quote:Op zondag 3 mei 2009 18:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh dus jij woont onder steen 125, ik probeerde daar laatst aan te kloppen, maar niemand deed open
Het is vanzelf klaar dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:47 schreef DownPoison het volgende:
Mijn comp is nu al bijna 4 uur aan het defragmenteren. Is dat niet een beetje lang?
Ik ook nietquote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef Blaxje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat MASD en Krentenbol gebanned zijn
Hmm.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan een mogelijke oorzaak aanwijzen..
Maar dat kan het niet zo erg maken denk ik
het duurt me veel te lang. Hele dag op mijn mobiel internetten is toch niet zo fijnquote:
Ik heb nogal een brede muzieksmaak, luister heel veel dingen (maar niet nederlandstalig en hardcore shit en britney spears achtige muziek)quote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
En waar luister je naar qua naam enzo, hobbies etc?
Ik kan niet eens op mijn mobiel internettenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef DownPoison het volgende:
[..]
het duurt me veel te lang. Hele dag op mijn mobiel internetten is toch niet zo fijn
Die troep duurt altijd langquote:Op zondag 3 mei 2009 18:47 schreef DownPoison het volgende:
Mijn comp is nu al bijna 4 uur aan het defragmenteren. Is dat niet een beetje lang?
Je kunt toch ook gewoon surfen naast het dingesen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef DownPoison het volgende:
[..]
het duurt me veel te lang. Hele dag op mijn mobiel internetten is toch niet zo fijn
Maak een last.fm aan D:quote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik heb nogal een brede muzieksmaak, luister heel veel dingen (maar niet nederlandstalig en hardcore shit en britney spears achtige muziek)
Maar laatste tijd luister ik veel naar: Incubus, Muse, Arctic Monkeys, Kings of Leon, the Fray, Pete Murray, STARS en nog veeeel meer
Ik volleybal! Verder hou ik van uitgaan, afspreken met vrienden ed.
Nee maar jou comp doet het ook gewoonquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op mijn mobiel internetten
én Santogold.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik heb nogal een brede muzieksmaak, luister heel veel dingen (maar niet nederlandstalig en hardcore shit en britney spears achtige muziek)
Maar laatste tijd luister ik veel naar: Incubus, Muse, Arctic Monkeys, Kings of Leon, the Fray, Pete Murray, STARS en nog veeeel meer
Ja auwquote:Op zondag 3 mei 2009 18:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Meestal ram ik dan 'perongeluk' op de muur, maar dat vinden mijn handen meestal niet zo leuk
En ben niet eens thuisquote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Nee maar jou comp doet het ook gewoon
Ja, Santogoldquote:
Nee want hij zit dus direct vast als ik msn of firefox open :/ daarom ben ik ook aan het defragmenterenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon surfen naast het dingesen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja auw
Zaterdag stond ik op het RGC in het ziekenhuis (mensen die mentaal niet goed zijn) en zo'n jongen had in zijn de hele muur bewerkt met zijn handenLeek me erg pijnlijk :|
Neejoh. Inmiddels zijn we bij season 4 hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Meestal ram ik dan 'perongeluk' op de muur, maar dat vinden mijn handen meestal niet zo leuk
Hmm.. misschien doe ik dat welquote:
Zit je gewoon al de hele dag op de computer van iemand anders?quote:
Wát?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef KingGone het volgende:
[..]
Neejoh. Inmiddels zijn we bij season 4 hoor.
Defragmenteren is niets anders dan je bestanden ordenen. Niet zo effectief lijkt mij.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Nee want hij zit dus direct vast als ik msn of firefox open :/ daarom ben ik ook aan het defragmenteren
Nee ben met mijn eigen computer bij iemand andersquote:Op zondag 3 mei 2009 18:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Zit je gewoon al de hele dag op de computer van iemand anders?
Dat betekent alleen maar dat wij een sociaal leven hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:49 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik krijg dat soort dingen nooit mee
MUSE MUSE MUSE MUSEquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja nou het was niet mijn idee,ik wist al helemaal niet wat kon helpen. Maar ivo zei dat en dan probeer ik het maarquote:Op zondag 3 mei 2009 18:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
Defragmenteren is niets anders dan je bestanden ordenen. Niet zo effectief lijkt mij.
Yeah Musequote:Op zondag 3 mei 2009 18:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
MUSE MUSE MUSE MUSE![]()
![]()
![]()
Een mede-muse-genoot
En je luistert naar mij![]()
Volley is vet
Haha zou het?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat betekent alleen maar dat wij een sociaal leven hebben
Ik luister van alles, als ik thuis ben voornamelijk Muse, Lily Allen, Avenged Sevenfold, After Forever, Evanescence en shit, in de auto vind ik Trance wel lekker (maar dan weer niet die terrortroep of hardcore ofzoquote:Op zondag 3 mei 2009 18:55 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Yeah Muse![]()
![]()
Volleybal is idd tof! Waar luister jij veel naar dan?
Clubmuziek in de autoquote:Op zondag 3 mei 2009 18:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik luister van alles, als ik thuis ben voornamelijk Muse, Lily Allen, Avenged Sevenfold, After Forever, Evanescence en shit, in de auto vind ik Trance wel lekker (maar dan weer niet die terrortroep of hardcore ofzoHoewel amerikaanse hardcore wel weer lekker is
)
En ik waterpolo
Anders ga je ff terug naar de gazastrook, ik dank u.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Ik zie jou puta kenkerhoofd in dit forum, helaas
Toppie, ben je een negert met een VMBO opleiding?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Ik zie jou puta kenkerhoofd in dit forum, helaas
Zeker wel, ik noem een ida engberg, cascada enzo, neit te hard maar toch wel lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Clubmuziek in de autoheerlijk om mee te rijden
Lily Allen is ookquote:Op zondag 3 mei 2009 18:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik luister van alles, als ik thuis ben voornamelijk Muse, Lily Allen, Avenged Sevenfold, After Forever, Evanescence en shit, in de auto vind ik Trance wel lekker (maar dan weer niet die terrortroep of hardcore ofzoHoewel amerikaanse hardcore wel weer lekker is
)
En ik waterpolo
Evanescencequote:Op zondag 3 mei 2009 18:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
)
En ik waterpolo
Systeemherstel ofzo. Of opnieuw installeren.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:55 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ja nou het was niet mijn idee,ik wist al helemaal niet wat kon helpen. Maar ivo zei dat en dan probeer ik het maarkan geen kwaad toch. Wat zou ik dan moeten doen??
Haha ik vind vooral dr nieuwe nummers goed, de oude minder... En waterpolo, ja ik ben het nu gewend hequote:Op zondag 3 mei 2009 19:00 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Lily Allen is ook![]()
Waterpolo.. respect man, lijkt me zo zwaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |