ijna wel jaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Leandra het volgende:
Is dat uur al bijna om?? Begon om 15.42 toch??
yup. Ik pleit voor blessuretijd van 45minutenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Leandra het volgende:
Nog 2 minutenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Leandra het volgende:
Spiegklachtenquote:Zondag 3 mei, 16.32 uur
3e opdracht weekuitdaging
De 3e opdracht van de weekuitdaging is vol enthousiasme ontvangen door de Overlevers, een Karrewiel. het is de bedoeling dat dit Karrewiel door drie personen een uur omhoog gehouden wordt. Om het nog net een tikkeltje zwaarder te maken staat er een glazen kom met water bovenop. Peter, Pim en Marielin nemen deze uitdaging voor hun rekening. Na al ongeveer een kwartier begonnen de Overlevers al spiegklachten te krijgen. Deze opdracht is zwaar zullen zij het uur volmaken?
Over 10 minuten zullen wij het weten.
die zijn heeeel ernstig hoor !quote:
ze slikt nietquote:
Als kleinste heeft ze wel het meest getild, goed gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Tessio het volgende:
Ze hebben het gehaald, wat een lekker gevoel in de armen!
Marielin kan niet eens meer klappen.
an error occoured please try again laterquote:
quote:
Op haar dooie gemakkie fietsen en nu wil ze weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben weggeweest en vraag me nu af wat Eline tot dusverre heeft bijgedragen?
geef pim 10 min o pde fiestsquote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat moet lukken, het had idd wel een beetje meer kunnen zijn.
Dat dan weer wel, HET loeder had het waarschijnlijk nooit volgehouden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als kleinste heeft ze wel het meest getild, goed gedaan.
Fietsen,zal ook alles zijn wat ze doet vandaag.Erger me kapot dat ze het niet eerlijk verdelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben weggeweest en vraag me nu af wat Eline tot dusverre heeft bijgedragen?
quote:
Zo'n vermoeden had ik al beequeen. Het zou me niets verbazen als ze niet verder komt dan wat fietsen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op haar dooie gemakkie fietsen en nu wil ze weer.
Ja duh, echt niet. Ze wil gewoon onder de volgende opdracht uit.
Dat kan ze wel vergeten, ze gaat nu maar eens zweten!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op haar dooie gemakkie fietsen en nu wil ze weer.
Ja duh, echt niet. Ze wil gewoon onder de volgende opdracht uit.
Mogen ze dan onderling kiezen wie een opdracht uitvoert? Da's niet handig als er zo'n prinses in zit die liever lui dan moe is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Fietsen,zal ook alles zijn wat ze doet vandaag.Erger me kapot dat ze het niet eerlijk verdelen.
Je weet als je de bunker ingaat dat het zwaar word,maar dan wel voor iedereen.
lief blijvenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, waarom zit dat vuige loeder nu weer op de fiets?
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, HET loeder had het waarschijnlijk nooit volgehouden.
omdat ze even Peter moest aflossen. Nu Peter weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, waarom zit dat vuige loeder nu weer op de fiets?
En ja hoor Eline krijgt een spelletje.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mogen ze dan onderling kiezen wie een opdracht uitvoert? Da's niet handig als er zo'n prinses in zit die liever lui dan moe is.
Echt niet, waarom?quote:
omdat ze lief is en en en dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, waarom?
De volgende opdracht is een kaatenhuis bouwen.
Zwaar fysieke opdracht voor dat vuige loeder.
Ze deed even Peter aflossen.Het is ook in elk reality programma hetzelfde,er is altijd een prinses die amper wat hoeft te doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelooflijk, en hoe kan dat nou, ze was toch net op de fiets gaan zitten?
beter lui dan moequote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Tessio het volgende:
En niemand daar lijkt er problemen mee te hebben dat vuig loeder het zichzelf zo gemakkelijk maakt.
ze lult wel van eh....we kunnen beter dit of we kunnen beter dat, maar ze bedoeld eigenlijk jullie kunnen beter....blablabla
Dat betekent dat ze er ook niet veel bovenop zal kruipen Jimbo, maar als een pop der benen wijd doet en jou het werk laat doen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef beequeen het volgende:
Zeg redactie, ik weet dat jullie meelezen. Laat dat Eline dat vuige loeder eens een echte opdracht doen.
Gooi wat kilo's koeienstront in de het toilet en laat haar dat opruimen, bv.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef beequeen het volgende:
Zeg redactie, ik weet dat jullie meelezen. Laat Eline dat vuige loeder eens een echte opdracht doen.
Gooi wat kilo's koeienstront in de het toilet en laat haar dat opruimen, bv.
U mag nooit meer raden..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
ik snap niet wat Eline verkeerd heeft gedaan, of is ze hier op fok het volgende pispaaltje, nu Renate weg is???
Ik ben benieuwd, ik denk dat ze toch gaat piepen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. kaartenhuisjes bouwen zal Elitairtje vast wel lukken.. zónder piepen en zeiken...
[ afbeelding ]
Jammer dat het luik open ook licht betekend.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Spooky4u het volgende:
Gooi het luchthok af en toen open, de tocht werkt altijd leuk op zo'n kaartenhuis.
Uuh, piepende stem. Ontwijkend gedrag op actieve opdrachten. Huismusje willen spelen enz enzquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
ik snap niet wat Eline verkeerd heeft gedaan, of is ze hier op fok het volgende pispaaltje, nu Renate weg is???
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
vind ook dat ze overal te makkelijk mee weg komtquote:
Eline doet nix verkeerd, want Eline doet nix...... verder is er geen reden dat ze inmiddels het pispaaltje is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
Dat tempo wat Elinetje aanhield kon mijn zoontje van 4 op zijn fiets met zijwieltjes ook bijhoudenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef blomst het volgende:
Gelukkig zit Marielin op de fiets, haar armen hadden vast niet kaarten kunnen tillen, en dan ook nog haar zere duim.
ja, had hem dan opgegeven.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat tempo wat Elinetje aanhield kon mijn zoontje van 4 op zijn fiets met zijwieltjes ook bijhouden
niet het pispaaltje maar gewoon eerlijk mee doen aan de opdrachten op een eerlijke manierquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
Sorry, hij mocht niet van me, zou me teveel credits kosten.quote:
7x ging toch al niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
En de volgende opdracht die niet lukken gaat een vel papier 9x opvouwen?? ( Mythbusters..)
brrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef lunareclipse het volgende:
Piep! Kijk nou mijn vingertopjes
die verkleinwoordjes...
Dat dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef arwen10 het volgende:
ik snap er ook niets van ze heeft niets minder gedaan als de andere dames, die dame met die zware stem heeft minder gefietst was na tien kilometer al helemaal uitgeblust, kon helemaal geen push ups na pim heeft ze toch 50 gefietst is dit nu alleen piep stemmetje......
7 is idd de maxquote:
Het lijkt er wel op ja. Die meid doet toch ook haar best? En niet iedereen is even goed in sport. Zij is misschien weer goed in andere dingenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
lmaoquote:
Ze hebbben er twee...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Dottey het volgende:
hebben ze wel voldoende kaarten om een 8 verdieping kaartenhuis te bouwen? Met 1 dek ga je dat net niet redden
Oh ja....quote:
Eline lijkt me de potentiële slettebak van het stel, dus wel wat stemmen waardquote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zij is misschien weer goed in andere dingen
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Jimbo het volgende:
teringluister net mn voicemail af
Hey mark , met cora ik wil je graag weer zien bla bla bla
hoe fucking dronken was ik dat ik me mark noemde
wie zegt dat ie als t waren in een 3 hoek moet , als je ze recht op legt heb je ook 8 verdiepingenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Dottey het volgende:
hebben ze wel voldoende kaarten om een 8 verdieping kaartenhuis te bouwen? Met 1 dek ga je dat net niet redden
En dan kunnen ze hem opruimen?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
Die Peter zit er al aardig door, hoor... Nog iets van een half uur voor hem...
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja. Die meid doet toch ook haar best? En niet iedereen is even goed in sport. Zij is misschien weer goed in andere dingen
en ik heet nieteens markquote:
laat hem er maar inquote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef Rica het volgende:
Als ik zo naar Peter kijk... hopenlijk is de redactie op alles voorbereid.
[ afbeelding ]
ze kan vast goed pijpenquote:
Hij heeft natuurlijk ook net een uur met dat karrenwiel in z'n handen gestaan..... kan me voorstellen dat het dan allemaal ff tegenvaltquote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
Die Peter zit er al aardig door, hoor... Nog iets van een half uur voor hem...
Zou zo maar kunnen...quote:
Verbaast mij dat je d'r dan nog je echte telefoonnummer geeft. 't Arme kind heeft wss de halve nacht van je wakker gelegen, eindelijk durven bellenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en ik heet nieteens mark![]()
al heek ik elke avond uti weer anders
Ja, dat is ook zo....quote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook net een uur met dat karrenwiel in z'n handen gestaan..... kan me voorstellen dat het dan allemaal ff tegenvalt
je hebt haar al aardig in een hokje he.!!!!!!!!!! en je kan ook zien waar die stemmen vandaan komen beetje para........ normaal mischien ?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline lijkt me de potentiële slettebak van het stel, dus wel wat stemmen waard
Dat kan je nu wel wegstrepen, maar daar wil ik best 50km voor fietsen hoor!quote:
Dat mag je hopen..... Ze komt echt vrijwel overal mee weg, vooral omdat iedereen graag haar vriendje wil zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:16 schreef Tessio het volgende:
Amber gaat even fietsen voor Peter, Amber zegt: Eline is een kaartenhuis aan het bouwen.......Amber heeft haar al door.
/\quote:
Als je de traditionele manier van bouwen aan houdt, steeds twee minder, dan heb je 100 kaarten nodig (72 voor de rechtopstaande kaarten en 28 voor de "afdakjes") , met 2 pakken kaarten red je dat dus wel, 1 was te weinig idd.quote:
lekker stabiel:)quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wie zegt dat ie als t waren in een 3 hoek moet , als je ze recht op legt heb je ook 8 verdiepingen
----
|| ||
----
|| ||
----
zo dus
Hmmm...........omdat ze wellicht zo hoog stond op de popupoll?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag je hopen..... Ze komt echt vrijwel overal mee weg, vooral omdat iedereen graag haar vriendje wil zijn.
Die doet dan ook best wel goed mee, dat mag gezegd worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Susi het volgende:
Vooralsnog heeft Marielin de minste tegenstemmen, slechts zeventien
ik vind het knap hoe jij aan 100 komt. ben toch wel effe benieuwdquote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je de traditionele manier van bouwen aan houdt, steeds twee minder, dan heb je 100 kaarten nodig (72 voor de rechtopstaande kaarten en 28 voor de "afdakjes") , met 2 pakken kaarten red je dat dus wel, 1 was te weinig idd.
Voor de /\ kaarten: 2+4+6+8+10+12+14+16=72, voor de -- 1+2+3+4+5+6+7=28, dat is samen 100, toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
/\
--
/\ /\ 7 kaartjes al
----
153 kaarten voor 8 verdiepingen minimaal.
dus te weinig aan zelfs twee kaarten deks .
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja. Die meid doet toch ook haar best? En niet iedereen is even goed in sport. Zij is misschien weer goed in andere dingen
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:21 schreef Tessio het volgende:
[..]
Die doet dan ook best wel goed mee, dat mag gezegd worden.
Omdat jij erbij zit, hij meent het nietquote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef bamby het volgende:
[..]
zij de man![]()
vriend hier zegt als ze maar heel hard mijn deur voorbij fietst
![]()
Bwahahahahaquote:
ik ga wat uien versnipperen (zelfs dat is een zware uitdaging voor kippegeit)quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ik ga wat uien versnipperen (zelfs dat is een zware uitdaging voor kippegeit)
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor de /\ kaarten: 2+4+6+8+10+12+14+16=72, voor de -- 1+2+3+4+5+6+7=28, dat is samen 100, toch?
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:29 schreef D. het volgende:
Fietsen, opdrukken, karrewiel, kaartenhuis
Heb er geen gemist toch?
Jij moet nog een hoop leren over mannenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:29 schreef bamby het volgende:
[..]
echt welgooit als het lukt steeds als hij haar stem hoort het geluid van pc zachter
![]()
uitslag is nu al duidelijkquote:
Waarom doe je hier keer 2? Voor de /\ kaarten komen er steeds 2 bij in elke laag? Dan is het toch gewoon 2+4+6+8+10+12+14+16=72?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
1, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14 = 57 /\
*2 = 114
Onder elke /\ ligt 1 kaart dus dat wordt 1+2+3+4+5+6+7=28? (onder de onderste laag liggen geen kaarten)quote:+ platte deks.
1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15 = 64
114 + 64 = 178 .. nou ben ik net bobby
uhhhhhhh nee hoor weet dat die dan heel hard kan gaan rennen en geen weg terugquote:Op zondag 3 mei 2009 17:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Jij moet nog een hoop leren over mannen![]()
Echt wel dat hij haar zou doen, dat is genetisch bepaald.
* Dottey zegt lekker verwarrendquote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom doe je hier keer 2? Voor de /\ kaarten komen er steeds 2 bij in elke laag? Dan is het toch gewoon 2+4+6+8+10+12+14+16=72?* Dottey zegt : omdat ik bij de derde verdieping.. niet 1x /\ erbij rekende maar 2x/\
[..]
Onder elke /\ ligt 1 kaart dus dat wordt 1+2+3+4+5+6+7=28? (onder de onderste laag liggen geen kaarten)
72+28=100?
Ik snapput niet meer......
ook genetisch bepaaldquote:Op zondag 3 mei 2009 17:36 schreef bamby het volgende:
[..]
uhhhhhhh nee hoor weet dat die dan heel hard kan gaan rennen en geen weg terug![]()
![]()
Dreigen met de deegroller, classicquote:Op zondag 3 mei 2009 17:36 schreef bamby het volgende:
[..]
uhhhhhhh nee hoor weet dat die dan heel hard kan gaan rennen en geen weg terug![]()
![]()
ja kijk, maar als ie single was zou ie t zo doen , zonder dwang van een vrouwpersoon met deegrollerquote:Op zondag 3 mei 2009 17:36 schreef bamby het volgende:
[..]
![]()
jaa ! slowmoton strippen door de damesquote:
Zo'n laatste zet.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Jacquelineh het volgende:
nou nu een opdracht erin die nog meer energie kost
fijn als militairquote:
Dan moet ie op het hoofd mikken, dan gaat ie in de kniequote:Op zondag 3 mei 2009 17:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fijn als militair
hihi kijk jongens ik schiet em recht in zn knie !
BOEM
ah hahahahahahahah kut heyfuck hahah hey haha fuck , check dat open gespleten hoofd , whahahah
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja kijk, maar als ie single was zou ie t zo doen , zonder dwang van een vrouwpersoon met deegroller![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:45 schreef kahaarin het volgende:
...................................................../\.........................2
.....................................................-..........................3
..................................................../\/\.........................7
....................................................- -.........................9
.................................................../\/\/\........................15
...................................................- - -........................18
................................................../\/\/\/\.......................26
..................................................- - - -.......................30
................................................./\/\/\/\/\.......................40
.................................................- - - - -......................45
................................................/\/\/\/\/\/\......................57
................................................- - - - - -.....................63
.............................................../\/\/\/\/\/\/\.....................77
...............................................- - - - - - -....................84
............................................../\/\/\/\/\/\/\/\....................100
klop als een kaartenhuis... ik dacht dat ik al aangaf dat ik vanaf de derde verdieping ipv 1 /\ , 2x /\ rekende?
Zo klopt het toch?
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef Dottey het volgende:
klop als een kaartenhuis... ik dacht dat ik al aangaf dat ik vanaf de derde verdieping ipv 1 /\ , 2x /\ rekende?
wil pim ook wel weer in zijn blote billen zien hoorquote:
echt welquote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
wil pim ook wel weer in zijn blote billen zien hoor
naief? Ik denk dat zij juist prima weet hoe zij alles voor elkaar moet krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Heerlijk moet dat zijn, zo'n naïeve vriendin![]()
Eline ja, maar ik bedoelde bambyquote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
naief? Ik denk dat zij juist prima weet hoe zij alles voor elkaar moet krijgen.
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt, ik zie het ze niet doen, in geen 100 jaar.quote:
misschien dat we het even door kunnen spelenquote:
volgens mij onbeperktquote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef blomst het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze voor dat kaartenhuis?
Geloof het wel, ze konden €1000,- verdienen vandaag, 200 per opdracht en deze is voor de €800.-.quote:
ik heb Peter zijn billen nog niet gezienquote:Op zondag 3 mei 2009 17:55 schreef koffieleutjuh het volgende:
>>> rent van de bank af hoorde dat de mannuh gaan strippen
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
lijkt me goed idee is hij mn koekie bij de koffie
verstandig van hem.. *sjught*quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
naief? Ik denk dat zij juist prima weet hoe zij alles voor elkaar moet krijgen.
Stel je niet aanquote:
eetsequote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff wat te eten klaarmaken zodat ik kan zien wat de pot schaft
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Heerlijk moet dat zijn, zo'n naïeve vriendin![]()
mijn eten stond klaar aanvallenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff wat te eten klaarmaken zodat ik kan zien wat de pot schaft
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:11 schreef blomst het volgende:
Voor de bunkerbewoners is deze dag denk ik de leukste van allemaal, hier gaat de tijd voor hun lekker snel om.
quote:
quote:
Tof manquote:
van het zelfdequote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef kahaarin het volgende:
Iedereen eet smakelijk en leutze, ik ga ook even wat maken.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef Leandra het volgende:
Hebben ze de airco al een keer onverwacht aangezet? Op 10 ofzo??![]()
aidsequote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef kahaarin het volgende:
Iedereen eet smakelijk en leutze, ik ga ook even wat maken.
aardappel poffen !quote:
Ik ben inmiddels mijn eigen dingen wel meer gaan waarderen..........quote:Op zondag 3 mei 2009 18:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
wrom eetuh ze niet ff die bietjes en boontjes koud op lekker tochzei ik na lekker warm broodje shoarma
allemaal maar plussies voor petertjequote:Op zondag 3 mei 2009 18:31 schreef Tessio het volgende:
Toch maar nog even 20 credits gekocht...............
Wie daar klaagt krijg meteen een - van mij!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:32 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
allemaal maar plussies voor petertje![]()
Ze hebben ook maar besloten het gewoon koud op te etenquote:
Praat normaal mensquote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
kenoetuh lijkt wel wat hun te weinig aan peukies krijgen ik erbij rook met dat streamenblijf pakkies pakkuh
ii had ook gedaan ze kregen niet voor niks uitleg over branddekentje en blusser als er iets mis zo gaanquote:
Tsja, back to basic kan je krijgenquote:
Waar hebben ze bestek voor nodig als ze handen hebben?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze behandelen Pim met veel meer respect nu ie bovenaan de poll staat lijkt 't wel.
[..]
Tsja, back to basic kan je krijgen
Is zo geblu....te makkelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef Dottey het volgende:
vond mijn eten ook al afzien.. had te veel pepers fijn gesneden.. bekkie staat in vuur en vlam
hij praat opeensquote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze behandelen Pim met veel meer respect nu ie bovenaan de poll staat lijkt 't wel.
[..]
snijden en in kokend water te prikkenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar hebben ze bestek voor nodig als ze handen hebben?![]()
Ik vind Pim wel stoer en cool enzo
dacht meer aan vuurvlammenquote:
Alsof ze ineens beseffen dat ze wel dégelijk rekening met hem moeten houden. Het was een soort wake-up callquote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef NrTH het volgende:
Pim krijgt sowieso alleen maar meer respect na vandaag, hij heeft echt elke opdracht voor het grootste deel gedaan.
Nou thuis zal ze geen sprinkhanen en hondenvoer eten.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:46 schreef Tessio het volgende:
Amber: Normaal ben ik een hele moeilijke eter, hier valt het wel mee.................
Tja, je zal wel moeten meid!
en ik heb pijpestelen gejankt van die uienquote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef Dottey het volgende:
vond mijn eten ook al afzien.. had te veel pepers fijn gesneden.. bekkie staat in vuur en vlam
Tot negen uur denk ik. Mocht er wat fout zijn, tot tien uur lijkt mijquote:Op zondag 3 mei 2009 18:49 schreef NrTH het volgende:
Hoe lang zitten ze nog in het donker eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |