Inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:45 schreef Blaxje het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan een leuke TT bedenken"Ik weet niks" is echt een slecht excuus. Al doe je er een minuut langer over, verzin iets leuks. Dat zet de toon tenminste!
Ik kon ook doen : I'm nothing without you"quote:Op zondag 3 mei 2009 17:45 schreef Blaxje het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan een leuke TT bedenken"Ik weet niks" is echt een slecht excuus. Al doe je er een minuut langer over, verzin iets leuks. Dat zet de toon tenminste!
Lekker belangrijkquote:Op zondag 3 mei 2009 17:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inderdaad.
En al helemaal als je de lapo pakt met een post als "lapo" en dan zo'n kut TT neerzet.
PUB SC [3707] - Waar Kevin vroeger stekeltjes hadquote:Op zondag 3 mei 2009 17:45 schreef Blaxje het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
PUB SC [3707] - Waar Kevin vroeger stekeltjes had
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef Desunoto het volgende:
Hoewel ik moet bekennen dat ik een keer een titel als '...' had..
Maar dat was toen ik 3x ongewild een lapo had.
Heb ik ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef Hyman het volgende:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: Verborgen
Ik huntte niet eens, want ik postte op 298 ofzoquote:
yar.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef Desunoto het volgende:
Maar eh Heimen, je kwam naar Zwolle he 5 mei, 11:00 op station?
Maar je maakte hem welquote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik huntte niet eens, want ik postte op 298 ofzo, en toen ik F5e toen was ie 300.
Ik een hawaiquote:
Geen idee of die met andere vrienden gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Desunoto het volgende:
En Heimen, sleep Sjoerd ook mee. Die woont toch in de buurt of niet?
Scars.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:52 schreef ImTheBase het volgende:
but you didn't understand (you didn't understaaannd)
GOOOOOOOO FIXXXXXXXX YOURSEEEEEEEEEEEEEEELLLLFFF
Dan sleep je hem alsnog mee.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen idee of die met andere vrienden gaat.
Papa Roachquote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vna X Japan is een geniaal nummer inderdaad.
Classic.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vna X Japan is een geniaal nummer inderdaad.
Lach me dood om die mensen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een grote verzameling kansloze rukkers daar of niet?
Het is maar een vibo zeg.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef Desunoto het volgende:
MarkM die laatste gaat te ver, straks krijg je nog een ban.
Ik moest deze even delen met jullie.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef Desunoto het volgende:
MarkM die laatste gaat te ver, straks krijg je nog een ban.
Nee onze Mac, kroeg... Meisje...quote:
Gifjesparadise?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik moest deze even delen met jullie.
Of kunnen jullie ook allemaal in KPD?
Ik ga me echt niet voor KPD aanmeldenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik moest deze even delen met jullie.
Of kunnen jullie ook allemaal in KPD?
Jij?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er hoort wel meer niet, doen ze ook niks aan.
Ik ben tenminste van Chan afquote:
Wie niet waagt, wie niet wint. Ik heb nu betere kansen, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, wie zegt dat zij je wel wil? Krijgen we dadelijk weer emo heartbreak kid.
Heb je haar al?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint. Ik heb nu betere kansen, dat weet ik zeker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ja, net!quote:
Ja.quote:
én het zwembad.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, net!![]()
Geen geweldige film, maar ik vond de wending die de film op het einde nam wel tof, zag het niet helemaal aankomen
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:06 schreef Hyman het volgende:
[..]Fapfap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Ja, ik vond die zwembad scene echt nastyquote:
Ja, niet als je weer niks gaat vragen zoals nummers of dergelijken of aan haar laat weten dat je haar leuk vindt.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint. Ik heb nu betere kansen, dat weet ik zeker.
quote:
quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, ik vond die zwembad scene echt nasty![]()
Ik was bang dat de film heel eng zou zijn, viel reuze mee... was het kijken wel waard
FAST. EAT. FAST. SHE'S WAITING.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:10 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb maar in dat topic gepost voor KPD![]()
![]()
![]()
Maar nu eerst eten.
Eet ze!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:10 schreef Desunoto het volgende:
![]()
![]()
Maar nu eerst eten.
Ja.quote:
Juistemquote:Op zondag 3 mei 2009 18:10 schreef Desunoto het volgende:
![]()
![]()
Maar nu eerst eten.
Ik vertel Suuz niks meerquote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
PUB SC [3707] - Waar Kevin vroeger stekeltjes had
Eerst kijken of ik nog wat terug krijg...quote:
Je had toch een reactie.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eerst kijken of ik nog wat terug krijg...
Of ik nog wat terugkrijgquote:
Picsquote:
Kerel vraag het drquote:
Ik vat m nietquote:
Ik had al gereageerd weerquote:
Dat snapt die jongen niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:21 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar. Het is de bedoeling dat je verder komt natuurlijk. Denk ik. Hoop ik.
quote:
Ben geen date expertquote:
Anaal is voor uitgelubberde milfs.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Vraag gelijk of ze ook aan anaal doet, dan ben je duidelijk genoeg
Precies, is het überhaupt wel de moeite waard.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
En je weet wat je in huis haalt qua marktwaarde.
Nou en? Iedere randdebiel snapt dat je een antwoord krijgt als je aan iemand vraagt of hij/zij je leuk vindt en/of als je hem/haar vertelt dat je hem/haar leuk vindt. Alleen dat blijkt nog steeds niet doorgedrongen. En je gaat wel heel snel van de een naar de ander hè?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee toch niet. Maar vragen kan geen kwaad.
Ach.. Laat mequote:Op zondag 3 mei 2009 18:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou en? Iedere randdebiel snapt dat je een antwoord krijgt als je aan iemand vraagt of hij/zij je leuk vindt en/of als je hem/haar vertelt dat je hem/haar leuk vindt. Alleen dat blijkt nog steeds niet doorgedrongen. En je gaat wel heel snel van de een naar de ander hè?
Door te pinnen en naar de hoeren te gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoe krijg ik zo snel mogelijk een chick aan mijn dick.
DATEN. DATEN. DATEN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Door te pinnen en naar de hoeren te gaan.
Dan drink je hetquote:
Hoe kom't?quote:
Smoke er éénquote:
Sarcasme druipt bijna van m'n beeldscherm afquote:
Ik kan een mogelijke oorzaak aanwijzen..quote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sarcasme druipt bijna van m'n beeldscherm af.
Gewoon chille muziek luisteren, word je weer rustig vanquote:
Dat werkt meestal niet zo bij mijquote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Gewoon chille muziek luisteren, word je weer rustig van
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Gewoon chille muziek luisteren, word je weer rustig van
Je kunt natuurlijk ook altijd dingen kapot maken om je agressie kwijt te raken hahaquote:
Daar word ik normaal gesproken al agressief van, omdat het pleurisherrie isquote:
quote:
Je luistert Kempiquote:Op zondag 3 mei 2009 18:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar word ik normaal gesproken al agressief van, omdat het pleurisherrie is
Disturbedquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:43 schreef ImTheBase het volgende:
Stars - The Night Starts here
Ik ben fan geworden
Hoiquote:Op zondag 3 mei 2009 18:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook altijd dingen kapot maken om je agressie kwijt te raken haha
Halloooquote:
Meestal ram ik dan 'perongeluk' op de muur, maar dat vinden mijn handen meestal niet zo leukquote:Op zondag 3 mei 2009 18:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook altijd dingen kapot maken om je agressie kwijt te raken haha
En waar luister je naar qua naam enzo, hobbies etcquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef Blaxje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat MASD en Krentenbol gebanned zijn
Oh dus jij woont onder steen 125, ik probeerde daar laatst aan te kloppen, maar niemand deed openquote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef Blaxje het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh dus jij woont onder steen 125, ik probeerde daar laatst aan te kloppen, maar niemand deed open
Het is vanzelf klaar dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:47 schreef DownPoison het volgende:
Mijn comp is nu al bijna 4 uur aan het defragmenteren. Is dat niet een beetje lang?
Ik ook nietquote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef Blaxje het volgende:
Hmm.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan een mogelijke oorzaak aanwijzen..
Maar dat kan het niet zo erg maken denk ik
het duurt me veel te lang. Hele dag op mijn mobiel internetten is toch niet zo fijnquote:
Ik heb nogal een brede muzieksmaak, luister heel veel dingen (maar niet nederlandstalig en hardcore shit en britney spears achtige muziek)quote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
En waar luister je naar qua naam enzo, hobbies etc?
Ik kan niet eens op mijn mobiel internettenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef DownPoison het volgende:
[..]
het duurt me veel te lang. Hele dag op mijn mobiel internetten is toch niet zo fijn
Die troep duurt altijd langquote:Op zondag 3 mei 2009 18:47 schreef DownPoison het volgende:
Mijn comp is nu al bijna 4 uur aan het defragmenteren. Is dat niet een beetje lang?
Je kunt toch ook gewoon surfen naast het dingesen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef DownPoison het volgende:
[..]
het duurt me veel te lang. Hele dag op mijn mobiel internetten is toch niet zo fijn
Maak een last.fm aan D:quote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik heb nogal een brede muzieksmaak, luister heel veel dingen (maar niet nederlandstalig en hardcore shit en britney spears achtige muziek)
Maar laatste tijd luister ik veel naar: Incubus, Muse, Arctic Monkeys, Kings of Leon, the Fray, Pete Murray, STARS en nog veeeel meer
Ik volleybal! Verder hou ik van uitgaan, afspreken met vrienden ed.
Nee maar jou comp doet het ook gewoonquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op mijn mobiel internetten
én Santogold.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik heb nogal een brede muzieksmaak, luister heel veel dingen (maar niet nederlandstalig en hardcore shit en britney spears achtige muziek)
Maar laatste tijd luister ik veel naar: Incubus, Muse, Arctic Monkeys, Kings of Leon, the Fray, Pete Murray, STARS en nog veeeel meer
Ja auwquote:Op zondag 3 mei 2009 18:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Meestal ram ik dan 'perongeluk' op de muur, maar dat vinden mijn handen meestal niet zo leuk
En ben niet eens thuisquote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Nee maar jou comp doet het ook gewoon
Ja, Santogoldquote:
Nee want hij zit dus direct vast als ik msn of firefox open :/ daarom ben ik ook aan het defragmenterenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon surfen naast het dingesen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja auw
Zaterdag stond ik op het RGC in het ziekenhuis (mensen die mentaal niet goed zijn) en zo'n jongen had in zijn de hele muur bewerkt met zijn handenLeek me erg pijnlijk :|
Neejoh. Inmiddels zijn we bij season 4 hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Meestal ram ik dan 'perongeluk' op de muur, maar dat vinden mijn handen meestal niet zo leuk
Hmm.. misschien doe ik dat welquote:
Zit je gewoon al de hele dag op de computer van iemand anders?quote:
Wát?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef KingGone het volgende:
[..]
Neejoh. Inmiddels zijn we bij season 4 hoor.
Defragmenteren is niets anders dan je bestanden ordenen. Niet zo effectief lijkt mij.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Nee want hij zit dus direct vast als ik msn of firefox open :/ daarom ben ik ook aan het defragmenteren
Nee ben met mijn eigen computer bij iemand andersquote:Op zondag 3 mei 2009 18:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Zit je gewoon al de hele dag op de computer van iemand anders?
Dat betekent alleen maar dat wij een sociaal leven hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:49 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik krijg dat soort dingen nooit mee
MUSE MUSE MUSE MUSEquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja nou het was niet mijn idee,ik wist al helemaal niet wat kon helpen. Maar ivo zei dat en dan probeer ik het maarquote:Op zondag 3 mei 2009 18:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
Defragmenteren is niets anders dan je bestanden ordenen. Niet zo effectief lijkt mij.
Yeah Musequote:Op zondag 3 mei 2009 18:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
MUSE MUSE MUSE MUSE![]()
![]()
![]()
Een mede-muse-genoot
En je luistert naar mij![]()
Volley is vet
Haha zou het?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat betekent alleen maar dat wij een sociaal leven hebben
Ik luister van alles, als ik thuis ben voornamelijk Muse, Lily Allen, Avenged Sevenfold, After Forever, Evanescence en shit, in de auto vind ik Trance wel lekker (maar dan weer niet die terrortroep of hardcore ofzoquote:Op zondag 3 mei 2009 18:55 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Yeah Muse![]()
![]()
Volleybal is idd tof! Waar luister jij veel naar dan?
Clubmuziek in de autoquote:Op zondag 3 mei 2009 18:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik luister van alles, als ik thuis ben voornamelijk Muse, Lily Allen, Avenged Sevenfold, After Forever, Evanescence en shit, in de auto vind ik Trance wel lekker (maar dan weer niet die terrortroep of hardcore ofzoHoewel amerikaanse hardcore wel weer lekker is
)
En ik waterpolo
Anders ga je ff terug naar de gazastrook, ik dank u.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Ik zie jou puta kenkerhoofd in dit forum, helaas
Toppie, ben je een negert met een VMBO opleiding?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Ik zie jou puta kenkerhoofd in dit forum, helaas
Zeker wel, ik noem een ida engberg, cascada enzo, neit te hard maar toch wel lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Clubmuziek in de autoheerlijk om mee te rijden
Lily Allen is ookquote:Op zondag 3 mei 2009 18:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik luister van alles, als ik thuis ben voornamelijk Muse, Lily Allen, Avenged Sevenfold, After Forever, Evanescence en shit, in de auto vind ik Trance wel lekker (maar dan weer niet die terrortroep of hardcore ofzoHoewel amerikaanse hardcore wel weer lekker is
)
En ik waterpolo
Evanescencequote:Op zondag 3 mei 2009 18:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
)
En ik waterpolo
Systeemherstel ofzo. Of opnieuw installeren.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:55 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ja nou het was niet mijn idee,ik wist al helemaal niet wat kon helpen. Maar ivo zei dat en dan probeer ik het maarkan geen kwaad toch. Wat zou ik dan moeten doen??
Haha ik vind vooral dr nieuwe nummers goed, de oude minder... En waterpolo, ja ik ben het nu gewend hequote:Op zondag 3 mei 2009 19:00 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Lily Allen is ook![]()
Waterpolo.. respect man, lijkt me zo zwaar!
Kan ik liedjes van spelen, een paar, net als van musequote:
En hoe doe je dat?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef KingGone het volgende:
[..]
Systeemherstel ofzo. Of opnieuw installeren.
En a7x niet vergetenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan ik liedjes van spelen, een paar, net als van muse
Oeh spannend! Alvast veel succes danquote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ik vind vooral dr nieuwe nummers goed, de oude minder... En waterpolo, ja ik ben het nu gewend he, doe het nu 7 jaar
. Volgende week zondag kampioenswedstrijd
Winnen wij zijn wij kampioen, wint de tegenstander zijn zij kampioen
Dus ik verwacht een ieder die dit leest Volgende week zondag om kwart over 6 (des avonds) in Neede, het zwembad
En hoe staan jullie drvoor?
Kan ik ook gitaren jaquote:
Ja, of speel je geen competitie?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Oeh spannend! Alvast veel succes dan
Hoe ik er voor sta met volleybal bedoel je?
Wantquote:Op zondag 3 mei 2009 18:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Toppie, ben je een negert met een VMBO opleiding?
Bureau accessoires > Werkset > Systeemherstel. Denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef DownPoison het volgende:
[..]
En hoe doe je dat?
En opnieuw installeren,alles loop vast...
Seizoen is net afgelopen met volleybal, waren 4e geworden van de 12. Net niet in de top 3, wel jammerquote:
Thricequote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan ik ook gitaren jaAlleen wel af en toe een faal
Nu thrice
Ok als het defragmenteren dan idd niks oplevert kan ik dat nog wel proberenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef KingGone het volgende:
[..]
Bureau accessoires > Werkset > Systeemherstel. Denk ik.
Ik gebruik verder geen Windows. dus.
Mits niet teveel wind.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga neuken op het strand. Schuurt geheid.
Ja dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga neuken op het strand. Schuurt geheid.
Ik weet wel wat ik luisterquote:
Nee eigenlijk niet. ABN schijn ik wel te praten, maar dat komt volgens mij niet overeen met de woorden die jij typtequote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de Nederlandsche taal?
Maakt niet uitquote:Op zondag 3 mei 2009 19:06 schreef KingGone het volgende:
[..]
Een hele dagarrangement of een dagdeel?
Dat is wel jammer inderdaad, maar 4e is toch superquote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Seizoen is net afgelopen met volleybal, waren 4e geworden van de 12. Net niet in de top 3, wel jammer
Zet ik bij 't lijstjequote:Op zondag 3 mei 2009 19:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hmm. Euh. Schaatsen?
Of Boarden/Skieen?
Walibiquote:
Dat is zo vetquote:
ABN bestaat dan ook niet meer.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:06 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. ABN schijn ik wel te praten, maar dat komt volgens mij niet overeen met de woorden die jij typte
Doen jullie dat lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 19:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was serieus.
Ik wil het best een keer doen in de duinen met Mark.
Maarr ehm, picknicken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |