Geweldigquote:Op zondag 1 november 2009 22:43 schreef alors het volgende:
Hahah deze kerel die denkt dat hij midden in de natuur staat omdat hij een beetje aan het jagen is hahahahahahah veeg me op hahahahhaha
Vorig seizoen was al erg, met al dat merkspulquote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Adelante het volgende:
Wat een onzin dit hondengedoe, get a life mensen
Ach ja, de een gaat naar Ikea...quote:Op zondag 8 november 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
Goh, hoe standaard woont iedereen daar
Zijn allemaal valkeniers die hun valken hebben meegenomenquote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Staat daar nou een of andere levende valk als ornament?
Schakel je net in of let je niet op?quote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Ja helemaal ingesnoerd en al, anders vliegt ie de kandelaar in en vreet ie de baas aanquote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net inquote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Schakel je net in of let je niet op?
De valkeniers komen dineren, en nemen de valk mee
Lijkt me leuk als er eentje z'n vrouw Ria meeneemt.quote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn allemaal valkeniers die hun valken hebben meegenomen
quote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja helemaal ingesnoerd en al, anders vliegt ie de kandelaar in en vreet ie de baas aan
Reken maar dat ze er veel voor betalen die snobs.quote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef gers het volgende:
dat hondendiner![]()
ben je chefkok moet je voor honden gaan koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |