Nou, iddquote:Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets natuurlijks, zoals een vulkaanuitbarsting
LOL!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Showshone het volgende:
ahah, dit programma is top, ik neem er nog een drupje op
Ik neem aan dat dat BEV moet zijnquote:
Qua geestelijke leeftijd ben je dan strafbaarquote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
Deze moet gewoon eens flink hard genomen worden
Exactly my thoughtsquote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
Deze moet gewoon eens flink hard genomen worden
In Milaan zit je wel goed qua leuke dames jaquote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die beelden uit Milaan trouwens. Leuke dames
.
Hey Redquote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Reddiablo het volgende:
Geloof me, je kan op een willekeurige dag aan de Via Napolitano het meest obscure rijke lekkere tegenkomen...
ik stond m'n ogen uit te kijken, grappig moment was wel dat ik alsmede een model-agent dezelfde vrouw stonden na te turen en wij kijken elkaar aan en dachten 'va bene'
Overigens word je ook gewoon geweigerd als je er niet netjes bijloopt... ik liep in pak dus het was geen probleem, nieuwe Prada patta's gekocht - waren nog wel betaalbaar ook -250 eur dacht ik, op zich niet extreem - zeker niet in vergelijking tot andere kleding. Een fluwelen overhemd was iets van 600
Geen idee of je ook zulke 'code' hebt in de PC trouwens, ben er nog nooit geweest, LOL
eeeewwwww vaderrrrrrrrrrrrrwwww
jajaja, nog wat te liegen verder???quote:
Ik heb alleen het laatste gedeelte gekeken maar dit is gewoon de ex van regillio tuur.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/joshVeld zal wel een van de catwalkmodellen zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |