Inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:45 schreef Blaxje het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan een leuke TT bedenken"Ik weet niks" is echt een slecht excuus. Al doe je er een minuut langer over, verzin iets leuks. Dat zet de toon tenminste!
Ik kon ook doen : I'm nothing without you"quote:Op zondag 3 mei 2009 17:45 schreef Blaxje het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan een leuke TT bedenken"Ik weet niks" is echt een slecht excuus. Al doe je er een minuut langer over, verzin iets leuks. Dat zet de toon tenminste!
Lekker belangrijkquote:Op zondag 3 mei 2009 17:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inderdaad.
En al helemaal als je de lapo pakt met een post als "lapo" en dan zo'n kut TT neerzet.
PUB SC [3707] - Waar Kevin vroeger stekeltjes hadquote:Op zondag 3 mei 2009 17:45 schreef Blaxje het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
PUB SC [3707] - Waar Kevin vroeger stekeltjes had
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef Desunoto het volgende:
Hoewel ik moet bekennen dat ik een keer een titel als '...' had..
Maar dat was toen ik 3x ongewild een lapo had.
Heb ik ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef Hyman het volgende:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: Verborgen
Ik huntte niet eens, want ik postte op 298 ofzoquote:
yar.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef Desunoto het volgende:
Maar eh Heimen, je kwam naar Zwolle he 5 mei, 11:00 op station?
Maar je maakte hem welquote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik huntte niet eens, want ik postte op 298 ofzo, en toen ik F5e toen was ie 300.
Ik een hawaiquote:
Geen idee of die met andere vrienden gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Desunoto het volgende:
En Heimen, sleep Sjoerd ook mee. Die woont toch in de buurt of niet?
Scars.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:52 schreef ImTheBase het volgende:
but you didn't understand (you didn't understaaannd)
GOOOOOOOO FIXXXXXXXX YOURSEEEEEEEEEEEEEEELLLLFFF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |