beter lui dan moequote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Tessio het volgende:
En niemand daar lijkt er problemen mee te hebben dat vuig loeder het zichzelf zo gemakkelijk maakt.
ze lult wel van eh....we kunnen beter dit of we kunnen beter dat, maar ze bedoeld eigenlijk jullie kunnen beter....blablabla
Dat betekent dat ze er ook niet veel bovenop zal kruipen Jimbo, maar als een pop der benen wijd doet en jou het werk laat doen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef beequeen het volgende:
Zeg redactie, ik weet dat jullie meelezen. Laat dat Eline dat vuige loeder eens een echte opdracht doen.
Gooi wat kilo's koeienstront in de het toilet en laat haar dat opruimen, bv.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef beequeen het volgende:
Zeg redactie, ik weet dat jullie meelezen. Laat Eline dat vuige loeder eens een echte opdracht doen.
Gooi wat kilo's koeienstront in de het toilet en laat haar dat opruimen, bv.
U mag nooit meer raden..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
ik snap niet wat Eline verkeerd heeft gedaan, of is ze hier op fok het volgende pispaaltje, nu Renate weg is???
Ik ben benieuwd, ik denk dat ze toch gaat piepen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. kaartenhuisjes bouwen zal Elitairtje vast wel lukken.. zķnder piepen en zeiken...
[ afbeelding ]
Jammer dat het luik open ook licht betekend.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Spooky4u het volgende:
Gooi het luchthok af en toen open, de tocht werkt altijd leuk op zo'n kaartenhuis.
Uuh, piepende stem. Ontwijkend gedrag op actieve opdrachten. Huismusje willen spelen enz enzquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
ik snap niet wat Eline verkeerd heeft gedaan, of is ze hier op fok het volgende pispaaltje, nu Renate weg is???
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
vind ook dat ze overal te makkelijk mee weg komtquote:
Eline doet nix verkeerd, want Eline doet nix...... verder is er geen reden dat ze inmiddels het pispaaltje is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
Dat tempo wat Elinetje aanhield kon mijn zoontje van 4 op zijn fiets met zijwieltjes ook bijhoudenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef blomst het volgende:
Gelukkig zit Marielin op de fiets, haar armen hadden vast niet kaarten kunnen tillen, en dan ook nog haar zere duim.
ja, had hem dan opgegeven.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat tempo wat Elinetje aanhield kon mijn zoontje van 4 op zijn fiets met zijwieltjes ook bijhouden
niet het pispaaltje maar gewoon eerlijk mee doen aan de opdrachten op een eerlijke manierquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
Sorry, hij mocht niet van me, zou me teveel credits kosten.quote:
7x ging toch al niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
En de volgende opdracht die niet lukken gaat een vel papier 9x opvouwen?? ( Mythbusters..)
brrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef lunareclipse het volgende:
Piep! Kijk nou mijn vingertopjes
die verkleinwoordjes...
Dat dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef arwen10 het volgende:
ik snap er ook niets van ze heeft niets minder gedaan als de andere dames, die dame met die zware stem heeft minder gefietst was na tien kilometer al helemaal uitgeblust, kon helemaal geen push ups na pim heeft ze toch 50 gefietst is dit nu alleen piep stemmetje......
7 is idd de maxquote:
Het lijkt er wel op ja. Die meid doet toch ook haar best? En niet iedereen is even goed in sport. Zij is misschien weer goed in andere dingenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |