Kan ik liedjes van spelen, een paar, net als van musequote:
En hoe doe je dat?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef KingGone het volgende:
[..]
Systeemherstel ofzo. Of opnieuw installeren.
En a7x niet vergetenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan ik liedjes van spelen, een paar, net als van muse
Oeh spannend! Alvast veel succes danquote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ik vind vooral dr nieuwe nummers goed, de oude minder... En waterpolo, ja ik ben het nu gewend he, doe het nu 7 jaar
. Volgende week zondag kampioenswedstrijd
Winnen wij zijn wij kampioen, wint de tegenstander zijn zij kampioen
Dus ik verwacht een ieder die dit leest Volgende week zondag om kwart over 6 (des avonds) in Neede, het zwembad
En hoe staan jullie drvoor?
Kan ik ook gitaren jaquote:
Ja, of speel je geen competitie?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Oeh spannend! Alvast veel succes dan
Hoe ik er voor sta met volleybal bedoel je?
Wantquote:Op zondag 3 mei 2009 18:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Toppie, ben je een negert met een VMBO opleiding?
Bureau accessoires > Werkset > Systeemherstel. Denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef DownPoison het volgende:
[..]
En hoe doe je dat?
En opnieuw installeren,alles loop vast...
Seizoen is net afgelopen met volleybal, waren 4e geworden van de 12. Net niet in de top 3, wel jammerquote:
Thricequote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan ik ook gitaren jaAlleen wel af en toe een faal
Nu thrice
Ok als het defragmenteren dan idd niks oplevert kan ik dat nog wel proberenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef KingGone het volgende:
[..]
Bureau accessoires > Werkset > Systeemherstel. Denk ik.
Ik gebruik verder geen Windows. dus.
Mits niet teveel wind.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga neuken op het strand. Schuurt geheid.
Ja dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga neuken op het strand. Schuurt geheid.
Ik weet wel wat ik luisterquote:
Nee eigenlijk niet. ABN schijn ik wel te praten, maar dat komt volgens mij niet overeen met de woorden die jij typtequote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de Nederlandsche taal?
Maakt niet uitquote:Op zondag 3 mei 2009 19:06 schreef KingGone het volgende:
[..]
Een hele dagarrangement of een dagdeel?
Dat is wel jammer inderdaad, maar 4e is toch superquote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Seizoen is net afgelopen met volleybal, waren 4e geworden van de 12. Net niet in de top 3, wel jammer
Zet ik bij 't lijstjequote:Op zondag 3 mei 2009 19:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hmm. Euh. Schaatsen?
Of Boarden/Skieen?
Walibiquote:
Dat is zo vetquote:
ABN bestaat dan ook niet meer.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:06 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. ABN schijn ik wel te praten, maar dat komt volgens mij niet overeen met de woorden die jij typte
Doen jullie dat lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 19:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was serieus.
Ik wil het best een keer doen in de duinen met Mark.
Maarr ehm, picknicken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |