events bezoekt.
Die hebben andere interessesquote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef golfer het volgende:
Die beroeps-partyganger, dat meisje.
En dan nog commentaar hebben op al diezelfde mensen die ook alle party's bezoeken..
Zie hierbovenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef golfer het volgende:
Die beroeps-partyganger, dat meisje.
En dan nog commentaar hebben op al diezelfde mensen die ook alle party's bezoeken..
Ik kan me in Berlijn ook een zijstraatje herinneren waar pennen van deze bedragen in de etalage stondenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef Heider00sje het volgende:
240.000 euro voor een pen is eigenlijk best veel geld.
Ben benieuwd wie de bekende DJ isquote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Pritt het volgende:
Lekkere nanny, de DJ zal ongetwijfeld wel eens een scheve schaats gereden hebben.
Nou, iddquote:Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets natuurlijks, zoals een vulkaanuitbarsting
LOL!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Showshone het volgende:
ahah, dit programma is top, ik neem er nog een drupje op
Ik neem aan dat dat BEV moet zijnquote:
Qua geestelijke leeftijd ben je dan strafbaarquote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
Deze moet gewoon eens flink hard genomen worden
Exactly my thoughtsquote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
Deze moet gewoon eens flink hard genomen worden
In Milaan zit je wel goed qua leuke dames jaquote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die beelden uit Milaan trouwens. Leuke dames
.
Hey Redquote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Reddiablo het volgende:
Geloof me, je kan op een willekeurige dag aan de Via Napolitano het meest obscure rijke lekkere tegenkomen...
ik stond m'n ogen uit te kijken, grappig moment was wel dat ik alsmede een model-agent dezelfde vrouw stonden na te turen en wij kijken elkaar aan en dachten 'va bene'
Overigens word je ook gewoon geweigerd als je er niet netjes bijloopt... ik liep in pak dus het was geen probleem, nieuwe Prada patta's gekocht - waren nog wel betaalbaar ook -250 eur dacht ik, op zich niet extreem - zeker niet in vergelijking tot andere kleding. Een fluwelen overhemd was iets van 600
Geen idee of je ook zulke 'code' hebt in de PC trouwens, ben er nog nooit geweest, LOL
eeeewwwww vaderrrrrrrrrrrrrwwww
jajaja, nog wat te liegen verder???quote:
Ik heb alleen het laatste gedeelte gekeken maar dit is gewoon de ex van regillio tuur.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/joshVeld zal wel een van de catwalkmodellen zijn geweest.
Dan hebben we 't over dezelfdequote:Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb alleen het laatste gedeelte gekeken maar dit is gewoon de ex van regillio tuur.
Ik wou het niet zeggen maar wat een bij elkaar geraapt zooitje en dan die kleuren er bijquote:Op zondag 31 mei 2009 22:44 schreef Ooster het volgende:
Die mensen uit dat Wassenaar huis hebben ook gewoon echt zo'n 'man' nodig. Wat een verzameling wansmaak in een villa zeg.
Ik heb/had toch altijd wel een beetje het idee: "als je geld hebt heb je ook wel beetje smaak". Geld=vorm van opvoeding=vorm van stijl. Maar dat vooroordeel wordt toch elke keer weer gelogenstraft. Elke causaal verband ontbreekt blijkt maar weer.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen maar wat een bij elkaar geraapt zooitje en dan die kleuren er bij
Straks dus de eerstequote:Op 27 september, 4 en 11 oktober zendt de KRO compilaties uit van 3 seizoenen KRO Bij ons in de PC. De drie uitzendingen zijn te zien op Nederland 1, rond de klok van 22.15 uur
Idd... Kassa Albert Heijn en dan van die Gucci schoenenquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 22:29 schreef LeonH het volgende:
Ow zijn herhalingen weer. Rare knakkers dit...
quote:Op zondag 27 september 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
Op 27 september, 4 en 11 oktober zendt de KRO compilaties uit van 3 seizoenen KRO Bij ons in de PC. De drie uitzendingen zijn te zien op Nederland 1, rond de klok van 22.15 uur
Ik quote voor de 3e keer:quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
Op 27 september, 4 en 11 oktober zendt de KRO compilaties uit van 3 seizoenen KRO Bij ons in de PC. De drie uitzendingen zijn te zien op Nederland 1, rond de klok van 22.15 uur
Scheppen maar!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef TheArt het volgende:
Henk gaat direct met zijn hand de kaviaar in
Wa, dus tv is nep? Het zal toch niet?!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef golfer het volgende:
Henk en Gerrit zijn gecaste typetjes door de KRO, want die zaten ook al bij Anita Witsier haar Memory-serie deze zomer op de camping van Bakkum commentaar te geven.
Opvallend iddquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt dit programma gespiegeld uitgezonden? Net bij Huis ter Duin en nu ook bij die piano te zien.
Zodat de merknamen niet zo snel te lezen zijn?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt dit programma gespiegeld uitgezonden? Net bij Huis ter Duin en nu ook bij die piano te zien.
Zou best kunnen, anders blijf je censureren natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zodat de merknamen niet zo snel te lezen zijn?
Hmja, maar had gehoopt dat 't nu wat langer zou zijn. Eindelijk es origineel programma i.p.v. het zoveelste copy-paste crapprogramma.quote:
Mja, origineel is het mijns inziens ook al niet meer. Eerst seizoen was vernieuwend, alles daarna 'voortborduren op', vind ik. Wel vermakelijk hoor. Af en toe wegzappen vanwege de plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar had gehoopt dat 't nu wat langer zou zijn. Eindelijk es origineel programma i.p.v. het zoveelste copy-paste crapprogramma.
Dat is het goeie woord ja. Vermakelijk. Jammer dat GJ Dröge niet meer is, met zijn Glamourland.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:51 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mja, origineel is het mijns inziens ook al niet meer. Eerst seizoen was vernieuwend, alles daarna 'voortborduren op', vind ik. Wel vermakelijk hoor. Af en toe wegzappen vanwege de plaatsvervangende schaamte.
die moeten echt hun eigen reality soap krijgen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:49 schreef golfer het volgende:
Leuke 'over the top' uitzending weer. Vooral met Frank en Rogier.
Die sporen echt niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:49 schreef golfer het volgende:
Echt belachelijk nouveau riche, schandalig lelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Die sporen echt niet.
Dat huis waar e op bezoek waren was ook als een totale hoerenkast ingericht.
"Stijlgoeroe" Ivo van Regeteren Altena. Voor een stijlgoeroe had ie wel een erg flodderig jasje en shirt aan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:15 schreef alors het volgende:
Die gozer die steeds baas boven baas moest zijn met die wol
En de te korte broek niet te vergetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:39 schreef k_man het volgende:
[..]
"Stijlgoeroe" Ivo van Regeteren Altena. Voor een stijlgoeroe had ie wel een erg flodderig jasje en shirt aan.
Heeft ooit samen met Jort een boekje geschreven over herenkleding. Best leuk, maar hoe serieus moet je adviezen van die heren nemen als Jort verschijnt in een streepjesbak met een geruit shirt, met een bolletjesdas.
Dat vraagt om een plaatjequote:Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb dat boekje nog thuis liggen overigens.
Heerlijke uitzending inderdaad. Ik moet zo lachen om die Rogierquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:49 schreef golfer het volgende:
Hoogwater is echt niet per se Amsterdams, het is gewoon een onderdeel van een stijl, net als de slankheid van jasjes, broeken en shirts. Jort heeft vaak wel wat te extreem hoogwater in mijn ogen, maar liever dat dan een harmonica broek met schoenen met spekzolen er onder.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:52 schreef k_man het volgende:
Die te korte broeken schijnt dan nog een soort van Amsterdams modedingetje te zijn, hoewel het er inderdaad niet uit ziet.
De lengte van de broek heeft niet zoveel te maken met je schoenen, lijkt me. Ik vind dat een broek tot de bovenkant van de hak van je schoen moet komen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:42 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hoogwater is echt niet per se Amsterdams, het is gewoon een onderdeel van een stijl, net als de slankheid van jasjes, broeken en shirts. Jort heeft vaak wel wat te extreem hoogwater in mijn ogen, maar liever dat dan een harmonica broek met schoenen met spekzolen er onder.
Ja, dat maakt het zo leuk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef Weaut het volgende:
Geweldig programma. Frank en Rogier zijn hilarisch. Ik vind Jort het ook leuk presenteren. Hij heeft zeker zelfspot en dat siert hem.
Onzin. Ik ga geen 600e aan schoenen uitgeven zonder ze te laten zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
De lengte van de broek heeft niet zoveel te maken met je schoenen, lijkt me. Ik vind dat een broek tot de bovenkant van de hak van je schoen moet komen.
Ik kan er alleen maar om lachen, die man is een karikatuur van zichzelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:31 schreef Ad_rem het volgende:
Nou die Rogier is echt te triest hoor. Normaal kan ik wel lachen om een Gordon of Joling maar deze hij is nog erger dan dat geval uit Gooische vrouwen. En dat zegt veel.
Veelste serieus en allesbehalve een stijlgoeroe, wel een aardig wandelend almanak maar daar is alles dan ook mee gezegd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef Stansfield het volgende:
Yvo blijft ook echt grappig. Leuke toevoeging aan het programma.
Ik had altijd wel het idee dat hij behoorlijk veel verstand heeft van het hogere segment mannenkleding.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:46 schreef huhggh het volgende:
[..]
Veelste serieus en allesbehalve een stijlgoeroe, wel een aardig wandeld almanak maar daar is alles dan ook mee gezegd.
Rogier is inderdaad een figuur....maar wel een leuke om op tv te zien.
Ach hij dreunt feitjes op.....zoals je die ook in een almanak tegenkomt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik had altijd wel het idee dat hij behoorlijk veel verstand heeft van het hogere segment mannenkleding.
Dat vroeg ik me ook af toen ik de Forbes Lists van 2009 ff bekeek..quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef StephanL het volgende:
Hoe kan je zo rijk worden, ben soms wel jaloers op het geld wat die mensen hebben
Ik zou hier net neerzetten: daar sta je dan op een industrieterreinquote:Op zondag 1 november 2009 22:43 schreef alors het volgende:
Hahah deze kerel die denkt dat hij midden in de natuur staat omdat hij een beetje aan het jagen is hahahahahahah veeg me op hahahahhaha
Idd, dikke containerschepen op de achtergrond en de skyline van Rotterdam, wat een karikatuurquote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zou hier net neerzetten: daar sta je dan op een industrieterrein
Met je jaagpakje en je aardappel in je keel. Ik zat vroeger bij een gast in de klas die ook wel eens ging jagen, puur omdat het kakkineus was
Geweldigquote:Op zondag 1 november 2009 22:43 schreef alors het volgende:
Hahah deze kerel die denkt dat hij midden in de natuur staat omdat hij een beetje aan het jagen is hahahahahahah veeg me op hahahahhaha
Vorig seizoen was al erg, met al dat merkspulquote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Adelante het volgende:
Wat een onzin dit hondengedoe, get a life mensen
Ach ja, de een gaat naar Ikea...quote:Op zondag 8 november 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
Goh, hoe standaard woont iedereen daar
Zijn allemaal valkeniers die hun valken hebben meegenomenquote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Staat daar nou een of andere levende valk als ornament?
Schakel je net in of let je niet op?quote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Ja helemaal ingesnoerd en al, anders vliegt ie de kandelaar in en vreet ie de baas aanquote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net inquote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Schakel je net in of let je niet op?
De valkeniers komen dineren, en nemen de valk mee
Lijkt me leuk als er eentje z'n vrouw Ria meeneemt.quote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn allemaal valkeniers die hun valken hebben meegenomen
quote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja helemaal ingesnoerd en al, anders vliegt ie de kandelaar in en vreet ie de baas aan
Reken maar dat ze er veel voor betalen die snobs.quote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef gers het volgende:
dat hondendiner![]()
ben je chefkok moet je voor honden gaan koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |