die moeten echt hun eigen reality soap krijgen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:49 schreef golfer het volgende:
Leuke 'over the top' uitzending weer. Vooral met Frank en Rogier.
Die sporen echt niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:49 schreef golfer het volgende:
Echt belachelijk nouveau riche, schandalig lelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Die sporen echt niet.
Dat huis waar e op bezoek waren was ook als een totale hoerenkast ingericht.
"Stijlgoeroe" Ivo van Regeteren Altena. Voor een stijlgoeroe had ie wel een erg flodderig jasje en shirt aan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:15 schreef alors het volgende:
Die gozer die steeds baas boven baas moest zijn met die wol
En de te korte broek niet te vergetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:39 schreef k_man het volgende:
[..]
"Stijlgoeroe" Ivo van Regeteren Altena. Voor een stijlgoeroe had ie wel een erg flodderig jasje en shirt aan.
Heeft ooit samen met Jort een boekje geschreven over herenkleding. Best leuk, maar hoe serieus moet je adviezen van die heren nemen als Jort verschijnt in een streepjesbak met een geruit shirt, met een bolletjesdas.
Dat vraagt om een plaatjequote:Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb dat boekje nog thuis liggen overigens.
Heerlijke uitzending inderdaad. Ik moet zo lachen om die Rogierquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:49 schreef golfer het volgende:
Hoogwater is echt niet per se Amsterdams, het is gewoon een onderdeel van een stijl, net als de slankheid van jasjes, broeken en shirts. Jort heeft vaak wel wat te extreem hoogwater in mijn ogen, maar liever dat dan een harmonica broek met schoenen met spekzolen er onder.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:52 schreef k_man het volgende:
Die te korte broeken schijnt dan nog een soort van Amsterdams modedingetje te zijn, hoewel het er inderdaad niet uit ziet.
De lengte van de broek heeft niet zoveel te maken met je schoenen, lijkt me. Ik vind dat een broek tot de bovenkant van de hak van je schoen moet komen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:42 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hoogwater is echt niet per se Amsterdams, het is gewoon een onderdeel van een stijl, net als de slankheid van jasjes, broeken en shirts. Jort heeft vaak wel wat te extreem hoogwater in mijn ogen, maar liever dat dan een harmonica broek met schoenen met spekzolen er onder.
Ja, dat maakt het zo leuk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef Weaut het volgende:
Geweldig programma. Frank en Rogier zijn hilarisch. Ik vind Jort het ook leuk presenteren. Hij heeft zeker zelfspot en dat siert hem.
Onzin. Ik ga geen 600e aan schoenen uitgeven zonder ze te laten zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
De lengte van de broek heeft niet zoveel te maken met je schoenen, lijkt me. Ik vind dat een broek tot de bovenkant van de hak van je schoen moet komen.
Ik kan er alleen maar om lachen, die man is een karikatuur van zichzelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:31 schreef Ad_rem het volgende:
Nou die Rogier is echt te triest hoor. Normaal kan ik wel lachen om een Gordon of Joling maar deze hij is nog erger dan dat geval uit Gooische vrouwen. En dat zegt veel.
Veelste serieus en allesbehalve een stijlgoeroe, wel een aardig wandelend almanak maar daar is alles dan ook mee gezegd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef Stansfield het volgende:
Yvo blijft ook echt grappig. Leuke toevoeging aan het programma.
Ik had altijd wel het idee dat hij behoorlijk veel verstand heeft van het hogere segment mannenkleding.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:46 schreef huhggh het volgende:
[..]
Veelste serieus en allesbehalve een stijlgoeroe, wel een aardig wandeld almanak maar daar is alles dan ook mee gezegd.
Rogier is inderdaad een figuur....maar wel een leuke om op tv te zien.
Ach hij dreunt feitjes op.....zoals je die ook in een almanak tegenkomt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik had altijd wel het idee dat hij behoorlijk veel verstand heeft van het hogere segment mannenkleding.
Dat vroeg ik me ook af toen ik de Forbes Lists van 2009 ff bekeek..quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef StephanL het volgende:
Hoe kan je zo rijk worden, ben soms wel jaloers op het geld wat die mensen hebben
Ik zou hier net neerzetten: daar sta je dan op een industrieterreinquote:Op zondag 1 november 2009 22:43 schreef alors het volgende:
Hahah deze kerel die denkt dat hij midden in de natuur staat omdat hij een beetje aan het jagen is hahahahahahah veeg me op hahahahhaha
Idd, dikke containerschepen op de achtergrond en de skyline van Rotterdam, wat een karikatuurquote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zou hier net neerzetten: daar sta je dan op een industrieterrein
Met je jaagpakje en je aardappel in je keel. Ik zat vroeger bij een gast in de klas die ook wel eens ging jagen, puur omdat het kakkineus was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |